View Full Version : Почна се!
LeoVin4i
18-03-2009, 00:31
Kris трябва да те затворят някъде и да не те пускат. Ся що накара човека да си разваля хубавата кола :dunno:
Kris трябва да те затворят някъде и да не те пускат. Ся що накара човека да си разваля хубавата кола :dunno:ю
Ма ха кажи му го ти бе!А на тебе ще ти кажа:Дай го пак ония хубав пес дето го беша сложил преди.Много беше готин.Направо красавец и явно по-интелигентен от тебе:rotfl::rotfl::rotfl:Ами така де!Той явно беше навит да се вози с каквото и да е!Стига да не е голф 2 и да му изваждат нокия 33 10.Това вече е диагноза
Колеги, дайте акъл малко ...
1. Пробката за изтичане на хидравличната течност я намерих, еврейска звезда е главата. Въпросът ми е каква е процедурата по източването, за да се промие цялата система и колко литра трябва да налея за цялата система?
2. Пак за датчика в скоростната кутия - закрепен си е добре, зегерката е там ... има ли смисъл да го вадя, какво мога да направя за него преди да продължа към таблото ?
Kostadin`
21-03-2009, 00:21
2. Пак за датчика в скоростната кутия - закрепен си е добре, зегерката е там ... има ли смисъл да го вадя, какво мога да направя за него преди да продължа към таблото ?
За километража става въпрос нали?
vikoalfa
21-03-2009, 09:42
Колеги, дайте акъл малко ...
1. Пробката за изтичане на хидравличната течност я намерих, еврейска звезда е главата. Въпросът ми е каква е процедурата по източването, за да се промие цялата система и колко литра трябва да налея за цялата система?
2. Пак за датчика в скоростната кутия - закрепен си е добре, зегерката е там ... има ли смисъл да го вадя, какво мога да направя за него преди да продължа към таблото ?
1.Към 2,5л събира говоря по спомен,но виж в някакъв каталог.Даже отиди в един Шел там имат каталози пише си всичко.
2.Значи извади го задължително,да го видиш за кво става въпрос.Аз така бях извадил един който половината го нямаше беше се изял.При твоя проблем или е датчика,или километража така че и двете трябва да се вадят лесно бързо за смяна или проба.
Kostadin`
21-03-2009, 09:58
аз ти казах и пак повтарям прозвъни си кабелите от скоростомера до таблото да няма някой прекъснат.
сега го видях ... 1,1 литра събирала системата, сега остава да препоръчаш на кой прооизводител, от тия които се намират по омв/шел:scherzkeks:
аз ти казах и пак повтарям прозвъни си кабелите от скоростомера до таблото да няма някой прекъснат.
И аз ти казвам същото!:smackbum::smackbum::smackbum:
Най доброто масло е Traktran 9,но е много скъпо и не си заслужава.Вземи някое за автоматична скоростна кутия и си наред.То аз карах временно,а сега за постоянно с МХЛ-32,но знам,че всички ще скочат да ме оборват и да ми доказват,защо нещо не може да стане,въпреки,че е станало и работи!
Пак наздраве на всички и честита пролет!Тука при нас е голям празник и голям сняг!:big_beer::big_beer::big_beer:
Днеска се пият 40 чаши!Аз съм до средата!
за скоростна кутия ли става въпрос :)
за скоростна кутия ли става въпрос :)
Не!ЗА хидравликата!
Не!ЗА хидравликата!
голям сняг е при тебе става ли за испалнения :go: кога ще слагаш 16вето :shocked:
Не става за нищо!Много е дълбок,а мозъците на управниците ни,както навсякъде-плитки!16в ще го слагам най-рано напролет!Сега не е за издънки,а и Алфи ми трябва всеки ден!
Мина ми една еретична мисъл,да не сменявам електрониката и да си оставя и присадя старата на 16в.
Няма да се извинявам на Крис за спама,щото не ми се отваря нова тема,а май и тая сме си я разспамили достатъчно,но пър се чете от всички от сектата!:comphits:
Не става за нищо!Много е дълбок,а мозъците на управниците ни,както навсякъде-плитки!16в ще го слагам най-рано напролет!Сега не е за издънки,а и Алфи ми трябва всеки ден!
Мина ми една еретична мисъл,да не сменявам електрониката и да си оставя и присадя старата на 16в.
Няма да се извинявам на Крис за спама,щото не ми се отваря нова тема,а май и тая сме си я разспамили достатъчно,но пър се чете от всички от сектата!:comphits:
дебитомера пак ли е съштият BOSH JETRONIK или е различен на 16вето :spiteful:
тя неговата нема дебитомер
е как така не е ли инжекцион щото аз гледам че има bosh jetronik i bosh motronik каква е разликата :)
Не моята е Магнетмарелли и е по добра от бошовата.Няма дебитомери и прочие простотии.
ее нормално че искаш да си я запазиш :) щом е по добра
Да ама чакам идеи,как инжекцион за 90 коня ,ще храни 130 и прочие.Имам нещо в предвид,ама чакам мнения:picnic:
Има една схема за работа в два режима когато искаш мощност цък 1ви режим когато искаш икономичен разход цък 2ри режим ! Много е практична но върши работа само при по-мошни двигатели , демек на 90хп няма смисъл да е с 2ва режима !
може да изхвърлиш и двата и да си сложиш megasquirt ако ти се занимава
http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Колев,то много хубаво,ама нищо не разбрах.Ако го преведеш во кратце,ще съм ти много благодарен.С английския нещо не съм много в час!:tooth:
сефте ли чуваш за мега смърта ... ама що влизаш във филми
сефте ли чуваш за мега смърта ... ама що влизаш във филми
Да и съм в пълно неведение!Абе ще ме светне ли някой,че след малко аз ще светна.Имам и приятели на гости от Милано!За какво става въпрос с тая система и какво представлява.Давайте по-подробно,като за индианец:boxed:
Kostadin`
23-03-2009, 21:31
-Kris- до къде стигна с километража?
ми това е ЕКУ. на кратко си го зглабяш за двигателя и датчиците с които ще работи, закачаш си го към лаптопа, калибрираш въпросните датчици и останалата електроника и си пишеш картите колко гориво да влиза и кога да го пали.някои казват че е пълен шит, други -че е най-доброто :pimp:
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.bgsoflex.com%2Fmegasquirt.html&sl=en&tl=bg
vikoalfa
24-03-2009, 23:35
Твърдо НЕ за ежедневка кола Мегасмърт,голям шок е да се сложи,още по-голям е да се настрои.Трябва и широколентова сонда за калибровката.Само Дригата е слагал на боксер(доколкото знам,а и Събев) и като знам кви ягоди бра с касетки:guillotine:,тегаво е много.Цялата инсталация на колата отпред трябва да се преправи и смени.
vikoalfa
24-03-2009, 23:46
сега го видях ... 1,1 литра събирала системата, сега остава да препоръчаш на кой прооизводител, от тия които се намират по омв/шел:scherzkeks:
Донакс ТА мисля,на шел е и Алфите,и Вектрата карам с такова,не съм имал проблеми с него досега .
