View Full Version : Почна се!
Ами написал си го!
Държала е контра в колектора и за това го е потрошила.
Шпера ти е бил колектора:spiteful:
какво направи пак бре Криско мен редовно ми се развиваха болтовете на полуоската от към скоростната кутия и накрая с лепило за резби се реши проблема дори последния пат като се отвиха и падна полуоската се връщах от Варна както и да е ако ти се е откачила полуоската няма как да мръднеш и милиметър както каза Боби ти да нямаш шпер аз просто друго обяснение нямам или да не са правили заварки вътре в кутията....
Между другото винаги като съм тръгвал с гуми винаги остават 2 следи пробвал съм 10тики хиляди пъти и се си мисля че има нещо като полушпер но като ми падне полуоската и немога да мръдна защо......
А криско полуоската я слагаш по следния начин махаш джантата от болната страна сваляш всички болтове почистваш ги с обезмаслител или бензин или каквото имаш под ръка нагласяш полуоската на мястото намазваш с лепило за резби само резбата (една капка стига) и завиваш и така всички 6 болта трябва ти само крик ключ за болтовете на джантите шестограм (не помня кои номер ма имам 3 такиз :D ) лепило за резби и почистващ препарат аре деистваи тва може и най босия да го направи но все пак ако се затрудниш ще доида да ти закача полуоската :sex:
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------
Ами написал си го!
Държала е контра в колектора и за това го е потрошила.
Шпера ти е бил колектора:spiteful:
Абе дърт пак си без очила и трезвен полуоската се е откачила от кутията и е паднала на колекторите демек се е държала на колелото само ;) понеже ако се откачи от колелото и увисне пада на асвалта и май хич няма да докосне колектора :sex:
какво направи пак бре Криско мен редовно ми се развиваха болтовете на полуоската от към скоростната кутия и накрая с лепило за резби се реши проблема дори последния пат като се отвиха и падна полуоската се връщах от Варна както и да е ако ти се е откачила полуоската няма как да мръднеш и милиметър както каза Боби ти да нямаш шпер аз просто друго обяснение нямам или да не са правили заварки вътре в кутията....
Между другото винаги като съм тръгвал с гуми винаги остават 2 следи пробвал съм 10тики хиляди пъти и се си мисля че има нещо като полушпер но като ми падне полуоската и немога да мръдна защо......
А криско полуоската я слагаш по следния начин махаш джантата от болната страна сваляш всички болтове почистваш ги с обезмаслител или бензин или каквото имаш под ръка нагласяш полуоската на мястото намазваш с лепило за резби само резбата (една капка стига) и завиваш и така всички 6 болта трябва ти само крик ключ за болтовете на джантите шестограм (не помня кои номер ма имам 3 такиз :D ) лепило за резби и почистващ препарат аре деистваи тва може и най босия да го направи но все пак ако се затрудниш ще доида да ти закача полуоската :sex:
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------
Абе дърт пак си без очила и трезвен полуоската се е откачила от кутията и е паднала на колекторите демек се е държала на колелото само ;) понеже ако се откачи от колелото и увисне пада на асвалта и май хич няма да докосне колектора :sex:
Ти с очилата не се ебавай, че преди три дена се строшиха и сега се кьоравя:crybaby:, ама след няколко дена ще се оправя.
Аз верно разбрах, че се е откачила от към колелото и за това ръся простотии.
За другото си взимам забележка!
А ти като старши скрапер имаш ли си на представа или поне някво обяснение защо ми се връткат двете колела заедно!!!
Съжалявам за остаклението ти незнаех :boxed:
---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:35 ----------
сега вече си само чичка със шкембенце :Tease:
Единственото обяснение е блокиране на някой чарк.
Поне разумно.
Предполагам, че говорим за нормално предно предаване.
Как се държи в завой?
ами добре даже съм разглабял кутията и всичко вътре е наред смисъл няма блокирали части даже сменях всички семеринги и двата бронзови пръстена сичко е направено по учебник ама тя и преди разглабянето пак си беше така
mitaka_cs
28-01-2012, 23:07
Двете следи при рязък старт с отворен диференциал са от:
1) правия волан при потеглянето
2) приблизително еднаквото сцепление на двете задвижващи гуми в момента на потеглянето
3) многото въртящ момент от ДВГ-то при рязкото потегляне
* 3-те условия трябва едновременно да са изпълнени
С отворен диф при опит за рязко потегляне с едната гума на асфалт, а с другата на лед, потегляне не се осъществява.:spiteful:
Ей пичове, щях да забравя... http://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI ...37-ма година
П.П: Колегите с 33 4х4 минават отвсякъде, а колегите с интеграле трансмисия печелят шампионати :p
секси, колата е на един булевард на който трудно ще сваля колелото без да бъда блъснат/прегазен/убит и е 20 под нулата с вятъра ... така че, ако обичаш ела да ми я завиеш:spiteful:
мисля да обезопася полуоската и с предно дясно двигателно колело да се дотътря до каналче на топло
Тишо, забрави да кажеш какво лепило за резби ползваш. предполагам че е ВЮРТ.
Крис, обади се на някой френд с въже.
mitaka_cs
29-01-2012, 00:45
Крис, на тоя клип (http://www.youtube.com/watch?v=LqPHOzhE4rY) 155-цата след рампата се движи само по инерция и стънтмена и да дава газ ще върти само гумата без сцепление (при теб левия фланец на скоротите без полуоска), ма не пречи да пробваш, ако някак обезопасиш откачената.
Тишо, забрави да кажеш какво лепило за резби ползваш. предполагам че е ВЮРТ.
Крис, обади се на някой френд с въже.
Ако бях казал марката сега и Бончо щеше да е писал в темата :roll2::sex:
п.с. точно с ВИУРТ си лепих болтовете аз ;) :respect:
Такива лепила има на Вюрт, Локтайт, Лики моли и още няколко фирми.
На цвят, мирис и вкус си приличат доста, защото са по принцип едно и също.
Има обаче за много неща: за резби, против саморазвиване; за резби-като уплътнение; за обиране на луфт при разбити легла и оси на лагери, за уплътнение на прецизни повърхности и пр.
Трябва да четете добре какво пише на тубичката, защото класическото лепило за резби, колкото и твърдо да е, като го нагрееш до 150 градуса омеква и болта се развива нормално.
Тия за лагерите, както и херметиците, като ги нагрееш, още повече се втвърдяват и нямат отвиване.
Така, че: умната:coolio:
Вие ме убихте с тия полуоски. Аз Никога не съм ползвал лепило за резби при стягане на полуоската и никога не е падала полуоска, нито на моя кола, нито на клиентска. Кво става и как става не знам. :unsure:
Вие ме убихте с тия полуоски. Аз Никога не съм ползвал лепило за резби при стягане на полуоската и никога не е падала полуоска, нито на моя кола, нито на клиентска. Кво става и как става не знам. :unsure:
Ей сега ще те светна, как става!
Вариянт едно:
Сваля, келеша полуоските, но не почиства шестограма на болтовете преди да ги отвие. После, като повлече в главата, няма как да го стегне добре.
