Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не че се учудвам, ама
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      В италия градски ,като долееш 2 литра масло се води за смяна ,аз минавам по 1200 километра на седмица,и ако си направиш сметка ,ще ти стане ясно,че немога да давам по 100 евро на всеки 40 дни ,понеже един здрав и читав мотор ,струва 200 евро ,та аз ако изкарам 50 000 хиляди километра и спестя 3 смяни на масло,ще ми останат пари да ида и на ресторант,та смяната на масло е лиготия,па на верижната съм карал по 70 000 само с доливане,16 кл. е по капризно та около 40 000 не е лошо да смениш олиото.
      Значи градски,в случая имам чувството,че караш еко тек и на всеки 5000 км. си доливаш по два литра ''олио''сиреч на 10 000 пак си с ново масло!
      За мен е лиготия да си смениш маслото на 40 000 км.и през това време да си доливал N пъти!!!
      ''Здрав и читав мотор'' (на 400 000 км.с 10 смяни на масло )за 200 евро,може ама за Застава!
      П.С Олио слагам само на салатата,на двигателя си наливам масло!
      Поздрави!
      0892 488 330-Теодор
      Alfa Romeo 145 3.0 24V
      Alfa Romeo 146 TI-Turbo

      Comment


      • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
        Термостата последния път ми излезе 60лв - vernet. Ако този от Рендето е 10лв, според мен не си струва да се прави тази е.авка с колата за 50лв. А и сам каза колко трудно се монтира. Ако оригиналния беше 3 цифрена сума съм по-съгласен, ама не е.

        Въпрос към каращите Т.С 8В - капачката на маслото омаслява малко капака на клапаните и главата, как да я оправя? Капачката е оригинална, не е спукана. Гумичката е чисто нова от Тин-кар, пробвах леко да натегна пластинките, но нищо не стана.
        Изчисти си картерната внтилация......

        ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

        Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
        Колеги, как да разбера от къде ми се губи антифриза? на месец доливам около 1л. Видимо никъде от долу не е мокро или някъде по пътя. Но факта че наливам значи някъде отива.
        Само да не е през ауспуха.....от там тръгва да се губи...преди да духне гарнитура на главата....няма страшно, повечето са минали по тоя път.....все пак го следи.....дано да има теч някъде....я погледни да не са ти влажни предните стелки отдолу....
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55058

          Mладежи не сте чели внимателно точка 6.

          ---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 07:52 ----------

          Младежи знам,че е дъвкано много пъти,но да си питам пак.
          Момчето на което продадох алфата има сериозни проблеми с нея,аз естествено искам да му помогна.

          Проблемите са :
          Като се запали колата не може да се форсира хубаво(стига леко до 2500 и нагоре е мъка вече), дави се ,пука и гърми.(на бензин)
          Тук се колебая между бедна смес, въздух от някъде, запушени инжектори,може и бензинов филтър.

          Колата също така не може да прехвърли на ГАЗ.
          Копчето е натисната, форсираме я и не прехвърля.
          Идей?
          Не ти стига бензина...бедна горивна смес.....ако не са ти мокри свещите и пука в смукателите....ако пука в ауспуха, нещата са нарушено газоразпределение....ама ти не караш ли ренде.....))...Благодаря ти за обръщението малдеж)...за газта си нямам и на идея....никога не съм карал на това гориво...
          Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:04.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
            Значи градски,в случая имам чувството,че караш еко тек и на всеки 5000 км. си доливаш по два литра ''олио''сиреч на 10 000 пак си с ново масло!
            За мен е лиготия да си смениш маслото на 40 000 км.и през това време да си доливал N пъти!!!
            ''Здрав и читав мотор'' (на 400 000 км.с 10 смяни на масло )за 200 евро,може ама за Застава!
            П.С Олио слагам само на салатата,на двигателя си наливам масло!
            Поздрави!
            Градски нещо не сме се разбрали затова повтарям.Значи един мотор в италия за алфа 155 трее да е на много малко километри просто перфектен,за да струва 200 евро в моргата,ако е по стар е около 100 евро.Този от 200 евро е проверен и перфектен,и в него си има и масло около 5 литра по 10 евро литъра значи 50 евро плюс маслен филтър около 8 евро та значи вече ти струва 142 евро.След смяната твоя може да го засилиш за срап и да му вземеш 20 евро та сме на 122 евро. Ма бако механик иска още 100 евро за смяна та пак сме на 222 евро разход.При положение ,че аз му пия мозъка 100 000 километра и спестя 10 смяни по 70 евро ,значи мога да си купя 3 мотора ,а на мене евентуално ще ми е нужен само един.Тука като не си сменяваш маслото е все едно си си сложил газова уредба.Моя мотор е на 400 000 хиляди ,и ако ида да му сменявам маслото,е все едно да поливам на прабаба ми гроба с Джак Даниелс.Та аз като ти казвам че му доливам 1 литър на 1000 километра ти не трее да си мислиш ,че слагам ново масло,слагам му изгоряло масло от други коли.Ново масло му слагам само М10д понеже е 5 лева литъра.