взимаш си каква да е марка тип dextron 3.като отвиеш пробката ,на загасен двигател врътваш няколко пъти пълен ляв, пълен десен. като налееш новата, пак врътваш няколко пъти, изчакваш 10-15 мин и палиш. като запалиш, ще почнат да излизат мешурчета, въртиш пак пълен ляв пълен десен и един отпред до казанчето да пази с парцала да не изригне.
не че разбирам нещо ама да се сложи такава сложна елстроника в кола за която е сметнато да си работи с прост инжесцион ,верно си е филм :)
не е ли по добре оритиналния инжекцион на 16 в
Значи един приятел имаше лада 2107 и нешо се беше прецакало чукче и наковалня и тобно такива хора с лап топи му сложиха на мястото на делкото електронно запалване за 100 лева уж по бърза по иконична и в край на сметка се давеше не палеше и един ден отидохме на симеон и купехме ново делко за 50 лева и нови жиглиори сложихме ги и заспа колата ,такаче мойто скромно мнение е че каквото е решил производителя е най доброто ,защото бая умни хора изчисляват нещатат преди да пуснат някоя кола , :)
Относно инжекциона съм взел решение!Пробвам с моя,каквото бях решил да пробвам и ако не стане си слагам неговия тъп БОШ.В края на краищата основно ще се движи на газ.Всичко това в условно наклонение,защото ако не дойде помощника,няма да правя нищо.И сега Алфи си е супер.Другото е да намеря някоя друга и да си чопля по нея,когато имам време.За сега проекта се замразява!Кризата,разума,липсата на време,мързела,неблагоприатна конфигурация на планетите и тн.:sad:
... еба*ме майката на пробката, нема развиване тва нещо. Ся па главата й е още по-обла и освен флекса, друго нема да играй. Няколко пъти източихме казанчето, наляхме свежа и отгоре отгоре работа през пръсти се получи. Докато направя няколко оборота на волана, от червена течноста става черна. Олекна малко волана ... ама временна работа. За ся това остава така ... утре евентуално сваляме таблото
не е ли по добре оритиналния инжекцион на 16 в
Да и е доста по измислен и секвенционален за разлика от мегашита ;) Единственното предимство на мегашита е че можш сам да си го ебаваш по всички параграфи само дето аз не виждам проблем да се ебава и оригиналния инжекцион така ;)
... еба*ме майката на пробката, нема развиване тва нещо. Ся па главата й е още по-обла и освен флекса, друго нема да играй. Няколко пъти източихме казанчето, наляхме свежа и отгоре отгоре работа през пръсти се получи. Докато направя няколко оборота на волана, от червена течноста става черна. Олекна малко волана ... ама временна работа. За ся това остава така ... утре евентуално сваляме таблото
Абе земи едно телоподаващо завари една нова гайка в/у пробката и си готов ;)
LeoVin4i
26-03-2009, 09:49
Абе земи едно телоподаващо завари една нова гайка в/у пробката и си готов ;)
Ний двама "майстори" 5 часа сменяме жило на багажник ( с дрелка и ъглошлайф ), сега само телоподаващо остава да набараме и от туй пойчи няма да стане кола :metal:
що не откачихте маркуча и от там да източите. тая течност уж циркулира, ама отдолу ква гняс гафява излиза ,не е истина.
оригиналното еку хубаво, ама бош:tooth:
ме да де :) сигорно може да се намери на бош някъде запазен инжекцион за 16 в
firedragon
26-03-2009, 11:32
Дано да има,че ми трябва дебитомера от цялата система.
LeoVin4i
26-03-2009, 11:33
що не откачихте маркуча и от там да източите. тая течност уж циркулира, ама отдолу ква гняс гафява излиза ,не е истина.
оригиналното еку хубаво, ама бош:tooth:
Това значи ли, че нищо няма да и стане нещо докато върти "на сухо" ? Между другото много е черна тая хидравлична течност, подозирам, че е сменяна за последно в завода. Затова ще е добре да успеем да махнем и пробката, ама засега резултата е 2:0 за 33-ката (един шестограм за боклука и една доста позаоблена пробка) :alien:
Дано да има,че ми трябва дебитомера от цялата система.
сигорно YAVOR4O има що не го питаш да ти го прати по еконт ,ти си а bosch JETRONIK нали :go:
Kostadin`
26-03-2009, 13:22
... еба*ме майката на пробката, нема развиване тва нещо. Ся па главата й е още по-обла
май - май ще играе тръбния ключ,ако има място да влене
значи на 33-ката откачихме маркуча който е след рейката и отива горе в казанчено и го насочихме надолу.един надува с пълни дробове през другия маркуч който отива в помпата и въртим волана. на 146-цата не ни се занимаваше и насочихме същия маркуч надолу и припалихме много на бързо и пълен десен, пълен ляв и гасим. не е много правилно така, но 10-15 секунди едва ли имат лош ефект. и по 2-та начина си изкарва почти всичкото масло. с тая пробка освен да направите някоя беля, друго няма да стане.
колев, малко ми бяга идеята .... не те разбирам
казанчето има само един маркуч който отива в помпата ... и от помпата вече предполагам отива към рейката по някви тръби дето нема достъп ... дай малко прояснение че ми дига нервите тая глупост
на дъното на казанчето е тръбата която отива към помпата, от помпата в рейката и от рейката връща течноста по един маркуч който е някъде в средата на казанчено на височина. е през тоя връщащия трябва да източиш.
Мога да ви дам още две идеи!
първата е да отворите цилиндъра на хитравликата.Това става лесно и ще можете да изчистите основно системата по тоя начин.Просто наливате в казанчето масло и го источвате от там.
другата е да набиете един лимбус от многоъгълните и да се опитате да я отвиете така.
това няма да ви помогне много,защото боклуците са главно в цилиндъра и само отварянето му и свалянето на буталцето ще ви оправи
какво масло се слага в хидравликата ,някой да препоръча марка :)
Днес свалих датчика за скороста, който влиза в скоростната кутия. На пръв поглед изглежда добре, кабела и той не е прекъснат (поне на външен вид), а таблото изглежда добре. Буксата горе на таблото от датчика явно е правена нещо, беше с изолирбанд, но отдолу нищо нередно не се видя. И сега ситуацията е малко застояла ... май ще търся табло само пробно, ето снимки ... ако някой му се дава акъл - да дава
Kostadin`
01-04-2009, 02:09
Според мен вземи първо с мултицет да си провериш кабелите,щото външния вид често лъже.Виж също тая снадка на буксата дали дава хубав контакт,че може да е направена отгоре-отгоре.Като го гледам на снимката мисля че нямаш прекъсната писта/не мога 100% да съм сигурен/,трябва да се замери да няма нещо изгоряло по електрониката,но пък найстина е по-добре да се изчака и да се сложи работещо табло за проба,та да се разбера откъде е проблема.
кабела не може да се провери .. долу на датчика нема изводи
Има букса по нататък ,провери първо него , па ако може да намериш пробно работещо тъбло още по добре ! Не ти ли остана от старата алфа ?
Има букса по нататък ,провери първо него , па ако може да намериш пробно работещо тъбло още по добре ! Не ти ли остана от старата алфа ?