Вариянт две:
Шестограма или лимбуса му е къс, а гореупоменатия не е научен от баща му нито да се напъва, нито да си сложи удължител и болта си остава хлабав
Вариянт три:
Взима нашия герой полуоската както си е с калта и тогава както и да я стяга, тя след известно време ще изхвърли боклука и пак ще се окаже , че е хлабава.
Вариянт четри:
Комбинация от горните!:coolio:
Ей сега ще те светна, как става!
Вариянт едно:
Сваля, келеша полуоските, но не почиства шестограма на болтовете преди да ги отвие. После, като повлече в главата, няма как да го стегне добре.
Вариянт две:
Шестограма или лимбуса му е къс, а гореупоменатия не е научен от баща му нито да се напъва, нито да си сложи удължител и болта си остава хлабав
Вариянт три:
Взима нашия герой полуоската както си е с калта и тогава както и да я стяга, тя след известно време ще изхвърли боклука и пак ще се окаже , че е хлабава.
Вариянт четри:
Комбинация от горните!:coolio:
Ясно. Аз най-често работя с пневматичен гайковерт.
Бате Иво вярваш ли никога не съм допускал нощо от гореспоменатото понеже съм така да се каже леко махнат и даже винаги съм бил един такъв дет къса резбите а за мрасотията съм научен че на чисто се рабооти наи добре и с каквото и да се занимавам го почиствам много добре с препарати или каквото е нужно и за всеки случеи го минавам с мокра кърпичка :BIGsmile:
незнам с тез полуоски винаги съм имал проблеми :hmm:
Ами отговора е много прост.
Тоя преди тебе нещо е сгрешил.
Такъв проблем с отвиване на болтовете на вътрешното каре съм имал с едно Поло преди двайсетина години.
Оказа се, че тоя преди мене е сменил болтовете. Те бяха 6.8, тоест меки. С такива не може да стегнеш полуоски.
Другото е, че може да са повлекли резбите.
За това аз съм много против завиването с гайковерт на каквото и да било по колата.
Много малко са хората, които го използват само за фиксиране, а после на ръка да дозатегнат, колкото трябва.
Боби не го слушай, какви ти ги говори!
Гледал съм го. Той си врътка с гайковера, ама никога не го слага на макс.
За отвиване- отвивай колкото ти душа иска.
И на мен ми се е откачала полуоска откъм скоростите когато карах 33, но след като я стегнах както трябва забравих за нея. Момчета трябва яко стягане и повече няма проблеми. Винтовете са високоякостни и със ситна резба, лепило никога не ми се е налагало да ползвам :).
На 75та винтовете са същите, но с 10 мм по-дълги, дори и с големия мотор никога не е имало помен от саморазвиване. И аз ги тряскам с гайковърта, няма проблеми с това като свикнеш да работиш с този инструмент можеш да се ориентираш по звука кое колко е стегнато. Същото като при набиване на лагери, когато е до долу сменя звука :)
А това за двете следи при потегляне, според мен е защото е много лека колата :) такова нещо като полу-шпер няма :grin:, все едно малко бременна жена :)
mladej_it
30-01-2012, 07:19
Аве шофера ако му е тежък крака и някос от изброените по-горните причини е в сила се наблюдава явлението "аве ти ли лашна полуоската----- ми не -------споглеждане и общ коментар------ тоя как е карал така!" Обаче на мен ми се е случвало само на преднярки! И определено съм с 8 раце, преди разхлабване на вапросните шестограми или каквато е главата да има освен почистване и леко причукване със саветника да се знае ,че всичко е влезнало до край и където трябва! :)
тая история е стандартна. от много завиване и развиване на резбата и се такова мамата и винтовете се саморазвиват. лечението е по-дълги винтове и гайки отзад.
шпер йок, държи се на 1 болт
Препоръчвам да го развиеш преди да я мръднеш ако не си я мръднал вече:moon:
Дали са се преебали резбите?
На този които е останал вътре е доста вероятно но като ги свалиш да ги почистваш ще ги огледаш всички болтове хубаво е да прокараш и един мечек през резбите на скоростната кутия (боби или иво ще ти кажат на колко са резбите) и аз лично ти препоръчвам да капнеш лепило за резби ;)
На този които е останал вътре е доста вероятно но като ги свалиш да ги почистваш ще ги огледаш всички болтове хубаво е да прокараш и един мечек през резбите на скоростната кутия (боби или иво ще ти кажат на колко са резбите) и аз лично ти препоръчвам да капнеш лепило за резби ;)
Резбат е 8х1.0 Аз лично не ползвам лепило. Мисля, че с читави резби на фланеца и читави болнове, при правилно затягане няма да има ядове. Естествено хубавото затягане изключва ползването на Г-образен шестограм.
Резбат е 8х1.0 Аз лично не ползвам лепило. Мисля, че с читави резби на фланеца и читави болнове, при правилно затягане няма да има ядове. Естествено хубавото затягане изключва ползването на Г-образен шестограм.
Съгласен съм Боби но не всеки има малка гидория под ръка и комплект шестограми за нея :icon_frown:
Съгласен съм Боби но не всеки има малка гидория под ръка и комплект шестограми за нея :icon_frown:
Това означава че няма и рамо и неможе да приложи правилните нм за да стегне болтовете ;)
Тези винтове се стягат най-удобно с много дълго удължение за гедоре 1/2 отпред с дълъг шестограм с вложка. За рамо вече може по избор тресчотка, твърд върток, динамометричен ключ или гайковърт. Но наистина едно дълго удължение или няколко излизащи до диска са най-удобния метод за яко стягане. Аз нямам нито една разхлабена полуоска, стегната по-този метод.
Алооооо!
Стягате М8х1.00 , а не М30х 3.5!
След запъването на болта, навивате още на 90 Градуса и сте готови.
Аз това го правя спокойно с дълъг шестограм.
Със среден и къс използвам някоя тръбичка или тръбен ключ.
Мордохай, удължението ползвам за да мога да въртя удобно от далече извън калника, а не като допълнително рамо. Не си ме разбрал :crazy:
Мордохай, удължението ползвам за да мога да въртя удобно от далече извън калника, а не като допълнително рамо. Не си ме разбрал :crazy:
:stumm:
Алооооо!
Стягате М8х1.00 , а не М30х 3.5!
След запъването на болта, навивате още на 90 Градуса и сте готови.
Аз това го правя спокойно с дълъг шестограм.
Със среден и къс използвам някоя тръбичка или тръбен ключ.
Ми ти на колко нютона мислиш, че се стягат полуоските?
Нормален болт 8х1.25 се стяга на около 25-30 нютона, което ще рече горе-долу 2.5-3.0 кг./метра. Но тук става въпрос първо за по-ситна резба, после и за много високоякостни болтове. Така, че гониш между 40 и 50 нютона или 4-5 кг./м. Демек 4 кг. на метър рамо. Я сега кажи с Г-образен шестограм, какво прави това? Ако имаш естествено динамометричен ключ е най-добре.
rasho 33 imola
31-01-2012, 22:12
И на мен ми е падало каре,след смяна на съединителя :wierdo:
Тей ама явно всеки ги престяга тя болтове незнам с ква сила ама нямам резби на скоростната . Та взех от Вюрта едни хубави шестограмни болтове по длъжки и отзад ги настягах с по 2 гайки от тея с пласмасата . Поради което болтовете малко се поизкривиха и сега може да се махнат само с флекса (вероятно) .
