If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Този датчик ще го сменя, знам че не е скъп (температурния). Това ли е ? http://mot.bg/temperaturen-datchik-b...280130026.html
Проблема включва и тов, че понякога при студен старт оборотите се колебаят около 800, започват да падат още надолу и след като подам газ се оправя. Горе-долу веднъж на 10 старта го прави. Иначе като запали и всичко е нормално оборотите са 1500 в първия момент, за по-малко от секунда стават 1200 и след като загрее - 900.
Имам още един въпрос - на вашите двигатели колко оборота са нужни за да запалят? На моя от 5 до 8, почти винаги. Мноого рядко, когато е загрял пали от четвърт.
И при мене е така паленето-не мога да кажа като обороти колко са, но не пали от "четвърт" като другите коли. Може би си е така просто, все пак тоя мотор си е голямо прасе и докато се развърти...Аз забелязвам, че в началото се врътва трудно, постепенно се забързва звука на стартера и тогава пали, тъй че може и да е до акумулатор-стартер, не знам. За успокоение, пуснете си едно клипче на Мазерати Грантуризмо, то му трябват няколко секунди на стартер, че да запали Шегата настрана, при мен от скоро има друг проблем-пали и гасне, по-точно пали, форсира се сама веднъж и след това и пропадат оборотите и гасне. От доста време се налага да я форсирам няколко пъти при палене и като го направя се освестява и си държи вече обороти-1100-пада на 900 и като загрее хубаво пада на 800
И при мене е така паленето-не мога да кажа като обороти колко са, но не пали от "четвърт" като другите коли. Може би си е така просто, все пак тоя мотор си е голямо прасе и докато се развърти...Аз забелязвам, че в началото се врътва трудно, постепенно се забързва звука на стартера и тогава пали, тъй че може и да е до акумулатор-стартер, не знам. ...
1.7 ТС-то буквално палеше от четвърт. С 2-ката 1-3 оборота, докато взриви.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Днес разглабях корите за радиатора на парното. Не изглежда много трудна работа. смяната. Но изникнаха 2 въпроса.
От коя точка да източа антифриза за да няма в него.
Видях някакъв номер , на радиатора PA66JF30 , Но никъде в интернет не ми излиза такъв радиатор.Дали е това номера?
Днес разглабях корите за радиатора на парното. Не изглежда много трудна работа. смяната. Но изникнаха 2 въпроса.
От коя точка да източа антифриза за да няма в него.
...
... Ами като откачиш единия маркуч от радиатора, след като предварително си приготвил някакъв съд под щуцера, за да събереш антифриза Ако не си много сръчен (щото и аз не съм), можеш предварително да постелеш върху мокета полиетилен ( по нашему найлон) и някакъв по-сериозен парцал, та да не псуваш много после и да се чудиш що ти се потят стъклата
Е, къде ще да е причината при мен да върти двойно повече?
В запалителната с-ма или в инжекциона да я търся...
Нявсякъде може да е ... при мен спря да пали нормално, след като ми чистиха инжектори, на стенд. Палеше на 8-10 завъртания чак. Иначе като запали вървеше повече от добре, но палеше трудно. След смяна на инжекторите, нещата се нагласиха. Реално може да е от много неща, да не пали точно веднага, но какъв е проблема, като за да запали мотора му отнема 2-3 оборота?
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Проблема е, че не са 2-3, ами понякога чак 8 завъртания и това просто ме дразни. Не, че е проблем за акумулатора, който е на една година, или за стартера който уж бил рециклиран, просто на мен не ми допада. Ще пробвам с други инжектори, имам резервни. Благодаря за инфото.
Проблема е, че не са 2-3, ами понякога чак 8 завъртания и това просто ме дразни. Не, че е проблем за акумулатора, който е на една година, или за стартера който уж бил рециклиран, просто на мен не ми допада. Ще пробвам с други инжектори, имам резервни. Благодаря за инфото.
Колега пробвай с смяна на температурния датчик на термустата(мисля ти питаше за чуденето на колата докато не загрее)та пробвай.
Проблема е, че не са 2-3, ами понякога чак 8 завъртания и това просто ме дразни. Не, че е проблем за акумулатора, който е на една година, или за стартера който уж бил рециклиран, просто на мен не ми допада. Ще пробвам с други инжектори, имам резервни. Благодаря за инфото.
Пробваи някои ден преди да я запалиш да подадеш напрежение на бензиновата помпа за да си създаде налягане и тогава пробваи да палиш...
(на 155-ца бушончето за помпата е под дебитомера)
Хелп. Май от 2-3 дена не ми работят стоповете. Крушките са окей. Бушона е окей. Мисля, че "цъкането" от педала на спирачката не се чува. Това "цъкане" от реле ли е или някаква друга машинка? Някой може ли да ми даде повече инфо и да каже къде се намира и какво що може да е, че в тоя студ ще ми изстина пръстчетата
Мерsи
Мимо, според мен пропусни и този стейдж и направо се гласи за 2 бара
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Comment