If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
След като на 1.7цата радиаторът е сменен се прехвърлям на 2ката... Тя вече има работеща 2-ра (колко изкара толкова) ...
Доидоха и разни нови тенекии за под капака...
Ще се прави всичко наново (колектор, даунпаип и тн)
За сега няма какво да кажа/напиша повече... Като/ако стане тогава...
След като на 1.7цата радиаторът е сменен се прехвърлям на 2ката... Тя вече има работеща 2-ра (колко изкара толкова) ...
Доидоха и разни нови тенекии за под капака...
Ще се прави всичко наново (колектор, даунпаип и тн)
За сега няма какво да кажа/напиша повече... Като/ако стане тогава...
Да не ставам лош пророк, ма ако надуеш как си требе, ше има цепени ризи, трошени бутали и т.н. Внимавай с засилването, да няма мотора на двора
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Да, термостата и темп датчик са от моя мотор - и до последно работеха абсолютно коректно.
Успех с новия проект btw !
Днес почнах лека полека да режа и преправям... Тръгна ми по вода... Наваля ме...
Иначе фланеца от изхода на "перката" е с правилната форма вече (кръгче)
Колеги ето така ми стои температурата и на моята кола сигурно от една година. И моят радиатор май ще да е за смяна. Той без друго и зимата започва да тече.
Да, по-добре източи малко от антифриза, за да влезе мотора в оптималния работен режим от 120 градуса. Сега температурата е много ниска, сигурно даже и парното ти духа студено.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Колеги ето така ми стои температурата и на моята кола сигурно от една година. И моят радиатор май ще да е за смяна. Той без друго и зимата започва да тече.
Alfa 155 1.8 T S 8V 1994г
Ами не е нормално....той радиатора сам ти е подсказал, като е протекъл......също така виж дали помпата върти водата....
Сменявай мотора направо-прегрял си го))Тука само ги гледам алфаджиите,как споменават на колко градуса сменят гарнитури,и се заливам от смех...
---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:29 ----------
Продавай я на части,мотора ти е за ремонт ххахахахааа
Професионален шофьор си. а говориш небивалици.....не знам дали си карал 155......аз я имам от 26 години....и ще ти кажа, че издухах гарнитура на 90- градуса, без да е прегрявана колата или да тръгне да грее.....просто от старост, издуха антифриза през ауспуха....но като следиш уредите, предотвратяваш някой неща и т.н...за тия години, няма как да не съм и сменил млечните зъбки, но ти си говориш кво си знаеш, чети малко повече техническа литература и се посъветвай с някой механик, който отбира....поне, аз така правя....и не убеждавам хората, че съм прав.......говоря от първо лице, това което съм изпитал...Но не означава, че не може и проблема да е друг...
Той и Тренди те иронизира.....погледни снимката на момчето дет е поснал.....температурата на маслото съвсем малко е мръднала, а на охлаждането е почти на 110 градуса....
На този двигател гарнитурата гние между ризите, и това е нормално.
Като на почти всеки двигател с мокри ризи.
Моята гарнитура я смених на 300 000км и беше леко загнила, но още държеше.
Comment