Ми ти на колко нютона мислиш, че се стягат полуоските?
Нормален болт 8х1.25 се стяга на около 25-30 нютона, което ще рече горе-долу 2.5-3.0 кг./метра. Но тук става въпрос първо за по-ситна резба, после и за много високоякостни болтове. Така, че гониш между 40 и 50 нютона или 4-5 кг./м. Демек 4 кг. на метър рамо. Я сега кажи с Г-образен шестограм, какво прави това? Ако имаш естествено динамометричен ключ е най-добре.
Знаеш, че знам да се напъвам.:strong:
М 8 не са ми проблем нито да ги скъсам,нито да счупя шестограма. Говоря за качествени шестограми.
То те другите не се чупят, а свиват.
Обсъждали сме много отдавна, че дино-ключове в диапазона 0-4кг/м са много редки и на практика много малко хора ги използват.
Аз за това и по-горе казах за старото правило.
Спре ли болта, навиваш още 90градуса.
Там някъде, високо-якостните болтове спират и за да ги завиеш дори и на още 10-15 градуса, се усеща, че вече ще се скъсат. Тоест рязко нараства съпротивлението.
Едит: Гледайте, как от едни прости болтове се написаха ял куп неща.
Някъде имах таблица с резбите и килограмите на стягане, съобразно : стъпката, диаметъра, твърдостта и какво се стяга. Алуминий, бронз, чугун, стомана...
Готви се бегачката бавно, но сигурно ... в купе на Имола 93та година. Остава да се изпипат някои детайли по купето и следва монтирането на двигателя със скоростите.
http://prikachi.com/images/401/5151401w.jpg
http://prikachi.com/images/379/5151379m.jpg
http://prikachi.com/images/380/5151380i.jpg
http://prikachi.com/images/381/5151381p.jpg
http://prikachi.com/images/389/5151389K.jpg
http://prikachi.com/images/392/5151392R.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/401/5151401w.jpg
---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:17 ----------
И неизбежната кончина на една от 33ките:goodnight:
http://prikachi.com/images/473/5151473g.jpg
http://prikachi.com/images/474/5151474D.jpg
http://prikachi.com/images/475/5151475k.jpg
http://prikachi.com/images/476/5151476I.jpg
http://http://prikachi.com/images/477/5151477u.jpg
---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:31 ----------
http://prikachi.com/images/477/5151477u.jpg
Plamen33
17-08-2012, 22:53
Абе крис как можа да качиш последните снимки ужасни са и каде ми е капака ,тези дни маи вече трябва да вдигнем маторя
абе психопат, прибра ли патрона с ключа за палене че се търси един.
маторя както рече пацо вече е на място, предстоят финални напъни
http://prikachi.com/images/123/5206123W.jpg
http://http://prikachi.com/images/124/5206124k.jpg
маторя както рече пацо вече е на място, предстоят финални напъни
http://http://prikachi.com/images/123/5206123W.jpg
http://http://prikachi.com/images/124/5206124k.jpg
http://http://prikachi.com/images/125/5206125J.jpg
http://http://prikachi.com/images/126/5206126Q.jpg
Tия простотии, дето си ги поснал изобщо не се отварят.
coca-cola
31-08-2012, 18:36
Малееее мале тея последните снимки сааа.Егати варварщината.А аз си мислех че флекса реже само немско:go:
случва се на всякакви коли, независимо от произхода ;)
Днес изкарах парното, отдолу както и предполагах гнило да си ебе. Лошо е, че трябва да се занимавам да вадя помпата с всичките й простотии за да изтъркам ръждата под нея, явно са разливали хидравлична течност за да тръгне така смело. Колата няма грам ръжда на други места.
Много бандитска бе шемет. Тва парно си е е... мамата,ама нъл си ентусиаст ще го оправиш.Инъче имолското купе си е най-добро . От ся та виждам след някоя годинка как мъчиш някое турбо,пък що не и би турбо .
П.С. Да не забравиш да пуснеш един клип на първия старт .
Мерси мерси. Едва ли ще запали от раз, но се надявам все пак да запали ...трябва да взема и някой друг пожарогасител:furious: Гласях я за трак дея да е готова, ама нещо сговнях графика
Тези не са закачени никъде,седят си хвърчащи .
За какво си говоите тука бе младежи?!?!?! Крис няма се притесняваш ще помагаме с кото можем а ти баце тез кабели какво общо имат по темата че ми стана интересно изпуснал съм нещо май :-)
Нали знаеш, че имолата е с две бобини, а сигнала за оборотомера попринцип при 16в-то идва от бошовската бобина. Наложи се да издирвам един кабел за да си ползвам оборотомера, с което ми помогнаха братя Колеви;-)
Щом ще помагаш - на Ицо да му се намират гениални идеи за маслен радиатор, позиция и сетъп?:comphits:
Трябва да си намериш маслен радиатор само на Ицо мисля че е от дизеларка другото е лесно....
:new_Eyecrazy::baby_bringin::director:
гунди качи някой клип в който не се излагаме да зяпат хората
http://gtasaa.hit.bg/ahhhhhhh.swf :crazy::sex:
http://gtasaa.hit.bg/ahhhhhhh.swf :crazy::sex:
Каква е тая идиотщина бе, оЛигоФрен:paddle:
Туи са двамата герои по горе в темата :sex::rotfl:
Туи са двамата герои по горе в темата :sex::rotfl:
Аха.
И до къде стигнахте?
Нещата са завършени като цяло - поне колите палят и се движат е има в интериора туй онуй хахаха ама то май интериора ще ни е оскъден :)
Колата е почти готова, но се разпуши доста. Също имам чувството, че нещо с бензина не е както трябва, утре ако остане време ще направя клип
mitaka_cs
12-09-2012, 21:16
Черна е добра и с черното на джантите още по. Да не й сложиш червен капак сега:p
Души я. Да не се е изляло нещо по ауспуфа и оттам? Или си пуши отпреди прехвърлянето?
Половин година не беше пален, знам си че от време на време пропушва при студен старт и рядко палене, но сега направо се насира.
mitaka_cs
12-09-2012, 22:22
А при мен баба ми така се налива с бензин, че чак плюшения таван в купето се е усмърдял. Ще пиша по-доле тия дни. Със стандартните части за тия модели се заформя един денонощен основен ремонт и чат пат се возим. Като ще е така поне да сме пърформанссс!
http://vbox7.com/play:89da178cf2 http://vbox7.com/play:7efb8f8fec Айде да се вкл че тоя мързел кога ли ще се сети :)
Честито Крис имаш гърне :puke:по средата на бронята сега може да си напишеш на задния прозорец ЧЕРПАКА :sex:
какво става с 33ката, до къде я докара.