къде по нататък има букса, кабела си влиза в сноп от много кабели и тръгва някъде из таблото към дупката от средата където излизат
провери така между двете букси дали съпротивлението не е 0 ома /да дава на късо/. тая ширмовка са я вързали към масата,може и кабелите да са объркали.
LeoVin4i
01-04-2009, 13:52
Значи кабелите отиват горе в таблото на един куплунг. И не знам дали така трябва да е, ама двата кабела са накъсо според уреда :calc:
kolev писали сме по едно и също време :) Какво може да им е объркано на кабелите? Това, че са накъсо не ми изглежда нормално, ама си мислех, че може от датчика да идва късото.
Някой мерил ли е такъв датчик,защото на мене ми се струва,че е просто една намотка с магнит вътре и при това положение съпротивлението може да е част от OMA и да се лови трудно.Не е ли по-добре да се повдигне едното колело и да се включи на някоя скорост и да се замери идва ли напрежение в таблото.Все нещо трябва да идва.
ами даже не част от волта, а 5волта трябва да са. 0-5-0-5 и така. тая ширмовка не пречи така ако е вързана на масата, ама тоя белия кабел ако е сигналния....
първо измери за късо между двете крачета.
LeoVin4i
01-04-2009, 15:58
Значи белия е сигнален а по червения +12 към датчика ли трябва да отиват? Масата от шасито се взема?
ами даже не част от волта, а 5волта трябва да са. 0-5-0-5 и така. тая ширмовка не пречи така ако е вързана на масата, ама тоя белия кабел ако е сигналния....
първо измери за късо между двете крачета.
Исках да кажа ома.оправих го вече!
от къде се взима маса за тоя датчик ???
или от оплетката или от корпуса на скоростната кутия.
при положение, че датчика е с пластмасово покритие как да взима от там?
Някой мерил ли е такъв датчик,защото на мене ми се струва,че е просто една намотка с магнит вътре и при това положение съпротивлението може да е част от OMA и да се лови трудно.
На Алфа не съм раглобявал такъв датчик но съм си играл с на Опел датчика но принципно идеята е една и съща
Елемента който отчита се нарича датчик на ХОЛ - механизма е : един диск който е разграфен на сектори които са намагнетизирани през един и се получават високи и ниски нива на сигнала .
Не е ли по-добре да се повдигне едното колело и да се включи на някоя скорост и да се замери идва ли напрежение в таблото.Все нещо трябва да идва.
Аз това им го предложих още преди 2 седмици ама няма кой да чете и да изпълнява .
Тъй като за един оборт нивата се вдигат и свалят няколко пъти за по сигурно може да се върти колелото на ръка а данните са 5v или 12v (зависи от схемата) за високо ниво и 0,5-0,7v за ниско ниво .
Един мултицет с хубаво подострена сонда дупчиш кабела и мериш и всичко си излиза . Започва се ниско от датчика и после и на таблото пак се мери ако долу всичко е наред.
дигах дясното колело днес - резултата:
нулево напрежение - 0 волта - нито ниско, нито високо ниво на напрежение
съпротивлението на двата кабела на буксата е - 3,5 ома
всичко стойности седяха неподвижни, независимо дали се върти колелото, или не ... мисля че таблото отпада като заподозрян ...
А Алфата беше ли на контакт ?
Защото захранването на датчика е през контакт .
Поне на тези на които аз съм се ровил , а и на 164-ката като гледам схемата пак е през контакт .
Ако си мерил през контакт и няма захранване имаме проблем .
Опитайте да подадете първо 5 волта на датчика на червения кабел и ако не тръгне му подайте 12 волта .
А Алфата беше ли на контакт ?
Защото захранването на датчика е през контакт .
Поне на тези на които аз съм се ровил , а и на 164-ката като гледам схемата пак е през контакт .
Ако си мерил през контакт и няма захранване имаме проблем .
Опитайте да подадете първо 5 волта на датчика на червения кабел и ако не тръгне му подайте 12 волта .
Ако датчика работи на принципа на ХОЛ силно си противоречиш - няма никакви напрежения да влизат и излизат!
Ако датчика работи на принципа на ХОЛ силно си противоречиш - няма никакви напрежения да влизат и излизат!
Виж не искам да споря точно с тебе но напрежения има .
Справка за елемента за който говорим : http://fett.tu-sofia.bg/et/2000/Statii%20ET2000-III/A%20Novel%20Unijunction%20Magnetic-Field%20Sensor%20Using%20Hall%20Effect%20Principle .pdf
http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1563
П.С. Когато мерите - мерете между сигнален и + а не между сигнален и маса .
KirilSol
05-04-2009, 08:54
Справка за елемента за който говорим : http://fett.tu-sofia.bg/et/2000/Statii%20ET2000-III/A%20Novel%20Unijunction%20Magnetic-Field%20Sensor%20Using%20Hall%20Effect%20Principle .pdf
http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1563
П.С. Когато мерите - мерете между сигнален и + а не между сигнален и маса .
еми по-ясно обяснение от това...ЕВАЛА :thumbup:
колата си беше барабар запалена на първа ... иначе сега ще разгледам нещата които си ми предоставил, мерси
Елемента който отчита се нарича датчик на ХОЛ
С това не мога да се съглася, датчика на хол е също индуктивен, но този в скоростната кутия е друг ... не те разбрах точно за него ли говориш
Явно тоя датчик ще ни побърка,след като в три и нещо вечерта продължава дискусията,но евала на колеката за обяснението.Ако и сега не тръгне при това обяснение как да се мери-смени го!Аконе намериш,мисля,че мога да намеря един от 145.
съни, ся ми светна кво се опитваш да кажеш ... глупоста горе се направи че не си я чел
:Silent: При разкачена букса и двата кабела (бял и червен) нямат връзка, нито с маса, нито с +12 на контакт. На таблото там където трябва да бъде буксата на извода за към белия кабел имаме маса, а на червения имаме некви 2 волта, което е не нормално. Това е на контакт при неподвижна кола.
Ако датчика е на Хол няма никаква логика ширмовката да бъде свързана с белия кабел, а на червения кабел да има няма 2 волта. При това положение сигнала не може да дойде от никъде.
Ако датчика е индуктивен белия кабел е свързан към ширмовката и от там да идва минус, който идва от таблото, а от червения кабел да взимаме напрежението което трябва да дава датчика.
При всички положение тая ширмовка не трябва да бъде свързана към един от кабелите ... някой го е направил но не знам защо....?
okay
Намери кой е захранващия кабел , прекъсни го и подай на датчика 12 волта . Мисля си , че би трябвало да пробачка .
Проблема е,че до сега никой не е дал категорично схемата на ВШД и си гадаеме на който каквото му харесва.
ВШД ?
Въпросния Шибан Датчик!
Взаимствано от една книга!:sniper:
Бе достатъчно ми е да обади някой дали е хол или индуктивен ... пък тва съни де го каза ше го пробвам, но като му дам ток в кво състояние трябва да е колата ?
Намираш от някъде 12 волта през контакт
Прекъсваш захранващия кабел някъде на удобно място
Подаваш 12 волта
Палиш и отиваш да тестваш
Нямам свободно време аз сега , иначе да я бяхме оправили пред вас или пред нас , в тази криза имам работа за целия Китайски народ и половин Индия .
