Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
    В кръглото пише 5... от което си мисля че е 5 бара тоест като си взема капачка с 1 бар може и да стане работата ?
    Кръглото е за годината на производство т.е. 95-та
    Сложи капачка 1 бар, продават се и нови тук например или в ТиН кар
    Video meliora proboque deteriora sequor.

    Comment


    • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
      възможно ли е моята да е 5 бара? или да пише така и все пак вече съм 100% сигурен че проблема ми е в капачката.. когато и да отворя е мокро около нея.
      Колега на 5 бара преди да ти искочат всички водни съединения ,ще ти се пръсне радиатора,та както казва Тедо трее да погледнеж другаде,аз утре ще видя моята капачка и ще ти кажа точно какво пише.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
        Кръглото е за годината на производство т.е. 95-та
        Сложи капачка 1 бар, продават се и нови тук например или в ТиН кар
        още утре ще ходя да си купя една капачка да видим ..
        155 1.8 8v SUPER MY95

        Comment


        • Малко важна техническа информация ще спусна сега аз
          Верижен туин спарк държи на налягане без разреждане около 0.5 бара и то при положение че гарнитурата на главата е читава!!!!
          Налягане над 0.6-0.7 а в моя случаи (от преди 30мин) над 0.8 е пагубен!!!!!
          Как и да е, след едно даване на газ, обороти малко над 7000 и налягане към 0.8-0.9 пак духнах гарнитура!!!!!
          Сега..... Наново разглабяне и я правим още по-силна
          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:22.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Малко важна техническа информация ще спусна сега аз
            Верижен туин спарк държи на налягане без разреждане около 0.5 бара и то при положение че гарнитурата на главата е читава!!!!
            Налягане над 0.6-0.7 а в моя случаи (от преди 30мин) над 0.8 е пагубен!!!!!
            Как и да е, след едно даване на газ, обороти малко над 7000 и налягане към 0.8-0.9 пак духнах гарнитура!!!!!
            Сега..... Наново разглабяне и я правим още по-силна
            Ти не сложи ли неква по фиешън гарнитура или там с две и по-средата метална, или само смени твоята ?
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Малко важна техническа информация ще спусна сега аз
              Верижен туин спарк държи на налягане без разреждане около 0.5 бара и то при положение че гарнитурата на главата е читава!!!!
              Налягане над 0.6-0.7 а в моя случаи (от преди 30мин) над 0.8 е пагубен!!!!!
              Как и да е, след едно даване на газ, обороти малко над 7000 и налягане към 0.8-0.9 пак духнах гарнитура!!!!!
              Сега..... Наново разглабяне и я правим още по-силна
              да де ама все си мисля че моя проблем идва от капачката ми защото днес я смених с нова. и Проблема изчезна .. утре ще видя дали ще излиза

              п.с. а и аз нямам от тея бързите охлюви в колата
              155 1.8 8v SUPER MY95

              Comment


              • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Ти не сложи ли неква по фиешън гарнитура или там с две и по-средата метална, или само смени твоята ?
                Гарнитурата се водеше "усилена", метализирана от едната си страна и тн...
                Проблема и беше, че нее достатъчно дебела
                При плескане оригиналната отива на 1.5мм някъде а тая моята е била към 1.9мм или иначе казано малка разлика!
                Сега ще я поразредим и наново...
                (иначе вчера добре дръпна на почти 1 бар )

                Неразредена разбрахме колко може, сега трябва да я зглобим и трябва да тестваме колко ще може разредена
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                  да де ама все си мисля че моя проблем идва от капачката ми защото днес я смених с нова. и Проблема изчезна .. утре ще видя дали ще излиза

                  п.с. а и аз нямам от тея бързите охлюви в колата
                  Тия налягания дето ги споменава бате ти Мимо не са по твоя въпрос с налягането на капачката а малко по-други
                  Video meliora proboque deteriora sequor.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                    Тия налягания дето ги споменава бате ти Мимо не са по твоя въпрос с налягането на капачката а малко по-други
                    момчето се е объркало ти пък сега
                    sigpic 155ex 159ex 530new

                    Comment


                    • Сутринта преди работа я поразглобих... 1-ви и втори цилиндър "смучат" антифризец...
                      Някак ми е кеф че трябва да я разтурям пак защото ибез това стартера ми издава звуци някакви а и имаше лек теч на масло и разни други такива дреболии...
                      другата седмица трябва да е пак в движение!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Колеги имам питане относно термостатите na 8 клапановите... мисля си че моят е заминал... в града изобщо не може да достигне 90 градуса и не духа особено горещ въздух от парното... Как вървят цените на оригиналните... и мога ли да очаквам някакви проблеми ако сложа от Рено 5?
                        =-v-=
                        Madness? This is ALFA!!!

