Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
    Някой знае ли тест на ламбда сондата. Днес замервах моята и показа 0.12v на загрял мотор на празен ход. Според това, което четох в интернет трябва да показва 0.5v и при подаване на газ да стигне за момент до 0.9v после пак да се върне на 0.5v. При мен повече от 0.18 не стана, а отзад смарди на бензин и не се живее. Разхода не съм го засичал точно,но май отива към над 20. Както и да го смятам мисля,че сондата е аут. Въпроса ми е има ли и друг начин да се тества?
    Ами доколкото знам сондата трябва да си мени показанията межди 0 и 1 волт постоянно. Т.е. описва нещо като синусоида. По-бавните волтметри не могат да го засекат това нещо и забиват на някаква средна стойност и само като подадеш газ се вижда някакво движение. С една дума, май с обикновен мултицет не мое се премери това нещо. А тоя разход ми се вижда невероятен, да не тече отнякъде бензин

    Comment


    • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
      Някой знае ли тест на ламбда сондата. Днес замервах моята и показа 0.12v на загрял мотор на празен ход. Според това, което четох в интернет трябва да показва 0.5v и при подаване на газ да стигне за момент до 0.9v после пак да се върне на 0.5v. При мен повече от 0.18 не стана, а отзад смарди на бензин и не се живее. Разхода не съм го засичал точно,но май отива към над 20. Както и да го смятам мисля,че сондата е аут. Въпроса ми е има ли и друг начин да се тества?
      Откачаш сондата от куплунзите и караш така. Ако разхода се нормализира, се потвърждава инфото за забила сонда на бедна смес. Ако е забила на около 0.2волта, то еку-то буха бензин и затова гори повече и мирише на бензин.
      При мен преди време, сондата беше забила на около 0.3 волта и разхода ми беше 20/100 в града.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Откачаш сондата от куплунзите и караш така. Ако разхода се нормализира, се потвърждава инфото за забила сонда на бедна смес. Ако е забила на около 0.2волта, то еку-то буха бензин и затова гори повече и мирише на бензин.
        При мен преди време, сондата беше забила на около 0.3 волта и разхода ми беше 20/100 в града.
        Това е. +1

        БТВ Китайски мултицет от 6-7 лв хваща подскачането при работеща ЛС/поне моя го правеше преди да умре моята/.
        Last edited by TRENDi; d.m.y г., 10:01.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • Колеги да ви се похваля Филтъра много яко ръмжи над 4 000 оборота

          На пук на 30те лева за Адаптора си направих от 1 кутия и няколко пластмасови тръби. За мен стана много читаво Притеснява ме само евентуално мокрене на филтъра..

          p.s. Случайно някой да знае на кой е тази кола http://olx.bg/alfa-romeo-155-i39252231 ?
          Last edited by reloading; d.m.y г., 15:24.
          155 1.8 8v SUPER MY95

          Comment


          • Всеки сам преценява как да си харчи парите. Също така с какво и как да подържа колата си. Предложих ти го като вариянт,защото ще изглежда в пъти по-добре

            Comment


            • други ден на Невски ще видиш мисля че стана що годе добре
              155 1.8 8v SUPER MY95

              Comment


              • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                Някой знае ли тест на ламбда сондата. Днес замервах моята и показа 0.12v на загрял мотор на празен ход. Според това, което четох в интернет трябва да показва 0.5v и при подаване на газ да стигне за момент до 0.9v после пак да се върне на 0.5v. При мен повече от 0.18 не стана, а отзад смарди на бензин и не се живее. Разхода не съм го засичал точно,но май отива към над 20. Както и да го смятам мисля,че сондата е аут. Въпроса ми е има ли и друг начин да се тества?
                100% e мъртва, няма какво да тестваш повече. Потвръждавам, че китайски мултицет от 5лв. хваща промяната напрежението, когато сондата е изправна. Направо слагай нова, задължително Bosch или NGK.
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • Изобщо не си прави труда да купуваш сонда. Разкачай я от кабелите и си карай така
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                  exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                  ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                  ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                  by RUBIG service

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                    Изобщо не си прави труда да купуваш сонда. Разкачай я от кабелите и си карай така
                    Tъкмо това щях да напиша и аз
                    Не ми се вярва да успееш да я развиеш при положение, че едва ли е сваляна някога, а после се почва рязане, наваряване на резби и т.н. което може да се избегне при тази кола
                    Върви си добре и с нормален разход без сонда
                    Video meliora proboque deteriora sequor.

