Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нормално е да са еднакви стоиностите на дебитомерите на 1.7 1.8 и 2.0 понеже и дебитомерите са еднакви и номера е еднакав.На 6 цилиндровия мотор сигурно е друг заради пружината ма стоиностите са пак същите понеже системата е същата .Аз никога несъм го пипал преди на верижния мотор 350 000 километра ,но важното е ,че никога не съм карал на газ,дебитомерите страдат от неграмотни газаджии и неграмотни газови уредби.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      никога не съм карал на газ
      +1 купувал съм три коли с АГУ и веднага се ДЕмонтират
      Alfa 155 1.9TD '97 EX
      Alfa 166 2.4 JTD EX
      Alfa 156 2.4 JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
        +1 купувал съм три коли с АГУ и веднага се ДЕмонтират
        Глупости са това...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Глупости са това...
          За тебе може и да са но аз не понасям тая смрад
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
            +1 купувал съм три коли с АГУ и веднага се ДЕмонтират
            Хаахха браво или си маниак или си паралия
            Аз изкарах малко над 2 години само на бенз но като карам повече особенно извънградско нещо ми излиза дебело. Честно казано ако стандарта ни в БГ не беша такъв и ако можех да си го позволя и аз бих карал на бенз,но уви.....
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Хаахха браво или си маниак или си паралия
              Аз изкарах малко над 2 години само на бенз но като карам повече особенно извънградско нещо ми излиза дебело. Честно казано ако стандарта ни в БГ не беша такъв и ако можех да си го позволя и аз бих карал на бенз,но уви.....
              Подкрепям на 1000% !!!
              Гадна си е газта, но стандарта ни също е гаден ... меко казано !!!
              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                Подкрепям на 1000% !!!
                Гадна си е газта, но стандарта ни също е гаден ... меко казано !!!
                Гадна, гадна, колко пък да е гадна?
                Глупости дрънкате!
                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                sigpic
                VW LADAVAGEN '81
                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                Comment


                • Абе колеги-един лаишки въпрос, но понеже напоследък съм се наплашил от пренатягане на разни детайли по колата... Днеска си смених маслото-за масления филтър има ли негативно последици, ако е стегнат повечко? На ръка го стягах, но съм малко по-ячък в ръцете и слаб в преценката Ако трябва да намеря начин да го отхлабя тоя филтър-макар че вече на ръка не дава да се отхлабва, ще трябва да търся ключ

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Абе колеги-един лаишки въпрос, но понеже напоследък съм се наплашил от пренатягане на разни детайли по колата... Днеска си смених маслото-за масления филтър има ли негативно последици, ако е стегнат повечко? На ръка го стягах, но съм малко по-ячък в ръцете и слаб в преценката Ако трябва да намеря начин да го отхлабя тоя филтър-макар че вече на ръка не дава да се отхлабва, ще трябва да търся ключ
                    Не го пипай добре си е, така трее да е стягаш го яко на ръка и край
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Не го пипай добре си е, така трее да е стягаш го яко на ръка и край
                      Уф дано, че вече...от страх пък пробката не я бях достегнал, та пак прокапа...на новия картер Ходих да я стягам наново ей сега-явно оригиналните пробки си искат доста голяма сила. Изобщо се оказва, че тая работа с нютонметрите хич не са я измислили хората "за всеки случай", ами явно всяко резбово съединение си има много малки толеранси на отклонение от необходимата сила на затягане.


                      П.С. Сетих се за една история, дето май е истински случай-в едно ТКЗС навремето ново момче взели и трябвало да стяга май колело на някакъв трактор. Питало то колко се стяга и майсторът, явно да му види акъла, рекъл-стягаш болта до скъсване и връщаш на 90 градуса, с идеята, че тракторните болтове не може да се скъсат на ръка. Оня малкия по едно време се появил и рекъл-майсторе 8 болта скъсах, още 8 остават

                      Comment


                      • Колеги моля ви, кажете ми, колко трябва да се стегне тая гадна пробка на картера, че пак сълзи. Конусна е, в момента стърчи на 3, максимум 4 витки, толкова е стегната, че не мога вече с шестограма да я мръдна. Ако искам да я стягам още, трябва тръба да слагам! Колко навътре трябва да влезе тая пробка, че да затегне най-после? Да рискувам ли да я стягам още?
                        Last edited by Dimicha; d.m.y г., 20:07.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          Колеги моля ви, кажете ми, колко трябва да се стегне тая гадна пробка на картера, че пак сълзи. Конусна е, в момента стърчи на 3, максимум 4 витки, толкова е стегната, че не мога вече с шестограма да я мръдна. Ако искам да я стягам още, трябва тръба да слагам! Колко навътре трябва да влезе тая пробка, че да затегне най-после? Да рискувам ли да я стягам още?
                          ТЯ трее да има колега една медна дифтунга и ако я няма или е износена ще сълзи.Аз като я стягам задължително с една водопрободна тръба дълга около 50 см и я стягам яко.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • Сложи тефлонова лента на резбата на пробката,или имаше някакъв конец азбестов ли беше не помня точно.
                            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              ТЯ трее да има колега една медна дифтунга и ако я няма или е износена ще сълзи.Аз като я стягам задължително с една водопрободна тръба дълга около 50 см и я стягам яко.
                              Ам нямаше дифтонга-на тоя картер, който сега сложихме е оригиналната конусна пробка, абсолютно същата като на скоростната кутия....явно си иска още стягане, щом казваш, че с тръба я стягаш. Май точно за маслото ще почна да ходя на майстор да му се невиди...срам не срам, че не мога едно масло да си сменя Мерси за помощта, колеги!

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                                Ам нямаше дифтонга-на тоя картер, който сега сложихме е оригиналната конусна пробка, абсолютно същата като на скоростната кутия....явно си иска още стягане, щом казваш, че с тръба я стягаш. Май точно за маслото ще почна да ходя на майстор да му се невиди...срам не срам, че не мога едно масло да си сменя Мерси за помощта, колеги!
                                Конусна пропка се стяга по малко от нормалната ,ма пак една тръбичка около 30 см ще трее,и нормална сила.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X