Ако е индуктивен датчика ще е с два кабела - тогава е една бобина - и пак има напрежение .
Ако са 3 кабела е с елемент на ХОЛ - полупроводников елемент с големината на маломощен транзистор .
Давай му смело 12 волта и няма къде да отиде . Най много да изгори ако е на 5 волта
Бе достатъчно ми е да обади някой дали е хол или индуктивен ... пък тва съни де го каза ше го пробвам, но като му дам ток в кво състояние трябва да е колата ?
В трезво и на запалено
Намираш от някъде 12 волта през контакт
Прекъсваш захранващия кабел някъде на удобно място
Подаваш 12 волта
Палиш и отиваш да тестваш
Нямам свободно време аз сега , иначе да я бяхме оправили пред вас или пред нас , в тази криза имам работа за целия Китайски народ и половин Индия .
Ако е индуктивен датчика ще е с два кабела - тогава е една бобина - и пак има напрежение .
Ако са 3 кабела е с елемент на ХОЛ - полупроводников елемент с големината на маломощен транзистор .
Давай му смело 12 волта и няма къде да отиде . Най много да изгори ако е на 5 волта
Няма как да е на 5 волта.Таблото най-много да е на 10,но и ти знаеш,че е само за да са стабилни уредите.Въпреки,че си мисля,че е индуктивен,но това няма никакво значение.Моето мнение де!
Няма как да е на 5 волта.Таблото най-много да е на 10,но и ти знаеш,че е само за да са стабилни уредите.Въпреки,че си мисля,че е индуктивен,но това няма никакво значение.Моето мнение де!
Дори и индуктивен да е , идеята е дана и съща .
Другия вариант е да се пробва с друго табло ако не са пробвали досега ......
Не съм ... не намирам, ама търся
Не съм ... не намирам, ама търся
От 2 тоталки не ти ли остана нещо :cheers:
не, ама що още си мислиш че тоталките са две .... да си имаме уважението:cheers:
бе как да няма схема.нали пуснах по-горе
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=12848&d=1236858982
очевидно е индуктивен и очевидно ширмовката ходи на 3-тия крак на буксата. въпроса е дали белия кабел е сигнален или е маса. ако е сигнален ,това обяснява що не работи. срежи я тая ширмовка там и пак мери по тоя начин.
червения е сигнален, другия е маса ... а датчика си е индуктивен
RUSEV-BGR
06-04-2009, 21:01
утре ще съм във Варна ще ти звънна по някои време да го оправиме
Русев ... работата стигна до платки, оставих платката на един приятел дет се занимава с тях да я прави ... просто вече няма с кво да помогнеш ... убеден съм че някъде таблото се е прецакало
Не подавайте напрежение никъде!Сигнала от датчика отива в една платка,тая зад оборотомера,обработва се ,усилва се и се подава чак тогава на жълтия кабел на скоростомера.При датчика белия кабел ведно с ширмовката е на маса,а червения отива в малката платка.Тоя датчик е просто един генератор от най-елементарните.Проверете транзистора,диода и ценера в захранването на интегралната схема.Това е от мене!
Не подавайте напрежение никъде!Сигнала от датчика отива в една платка,тая зад оборотомера,обработва се ,усилва се и се подава чак тогава на жълтия кабел на скоростомера.При датчика белия кабел ведно с ширмовката е на маса,а червения отива в малката платка.Тоя датчик е просто един генератор от най-елементарните.Проверете транзистора,диода и ценера в захранването на интегралната схема.Това е от мене!
ЕЕее таман да подадат напрежение да стане весело и .....
Да,бе!Аз за това ли вчера си разглобих Алфи,за да меря и видя карантиите му!:crazy:
RUSEV-BGR
07-04-2009, 22:56
За да разбереш откъде е проблема направи следното-даи на късо червения и белия кабел които отиват към таблото на мястото където е буксата на сондата-трябва да ги опираш и пускаш много бързо при това ако нямаш проблем в таблото стелката ще реагира и проблема ще е в сондата-ако не тогава е таблото и не забряваи като пробваш да е на контакт колата
ъпдейт - работата се оказа от скоростомера ...платката зад оборотомера работи, както и самото табло с друг скоростомер ... слизам да тествам пак:prescription:
оказа се платката на скоростомера ... смених я с тая на 220 км и тръгна, но седи много нестабилно и скача на моменти към 140-150 ... също някой ако има скоростомер от 240 да свирка, или части от него ...
Това с подскачането хич не ми харесва.Може да се опраси и тоя скоростомер.Я проверете,да не би да ти се прекъсва захранването или да имаш някоя студена спойка.Не може така да се самовъзбужда.:prescription:
Kostadin`
09-04-2009, 22:50
аз бях писал и в другата тема,ама ме осени мисълта че не там е мястото на коментара ми така че -Kris- питай колегата montana на него 33-ката му беше 1,7 и нали я продава на части така,че той тряя да има табло да 240...
аз бях писал и в другата тема,ама ме осени мисълта че не там е мястото на коментара ми така че -Kris- питай колегата montana на него 33-ката му беше 1,7 и нали я продава на части така,че той тряя да има табло да 240...
8 клапановите са 220 ... та ше го питам
8 клапановите са 220 ... та ше го питам
moita e 8 klapana i e do 240:drive:
Kostadin`
09-04-2009, 23:10
8 клапановите са 220 ... та ше го питам
не може да са до 220, на 4и4овата е до 240,ама то пък ако й е сменян...не знам не мога да кажа,тва е на zilala ,ако не бъркам неговата е 8v.На снимката километража е до 240...
http://img206.imageshack.us/img206/681/dsc00449b.jpg
Няма правило!33 1.2 с карбуратора,като на жигула и тя е с километраж 240
15545
ши ти и пълния резервоар:crybaby: чакам монтаната да откликне на призива ми
откликвам в миг,само не разбирам призива.поясни
имаш лс от мене, към тях неща да прибавим 240 скоростомер
firedragon
10-04-2009, 22:28
И аз се заглеждам по резервоара.Не съм виждал стрелката да се намира там сигурно вече 4 години :shocked:
И аз се заглеждам по резервоара.Не съм виждал стрелката да се намира там сигурно вече 4 години :shocked:
Спокоино това савсем не е това което си мислите :tooth: Миналия месец ходих до Пловдив и затова така.Иначе стрелката повече от втората чертичка на татак не се разхожда :bouncing_smiley:
малко снимки от днес да дигнеме баш темата ... иначе утре или у други ден ми идва таблото от монтана
да и мойто табло е до 240 ,общо зето квито са имали такива са слагали :) наистина няма правило ,Много е хубава 33йката Крис , дано и мойта запрелича на нещо като се оправя с тия ражди :)
грозния край на една горда алфа
хаха как ги снимал , айде на каруцата !
а, к'во си имаме тука:sickness:
Това да не е онази 4х4 която седеше зад читалище Маяковски ?