Да бе верно какво стана с 33-ката звънни ми между другото че ми е спрян телефона !!!
Да бе верно какво стана с 33-ката звънни ми между другото че ми е спрян телефона !!! Просто човек да отхапе от вас!
Кво става, бе!
на млади хора какво може да им става....
карат си колите :)))
Почна се!!! ама сезона свърши се че какво стана казвай криско
becksalfa
10-10-2012, 20:36
нашите коли да не са сезонни ,че сезона свърши
Зимата не става за гонки... Зимата е друг сезон сезон на ръчната :wierdo:
Зимата не става за гонки... Зимата е друг сезон сезон на ръчната :wierdo:
чакам да се свържеш с човека за частите .. или направо да ти давам лев да я вземем цялата
човека е извън българия като се върне съм си запазил час да говорим
не ти ли остави тел на неговия човек да говорите, не смятам да го чакам да се връща една година
купени две седалки по 7.5кг едната, като се направят релсите ще се монтират и в колата :)
Супер са седалките скъсаната я сложи за пасажерска да може скъсаното да остане от към ръчната!!!
Скъсаното чакам иван да ми каже какви пари ще ми го оправят, мислиш ли че ще го оставя така осрано :)
Питанка към всички мозъци де що сте тука - само и единствено при студено време почва да прекъсва и да гасне, като стигне до 60-70 градуса изчиства. Изключваме бензиновия регулатор и може би помпата защото са проверени - това ми го правеше още в червеното купе. Държи доста ниски обороти на празех ход и не дава да й се подаде газ, а ако се подаде повечко изгася. Ако ли пък успея да я форсирам до 2-3000 отсича постоянно.
тя какъв инжекцион беше. може датчика за температура на двигателя за еку да си е изменил стойностите ~15лв е. може байпасния клапан нещо да се ебава.
4-5 темп. датчика съм сменял, файда иок ... байпасния клапан?
Мотроник 4.1
като е загряла котата и пуснеш някой мощен консуматор, двигателя опитва ли да стабилизира оборотите на празен ход или просто падат.
Мисля че просто падат ... също - като натисна копчето на ел джама нагоре като е дигнат догоре и чувам помпата как и намалява жуженето/тока .. дефакто и там нещата не са цветни.
Първо си виж плюса на бобината. Абе просто като я запалиш нормално, вземи един кабел и дай директен плюс на бобината. Може главните релета нещо да са нагорели.
Другото, което можеш да направиш е да свалиш дистрибуторната капачка, да я измиеш, а след това я намажи отвътре с едно парчалче, намазано с чисто масло.
Понякога от студа се кондензира влага отвътре и става мазало.
Всичките варианти на инжекционите при 16V боксерите имат един и същ проблем. Мудно си стабилизират оборотите при студен мотор, да не кажа неадекватно. Дължи се на няколко причини. Често от кофти дебитомер. Много често дебитомерите са отваряни и ровени. Оттам нататък само проблеми с него. Другото е МПХ - също капризен, често неработещ адекватно. Често от прецакани вакууми също се ебе колата. Който не имал 16V е по-добре да не пише в темата, защото нито инжекционът му има нещо общо с който и да е 8 клапанов боксер, нито системата с стабилизирани на празния ход.
Та, понеже 16V е с 4 дросела (за всеки цилиндър по един) за да вземе въздух за празен ход, мотора го прави през дребните вакууми, които влизат под дросела и се събират в един глупав разклонител за вакууми, в който влиза и картерната вентилация. През този разклонител МПХ-то дроселира въздуха за празен ход, който се взима от колектора и затова е много важно цялата система да бъде в пълна херметичност, за да не се лъжат дебитомера и мпх-то взаимно, когато трябва да се регулира сместа на празен ход. Започва се спроверка първо на тези неща, и чак тогава всичко останало.
---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:29 ----------
Първо си виж плюса на бобината. Абе просто като я запалиш нормално, вземи един кабел и дай директен плюс на бобината. Може главните релета нещо да са нагорели.
Другото, което можеш да направиш е да свалиш дистрибуторната капачка, да я измиеш, а след това я намажи отвътре с едно парчалче, намазано с чисто масло.
Понякога от студа се кондензира влага отвътре и става мазало.
На 16 клапановия мотор делкото просто разделя искрата на 4, и няма такова влияние влагата като цяло. Няма комутатор на делкото, нито фазов датчик вътре. Няма авансова плочка, нищо.
Първо си виж плюса на бобината. Абе просто като я запалиш нормално, вземи един кабел и дай директен плюс на бобината. Може главните релета нещо да са нагорели.
нищо им няма, това е почти изключено
Другото, което можеш да направиш е да свалиш дистрибуторната капачка, да я измиеш, а след това я намажи отвътре с едно парчалче, намазано с чисто масло.
Понякога от студа се кондензира влага отвътре и става мазало.
Това ще го направя задължително, преди месец тойотата спря да пали и се оказа наслояване по контактните зъбци вътре в дистрибутора. При алфата на две скобички ли се държеше?
---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:32 ----------
Вакумите/мпх-а/дебитомера работят адекватно при студен мотор, НО при ниски външни температури тотално сговнясват и то не веднага след паленето. Паля си колата, изкарвам я от паркинга, излизам на булеварда и почва да полудява. Това при температури над 10 градуса го няма.
Това може да се дължи и на дефектирал датчик за входящ въздух. Доколкото си спомням той е вътре в дебитомера.
Мисля си, че все пак колата трябва да се гледа на диагностика, студена, да се следят всички параметри, тамператури и инжекционно време, за да има някакъв ориентир.
Бобка, писал си все правилни неща, но аз съм патил точно от влага в капачката. Това, което описвам е стара практика от Сибир. Много помага. Ясно е, че така от разстояние само си чешаме езиците!
Крис, задното стъкло днеска го свалих от старата и го сложих!:clapping:
Очаквам другото!
Колата си е за диагностика, пределно ясно е - но ми се ровичка ако трябва да съм откровен
Оборотите играят 1800-2200-1800-2200 на празен ход и така няколко пъти, след 10-15 секунди падат и горе долу се стабилизират. Да разбираме, че дебитомера си заминава ?
Подлежи ли на почистване и ако да, с какво ? По спомен имаше доста мазгя вътре при лопатката
Тея дебитомери имат един проблем. Вътре въпросната лопатка е хваната към ос, която буквално върти един потенциометър. Въпросният потенциометър е една графитна плоча с променливо съпротивление. С времето въпросната плоча се износва, графита се изтрива и не дава обективни стойности. А отделно, че вътре въпросната лопата има пружина, с която тя се натяга или отпуска. Ако някой поровичка и премести пружината (тя е зацепена на зъбно колело с поне 70-80 зъба) и край - вече дебитомера казва друго на ЕКУ-то. Третото нещо важно в дебитомера е настройката за СО - тя се прави със сонда на ауспуха, но при условие, че всичко друго по мотора и инжекциона е наред.
