Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Убаво нема да ви тормоза, ма по-некоя снимка и идея споделяйте, че мнения от рода с "механичния буст контролер, не може да смъкнеш буста" не са полезни за проекта, и ви убиват времето и нервите
    Това за буст контролера което си го написал аз нещо немога да го схвана!?
    Ако става на въпрос за Трендювата съскалка, да там пренадува за момента (хвали се че над 1бар отивал )! Ако уестгеита е настроен заводски да отваря на 0.8 бара няма как с буст контролер да го настроиш да се отвори на 0.4! Нали за да се отвори тоя клапан иска да му подадеш налягане а то няма от къде да се появи от буст контролера... На практика се получава ,че може да регулираш налягането от заводско зададеното, нагоре само! Това ще се промени и при него и при мен като се модифицира лостовата система на уестгеита като същата ще се направи с променлива дължина...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Днес се препипаха турбините и двете... Лостовата им система е модната! Лошото е ,че при мен пак ще идва повечко надува... Аз ще съм до мах 0.5+ а след тестовете се установи, че дори и с отворен до краи уестгеит пак надува до към 0.8 (и повече) но просто по-бавно...
      Утре ще се прави щуцера за входящото масло на духалката... ще пускам снимки и тн...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Това ( http://trendi.snimka.bg/tuning/tipo-...8.31206909.big ) сътворихме днес. Като цяло сега мога да определям кога да започне да надува, а налягането стига до 0,8 във високите 5500+. Дупката на гейта идва малка и на високите при бензиновата 2-ка продължава да си надува...
        А с механичния бустконтролер, който си е един прост кран, ако ще господ да слезе не може да намали налягането под фабрично зададеното за турбината. Ако щеш го връзвай през тройник, директно или както искаш - можеш само да вдигаш...
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • А от тея няколко елемента утре ще се заиграя да направя щуцер/преходника за омасляването...
          (датчика ще бъде изкормен, разпробит с по-голямо 'Ф" и ползван заради резбата си)
          Attached Files
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
            Това ( http://trendi.snimka.bg/tuning/tipo-...8.31206909.big ) сътворихме днес. Като цяло сега мога да определям кога да започне да надува, а налягането стига до 0,8 във високите 5500+. Дупката на гейта идва малка и на високите при бензиновата 2-ка продължава да си надува...
            А с механичния бустконтролер, който си е един прост кран, ако ще господ да слезе не може да намали налягането под фабрично зададеното за турбината. Ако щеш го връзвай през тройник, директно или както искаш - можеш само да вдигаш...
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            А от тея няколко елемента утре ще се заиграя да направя щуцер/преходника за омасляването...
            (датчика ще бъде изкормен, разпробит с по-голямо 'Ф" и ползван заради резбата си)
            Колеги малко съвети ако искате може да ви дам...

            Първо няма да е лошо да преместите дебитомера преди турбото, аз карам с оригиналната помпа с 375цц дюзи и нямам проблеми, може да си вземете една широколентова сонда, ще ви е в пъти по лесно за настройки и по сигурно от към железа...
            Ако имате някви въпроси питайте...

            ето ви малко снимки на да видите как аз съм направил нещата https://plus.google.com/u/0/photos/1...69681623947505
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

            Comment


            • Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
              Колеги малко съвети ако искате може да ви дам...

              Първо няма да е лошо да преместите дебитомера преди турбото, аз карам с оригиналната помпа с 375цц дюзи и нямам проблеми, може да си вземете една широколентова сонда, ще ви е в пъти по лесно за настройки и по сигурно от към железа...
              Ако имате някви въпроси питайте...

              ето ви малко снимки на да видите как аз съм направил нещата https://plus.google.com/u/0/photos/1...69681623947505
              А... точно това за дебитомера сега го умувах аз (даже си направих и една скица на която да си дращя)
              Чудех се дали неможе да е преди духалката...

              Въздуха за клапанчето за празния ход от къде се взима!? М-у дебитомера и турбината ли е в момента!?
              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 20:47.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
                .
                Ако имате някви въпроси питайте...
                Вега, каква е турбината и на какво налягане се кара? Как се представя 155-цата като вървеж сравнено с 155 Ку4 сток?
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  А... точно това за дебитомера сега го умувах аз (даже си направих и една скица на която да си дращя)
                  Чудех се дали неможе да е преди духалката...

                  Въздуха за клапанчето за празния ход от къде се взима!? М-у дебитомера и турбината ли е в момента!?
                  м/у турбото и дросела

                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Вега, каква е турбината и на какво налягане се кара? Как се представя 155-цата като вървеж сравнено с 155 Ку4 сток?
                  не сме ги мерили на драг но ТС-а е доста по силен като съм ги карал и двете...
                  турбото е TD05- 12B на 1 бар в момента
                  Last edited by vegatta; d.m.y г., 22:04.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                  Comment


                  • Мале, колега vegatta, твойта кола направо цепи небосклона. Много силен и смел проект. Само си мечтая някой да направи най-после една конверсия на 155-та към задно предаване. Ще бъде лудница!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Мале, колега vegatta, твойта кола направо цепи небосклона. Много силен и смел проект. Само си мечтая някой да направи най-после една конверсия на 155-та към задно предаване. Ще бъде лудница!
                      бая преправяне ще стане а и сигурно ще трябва не 1 75ца да си замине
                      155 1.8 8v SUPER MY95

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                        бая преправяне ще стане а и сигурно ще трябва не 1 75ца да си замине
                        Абе аз по-скоро си мислех един заден мост и кардан от Q4-ка. Май беше дискутирано във форума, че има и Темпра 4х4. Въпросът е как ще се куплира към напречния двигател на 155-цата. Ако не се ползва двигател от Q4-ка, разбира се, но то тогава отива в съвсем друга посока.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          Абе аз по-скоро си мислех един заден мост и кардан от Q4-ка. Май беше дискутирано във форума, че има и Темпра 4х4. Въпросът е как ще се куплира към напречния двигател на 155-цата. Ако не се ползва двигател от Q4-ка, разбира се, но то тогава отива в съвсем друга посока.
                          Бях решил да не пиша вече но ще ти отговоря
                          Трябва кутия от темпрата , кардани дифове,заден мост и резервоара,че иначе задният дифф неможе да се захване за пода на купето
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Бях решил да не пиша вече но ще ти отговоря
                            Трябва кутия от темпрата , кардани дифове,заден мост и резервоара,че иначе задният дифф неможе да се захване за пода на купето
                            Значи един ден, ако имам финансова възможност, не е невъзможно да се направи А ти защо си бил решил да не пишеш

                            Comment


                            • 155 1.8 МайСпорт срещу e36 Compact 1.8 TI 144k.s.

                              3:0 за моята алфичка с малко обаче 2 от място и един летящ БМВ-то е в уникално запазено състояние
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                                155 1.8 МайСпорт срещу e36 Compact 1.8 TI 144k.s.

                                3:0 за моята алфичка с малко обаче 2 от място и един летящ БМВ-то е в уникално запазено състояние
                                Екстра!!! Щом биеш такива бегачки ... Ще се пробваме ние с теб за да видим дали ще има разлика преди и след духалката (ако заработи де)

                                (събота или неделя ако не мине котка път се почва правенето на колектора изпускателен)
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X