LeoVin4i
21-04-2009, 11:05
Тя е да. Ши я купува, искал и бяла да има :screwy:
mitaka_cs
21-04-2009, 13:58
а, к'во си имаме тука:sickness:
Крис при тебе няколко пъти се почва8-)
Браво, само така:spiteful:
Тя е да. Ши я купува, искал и бяла да има :screwy:
Не си пие навреме хапчетата това момче и затова го хапе кучето отвреме навреме :Suicide:
:drive:
тая е за тема "свърши се" ама и така може:priest:
снимки от преди малко:spiteful:
http://img14.imageshack.us/img14/6580/1001741v.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001741v.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/1297/1001746a.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001746a.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/7976/1001845h.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001845h.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/8966/1001855b.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001855b.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/9838/1001867w.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001867w.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/2963/1001860w.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001860w.jpg)
Kostadin`
22-04-2009, 15:01
снимки от преди малко:spiteful:
http://img14.imageshack.us/img14/6580/1001741v.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001741v.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/1297/1001746a.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001746a.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/7976/1001845h.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001845h.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/8966/1001855b.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001855b.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/9838/1001867w.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001867w.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/2963/1001860w.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=1001860w.jpg)
:big_love: :big_love: :big_love: :big_love: :big_love:
Като рекламен календар на АЛФА РОМЕО 33 БРАВО СУПЕР Е НАИСТИНА КРАСАВИЦА :)
Да попитам информативно,можеш ли да сложиш всичко по ходовата част от бялата на червената ? И да си имаш 16V 4x4 ?
Мога ... но няма да го направя:bored:
Мога ... но няма да го направя:bored:
Тогава сложи карбове на 8в,и ще имаш летящо 4x4 :jumping::jumping::jumping:
пижо и пенда :clap::respect:
хората си праят колите, аз си прая снимки
http://img261.imageshack.us/img261/7323/1001877f.jpg (http://img261.imageshack.us/my.php?image=1001877f.jpg)
http://img261.imageshack.us/img261/6451/1001900w.jpg (http://img261.imageshack.us/my.php?image=1001900w.jpg)
http://img261.imageshack.us/img261/112/1001909m.jpg (http://img261.imageshack.us/my.php?image=1001909m.jpg)
Кои както се оредил :clap::upsidedwnsmiley::Tease:
Стига бе .Крис!Заради твоята си оплюх екрана,та да не хваща уроки!:Tease:
Крис, колата ти е страхотна, но може да стане и още по-страхотна.
Иска една вакса на боята и тогава наистина няма да има аналог ;)
Айде, чакаме още снимки.
firedragon
30-04-2009, 16:11
И без ваксата е бонбон,ама с нея ще стане трепач.Сложи още някоя снимка да поточим лиги още малко.
NIKI_TIPO
02-05-2009, 19:13
супер е крис...
виж и тоя вариант ;)
http://prikachi.com/files/801682o.jpg
га успяхте да ме снимате:clap:
Днес вече е с масло Agip Sint 2000 и ново масло в скоростите пак на Agip. Всичко е пазарувано от VFTI - Венци. Маслен, въздушен и горивен филтър - сменени. Горивния беше поне на 10 години, бензина от страната на инжекторите излизаше черен! Тия дни ще сложа свещите - Denso Iridium IK20 - благодарение на DJ_STIVAN. Мисля й едни кабели и едни читави гуми 215/40/16 па до юли месец само сопи. Трябва да сменя и предните амортисьори ... сега отпред е с резани пружини и чакам да се строшат по всяко време. Друго не се сещам ... ей тука няколко снимки на дъртата
http://img13.imageshack.us/img13/149/dsc08846h.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=dsc08846h.jpg)
http://img13.imageshack.us/img13/9315/dsc08841k.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=dsc08841k.jpg)
mitaka_cs
09-05-2009, 22:24
Браво Крис, знаеш как се гледа истинска Алфа...и технически и през фото обектива:respect:
Някой да има излишно жило за багажник ... скъса ми се "главичката" при седалката:comphits:
И моето се беше скъсало,ама го оправих.Как ,ще ти кажа утре.Знаеш къде!:drunk:
Kostadin`
19-05-2009, 22:11
http://img13.imageshack.us/img13/149/dsc08846h.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=dsc08846h.jpg)
Просто не мога да се сдържа - на тая снимка 33-ката изглежда като излезнала от НФС.
Нямаше как да не ги пусна, пълно позьорче:anarchy:
http://img13.imageshack.us/img13/9061/img1890n.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=img1890n.jpg)
http://img13.imageshack.us/img13/2752/img1906r.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=img1906r.jpg)
http://img13.imageshack.us/img13/2546/img1884joa.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=img1884joa.jpg)
само трябва да се изсветлят една идея
Последната снимка направо "цепи мрака". Кога ще направиш снимки на брега на морето и през деня. :beer:
ми то си беше баш мрак ...
http://img13.imageshack.us/img13/2575/img1889copy.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=img1889copy.jpg)
firedragon
21-05-2009, 20:48
Това отпред призрак ли е?
Топалъков
22-05-2009, 11:00
Малко low-quality по мое мнение за осветляване, затова ето вариант набързо нахвърлен ако ти хареса може някой разбиращ от PS да я пооправи :blush:
http://img43.imageshack.us/img43/1871/img1890n1.th.jpg (http://img43.imageshack.us/my.php?image=img1890n1.jpg)
След толко много време - таблото ми понечи да показва скорост! Колегата LeoVinci смени един транзистор на платката и всичко заработи. За сметка на това, едната крушка която сменях е изгоряла .... и сега ше се пуля на някой осветен паркинг да я сменям, нема сън иначе. Събрах 4-5 табла покрай тая олелия, така че ще помагам, ако някой реши да се опълчи на тая чума.
Въпросната тръбичка дето върви по моста и влиза в барабаните, някой да знае за какво е ? Както се вижда от снимката, гърнето е имало среща с нея.
Въпросната тръбичка дето върви по моста и влиза в барабаните, някой да знае за какво е ? Както се вижда от снимката, гърнето е имало среща с нея.
Магистрала на спирачната течност ?
Stranger65
02-06-2009, 22:31
Магистрала на спирачната течност ?
Без въпросителната. Точно магистрала за задното дясно колело
След толко много време - таблото ми понечи да показва скорост! Колегата LeoVinci смени един транзистор на платката и всичко заработи. За сметка на това, едната крушка която сменях е изгоряла .... и сега ше се пуля на някой осветен паркинг да я сменям, нема сън иначе. Събрах 4-5 табла покрай тая олелия, така че ще помагам, ако някой реши да се опълчи на тая чума.
Въпросната тръбичка дето върви по моста и влиза в барабаните, някой да знае за какво е ? Както се вижда от снимката, гърнето е имало среща с нея.
