Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
    Към колко ватов да се ориентирам...35,55 или друг
    35 са по-масови и са ти напълно достатъни.
    Last edited by MUROMAN; d.m.y г., 23:07.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
      35 са по-масови и са ти е напълно достатъни.
      Абсолютно.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • 1 Въпрос: Как мога да разбера къде е проблема на уреда за отчитане на темп. на вода?
        Уреда не отчита нищо, като дам на късо на датчика също не реагира. Някакви идей че леко почва да ме дразни като не го виждам каква е темп.

        Някой да има ляв мигач (здрав) на народна цена? )) че моя леко е счупен.

        п.с. Захванал съм се да си жуля броните и ще ги пръскам цвета на купето... Че много ме кефи като ги няма черните лайсни
        155 1.8 8v SUPER MY95

        Comment


        • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
          1 Въпрос: Как мога да разбера къде е проблема на уреда за отчитане на темп. на вода?
          Уреда не отчита нищо, като дам на късо на датчика също не реагира. Някакви идей че леко почва да ме дразни като не го виждам каква е темп.

          Някой да има ляв мигач (здрав) на народна цена? )) че моя леко е счупен.

          п.с. Захванал съм се да си жуля броните и ще ги пръскам цвета на купето... Че много ме кефи като ги няма черните лайсни
          Продават се нови мигачи по около 15 лв.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
            1 Въпрос: Как мога да разбера къде е проблема на уреда за отчитане на темп. на вода?
            Уреда не отчита нищо, като дам на късо на датчика също не реагира. Някакви идей че леко почва да ме дразни като не го виждам каква е темп.
            Значи много е вероятно проблемът да е в самия уред. Другият момент е, че в тая система май освен датчика за уреда, е вързан и датчика за лампата за достигната максимална температура на водата. И ако се разменят, уредът не бачка. Ако имаш и датчик за налягането на маслото, който също там, стават три кабелчета за три датчика и ако си ги объркал веднъж става зор да се улучат

            Comment


            • Подарявам чек панел за 155(този,който е с дачиците за вратите).
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                Подарявам чек панел за 155(този,който е с дачиците за вратите).
                Брат знам,че съм за бой,но ситуацията е малко деликатна и за това не съм ти се обаждал,ако на някой му трябва по спешно нека го взима,а аз не знам кога изобщо ще смогна да мина покрай вас.Бях ти споменал,че при първа възможност ще се отбия,но уви не е имало такава.
                Успех и извинявай ако по някакъв начин съм ти объркал плановете.

                Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                Comment


                • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                  Подарявам чек панел за 155(този,който е с дачиците за вратите).
                  Сложи си го у хола на секцията, иначе ще забравиш как изглежда 155 от вътре))
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • Един бърз отговор ми трябва....еднакви ли са радиаторите за климатика на бензиновите и дизеловите
                    Alfa 155 1.9TD '97 EX
                    Alfa 166 2.4 JTD EX
                    Alfa 156 2.4 JTD

                    Comment


                    • Я подскажете какво ще се случи ако надуя малко без да разредя двигателя?! Говорим за лек надув?!
                      Ако може да се включи някои които има опит ще е по-добре...
                      (знам че има такива опити успешни...)
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Я подскажете какво ще се случи ако надуя малко без да разредя двигателя?! Говорим за лек надув?!
                        Ако може да се включи някои които има опит ще е по-добре...
                        (знам че има такива опити успешни...)
                        Ако питаш Джереми Кларксън (опитен автомобилист) ето:

                        - What can possibly go wrong !?

                        , а ако все пак духне гарнитурата, счупи сегментите, прегрее буталата или пък не оправдае очакванията малкия надув въпреки мъчната настройка на инжекциона :

                        - It could be worse.

                        Иначе...
                        При лада най-често се наблюдава мощно духане на гарнитури придружено с топене на бутала и/или чупене на сегменти и каналите им предимно между първи и втори компресионни.
                        Буталата повличат в цилидъра от жегата и НЕтурбо хлабините в целия двигател. Износването е най-голямо в полата на буталото обратно на посоката на въртене на коляновия вал т.е. при 155 частта от полата към купето.
                        При фиат/ланча 2.0 8/16в разликата в дебелините на буталата (изключая еднаквите дебелини на сегментите) между атмосферен/турбо е буквално двойна, като при турбо варианта полата е и около сантиметър по дълга и разстоянието между двата компресионни сегмента двойно.
                        Малко надув си го представям като малко ефект, но със средства за настройка, правене и преправяне на разреден 2.0 до около 8:1 и 1 бар надув, който би издържал два пъти повече мъки

                        Ааааа ма ти си с ризи Значи 0.2 надув и 151 к.с. = 130 155-цови коне
                        Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 16:13.
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                          Ако питаш Джереми Кларксън (опитен автомобилист) ето:

                          - What can possibly go wrong !?

                          , а ако все пак духне гарнитурата, счупи сегментите, прегрее буталата или пък не оправдае очакванията малкия надув въпреки мъчната настройка на инжекциона :

                          - It could be worse.

                          Иначе...
                          При лада най-често се наблюдава мощно духане на гарнитури придружено с топене на бутала и/или чупене на сегменти и каналите им предимно между първи и втори компресионни.
                          Буталата повличат в цилидъра от жегата и НЕтурбо хлабините в целия двигател. Износването е най-голямо в полата на буталото обратно на посоката на въртене на коляновия вал т.е. при 155 частта от полата към купето.
                          При фиат/ланча 2.0 8/16в разликата в дебелините на буталата (изключая еднаквите дебелини на сегментите) между атмосферен/турбо е буквално двойна, като при турбо варианта полата е и около сантиметър по дълга и разстоянието между двата компресионни сегмента двойно.
                          Малко надув си го представям като малко ефект, но със средства за настройка, правене и преправяне на разреден 2.0 до около 8:1 и 1 бар надув, който би издържал два пъти повече мъки

                          Ааааа ма ти си с ризи Значи 0.2 надув и 151 к.с. = 130 155-цови коне
                          Точно защото видях колко средства и нерви и тн се изисква да се турбинира 2.0 8В ги пиша тея работи (пряко съм замесен дори в изработката на колектора и генерацията)...
                          (ще изчакам и други мнения... аз за мен си мисля ,че трябва да работи и без преправяне/разреждане)
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Днеска разбрах по не особено приятен начин, че червения антифриз, който налях зимата е доста добър. Намерил си е път за бягство мръсникът. През гарнитурката на водната помпа. Абе онзиден гледам-казанчето почти празно. Петно туй онуй не виждам. Днеска като погледнах-нещо мокра ми изглежда водната помпа покрай гарнитурата. Но тъй то-като си я сменях сам и не съм стегнал много яко болтчетата. Па и сигурно е хубаво да се маже със силикон там.

                            Comment


                            • Здравейте колеги..
                              Искам да ви питам дали е възможно от прегънат маркуч на хидравличната помпа тя самата да вие ?
                              Вече трета помпа хидравлична слагам пак и пак вие.. Преди малко лежах под колата и го забелязах маркуча, този главния които влиза в помпата..!
                              И друго : еднакво ли вие ролка и хидравлична помпа, понеже имам и ролка за смяна, някои има ли някакви наблюдения ?

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                                еднакво ли вие ролка и хидравлична помпа
                                Ми охлаби ремъка на хидравликата и ще разбереш дали е помпа или ролка
                                Alfa 155 1.9TD '97 EX
                                Alfa 166 2.4 JTD EX
                                Alfa 156 2.4 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X