Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
    Този датчик ще го сменя, знам че не е скъп (температурния). Това ли е ? http://mot.bg/temperaturen-datchik-b...280130026.html
    Проблема включва и тов, че понякога при студен старт оборотите се колебаят около 800, започват да падат още надолу и след като подам газ се оправя. Горе-долу веднъж на 10 старта го прави. Иначе като запали и всичко е нормално оборотите са 1500 в първия момент, за по-малко от секунда стават 1200 и след като загрее - 900.
    Имам още един въпрос - на вашите двигатели колко оборота са нужни за да запалят? На моя от 5 до 8, почти винаги. Мноого рядко, когато е загрял пали от четвърт.
    И при мене е така паленето-не мога да кажа като обороти колко са, но не пали от "четвърт" като другите коли. Може би си е така просто, все пак тоя мотор си е голямо прасе и докато се развърти...Аз забелязвам, че в началото се врътва трудно, постепенно се забързва звука на стартера и тогава пали, тъй че може и да е до акумулатор-стартер, не знам. За успокоение, пуснете си едно клипче на Мазерати Грантуризмо, то му трябват няколко секунди на стартер, че да запали Шегата настрана, при мен от скоро има друг проблем-пали и гасне, по-точно пали, форсира се сама веднъж и след това и пропадат оборотите и гасне. От доста време се налага да я форсирам няколко пъти при палене и като го направя се освестява и си държи вече обороти-1100-пада на 900 и като загрее хубаво пада на 800

    Comment


    • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
      И при мене е така паленето-не мога да кажа като обороти колко са, но не пали от "четвърт" като другите коли. Може би си е така просто, все пак тоя мотор си е голямо прасе и докато се развърти...Аз забелязвам, че в началото се врътва трудно, постепенно се забързва звука на стартера и тогава пали, тъй че може и да е до акумулатор-стартер, не знам. ...
      1.7 ТС-то буквално палеше от четвърт. С 2-ката 1-3 оборота, докато взриви.
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • Днес разглабях корите за радиатора на парното. Не изглежда много трудна работа. смяната. Но изникнаха 2 въпроса.

        От коя точка да източа антифриза за да няма в него.
        Видях някакъв номер , на радиатора PA66JF30 , Но никъде в интернет не ми излиза такъв радиатор.Дали е това номера?
        155 1.8 8v SUPER MY95

        Comment


        • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
          Днес разглабях корите за радиатора на парното. Не изглежда много трудна работа. смяната. Но изникнаха 2 въпроса.

          От коя точка да източа антифриза за да няма в него.
          ...
          ... Ами като откачиш единия маркуч от радиатора, след като предварително си приготвил някакъв съд под щуцера, за да събереш антифриза Ако не си много сръчен (щото и аз не съм), можеш предварително да постелеш върху мокета полиетилен ( по нашему найлон) и някакъв по-сериозен парцал, та да не псуваш много после и да се чудиш що ти се потят стъклата
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • От верижните мотори монтирани в 155, кои имат пръскалки на буталата?

            Comment


            • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
              1.7 ТС-то буквално палеше от четвърт. С 2-ката 1-3 оборота, докато взриви.
              Е, къде ще да е причината при мен да върти двойно повече?
              В запалителната с-ма или в инжекциона да я търся...
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                От верижните мотори монтирани в 155, кои имат пръскалки на буталата?
                Само двулитровите са с пръскалки
                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                Comment


                • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                  Е, къде ще да е причината при мен да върти двойно повече?
                  В запалителната с-ма или в инжекциона да я търся...
                  Нявсякъде може да е ... при мен спря да пали нормално, след като ми чистиха инжектори, на стенд. Палеше на 8-10 завъртания чак. Иначе като запали вървеше повече от добре, но палеше трудно. След смяна на инжекторите, нещата се нагласиха. Реално може да е от много неща, да не пали точно веднага, но какъв е проблема, като за да запали мотора му отнема 2-3 оборота?


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • Проблема е, че не са 2-3, ами понякога чак 8 завъртания и това просто ме дразни. Не, че е проблем за акумулатора, който е на една година, или за стартера който уж бил рециклиран, просто на мен не ми допада. Ще пробвам с други инжектори, имам резервни. Благодаря за инфото.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                      Само двулитровите са с пръскалки
                      А може ли да се сложи на по-малките мотори?

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                        Проблема е, че не са 2-3, ами понякога чак 8 завъртания и това просто ме дразни. Не, че е проблем за акумулатора, който е на една година, или за стартера който уж бил рециклиран, просто на мен не ми допада. Ще пробвам с други инжектори, имам резервни. Благодаря за инфото.
                        Колега пробвай с смяна на температурния датчик на термустата(мисля ти питаше за чуденето на колата докато не загрее)та пробвай.
                        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                        Comment


                        • Аз след втория гърмеж на гарнитура малко забуксувах ама лека полека пак отивам на събиране
                          Attached Files
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                            А може ли да се сложи на по-малките мотори?
                            Чувал съм,че можело.Даже в И Бея имало да се продават.Ама кое,как представа си нямам.
                            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                              Проблема е, че не са 2-3, ами понякога чак 8 завъртания и това просто ме дразни. Не, че е проблем за акумулатора, който е на една година, или за стартера който уж бил рециклиран, просто на мен не ми допада. Ще пробвам с други инжектори, имам резервни. Благодаря за инфото.
                              Пробваи някои ден преди да я запалиш да подадеш напрежение на бензиновата помпа за да си създаде налягане и тогава пробваи да палиш...
                              (на 155-ца бушончето за помпата е под дебитомера)
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Хелп. Май от 2-3 дена не ми работят стоповете. Крушките са окей. Бушона е окей. Мисля, че "цъкането" от педала на спирачката не се чува. Това "цъкане" от реле ли е или някаква друга машинка? Някой може ли да ми даде повече инфо и да каже къде се намира и какво що може да е, че в тоя студ ще ми изстина пръстчетата

                                Мерsи

                                Мимо, според мен пропусни и този стейдж и направо се гласи за 2 бара
                                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                                by RUBIG service

                                Comment

                                Working...
                                X