Ако е това,което мислиме със съни 2006,много скоро това гърне може да го усетиш и по тоя пън,дето му викаш глава.Нещо черно ми се вижда,като да е пластмасова тръбичка и ако е така не е магистралата за задните спирачки,но ако е метална и влиза в барабана е тя и я оправяй навреме!Иначе :priest:
LeoVin4i
02-06-2009, 22:49
Ако е това,което мислиме със съни 2006,много скоро това гърне може да го усетиш и по тоя пън,дето му викаш глава.Нещо черно ми се вижда,като да е пластмасова тръбичка и ако е така не е магистралата за задните спирачки,но ако е метална и влиза в барабана е тя и я оправяй навреме!Иначе :priest:
Не е пластмасова метална е. За спирачките явно, и е така премазана, че едва ли нещо успява да премине през нея :cry:
Не е пластмасова метална е. За спирачките явно, и е така премазана, че едва ли нещо успява да премине през нея :cry:
Баш за него е. Сега се сетих, че маркучите отиват за лявото колело, и от там металната тръбичка по моста към дясното. Ясно, че задно дясно вече не спира, ами ако почне да шурти от там течност .... серем ти на незаводските гърнета
Така а ако е метална и АКО е на спирачките може да я подмениш с МЕДНА тръбичка .
А и да не е на спирачките пак може да я подмениш с медна . На въпроса ти - А от къде да намеря медна тръбичка ? Joker - при всеки газаджия има .
серем ти на незаводските гърнета
Е бива ли такъв речник от Модератор ;)
И не си почерпил още за титлата ;)
Далеч не мисля, че тази дума е обидна или псувня, не знам що се захапахте за глупости ;) Тръбата ше я напрайм, нема се притеснявате. Доколкото знам тази си е алуминиева.
Тази заводски си е стоманена,но както забеляза съни става и с медна.Алуминиева...:nono::paddle::paddle::paddle:А ма защо ми изтри поста за лексиката в българския език и нужникарската тема:cry:
vikoalfa
04-06-2009, 00:06
Сменял съм,такова маркуче и се прави по поръчка.Матриала беше Халумин.Крисчо,нема се плашункаш,трудно се пробиват.По скоро виж си апарата на барабана сигурно е заминал.
За хидравличната течност е със сигурност , не виждъм точно колко е премазана но както каза Йво е стоманена или поне доста здрава и твърда сплав която не раждясва !
Ако е мн смачкана може да се отреже да се сложи малко по голям диаметър който да влезе в двата срязани кравя и да се запой ще ти излезе много по евтино отколкото да смениш цялата !
П.С Вчера лягах да зяпам тоя датчик на скоростната ,че и на мен ми спря километражя , и той нали е капсулован та има някакви дупчици не симетрично разположени на върха му , можеби от стружки дето са хвъркали вашите така ли са ?
А проблема с крушките го решихме със светодиоди и съпротивления един излиза 50 ст има и готови но по 2 лв !
На Спринта съм с медна от тройника отпред до задния мост, измерих, казах че е за алфа и човека сложи правилните накрайници, пресова ги и готово, някъде към 20 лв беше към 5 метра тръба и накрайници
П.С Вчера лягах да зяпам тоя датчик на скоростната ,че и на мен ми спря километражя , и той нали е капсулован та има някакви дупчици не симетрично разположени на върха му , можеби от стружки дето са хвъркали вашите така ли са ?
А проблема с крушките го решихме със светодиоди и съпротивления един излиза 50 ст има и готови но по 2 лв !
Първо си провери таблото, то прави проблема в 90% от случаите.
Мисля първо датчика да замерим ! Някой знае ли къде му е буксата и има ли такава изобщо ? Преди да спре съвсем прекъсваше от време на време и след това спря съвсем !
Има и я търси около бобините или там някъде по в лявата страна.Много мяза на куплунзите на ламбда и импулсния.Най-добре тръгни по кабела,да не почнеш да мериш нещо друго,че един да го е барал и вече не се знае къде може да е.Проблема е,че няма какво толкова да му се мери.По добре напръскай със спрей клемите и пробвай пак.Ако не стане влизаш във филм,много познат напоследък.Сякаш нещо им става на нашите кочини и ги е хванал модерния грип!:bounce8:
Stranger65
05-06-2009, 23:55
Първо си провери таблото, то прави проблема в 90% от случаите.
На дисплейното табло има еди малък куплунг двойка - това е от датчика и не прави хубав контакт с платката. Там ти е проблема, особено ако си го пипал
Мисля първо датчика да замерим ! Някой знае ли къде му е буксата и има ли такава изобщо ? Преди да спре съвсем прекъсваше от време на време и след това спря съвсем !
Пак ти казвам - таблото, в частност малката платка на скоростомера!
Значи откачихме го днес и с един магнит го замерихме дава някакви минимални стойности разлика но я има ! Дадохме на контакт и пак с магнита не ебава даже нетрепва , припоихме буксите и то зе че се оправи ще видим докога :) !
StarChild
07-06-2009, 21:36
Малко low-quality по мое мнение за осветляване, затова ето вариант набързо нахвърлен ако ти хареса може някой разбиращ от PS да я пооправи :blush:
http://img43.imageshack.us/img43/1871/img1890n1.th.jpg (http://img43.imageshack.us/my.php?image=img1890n1.jpg)
Много добре се е получило по загатнато стои бравос!:smoke:
Stranger65
08-06-2009, 18:40
Пак ти казвам - таблото, в частност малката платка на скоростомера!
Презапой куплунга на тази платчица - там се скапват спойките също. При мен го имаше този проблем
Рязък завой на темата - 16ките са продадени ... засега съм с тези огромни 14ки .. после 17:crazy::gruebel:
http://img197.imageshack.us/img197/5549/nikitipo2353.jpg (http://img197.imageshack.us/i/nikitipo2353.jpg/)
valentino
11-06-2009, 20:07
даваи ги тез за моита таман са малко ретро:naughty:
Абе крис какво направи бе братле защо така сега алфито какво ще прави без тях.Какво стана защо ги продаде???????????????
Рязък завой на темата - 16ките са продадени ... засега съм с тези огромни 14ки .. после 17:crazy::gruebel:
http://img197.imageshack.us/img197/5549/nikitipo2353.jpg (http://img197.imageshack.us/i/nikitipo2353.jpg/)
Браво това е един от моделите джанти които най-много харесвам намери си такива 15" и ще ти стоят перфектно на колата :drunk:
Ми аз ако ги намеря 15ките Ронал други няма да сложа ... ама са доста редки, меко казано
Добре де само на мен ли ми опират 15 ките ? Като ви гледам слагате 16 та даже 17 ки и не ви стърже ! Аз съм с 195/50/15 и при остър завой ми стърже някъде така и невиждъм къде в състояние покой си има 8-9 см разтояние от калника !
Ми аз ако ги намеря 15ките Ронал други няма да сложа ... ама са доста редки, меко казано
До колкото си спомням колегата rasho_imola (дано съм го написал правилно) имаше такива на 33-ката, така че можеш да опиташ да водиш преговори:drunk:
ПП: Колеги верно ли е това че на 1.4 и.е. с нормално окачване 195/50/15 опират както пише колегата? Извинявам се на Крис че цапам темата:offtopic:
Пределно ми е ясно, че Рашо имола има такива ... като лошото е, че предполагам знае що за дефицит са и не би ги дал. Аз на негово място бих ги пазил до гроб.
Колегата райдер ако направи една снимка на тия 15ки и по-точно как му влизат в калника, може би ще може да помогнем.
Е то ко да помогнете бе Крис мен ми е ясно че трябват по твърди пружини ! Тогава обаче излиза ,че всички дето сте от 15 ки нагоре сте с различни от оригиналните пружикни така ли е ?Я си кажете !