Боби, ти си енциклопедия човек :th_up:
Имам две нови болежки:
Не-силен-звънливо-свистящ звук от дясната /пасажерска/ глава в първите няколко минути след първото студено палене за деня при подаване на газ. Ролка си мисля, ама не ми се иска да е.
Другото - две бензинови помпи пробвах на колата, но и двете нещат да смучат бензин. Пробвах ги с кабел на акумулатора - работят. Едната помпа е от Омега бошовска, другата е от 16в перманент пак бошовска мисля. Сложих старата помпа и работи без проблем - от Имола. Възможно ли е бензиновия регулатор да прави някакви шашми както е на 2.5 бара, вместо на 3?
По принцип не е хубаво да стоят сухи помпите може да са позапекли аз съм с помпа от колибри турбо и нямам проблемо с нея...
да не си объркал посоките... а като сложиш помпата върти ли изобщо???
Регулатора не би трябвало да прави проблеми!!!
Боби, ти си енциклопедия човек :th_up:
Имам две нови болежки:
Не-силен-звънливо-свистящ звук от дясната /пасажерска/ глава в първите няколко минути след първото студено палене за деня при подаване на газ. Ролка си мисля, ама не ми се иска да е.
Другото - две бензинови помпи пробвах на колата, но и двете нещат да смучат бензин. Пробвах ги с кабел на акумулатора - работят. Едната помпа е от Омега бошовска, другата е от 16в перманент пак бошовска мисля. Сложих старата помпа и работи без проблем - от Имола. Възможно ли е бензиновия регулатор да прави някакви шашми както е на 2.5 бара, вместо на 3?
Това чегъртане сигурен ли си, че не е примерно от ремъка за водната помпа и алтернатора? Понякога (рядко, но е възможно) водната помпа свири, ако е седяла колата с вода или просто и е дошло времето.
Понякога се случва да свири и алтернатора.
Иначе тия помпи (бензиновите) понякога им се чупят перките вътре и реално мотора върти, но не подкачва бензин. Бош му кажи и повече не го обиждай!!!
Иначе помпите от 33, 75 и други, ползвани във Алфа са идентични с тези в Опел, независима с кой мотор е Алфата или Опела.
Тоя проблем и аз го имах.
След като смених ролката, откачих последователно ремъка на динамото, а после и на маслената помпа, се оказа, че свири от ангренажният ремък.
Имал съм го свиренето и от клапана на помпата за хидравликата. Там се разминах със смяна на маслото.
Ще следим проблема и ще пиша. Иначе прекъсването изчезна, може би защото се затопли малко времето.
Последните няколко седмици карах на 17 цола с гуми 205/40/17, ако някой му е любопитно дали се събират - да, без проблеми
п.п. - без задни седалки, колата събира цяла гумаджийница
Ще режа легена отзад за резервната гума. Някакви съвети преди да съм осакатил колата .... или себе си:hmm:
първо много внимателно огледаи за кабели и маркучи под легена и друго 3 пъти мери после колкот искаш пъти режи
Ще режа легена отзад за резервната гума. Някакви съвети преди да съм осакатил колата .... или себе си:hmm:
Това и аз съм го замислил, но след като се отреже и се сложи ламарина примерно, е добре да се сложи и едно профилче между роговете, щото тоя леген се явява бая укрепване. Иначе май на него са закрепени спирачните маркучи.
Това и аз съм го замислил, но след като се отреже и се сложи ламарина примерно, е добре да се сложи и едно профилче между роговете, щото тоя леген се явява бая укрепване. Иначе май на него са закрепени спирачните маркучи.
Нитова се 1мм алумин, а пък за здравината една тръба между двете бомбета ще свърши ли работа ? На легена е бензиновата помпа, спирачни маркучи, едната кука за задното гърне .. може и да изпускам нещо.
То между бомбетата има импровизирана гредзичка, тя е в основата на облегалката. Но е добре да има профилче което да държи 2-та задни рога и да е някъде примерно в средата на дупката дето ще се получи.
Аз знам защо трябва да го режа тоя леген, ама вие защо?
То между бомбетата има импровизирана гредзичка, тя е в основата на облегалката. Но е добре да има профилче което да държи 2-та задни рога и да е някъде примерно в средата на дупката дето ще се получи.
Точно импровизираничка е доста, но след бомбетата назад няма смисъл да се укрепват тенекии
Аз знам защо трябва да го режа тоя леген, ама вие защо?
Щото тоя леген пречи за нормална генерация, пречи за монтаж на стаб щанга и т.н. Още повече, когато колата ще се превръща в бегачка и няма да се товари, ти ми кажи за какво трябва да има леген.
Щото тоя леген пречи за нормална генерация, пречи за монтаж на стаб щанга и т.н. Още повече, когато колата ще се превръща в бегачка и няма да се товари, ти ми кажи за какво трябва да има леген.
Ами на Катъра му трябваше леген, за да се стича там водата от задния джам.
На новата ще го поорежа, за да се клати свободно диференциала. То и резервоара трябва да махна, че ще пречи на кардана.
Накрая няма да правя почти нищо и ще си я карам.
всичко върви по мед и масло:beer:
Радвам се, ама сега гледам, какво съм писал, та да се поправя!
Въпреки, че мотора е слабо-силен, а освен това на метан е като да караш Пунто, много ме кефи, как мърка и изобщо показва всички признаци на здрав мотор.
Юркам го с 6000 оборота, а той дори и не протестира.
На баир го няма, ама на равно и в нанадолно....
Малиййййй!
Все пак , нищо общо с Катъра!
1.7 8 В си е класика!:respect:
Подобряваш спирачките ли?
Изряза ли легена,и олекотяваш ли я?
Правя предни/задни спирачки както и предни макферсони кони с прогресивни пружини. Следва рязане на легена и махане на всичко ненужно, може да се стигне и до слагане на хидравлика, че сега е без.
Успех и чакаме снимков материал.
Защо се чудиш за хидравликата,не ти ли допада?
Много ми допада даже да поосвободя мотора от допълнителна консумация, но ако леката ми задница занесе трудно ще я вкарам в пътя без хидравлика. Ще го измисля и това като му дойде реда :)
Още нещо да се похвалиш ? :lol_sign:
Много ми допада даже да поосвободя мотора от допълнителна консумация, но ако леката ми задница занесе трудно ще я вкарам в пътя без хидравлика. Ще го измисля и това като му дойде реда :)
ако ти тръгне леката задница се обади да доида с моита тежка предница да те поизправя ма от хидравликата няма смисъл тя е за паркирането само. Като си в движение и с предни гуми максимум 195 нещата са поносими но за въртенето на място ще тренираш с повече злобарки и всичко ще е наред
Не е само до паркирането, ако беше така нямаше и да я има дилемата. Ще преценя как е със суперлегерите и леките гуми и ще стане ясно. Боби и той без хидравлика, ма той има ръце , не е като мене пиле.
Остана само тръбите отзад да измисля и е готова за спирачни тестове.
