Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Чиста работа, бахти валовете аз лично нема си играя да ги презацепвам 100 пъти за неясен изход.
    Аз ще отворя да видя къде са белезите а ако са си където трябва правя шашмата с релето!!!
    Вариатора също е малко съмнителен дали се връща в "краино" положение...
    Като разглобя ще се види какво е...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Колеги, имам питане :
      При износени валове (специално на изпускателните клапани) и чашки, има ли смисъл да сменям само вала с цел да обере хлабините, или да търся всичко в комплект? (нямам идея до колко са износени чашките...)

      И още нещо - ако на някой му се заиграва със предни дискове и спирачни апарати от 145QV, да свирка - има и почти неизносени накладки в комплекта. Цената ще е като за колеги-сектанти!
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • Колега то износени валове е едно,после износени чашки е съвсем друго ,ма на 155 верига няма как да са износени чашите,а може да са износени пуловете,та ако валовете са ти добре,то трее просто да си регулираш клапаните,като си подмениш пуловете ,със тези които ти отговарят като размер.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
          Колега то износени валове е едно,после износени чашки е съвсем друго ,ма на 155 верига няма как да са износени чашите,а може да са износени пуловете,та ако валовете са ти добре,то трее просто да си регулираш клапаните,като си подмениш пуловете ,със тези които ти отговарят като размер.
          Без да мисля много много не се ли изновасваха чашките а не пуловете, нали уш там е триенето (вал-чашка)! Пулчето е за регулировка не вярвам да може да се подбие то.
          И защо да не може да се изяде чашката при 8 клапанова!?
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Даваите идеи след разреждане дали трябва да връткам на някъде разпределителните валове за по-добри показатели на агрегата!!!
            В момента с изключен вариатор всички ядове на газ изчезват!!! (на бензин е ок)
            Започвам да си мисля, че разрежаднето което направи и презастъпването на фазите при работещ вариатор се отразяват на работата на газ... Пробва ли да обогатиш сместа на газ?


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              Започвам да си мисля, че разрежаднето което направи и презастъпването на фазите при работещ вариатор се отразяват на работата на газ... Пробва ли да обогатиш сместа на газ?
              При мен точно това се получава на практика!!! По газовата са правени всички възможни (и невъзможни също) настроики и резултата си е все един и същ!
              Съмнявам се в зацепването на валовете аз защото на Тренди си работи а двигателите са еднакво манипулирани и разредени...
              Тия дни ще разглабям, тъкмо да имам време да си направя и фланец за един индикатор (ще го намотвам на мястото на някоя свещ та да гледам кога къде е карантията)!
              Като има развитие ще пиша дали е проблема от зацепване или нещо друго...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Колега то износени валове е едно,после износени чашки е съвсем друго ,ма на 155 верига няма как да са износени чашите,а може да са износени пуловете,та ако валовете са ти добре,то трее просто да си регулираш клапаните,като си подмениш пуловете ,със тези които ти отговарят като размер.
                Износва се изп. вал, чашките се подбиват, а пуловете са вечни /поне за мен/. Alfa User, по принцип е добре като смениш вала да се огледат чашките. Ако има подбити сменяваш и реглаж на клапаните. mimouzunov само вал сменява, ама... /пак е за смяна май/.
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • Е аз точно затова питам - вал намерих, но имам проблеми с намирането на чашки и пулове...
                  А да сменям вал, и после да се сговнясат пак нещата, не е добра алтернатива...
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                    Е аз точно затова питам - вал намерих, но имам проблеми с намирането на чашки и пулове...
                    А да сменям вал, и после да се сговнясат пак нещата, не е добра алтернатива...
                    При мен вала беше с леко отклонение и затова го смених само него! Другото си беше наред, сега след незнам колко хиляди минати пак гледам е тръгнал леко... Докато не се изяде много, няма да го пипам!!!
                    Впрочем случаино отварях да гледам какво става вътре и видях че едната гърбица е леко деформирана и износена с настоящия вал е пак същото (но на друг цилиндър)!
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      При мен вала беше с леко отклонение и затова го смених само него! Другото си беше наред, сега след незнам колко хиляди минати пак гледам е тръгнал леко... Докато не се изяде много, няма да го пипам!!!
                      Впрочем случаино отварях да гледам какво става вътре и видях че едната гърбица е леко деформирана и износена с настоящия вал е пак същото (но на друг цилиндър)!
                      Реглажа може да ти е избягал малко и оттам да е почнало да яде вала.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                        Е аз точно затова питам - вал намерих, но имам проблеми с намирането на чашки и пулове...
                        А да сменям вал, и после да се сговнясат пак нещата, не е добра алтернатива...
                        Чашки се намират, ама цената на 1 бр. нова е неоправдано висока. Според мен е достатъчно да се сменят само подбитите, ако има такива/аз за 4-5 ремонта-сваляници на глава съм сменил само 1, с такава 2-ра ръка/.
                        С пуловете наистина си е филм. Освен, че са по 5-6 лв. бройката, ги няма. А ако изобщо намериш са на Метели и не си отговарят на размерите, за които ги купуваш. Ако закъсаш драсни или звънни, какво ти трябва - ще измислим нещо/чашки имам за 3 глави и доста размери пулчета/, само ще трябва да изчакаш куриерите .
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • Нали имам някакъв яд с валовете и зацепването им (явно от недоглеждане при монтажа) и понеже е трудно достъпно мястото където се вижда белега на коляновия вал реших да си направя нещо по въпроса аз...
                          Преди няколко седмици си изобретих един преходних (има го на снимките по-долу, прилича на шпилка) с които си регулирам газовите дюзи, та днеска се заиграх и към тоя преходних си направих още един
                          Ползвах свещ стара малко желязо една гаика... Трябва да си намеря някаква ос, тел или каквото и да е подходящо желязо което да прави "връзка" м-у буталото и индикатора...