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от lamborghini miura sv Покажи съобщение
                          Колеги имам питане относно термостатите na 8 клапановите... мисля си че моят е заминал... в града изобщо не може да достигне 90 градуса и не духа особено горещ въздух от парното... Как вървят цените на оригиналните... и мога ли да очаквам някакви проблеми ако сложа от Рено 5?
                          Behr или както е там оригиналния аз го купивах преди години за 82лв, в момента незнам колко е! От Рено сложих и аз преди седмица и няма ядове. Сложих 86 градусов, но маи ще е по-добре ако се сложи 88 примерно! Цената му е 9лв!
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Батка, колко време (километра) кара на 0.5 и докато не я наду повече имаше ли някакви проблеми или аномалии. Някакъв ремап имаше ли или я кара на доверие към ламбдта и дебитомера
                            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 21:28.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Батка, колко време (километра) кара на 0.5 и докато не я наду повече имаше ли някакви проблеми или аномалии. Някакъв ремап имаше ли или я кара на доверие към ламбдта и дебитомера
                              Около 3500км минах в опити... Работното налягане варираше от 0.3 до 0.7 като наи-много време е била на около 0.5! Проблеми или аномалии не са забелязани освен в началото разни маркучи че се късаха и тн..
                              Чип има от едно време които обогатява след 3500об/м и прекъсвача е изместен от 6400 на 7300об, естествено е добавен и регулируем бензинов регулатор!
                              Установих обаче, че трябва да се сменят и гърнета защото се спъва като е на обороти...
                              В краина сметка знаех че неразредена е въпрос на време да изкашля и така и стана след като и дигнах налягането! За мен си знам вече, слагаш ли духалка трябва да се разреди двигателя защото ако се кара на 0.5 кефа нее толкова голям!!! Едно разреждане ти осигурява хем повече надуване/кеф хем повече спокоиствие за железата...
                              (не мисля да се занимавам с ремапи и тн защото не гоня максимуми а и си мисля че хардуерно може да се нагласи да е ок на доста проценти така че да мина без софтуерни намеси)
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:30.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Около 3500км минах в опити... Работното налягане варираше от 0.3 до 0.7 като наи-много време е била на около 0.5! Проблеми или аномалии не са забелязани освен в началото разни маркучи че се късаха и тн..
                                Чип има от едно време които обогатява след 3500об/м и прекъсвача е изместен от 6400 на 7300об, естествено е добавен и регулируем бензинов регулатор!
                                Установих обаче, че трябва да се сменят и гърнета защото се спъва като е на обороти...
                                В краина сметка знаех че неразредена е въпрос на време да изкашля и така и стана след като и дигнах налягането! За мен си знам вече, слагаш ли духалка трябва да се разреди двигателя защото ако се кара на 0.5 кефа нее толкова голям!!! Едно разреждане ти осигурява хем повече надуване/кеф хем повече спокоиствие за железата...
                                (не мисля да се занимавам с ремапи и тн защото не гоня максимуми а и си мисля че хардуерно може да се нагласи да е ок на доста проценти така че да мина без софтуерни намеси)
                                Чекай тука да ти го кажа да на цапаме новата тема, това с настройките, ще го разбереш и него явно пак по трудния начин Твърдя че да караш например на 1 бар ти трябват поне 300 кубикови дюзи, незнам сега с какви си. За по лесно се стреми да докараш сетъпа на кучка като параметри, да не откриваш секи път открити вече неща. Те двата мотора реално немат общо, ма трее ги докараш поне дотам нещата. Сега си минал слава богу с гарнитура, следващия път може взрива да е грандиозен.
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X