Снимки имаше точно на джянтите ама къде ги бях пуснал незнам !
Ти и 18ка може да си сложил, ама трябва да компенсираш с гума. Няма почти никво значение цолажа, щом слагаш по-ниска гума ... мойте предните пружини са рязани, което би трябвало допълнително да затруднява вкарването на по-голяма джанта, ама не усещам некво затруднение със побирането на височина. Писах го преди, пиша го и сега: гума 185/60/14 и гума 215/40/16 освен ширината нямат никаква разлика като диаметър! Като имаме предвид, че заводски 16в излиза с 185/60/14, слагаме един фланец отзаде и колата е почти в заводския си вид :) При тебе явно пружините или амортисьорите са позаминали ... пусни една снимка, не е сложно.
crazysex6008
12-06-2009, 20:54
аз на моята 1,4ие съм слагал 15 с гуми 15/55/195 и не опират отпред но отзад слагах фланци :)
аз на моята 1,4ие съм слагал 15 с гуми 15/55/195 и не опират отпред но отзад слагах фланци :)
колко дебели фланци и пазиш ли ги?:popesmiley:
crazysex6008
13-06-2009, 00:15
да пазяги даже са на колата и фланците са от лада :)
rasho 33 imola
13-06-2009, 00:18
:offtopic:
Добре де само на мен ли ми опират 15 ките ?
Мисля си че и офсета на джантата е важен.С гуми 195/50/15 ,джанти 7j/e25 и стандартни пружини опираше само отзад във веждата.Леко с флекса и заспа:jason2:
Крис засега не се продават,но:calc:
Крис засега не се продават,но:calc:
Никога не се знае кога ще излезе добра оферта ;)
Кris направи му предложение на което да не може да откаже :drunk:
crazysex6008
13-06-2009, 07:20
аз с ЕТ40 и j 7 ми опираха само отзад но един фланец 3-5мм и заспаха
JORDANGT
13-06-2009, 15:00
195/50/15 J6.5 или 7 не мога да се сетя и никога никъде не са ми опирали,а колата си е сток.
А едни такива как щяха да ми тичат сега на спринтчето:prescription:
някой ако му е интересно как стоят ронал 14 на 33
http://img132.imageshack.us/img132/663/p130609205003.jpg (http://img132.imageshack.us/i/p130609205003.jpg/)
ЕЕЕЕЕЕЕЕ Крис гумата ли си боядисал или от снимката тъй.:alien:
Иначе за 33-ка са правени тези хубавици:new_Eyecrazy:
ааа, гумата е на лео винчи, него питай
LeoVin4i
15-06-2009, 21:30
Гумата е TIGAR зимна перфектна, леко странично износена ама за задна става, тоз що я кара отпред не знам :screwy:
Гумата е TIGAR зимна перфектна, леко странично износена ама за задна става, тоз що я кара отпред не знам :screwy:
То само временно уе :humpx:
NIKI_TIPO
22-06-2009, 19:05
:wow:
:wow:
Бах тая яка джантаааааа :big_love:
т'ва е на николай евтиния фотошоп:comphits:
Kostadin`
22-06-2009, 22:31
Бах тая яка джантаааааа :big_love:
Яки са ,ама тва е фотошоп... http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=433704&postcount=200
Точно щях да попитам тва не са ли Azev джанти и щях да :drool: .
Точно щях да попитам тва не са ли Azev джанти и щях да :drool: .
баш те са си, азев ц "17 4х100 7,5ж на що годе сносна цена, ама сега ще преобладаят ремонтите
Ако не е тайна каква им е цената, защото на мен ми предлагаха за някави пари, та се чудя...:jason2:
NIKI_TIPO
27-06-2009, 21:23
т'ва е на николай евтиния фотошоп:comphits:
завиждаш на уменията ми Кристияне :guns:
Сдобих се с това купе вчера .. DJ_STIVAN взе двигателя и скоростите .... инак преди малко зарязах алфата из центрума, чашката на пружината се строши и задра в гумата. Утре проблема ще бъде отстранен :)
Май каръка пак те подгони!:crybaby:
mitaka_cs
29-06-2009, 10:41
Браво бе...веселяци:clap2:
Крис, сложи нещо с карбуратори най-накрая:indian:
Ти сигурно си видял темата на MrX с частите, но ето ако не си: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=36261 ...пък и май само 1.5 не си имал:drool:
П.П: С червената по срещи, със синята на рали в гората:drive:
Сдобих се с това купе вчера ..
Не си пие навреме хапчетата това момче :drive:
Изглежда запазено външно иначе как е от доло.
а не не ... донор:prescription:... ама с ел фарове:pp:
DJ_STIVAN
30-06-2009, 22:17
A аз да се оплача... (взех двигателя само заради коляновия вал) но... току що се връщам от гаража,където разглобих двигателя и... се оказа,че вала е на 2-ри ремонт (биелни и основни) :rtfm: утре трябва да купя един камък 15, че болтовите на маховика ми се опъват и ще го закарам да видя дали си остава на 2-ри ремонт или да го хвърлям. Иначе скоростите май са читави :go:
Е дано поне да си остане на 2-ри ремонт ,че иначе голяма греда . :new_Eyecrazy:
А,бе ти ми изглеждаше поне,що годе нормален,ама ми уби наивитета!:tv:
A аз да се оплача... (взех двигателя само заради коляновия вал) но... току що се връщам от гаража,където разглобих двигателя и... се оказа,че вала е на 2-ри ремонт (биелни и основни) :rtfm: утре трябва да купя един камък 15, че болтовите на маховика ми се опъват и ще го закарам да видя дали си остава на 2-ри ремонт или да го хвърлям. Иначе скоростите май са читави :go:
Дабре де а на твоя вал какво му стана точно
хе-хе 33-ка с добри скорости....... на твоя двигател какво му е.
DJ_STIVAN
02-07-2009, 20:05
хе-хе 33-ка с добри скорости....... на твоя двигател какво му е.
Ми кво да му е... нормалното. От 3 години я имам тва ще и е 4-ти ремонт на коляновия вал(преварта ми втори биелен лагер). Поселдно се задъжа 2 години без да направи проблеми, ама като я изпржих последно на 7600оборота, сдаде багажа. А и преди това карах около месец с дисбалансиран маховик и тва може би е разбило леко лагерите и сега ги довърших. Моя вал в момента е на 2-ри ремонт и дори не си и помислям него да го права. Засега съм сменил лагерите да я закрепя да се движа за работа ама няма да издържи дълго!
Брат има една 33ика в сф с добър мотор без гуми без нищо 1.7 ако искаш да я зимаме за 100тачка да си решиш проблема :) добавил съм те в скайпа
mitaka_cs
02-07-2009, 21:23
Ми кво да му е... нормалното. От 3 години я имам тва ще и е 4-ти ремонт на коляновия вал(преварта ми втори биелен лагер). Поселдно се задъжа 2 години без да направи проблеми, ама като я изпржих последно на 7600оборота, сдаде багажа. А и преди това карах около месец с дисбалансиран маховик и тва може би е разбило леко лагерите и сега ги довърших. Моя вал в момента е на 2-ри ремонт и дори не си и помислям него да го права. Засега съм сменил лагерите да я закрепя да се движа за работа ама няма да издържи дълго!