            Извинявам се за думата олио понеже на италиянски олио значи масло,а на мене българския ми е втори език.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Градски нещо не сме се разбрали затова повтарям.Значи един мотор в италия за алфа 155 трее да е на много малко километри просто перфектен,за да струва 200 евро в моргата,ако е по стар е около 100 евро.Този от 200 евро е проверен и перфектен,и в него си има и масло около 5 литра по 10 евро литъра значи 50 евро плюс маслен филтър около 8 евро та значи вече ти струва 142 евро.След смяната твоя може да го засилиш за срап и да му вземеш 20 евро та сме на 122 евро. Ма бако механик иска още 100 евро за смяна та пак сме на 222 евро разход.При положение ,че аз му пия мозъка 100 000 километра и спестя 10 смяни по 70 евро ,значи мога да си купя 3 мотора ,а на мене евентуално ще ми е нужен само един.Тука като не си сменяваш маслото е все едно си си сложил газова уредба.Моя мотор е на 400 000 хиляди ,и ако ида да му сменявам маслото,е все едно да поливам на прабаба ми гроба с Джак Даниелс.Та аз като ти казвам че му доливам 1 литър на 1000 километра ти не трее да си мислиш ,че слагам ново масло,слагам му изгоряло масло от други коли.Ново масло му слагам само М10д понеже е 5 лева литъра.

              Извинявам се за думата олио понеже на италиянски олио значи масло,а на мене българския ми е втори език.
              Градски много добре те разбирам,даже ми ''харесва'' как мислиш,тамън бако ти механик няма да бездейства!
              После защо алфите били трошливи коли???
              И в тоя ред на мисли вече съм ти приготвил един варел 208 литра изгоряло масло (и не е М10д сменявано на 40 000)!
              А ти от своя страна можеш да ми докараш един мотор от тези от 200 евро,защото видиш ли с моя варел ще спестиш много по 200!
              Имаме ли сделка???
              И сега съм сигурен,че след последния ти пост много Бг ''скрапове'' ще се припнат към Италия за имплантиране на 2.0 тс!
              Хайде със здраве!
              0892 488 330-Теодор
              Alfa Romeo 145 3.0 24V
              Alfa Romeo 146 TI-Turbo

              Comment


              • Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                Никакъв ефект нямаше. Колата си са дави и това е. Чува се някакъв звук като ШШшшшш от дясната част на колектора, променлив. И когато колата се задави достатъчно за да угасне временно се чува звук като цвърчене някъде около средата - левия край на колектора. Това е само временно, след това нещо прецъква и почва да се чува звук като от ел. напрежение, цвърченето секва. Дано стигна петък някак до серзвиза, че направо не знам
                А къде се намира сега колата!? След работа може да мина да я видя...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  Градски нещо не сме се разбрали затова повтарям.Значи един мотор в италия за алфа 155 трее да е на много малко километри просто перфектен,за да струва 200 евро в моргата,ако е по стар е около 100 евро.Този от 200 евро е проверен и перфектен,и в него си има и масло около 5 литра по 10 евро литъра значи 50 евро плюс маслен филтър около 8 евро та значи вече ти струва 142 евро.След смяната твоя може да го засилиш за срап и да му вземеш 20 евро та сме на 122 евро. Ма бако механик иска още 100 евро за смяна та пак сме на 222 евро разход.При положение ,че аз му пия мозъка 100 000 километра и спестя 10 смяни по 70 евро ,значи мога да си купя 3 мотора ,а на мене евентуално ще ми е нужен само един.Тука като не си сменяваш маслото е все едно си си сложил газова уредба.Моя мотор е на 400 000 хиляди ,и ако ида да му сменявам маслото,е все едно да поливам на прабаба ми гроба с Джак Даниелс.Та аз като ти казвам че му доливам 1 литър на 1000 километра ти не трее да си мислиш ,че слагам ново масло,слагам му изгоряло масло от други коли.Ново масло му слагам само М10д понеже е 5 лева литъра.

                  Извинявам се за думата олио понеже на италиянски олио значи масло,а на мене българския ми е втори език.
                  джак даниелс изгоряло масло счупих се от смях Ники
                  sigpic 155ex 159ex 530new

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    За да свети по таблото нещо централно нее наред с някои датчик!!! Я дебитомер я сонда, ТПС... Аз първо бих проверил налягането на горивото все пак!
                    За газта няма как от самия изпарител да неиска да прехвърля (ако добре съм разбрал де) че неиска да прехвърля на газ. Ако газовата е с по-интелигентен ключ които следи оборотите на двигателя, виж от къде взима сигнал...
                    Ключа за газта някакви светлинни индикации има ли!? С нормална газ ли беше?!
                    Нормална газова уретба. Ключа е със светлинна индикация, колата прехвърля на газ при подаване на газ след 2500 оборота.Ключа си свети и изглежда нормално.
                    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                    Renault Megane II Grand Tour-2004г

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Изчисти си картерната внтилация......

