Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
    Спасяваш положението с това желязо!!!
    (ще пратя на лични адреса, но ще е утре защото незнам тая седмица дали ще почивам/работя, та да уточня до кои адрес да се прати)
    Сега, както е извадена полуоската, защо не пробваш да смениш шпилките на конзолата с болтове. Така полуоската излиза много по-лесно.[/QUOTE]

    На теория това е добре, на практика обаче не се получава винаги! Преди години сменях лагера там и си го помислих това със смяната... Хванах се да я правя тая манипулация, но уви.... Едната шпилка се скъса а аз се замислих защо!?! Позвъних на спец в разглабянето (дани кучето) и тои ми потвърди теорията! Та на някои двигатели може да се махнат а на други не! И така...
    Attached Files
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 20:34.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • На два блока съм ги сменял, като и на двата по две шпилки излизаха лесно с контрагайка, но за третата ползвах електрожен.
      Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

      Comment


      • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
        На два блока съм ги сменял, като и на двата по две шпилки излизаха лесно с контрагайка, но за третата ползвах електрожен.
        При мен нестава... При Тренди (пак 2.0 блок) пак нестава....
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          При мен нестава... При Тренди (пак 2.0 блок) пак нестава....
          ===дааа и при мен нестава, но две от три си е постижение и сега съм с два болта, а не с 3 шпилки едната се скъса два пъти високо ниско оксижени греене и тн и неще и неще майка и долна...
          . грешката, която правим е че изобщо се занимаваме да я демонтираме тая алуминиева тъпотия. Всичко си влиза и излиза, без да се сваля лапата,ама аз се преебах та се забавлявах да я махам и да я слагам и те така.

          по една "случайност" когато свалях моята кутия- взех за по-удобно че свалих бронята и радиаторите и се завряхме там двама човека и половина. Не се шегувам - така си беше.

          ---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

          снимките са готини, а искам да питам новия ти лагер пластмасов ли е или?!?!
          за аксиалния става дума, а не за оня на полуоската, който по спомени струваше два чувала с пари, защото бил с хлабина нанананна..... клас С4
          Last edited by vaklinator; d.m.y г., 22:05.
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            При мен нестава... При Тренди (пак 2.0 блок) пак нестава....
            Дам на 2-ковия няма шанс да се развият, без да се изпокъсат, но на 1.7-цовия блок и 3-те се развиха и си ги смених с болтове. Явно наистина е различно.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • Значи съм най-големия инат. На два 1,8 и на един 2,0 успях да ги развия
              Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

              Comment


              • А бе Вие сте уникални........на мен, няма да ми издържи нервната система за такива операции...
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  А бе Вие сте уникални........на мен, няма да ми издържи нервната система за такива операции...
                  За допълнителна пречка.... Виж снимките на самата кутия... Под стартера има един болт с вътрешен шестограм, еи това при мен превъртя (превъртя шестограма в болта).... (на снимките все още седи остатъка на тоя болт без глава обаче.... )


                  Замислям се леко... Оригиналния съединител колко коне/нютони може да предаде на кутията безпроблемно!?
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 08:35.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Освен "явленията Цвятко" във форума все още има и истински алфисти!!!!
                    Понеже си строших едно тенеке, един Алфист (кendo) го има въпросното нещо и реши да ми го прати еи така.. С две думи ми помогна и то много!
                    Какво да кажа повече... Това е помощ...
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:03.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Това беше и идеята на сектата, аз имам много такива спомени, и те все още топлят сърцето ми!!!
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • би трябвало да устиска на 250 N/m и нагоре, но това безпроблемно "устискване" ще докато се преебат демпферните пружини.
                        Alfa 155 2.0TS 8V '93
                        sigpic
                        VW LADAVAGEN '81
                        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                          би трябвало да устиска на 250 N/m и нагоре, но това безпроблемно "устискване" ще докато се преебат демпферните пружини.
                          Тия пружини на стария диск буквално са подбити където опират... ( а и са бая поумекнали)
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            във форума все още има и истински алфисти!!!!
                            Понеже си строших едно тенеке, един Алфист (кendo) го има въпросното нещо и реши да ми го прати еи така.. С две думи ми помогна и то много!
                            Какво да кажа повече... Това е помощ...
                            Потвърждавам, Kendo винаги се отзовава!

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Освен "явленията Цвятко" във форума все още има и истински алфисти!!!!
                              Понеже си строших едно тенеке, един Алфист (кendo) го има въпросното нещо и реши да ми го прати еи така.. С две думи ми помогна и то много!
                              Какво да кажа повече... Това е помощ...
                              Кендо е страхотен човек...и на мен ми изпрати преди време един нивомер ....не го познавам реално...но с голямо удоволствие ще го почерпя, защото е точен колега....
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                                би трябвало да устиска на 250 N/m и нагоре, но това безпроблемно "устискване" ще докато се преебат демпферните пружини.
                                А бе Ваклине...пазиш ли още машината дет изрязваше стикери....да дойдем някой ден да се почерпим....
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X