Джанта - 5кг
Гума - 6.9кг
:big_money:
http://s7.postimg.org/rb7xen4hz/DSC_0003.jpg (http://postimg.org/image/rb7xen4hz/) http://s7.postimg.org/bfj3bcdxj/DSC_0008.jpg (http://postimg.org/image/bfj3bcdxj/) http://s7.postimg.org/lobkh61zb/DSC_0010.jpg (http://postimg.org/image/lobkh61zb/) http://s7.postimg.org/bgt14rfrb/DSC_0013.jpg (http://postimg.org/image/bgt14rfrb/) http://s7.postimg.org/j0m46t8xz/DSC_0014.jpg (http://postimg.org/image/j0m46t8xz/) http://s7.postimg.org/vpgeqhf2f/DSC_0015.jpg (http://postimg.org/image/vpgeqhf2f/) http://s7.postimg.org/imks77ouf/DSC_0018.jpg (http://postimg.org/image/imks77ouf/)
becksalfa
22-07-2013, 19:33
браво крис ,трябва да мина да я видя
най-добрия легален полу-слик :)
http://s24.postimg.org/i0uc1wu9t/2013_08_19_14_32_37.jpg (http://postimg.org/image/i0uc1wu9t/) http://s24.postimg.org/m4vaueq81/2013_08_19_15_07_23.jpg (http://postimg.org/image/m4vaueq81/)
pe6kata212
02-09-2013, 12:44
И кой каза, че на Алфа Ромео 33 1.7 16в се сменяват трудно свещите?
Хващам се на бас, че Крис ще ги смени за 2 минути.
осакатихте ми колата :th_up:
осакатихте ми колата :th_up:
Абе то сага и моята изглежда горе-долу така, че и по-зле. Не, че това може успокои теб или мен, ма аз да споделя. :tooth:
pe6kata212
04-09-2013, 23:27
Смятам, че каузата си заслужава жертвите.
Лошото е, че макар и косвено съм замесен и двете осакатявания, дано не таите лоши чувства.
Смятам, че каузата си заслужава жертвите.
Лошото е, че макар и косвено съм замесен и двете осакатявания, дано не таите лоши чувства.
Нали знаеш, че не си падам по снимането, качи някоя снимка на моя кенеф сега, както е заклан, та да има с какво да се похваля после, когато отново стане кола, така всички ще разберат колко важно е наистина донорството от 33-ката на Крис.
колеги как ви се струва налягането на маслото:
студена- 4 бара налягане
топла-
празен ход 2 бара
подаване на газ 4 бара
колеги как ви се струва налягането на маслото:
студена- 4 бара налягане
топла-
празен ход 2 бара
подаване на газ 4 бара
Според мен е малко при топъл мотор в обороти. Трябва да скача до 6 бара. Хубавото е, че не падаш под 2 бара.
Крис, налягането на маслото по приборите на колата, ли го гледаш или го мериш с истински манометър?
Сложих китайски уред, уж показвал вярно на други коли
http://s23.postimg.org/evqeth7g7/2013_09_26_16_37_58.jpg (http://postimg.org/image/evqeth7g7/) http://s23.postimg.org/k5vdkrrp3/2013_09_26_16_40_44.jpg (http://postimg.org/image/k5vdkrrp3/)
Преди да се притеснявам, на твое място бих премерил с истински манометър. Излишно, ли е да те питам дали ти е деформиран картера?
Боби да каже, но това 4 бара макс, да не се дължи на проблем с разтоварващия клапан на маслената помпа? Ако разтоварва на 4 бара, на студено, на топло с обороти или без няма да вдигне повече.
pe6kata212
28-09-2013, 09:30
Лично за мен има две причини за това налягане и те са:
Скапано масло или увеличена хлабина в основните лагери, гледал съм ги и двата филма, и не са интересни.
Картера е леко натиснат, уж беше изправян но явно е трябвало още.
Лагерите са на не повече от 6-7 хиляди километра, а маслото е от Иво Радев - Ени /Аджип/ 10W60 като го взех на доста ниска цена. Има ли по какво да разбера качеството му ?
terfenliata
28-09-2013, 16:32
Крис, аз съм със същото масло
студена- 4,5 бара налягане
топла-
празен ход 2-2,2 бара
при 4500 оборота- 6 бара
при 5000 оборота- 6,5 бара при температура на маслото 110 градуса
Аз съм с преработени руски уреди, като стойностите са проверени и със истински манометър.
Значи нещо не блести с налягане моята барака, ето клипове:
-студен старт - http://www.youtube.com/watch?v=OIJq4D358ys&feature=share&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
-50 градуса - http://www.youtube.com/watch?v=ZeTQDttFZyo&feature=c4-overview&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
-80 градуса http://www.youtube.com/watch?v=NzGVu6Zkvu0&feature=c4-overview&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
- 80 градуса http://www.youtube.com/watch?v=ouSSzWR5zLc&feature=c4-overview&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
Значи нещо не блести с налягане моята барака, ето клипове:
-студен старт - http://www.youtube.com/watch?v=OIJq4D358ys&feature=share&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
-50 градуса - http://www.youtube.com/watch?v=ZeTQDttFZyo&feature=c4-overview&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
-80 градуса http://www.youtube.com/watch?v=NzGVu6Zkvu0&feature=c4-overview&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
- 80 градуса http://www.youtube.com/watch?v=ouSSzWR5zLc&feature=c4-overview&list=UUFoAKNryGRtZUv3gii_qxaw
Eдна идея е надолу налягането, свали ли картера да го изправиш?
Не, ще го направя и това което ми каза. Обаче чакам от някъде да изпадне манометър за да преценя колко точно показва китаеца.
mitaka_cs
09-10-2013, 19:59
Тесен ми се вижда диапазона. На празен ход загряла тия 2 бара ме кефят....обаче колко точно е желаното не ми е ясно:-|
Не пишеше ли някъде по червените книжки за темп./обороти/налягане на маслото?
Аз перкам с ладов на фиата:
студена http://www.youtube.com/watch?v=SP_URY-eTYE
загряла след 10 км градско http://www.youtube.com/watch?v=Bn_TqCvofQY -до 4-4500 об. стигнах докато качи над 4 бара.
Ако съдя по разпределителния вал мойто 1.2 е на 5-600 х.км. Картера е преди 3-4 години съветван с чука за доближаване до нормалната форма, но преди това нямах уред и не знам как е била работата.
Ще го мисля това нататъка Митак. Сега предлагам някой ако разпознава релетата и буксите да сподели кое за какво е. Всичко ненужно се изчиства от колата (парно, ел.стъкла,централно и т.н.) обаче не съм сигурен кое за какво е. Трябва да останат задължителните светлини/мигачи, аварийни и приборите на таблото.
http://s9.postimg.org/in84cacln/2013_10_10_15_39_46.jpg (http://postimg.org/image/in84cacln/) http://s9.postimg.org/tyas0njgr/2013_10_10_15_40_40.jpg (http://postimg.org/image/tyas0njgr/) http://s9.postimg.org/qh8pxokej/2013_10_10_15_40_47.jpg (http://postimg.org/image/qh8pxokej/)
KirilSol
10-10-2013, 20:16
това на последната снимка трябва да е централното заключване (99%)
Това бялото с прорезите от първата снимка е зумера за включени светлини, пищи при отворена врата, че както знаем на старите Алфи не им минават фаровете през контакт.