Само на 2-ра биелна шийка на вала ли ти е превъртал лагера? Биела/и предполагам си сменял, нали?
Основните шийки на вала и те ли са на 2-ри ремонтен размер...с тях имал ли си проблеми?
Питам, защото все повече се съмнявам в здравината на всички 1.7 боксери:sickness:
П.П: FORZA 1.3/1.4
То не може и к... в г... и душата в рая!Не може всички,от 1.2 до 1.7 да имат едни и същи лагери и да държат еднакво.Ясно е,че 1.7 ще устискват по-малко.То и каквито лагери да има,над 6000 оборота си е вече филм:dyrvo_v_kenefa:
DJ_STIVAN
03-07-2009, 00:29
Проблема ми винаги е бил шийката на 2-ри биелен лагер. Не съм имал никога проблеми с друг биелен или основен лагер. Преди проблемите ми главно идваха от "правия" но само на вид картер. Последния път като правихме ремонт го изправихме. Смених биелата, маслената помпа,пълен комплект гарнитуриии,семеринги и т.н. и общо взето колата нямаше проблеми, но както казах с проблема от маховика и тея обороти в последствие май са му е....ли майката! Както и да е, отказване от тая кола няма, ся търся читав вал и пак в червеното :metal:
Имаше един от Бургас с рекаро и ударен ,защо не земеш направо целия мотор 16в ,трудно ще намериш вал без ремонт :(
DJ_STIVAN
03-07-2009, 18:21
Имаше един от Бургас с рекаро и ударен ,защо не земеш направо целия мотор 16в ,трудно ще намериш вал без ремонт :(
Тея коли ги няма вече. Тая бургаската се изгуби. А иначе дай да я видим тая Софийската! Има ли шанс да разберем в какво състние е вала?
П.С. Този си остава на 2-ри ремонт основни и биелни. Остава само да реша дали да го ползвам!
Ми ако имаш път към софия отиваме и гледаме :)
кво ше кажете ве младежи ?
15 цола / ЕТ23 / 7Ж / 4х98
NIKI_TIPO
23-07-2009, 21:26
кво ше кажете ве младежи ?
15 цола / ЕТ23 / 7Ж / 4х98
брех че хубави :) айде със здраве да си ги караш :-P
JORDANGT
23-07-2009, 22:15
Много по-добре и седят от предишните,а и гумите за тях са по-евтини.
кво ше кажете ве младежи ?
15 цола / ЕТ23 / 7Ж / 4х98
Гроздето е кисело!:drool:
ALFA CORSE
23-07-2009, 23:08
Ако си взел и R888ците от снимките...:super:
:no:Струват колкото колата
Ами може да си ги търкаляш!Така и кола няма да ти трябва!:tequilla:
Kostadin`
24-07-2009, 00:21
кво ше кажете ве младежи ?
15 цола / ЕТ23 / 7Ж / 4х98
Освен да кажа,че с тия джанти е убиец друго не мога,щото ще е лъжа!:drool:
Какъв е тоя накрайник където си го сложил?
Я сподели :smoke:
Накрайник:puke:Айде давай си гърнето да го зимам, че съм като пистак:repuke:
Ще пуснеш ли снимка да видя как и седи накрайничето?
За сега не мисля да се разделям с гърнето :smoke:
Със другите джанти какво стана???
pacho_kardana
24-07-2009, 17:56
Много добра стойка вади с тия джанти! :bravo: Със здраве да си я караш!
NIKI_TIPO
31-07-2009, 18:41
какво видях аз днеска :baby:
Защо задните са други :pimp:
Това азевките дето си ги беше харесал ли са...:naughty:
не, тия са далеч от азев и от 17те цола ;)
Аааа, вярно че азев-ките бяха 17-ки дето беше казал.:drinking:
ето малко от днеска дето я свършихме с механика ми:hehehm:
ето малко от днеска дето я свършихме с механика ми:hehehm:
Пак не си си пил навреме хапчетата батко :beer:
ето малко от днеска дето я свършихме с механика ми:hehehm:
УУУУУУУУУ много добре я кажи колко горе долу ти излезе подготовката да я вкараш в гаража че и аз съм замислил същата операция??
:screwy:
http://img8.imageshack.us/img8/3387/s2500360.jpg (http://img8.imageshack.us/i/s2500360.jpg/)
брао бе, половин сервиз в багажника. тая гледка ми е позната. ама колектора на тия боксери много удобен за поставка на инструменти :thumbup:
Много ти високи оборотите бре !!!
LeoVin4i
13-08-2009, 15:38
Много ти високи оборотите бре !!!
Те са ниски даже, да я видиш по едно време ги заби къде 1500 :bad_evil:
Какви са тез белязки бре,господин мод,незнаете ли ,че таз кола има белези на шайбите и на маховика.Сигурни ли сте сега ,че е правилно зацепена...........?????????
не съм сигурен - убеден съм
тия дни я свършихме следната:
90лв - 2 обтяжни ролки Breda
44лв - 2 паразитни ролки SKF
66лв - два ангренажа
5лв - ремък хидравлика
6лв - ремък динамо и водна помпа
23лв - шарнирен болт
20лв - работа по гърнетата
предстоят:
2х спирачни дискове - вентилирани
2х лагер главина
2х носача
2х предни макферсони:devil:
ревизия резервоар+помпа
аматьорска работа ... ама от сърце;-)
А аз си мислех, че моя багажник е разхвърлян :pizza::drinking:
А аз си мислех, че моя багажник е разхвърлян :pizza::drinking:
Щот не си видял моя,а за белезите или по-точно за драсканиците по зъбните и на мене ми се поиска да кажа нещо пиперливо!
То за този модел алфи е нормално багажника да изглежда така :bouncing_smiley:
DJ_STIVAN
14-08-2009, 21:09
:)
ся и наслага чипове мипове валове малове и после чакалиш само на лука някой отвеен опелджия да го надърпаш :Р
ся и наслага чипове мипове валове малове и после чакалиш само на лука някой отвеен опелджия да го надърпаш :Р
да да, и предварението бутах:crazy:
Евалата Крис много е добра.Малко са ентусиастите като теб!:kicking:
DJ_STIVAN
24-08-2009, 21:48
Искам да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на Крис,че отсрами секцията на Трак дея в Калояново. Също така,че бодува заедно с мен в гаража в опити да съживим моята хубавица. Искарахме си доста добре, а мисля,че и той се представи много добре със стоковата си 33-ка. Ако се загледате в времената превъзхожда доста по-мощни коли.
Беше ми много приятно да се запозная с колегата Иво (mordohy) и bobi_33 (Макар и по-късно да разбрах,че съм разговарял с него). Мисля,че от този раздел бяха само те и колегата с спринта при ретро автомобилите. Много ми се искаше и аз да дойда с моята кола, но опитите да запаля преди Трак дея се оказаха безуспешни.... :drunk:
Поздрав и от мен за Крис и за представянето му на Трак Дея и за колицата му:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.