Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ба*и ... има ли живи тука беее ???
    Хубаво мероприятие се заформя, а вие спите ...
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • И мен ме привлече Алфа Фест-а, но точно тогава имам семейни ангажименти и няма да мога да участвам.
      А ще е яко - много Алфи в движение на едно място!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        И мен ме привлече Алфа Фест-а, но точно тогава имам семейни ангажименти и няма да мога да участвам.
        А ще е яко - много Алфи в движение на едно място!
        Гледам в тунинг раздела някакво замерване на 155-ца отимало
        Вярно, проблемна графика но я има и ще се постараем да я нагласим. Все пак е първото/стартово замерване и се надявам да се подобри...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Гледам в тунинг раздела някакво замерване на 155-ца отимало
          Вярно, проблемна графика но я има и ще се постараем да я нагласим. Все пак е първото/стартово замерване и се надявам да се подобри...
          Оха Оха - доста добре! 200коне и 300Nm до 5500 направо си е перфе.
          Какво се случва след 5500 с дебитомера?


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            Оха Оха - доста добре! 200коне и 300Nm до 5500 направо си е перфе.
            Какво се случва след 5500 с дебитомера?
            Ще върна лентата малко...
            Разредих, сложих първата турбина и тн и се получи едно затапване на около 4500об/м. Ефекта е сравним с бързо въртене на ключа за паленето... Прекъсване яко се получава... Помислих че проблем е изпускателния колектор. Преправих го но нямаше някаква разлика..
            Следващия заподозрян беше турбината и по-скоро малката и топла част... Мина се време и я смених със сегашната. Редом с това се смени и бензиновата помпа с такава от 8 цилиндрово Бмв, дюзи от някакъв пасат голям, нов колектор и даунпаип... Зглобих всичко и... Пак се затапва по същия начин...
            Въртях валове, дигах налягания и какво ли не и не...
            Накрая експериментирах и натегнах пружината на дебитомера с 5 зъба и имаше подобрение! После натегнах с още 12 зъба и пак имаше ефект но по-слабо изразен . Въпросната тапа се усеща мноого по-слабо но я има (дефекта е изразен по-скоро при яка газ, с плавно натискане на педала си ускорява нормално почти без да се усети проблема).
            Днес на стенда се усети доста отявлено дефекта и точно тогава стана интересното!!!!
            Заговорих се с момчето там и му споделих всичко което е правено от-до. Според него проблема ми е, че дебитомера се отваря повече от нормалното, повече от това което се отваря принципно и електрониката го отчита като грешка а от там и забиването!
            Аз лично незнам дали това е така или не. За всеки случаи пробих капака на дебитомера и навих един болт 6-ца за да не се отваря до краи клапата. Отдаде ми се само една възможност да тесвам след работа на 3-та какво става и мисля че подминах 6000об/м безпроблемно (имаше коли доста и нямаше как да пробвам без да застрашавам народа и мене си)

            Тея дни ще се разбере...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • една проста диагностика ти трябва

              ALFA ROMEO 146 1.9JTD
              Fiat Punto 1.9JTD

              Comment


              • Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщение
                една проста диагностика ти трябва
                Скалъпих преди време платка и с Visa uniscan съм я връзвал доста пъти...
                Лошото е че на място всичко е отлично, проблема идва като е натоварен агрегата както подобава..
                Няма как да карам и гледам какво се случва с показанията обаче.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Скалъпих преди време платка и с Visa uniscan съм я връзвал доста пъти...
                  Лошото е че на място всичко е отлично, проблема идва като е натоварен агрегата както подобава..
                  Няма как да карам и гледам какво се случва с показанията обаче.
                  Не знам дали е добра идея, но примерно ако я вдигнеш стабилно на четири стойки? Ще стане нещо като импровизиран стенд за пред блока и ще можеш да я развъртиш на всички предавки
                  Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                  Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                  Comment


                  • A най-добре със втори човек в колата... Някой лекичък обаче
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
                      Не знам дали е добра идея, но примерно ако я вдигнеш стабилно на четири стойки? Ще стане нещо като импровизиран стенд за пред блока и ще можеш да я развъртиш на всички предавки
                      Няма да стане. Трябва да подсигуря по някакъв начин натоварване на двигателя. Ако просто развъртам гумите без товар няма проблем, отивам над 7000об/м.

                      ---------- Post added at 09:44 ---------- Previous post was at 09:44 ----------

                      Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                      A най-добре със втори човек в колата... Някой лекичък обаче
                      То се усеща и без втори човек/компютър какво се случва...

                      На стенда като се "въртяхме" видях какво се случва, а след това доста си поговорих с оператора му. Мисля, че в момента съм нагласил всичко за следващото замерване.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Между другото, Мимо, може ли да ми дадеш някакви координати на диното, където я мериш? Не знам още дали ми се дават пари, ама ми се върти в главата да видя на боксерчето колко от коньовете му са живи
                        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Скалъпих преди време платка и с Visa uniscan съм я връзвал доста пъти...
                          Лошото е че на място всичко е отлично, проблема идва като е натоварен агрегата както подобава..
                          Няма как да карам и гледам какво се случва с показанията обаче.
                          мултиекускан-а подържа мотроник 1.7 дори в безплатната версия и разрешава 20 минутни лог-ове
                          ако това не ти е достатъчно няма смисъл
                          ккл адаптора е от 5 до 25 лева

                          ALFA ROMEO 146 1.9JTD
                          Fiat Punto 1.9JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщение
                            мултиекускан-а подържа мотроник 1.7 дори в безплатната версия и разрешава 20 минутни лог-ове
                            ако това не ти е достатъчно няма смисъл
                            ккл адаптора е от 5 до 25 лева
                            Преди 10 години когато правих Виса-та несъм мислил за Мултиекускан честно казано... То и сега не ми е минавало през ума да пробвам с това чудо, нали имам виса-та...
                            Ще помисля и за този вариант, но маи в момента всичко е изгладено вече.

                            ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:11 ----------

                            Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
                            Между другото, Мимо, може ли да ми дадеш някакви координати на диното, където я мериш? Не знам още дали ми се дават пари, ама ми се върти в главата да видя на боксерчето колко от коньовете му са живи
                            Малко е шантаво мястото. Пада се зад Захарна фабрика. Захождането е обаче чудо... Като/ако решиш а ходиш ще се опитам да дам точни кординати или направо да те посрещна от някъде и така...
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • ОК, благодаря ти
                              Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                              Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                              Comment


                              • ако самозалъгването, че всичко е ОК те задоволява няма ядове

                                честно казано графиката на въртящият момент и мощност на най-маловажните при едно качване на дино
                                температура на изходящите газове и "смески" ще са ти много по-полезни

                                ALFA ROMEO 146 1.9JTD
                                Fiat Punto 1.9JTD

                                Comment

                                Working...
                                X