2 релета вече ги знаем, остават още 3 (едно от които трябва да са аварийни/мигачи)
terfenliata
11-10-2013, 17:02
Крис, това за мигачите е хванато на една планка със зумера за включени фарове както е на снимката.
това черното реле до зумера за включени фарове е за аварийни/мигачи.
Благодаря, остават реле 3 и 4 от снимката.
Това реле на таблото нужно ли ми е ? Описано е като "services excluded at starting"
http://s21.postimg.org/rrkrv47sz/2013_10_10_11_44_32.jpg (http://postimg.org/image/rrkrv47sz/)
най-добрия легален полу-слик :)
http://s24.postimg.org/i0uc1wu9t/2013_08_19_14_32_37.jpg (http://postimg.org/image/i0uc1wu9t/) http://s24.postimg.org/m4vaueq81/2013_08_19_15_07_23.jpg (http://postimg.org/image/m4vaueq81/)
Пробва ли ги вече?Драсни един ред още за тези гумета,марката я виждам,ама модела,кви пари и откъде.
R1R е гумата, една идея по-евтина и по-слаба от семи слика Р888
Трябва ми разяснение за буксата която седи централно зад таблото кое кабелче за какво е, че я оплескахме :D
Трябва ми разяснение за буксата която седи централно зад таблото кое кабелче за какво е, че я оплескахме :D
http://imageupload.co.uk/files/ww3scccu8oqpg7gjeobk.jpg
http://imageupload.co.uk/files/s7ealbfdoau0wvnlq0ra.jpg
ей луд. какви си ги надробил. не се вадят така наведнъж всички кабели.
тука почвай да търсиш
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_series3_wireing.pdf
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/AR_wirekey.pdf
Интересно е че всичко което съм махнал няма отношение към таблото, или поне на пръв поглед. Розовия кабел в горната букса на таблото която дава 12 волта най-вероятно прави проблем.
така много трудно ще стане. трябвало е още докато са на колата да ги мериш едно по едно. виж кое от нещата които ти трябват не работи.
Червените предупредителни лампи + уредите не работят, иначе има подсветка (+ къси / дълги). С две думи е горната букса и най-вероятно розовия кабел който дава 12 волта, ще му пусна директен +.
ПС - иначе всичко си работи на колата - фарове, мигачи и т.н.
значи по схема излиза:
идват +12 волта по розов кабел на конектор F (10 пина) на 9-ти пин.
оттам минават през бушон 10 А и излизат през конектор D (12 пина) на пин 10 - розов кабел
Машинка ако не запали накрая имам тука едни 400 лева за теб :) :) не се занимавай с глупости ами дай да разцепим моята скоростна да видим какво не е наред!
значи по схема излиза:
идват +12 волта по розов кабел на конектор F (10 пина) на 9-ти пин.
оттам минават през бушон 10 А и излизат през конектор D (12 пина) на пин 10 - розов кабел
Ето го конектор D с 12-те пина, и на 10ти пин има жълт кабел по-който няма ток. Розовия кабел който влиза в горната букса зад таблото и отиващ на съвсем друг конектор също няма 12 волта. Всички вериги отнасящи се към таблото са непокътнати, изразяните кабели които виждаш на снимката са за непотребни за един състезателен автомобил шукарии :D
http://s14.postimg.org/fxu7mpol9/2013_10_17_18_23_25.jpg (http://postimg.org/image/fxu7mpol9/)
Машинка ако не запали накрая имам тука едни 400 лева за теб :) :) не се занимавай с глупости ами дай да разцепим моята скоростна да видим какво не е наред!
Тя колата пали, даже и скоростите й влизат ... тъй че с тия 400 лева може да дойдеш да те повозя до Шумен и обратно :D
---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:58 ----------
Ето ги двете букси зад таблото
http://s18.postimg.org/9pa646wat/2013_10_16_16_22_35.jpg (http://postimg.org/image/9pa646wat/) http://s18.postimg.org/vcz4emwp1/2013_10_16_16_22_41.jpg (http://postimg.org/image/vcz4emwp1/)
а, така по ясно.
значи на черната букса на таблото 5-ти пин - розовия е захранване уреди.
този кабел идва от 12-ти пин на дългия жълт конектор - пак розов
имаш бушон 10 ампера в таблото за тази линия
това захранване трябва да влиза в таблото по букса Н - пак 12 пина, по 2-ри пин 9 кафяв, който пък идва от контактния ключ.
---------- Post added at 11:14 ---------- Previous post was at 11:05 ----------
+ за подсветката на таблото идва по жълтия краен кабел на бялата букса зад таблото /с червената щипка/.
тоя кабел отива на жълтата букса на 10-ти пин пак жълт.
пак минава през бушон 10А.
излиза пак на букса Н на пин 3-жълт който трябва да идва от лоста за фаровете.
всичко това е поне по схема и доколкото разчитам.
Именно розовия в 5-ти пин не подава 12 волта, дадох му от друг кабел и уредите заработиха. Кабела и на буксата зад таблото с бушоните не дава ток, така че проблема е някъде назад. Бушоните са проверени, кафевия кабел има + само на контакт но отива към двигателя напред, не към ключа.
---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:14 ----------
това захранване трябва да влиза в таблото по букса Н - пак 12 пина, по 2-ри пин 9 кафяв, който пък идва от контактния ключ.
9 кафяв ?
сори, тире кафяв
значи на 2-ри пин на буксата на контактния ключ трябва да е зелено черен кабел.
той отива до някаква връзка където се снаждат няколко, включително и тоя кафевия който отива на 2-ри пин на букса Н.
На кафевия идва + ... бушоните са ок ... на розовия няма + ... та да смятам ли че проблема е вътре в таблото ?
тоя кафявия кабел дава захранване на следните неща в таблото :
бушон 17 - 7,5А - управление реле ел.прозорци
бушон 15 - 10А - захранване уреди, захр. 4х4
конектор Ф9 /10пина/ - 9 ти пин розов захр. АБС ако имаш
извади тия бушони и виж в гнездата има ли ток.
това табло от тая кола ли е, пробвал ли си го преди и нещо да не ти е работило.
Колев, и двамата грешим някъде. Хакнах бушон на 4-то гнездо и заработиха.
бушон 15 - 10А - захранване уреди, захр. 4х4
И явно гледаме различни схеми, при мен 15-ти бушон е за нагревателите на задното стъкло и е 20 ампера. Както и да е, остава да накарам и крушката в таблото на мигачите да почне да мига и съм готов с кабелите. Не идва + на лампата. Подозирам че сигнала от мигачите идва по синия кабел на бялата букса ?
ами така малко развален телефон. трябва и схемата и електрониката да са пред теб и да проследяваш какво става. по схема бушона е 15, което пък не значи че е 15-ти пореден пък и няма подредбата по схемите.но важното е че си локализирал проблема.