                    Comment


                    • Хмм, интересно, аз когато се опитвах да си меря сондата с моя евтин мултицет и показваше промяна само при даване на газ, тука ми обясняваше всеки как съм установил единствено, че не е напълно умряла, но дали дава верни стойности не мога да установя. Сега всички обаснявате, как с китайски мутицет от 5 лв може коректно да се установи. Къде е истината....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                        Хмм, интересно, аз когато се опитвах да си меря сондата с моя евтин мултицет и показваше промяна само при даване на газ, тука ми обясняваше всеки как съм установил единствено, че не е напълно умряла, но дали дава верни стойности не мога да установя. Сега всички обаснявате, как с китайски мутицет от 5 лв може коректно да се установи. Къде е истината....
                        Истината е ,че с мултицет няма как да се хване на 100% дали сондата работи! Сигнала и нее като напрежение от батериика а е малко по-синусоидално/правоъгален и заради това е важно да се види формата му...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          Хмм, интересно, аз когато се опитвах да си меря сондата с моя евтин мултицет и показваше промяна само при даване на газ, тука ми обясняваше всеки как съм установил единствено, че не е напълно умряла, но дали дава верни стойности не мога да установя. Сега всички обаснявате, как с китайски мутицет от 5 лв може коректно да се установи. Къде е истината....
                          Според мен няма логика да не хваща изменението,защото тя не мери импулси,ако повишаваш бавно оборотите на двигателя би трябвало да се види как обогатява сместа и в момента, в който се стабилизират на едно ниво да коригира всичко в граници.
                          Даже има описание как се настройва дебитомера според показанията на ламбдата.

                          П.п За сега съм я откачил и определено има малко подобрение,отзад обаче продължава да си мирише на бензин. Дебитомера го изчистих и нещата определено са доста по-добре,изчезна клатенето на оборотите,което имах. Само една диагностика искам да направя да видя как са бензиновите времена,че последния път бяха 4мс.
                          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                          Comment


                          • Аз пък искам да напомня на всички желаещи, че наближава крайния срок за записване за 5-тата Национална среща на 155!
                            В темата за записване са публикувани вече и примерните менюта, за които очаквам потвърждение от хотела в най-скоро време.
                            Не мога да си обясня само как в темата за проучване имаше толкова много ентусиасти и желаещи да присъстват, а сега никой не се записва?!?
                            Искрено се надявам да не ми се наложи да отказвам резервации и да измислям тъпи извинения пред колегите от Европа заради несъстоялата се среща... От 14 човека, заявили сигурно участие, са потвърдили само 3!!!
                            Не вярвам на извинения от рода на "много ми е рано, за да кажа", защото не става дума за едномесечна почивка в Алпите, а за един уикенд в България!
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                              Според мен няма логика да не хваща изменението,защото тя не мери импулси,ако повишаваш бавно оборотите на двигателя би трябвало да се види как обогатява сместа и в момента, в който се стабилизират на едно ниво да коригира всичко в граници.
                              Даже има описание как се настройва дебитомера според показанията на ламбдата.

                              П.п За сега съм я откачил и определено има малко подобрение,отзад обаче продължава да си мирише на бензин. Дебитомера го изчистих и нещата определено са доста по-добре,изчезна клатенето на оборотите,което имах. Само една диагностика искам да направя да видя как са бензиновите времена,че последния път бяха 4мс.
                              Чистене на дебитомер!? В какво се състои тая манипулация!? Сондата не мери нищо защото самата тя подава напрежение към електрониката на колата. Дори и стабилизирани обороти да има сондата пак не подава постоянно напрежение.
                              Това е все едно да си откачите тонколоната от стереосистемата и на кабела от усилвателя да включите мултицет в обхват за променливо напержение... Ще премерите някакво напрежение, но дали ще е пусната Сашка Васева U2 или 1KHz от сигналгенератор няма да разберете! За сондата е важно в какви граници се движи напрежението и, и също така каква е формата на напрежението/сигнала които излиза от нея.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Чистене на дебитомер!? В какво се състои тая манипулация!? Сондата не мери нищо защото самата тя подава напрежение към електрониката на колата. Дори и стабилизирани обороти да има сондата пак не подава постоянно напрежение.
                                Това е все едно да си откачите тонколоната от стереосистемата и на кабела от усилвателя да включите мултицет в обхват за променливо напержение... Ще премерите някакво напрежение, но дали ще е пусната Сашка Васева U2 или 1KHz от сигналгенератор няма да разберете! За сондата е важно в какви граници се движи напрежението и, и също така каква е формата на напрежението/сигнала които излиза от нея.
                                Анджък, подкрепям. А колегата дето каза за това чистене на дебиЛомер и на мен ми стана интересно в какво се изразява. Аз напоследък се точа на термодатчика на дебитомера да го почистя с малко корисилин или спирт. И се питам, ако тоя термодатчик е заминал, дали може да се сложи друг на подходящо място в смукателната история и да се върже към куплунга на дебитомера?

                                Comment

                                Working...
                                X