                      ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:34 ----------


                      Само да не е през ауспуха.....от там тръгва да се губи...преди да духне гарнитура на главата....няма страшно, повечето са минали по тоя път.....все пак го следи.....дано да има теч някъде....я погледни да не са ти влажни предните стелки отдолу....
                      ами има лека влажност и са оцветени в синьо не бях се замислял че е от това. Иначе гарнитура ми е рано да се издухва правих я преди 15к . къде е проблема ако са влажни стелките?
                      Last edited by reloading; d.m.y г., 10:07.
                      155 1.8 8v SUPER MY95

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                        А аз да вмъкна набързо един друг въпрос... Кажете някакво свястно моторно масло, че вече не знам какво да правя... След последния ремонт на двигателя сложих Repsol 10W40, но не ми харесва как се държи - мотора притраква, като загрее колата и пада налягането на маслото...
                        Най-кофтито е че днес трябваше да карам с около 140км/ч от Пловдив до София - маслото вдигна 100 и малко градуса, и сега дори на студен мотор на празен ход държи 1 бар налягане (до днес на студено държеше към 4 бара).
                        Та да се върна на въпроса де - споделете какво масло, от къде и какви пари?
                        Предварително благодаря!
                        П.п. по въпроса на Muroman - виж освен помпата да не е заминал комутатор!
                        П.п.2 - на някой да му се намира маслено охлаждане за TS 8v?
                        Карал съм с доста различна масла.
                        Най доволен от работата на мотора и показанията на уредите бях от : MOTUL 6100 и масло BMW 10/40- разфасовка по 1L се продава(което според доста хора е Castrol,но явно истински).
                        ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                        Renault Megane II Grand Tour-2004г

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                          ами има лека влажност и са оцветени в синьо не бях се замислял че е от това. Иначе гарнитура ми е рано да се издухва правих я преди 15к . къде е проблема ако са влажни стелките?
                          Предполагаем теч от системата на парното(кранчето, радиаторчето,уплътнението между кранчето и моторчето ).
                          Правих 3 пъти а, Теди Бухалката 5 пъти тази доста неприятна интервенция.
                          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                          Renault Megane II Grand Tour-2004г

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                            А аз да вмъкна набързо един друг въпрос... Кажете някакво свястно моторно масло, че вече не знам какво да правя... След последния ремонт на двигателя сложих Repsol 10W40, но не ми харесва как се държи - мотора притраква, като загрее колата и пада налягането на маслото...
                            Най-кофтито е че днес трябваше да карам с около 140км/ч от Пловдив до София - маслото вдигна 100 и малко градуса, и сега дори на студен мотор на празен ход държи 1 бар налягане (до днес на студено държеше към 4 бара).
                            Та да се върна на въпроса де - споделете какво масло, от къде и какви пари?
                            Предварително благодаря!
                            П.п. по въпроса на Muroman - виж освен помпата да не е заминал комутатор!
                            П.п.2 - на някой да му се намира маслено охлаждане за TS 8v?
                            http://yacco-bulgaria.com/products.html Виж тука продуктите са им истински поне,а и маслата от клас полу синтетика са им на доста добри пари а и официалния им дистрибутор е точно във нашия град.Ползвани са и са добри.
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • Ей хора,нещо ми бие на желЕзо Дзадния мост,тампоните на моста се виждат здрави,на аморт. също,чува се най вече при качване-слизане от бордюр или подобни препятствия....някакви предположения?
                              Alfa 155 1.9TD '97 EX
                              Alfa 166 2.4 JTD EX
                              Alfa 156 2.4 JTD

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                                Никакъв ефект нямаше. Колата си са дави и това е. Чува се някакъв звук като ШШшшшш от дясната част на колектора, променлив. И когато колата се задави достатъчно за да угасне временно се чува звук като цвърчене някъде около средата - левия край на колектора. Това е само временно, след това нещо прецъква и почва да се чува звук като от ел. напрежение, цвърченето секва. Дано стигна петък някак до серзвиза, че направо не знам
                                Около колектора има няколко места, от които може да ти смуче въздух-едното е върпосното вакумно маркуче за вакумния регулатор, другото е до него-вакумно маркуче за бензиновите изпарения, третото е вакума за сервото. След това трябва да се огледат хубаво гумените маншони на колектора, както и големия маркуч от дросела към дебитомера. Както и маркучите на картерната вентилация. Истината е да се провери всичко наред. Правилно си се насочил към майстор, но ако ти се занимава може и сам, поне ще научиш кое къде е. Това електрическото напрежение ме насочва към моторчето за празен ход, може то да е дало фира

                                Comment

                                Working...
                                X