                          Няколко часа след първоначалното занимание ми попадна и... тел доста твърда от която сътворих и "иглата"
                          Attached Files
                          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:16.
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                            Чашки се намират, ама цената на 1 бр. нова е неоправдано висока. Според мен е достатъчно да се сменят само подбитите, ако има такива/аз за 4-5 ремонта-сваляници на глава съм сменил само 1, с такава 2-ра ръка/.
                            С пуловете наистина си е филм. Освен, че са по 5-6 лв. бройката, ги няма. А ако изобщо намериш са на Метели и не си отговарят на размерите, за които ги купуваш. Ако закъсаш драсни или звънни, какво ти трябва - ще измислим нещо/чашки имам за 3 глави и доста размери пулчета/, само ще трябва да изчакаш куриерите .
                            Така е, в магазина цените са ужасни... Сега събирам кинти, и вероятно колата ще се прави при Румен - така че като идвам натам ще измислим нещо за чашките и пуловете, за което искрено благодаря предварително.
                            Светни ме на лично какво ще ми костват нещата, за да калкулирам всичко навреме.
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • Колега то добре е станал индикатора ,ма не разбрах само какво желязо мислиш да ползваш да преминава през квадратната тръба ,и според мене трее да е по дебело,за да не играе много.Или не е ли било по добре да позваш една шпилка като тазаи ма бая по дълга та от часовника ,да слиза до буталао.
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Нали имам някакъв яд с валовете и зацепването им (явно от недоглеждане при монтажа) и понеже е трудно достъпно мястото където се вижда белега на коляновия вал реших да си направя нещо по въпроса аз...
                                Преди няколко седмици си изобретих един преходних (има го на снимките по-долу, прилича на шпилка) с които си регулирам газовите дюзи, та днеска се заиграх и към тоя преходних си направих още един
                                Ползвах свещ стара малко желязо една гаика... Трябва да си намеря някаква ос, тел или каквото и да е подходящо желязо което да прави "връзка" м-у буталото и индикатора...

                                Няколко часа след първоначалното занимание ми попадна и... тел доста твърда от която сътворих и "иглата"
                                http://zimber-tools.com/avto-instrum...ber-tools.html

                                Това ли се опитваш да направиш в домашни условия?
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X