сега за мигачите
на бялата букса на таблото
5-ти пин черен е маса
7-ми пин е синьо-черен. по него ти идва плюса за лампата от 8-ми крак на релето. това е.
първо извади релето, разглоби го и припои абсолютно всички спойки. виж на изхода на 8-ми крак ще има ли пулсиращо напрежение. може и крушката да ти е изгоряла, но във всички случаи си припои спойките в релето.
Смених релето и всичко си дойде на мястото. КОЛЕВ ! Кога ще пием алкохол по повод добрата работа...
ами то по морето лятно време се ходи :tooth:
но избери си едно реле, отвори го и припои абсолютно всички спойки. всички до едно са фрашкани със студени спойки и правят мизерии.
:priest:
Пълен варел........ Тоест празен варел :sex:
33 SUPERLEGGERA
ама къде е волана или тя сама взима завоите :D
boris037
31-10-2013, 10:57
Аз доколкото виждам е на мястото на пасажерската седалка. Колата определено ще стане интересна :)
Аз доколкото виждам е на мястото на пасажерската седалка. Колата определено ще стане интересна :)
Има още много за рязане... Легена на резервната гума преградите на вратите цялата рамка на предния капак и още дреболиики и шофиора гигант смъкне някое килце ще стане още по добре или направо да ми даде аз да я карам :-P
pe6kata212
14-11-2013, 22:23
Ето, нали ти бях обещал снимки да си видиш рогчето
Чудесно е станало, но това не извинява убийството на бялата ми алфа
Чудесно е станало, но това не извинява убийството на бялата ми алфа
Успокоявай се, че даде живот на друга бяла Алфа. :thumbup::grin:
pe6kata212
17-11-2013, 08:16
Само една Бяла Алфа може да съживи друга Бяла Алфа :scherzkeks:
Вече е с вералит 1мм вместо стъкла, горе долу седи като найлон :D Дотук с нежностите, следват грозните процедури с орязване на купето.
http://s30.postimg.org/yosyaisnh/2013_12_19_13_29_40.jpg (http://postimg.org/image/yosyaisnh/) http://s30.postimg.org/5p3589zf1/2013_12_19_14_40_23.jpg (http://postimg.org/image/5p3589zf1/) http://s30.postimg.org/scdt0opl9/2013_12_19_14_40_38.jpg (http://postimg.org/image/scdt0opl9/)
ти си извратен бато :crazy:
а задния джам той е най тежък трябваше първо него да отскубнеш.... инак сега предполагам че това върви като пършинг пробвал ли си ускорението......
Ех, а каква хубава Имола беше отначало.
Колеги, някой има ли идея от какъв автомобил може да се използва външна ел. бензинова помпа за карбуратор. Заводската от инжекциона прави високо налягане за работата дето я глася.
от опел,фиат,рено,пежо моноинжекционите. те са на 1 бар и трябва да свършат работа.
виж нещо такова
http://conam.cn/ArticleShow.asp?ArticleID=163
http://prodavalnik.com/benzinovi-pompi-i39578891
тия по принцип са вътрешни, но не пречи отвън да я сложиш пък и ги има много и са евтини.
мисля че има и някакви полота моно с външни помпи.
Колега аз съм със помпа от пежо 405 моно, поне така ми каза човека от който купих колата.Друг вариант ти е лада нива. Вътрешна не слагай защото без охлаждане ще изгори много бързо
pininfarina
17-01-2014, 20:47
Колеги, някой има ли идея от какъв автомобил може да се използва външна ел. бензинова помпа за карбуратор. Заводската от инжекциона прави високо налягане за работата дето я глася.
Сложи си регулатор на горивото с манометър, който си го настройваш от купето за да си сигурен какво правиш и какво се случва!
http://racing-mania.com/browse/product/id/21/Goriv%D0%B5n+R%D0%B5gulator+V09 (http://racing-mania.com/browse/product/id/21/Goriv%D0%B5n+R%D0%B5gulator+V09) - за нещо подобно говоря!
В тоя сайт има и помпи всякакви - поразцъкай се малко!
Michelinov
19-01-2014, 18:46
Нещо японско. Стария прелюд май беше , някои субарута по спомен. Като се провикнеш още от врата че ти трябва ел помпа за карбутор по принцип директно ти казват дали имат или не.Иначе в Евро 07 продават универсална, аз съм с такава но беше към 95 лв
Трябва ми помпа, а си купувам фланци :haha: ЕТ-то на колата вече е -13
супер сега и ако я смъкнеш да не е толкова щръклеста
флекса ще оправи тази неправда:oops:
pe6kata212
16-02-2014, 19:38
Любимата ми форумна Алфа, най на края почти в пълният си блясък.
Лично според мен, трябва да се монтират лайсните и халогените и колата ще е неповторима.
Ето я и пуканката
ПП Крис гордей се, че спаси тази красавица.
ехееее това на боби лъскачката ли е наистина била лъскачка супер най-после да я видим поне аз де :razz: много е готина 33-ката евала надявам се и мойта бялата да стане такава готЕна :)
---------- Post added at 06:58 ---------- Previous post was at 06:57 ----------
само ако и огледалата се оцветят бели ще стои още по добре
нарочно ли няма снимка отпред в дясно:crazy:
pe6kata212
17-02-2014, 10:29
нарочно ли няма снимка отпред в дясно:crazy:
Не, просто беше неудобно да се снима от дясно, но обещавам при следващата ни среща да я щракна специално за теб.
Колата сега е идеална откъдето и да се погледне, няма забележки.
Огледалата още не съм решил дали ще останат тия въобще, че на мен са ми слабост отледалата от старото купе имам 2 чифта, та меже и да сложа старите. Имам и лайсни за вратите, калниците и веждите, ма и за тях още се чудя, дали да ги слагам, харесва ми и така.
Боби, слагай веждите и старите огледала и колата става топ спецификация!
Супер е на снимки!
Стана ли прекалено хубава за каране, а? :lol_sign:
Боби, слагай веждите и старите огледала и колата става топ спецификация!
Супер е на снимки!
Стана ли прекалено хубава за каране, а? :lol_sign:
Ми за каране има какво да се иска още, но ще станат нещата постепенно. Сега са дневен ред скорости.
Кам всички: Търся си смляна, прецакана, блокирала ск. кутия от 16V . Може и само първичен вал ( пиньон) и корона на диференциала. Че не се кара на извънгладско с тоя 5-та. На 3000 оборота съм с 94-95 км./ч.
на 1.7 8клапана кутията не е ли със същата 5-та като на 16-ката 3000 об/м 100км/ч
на 1.7 8клапана кутията не е ли със същата 5-та като на 16-ката 3000 об/м 100км/ч
Аз съм с кутия 1.3 Тя реално е с 90 км/ч на 3000 оборота, но я мерих с GPS и показа 94-95 защото е с по големи гуми от фабричните в момента. Сега е със 175/70/14 и затова.
Боре ,имам 9x35 или 3,88 крайно предавателно число,ако ти върши работа.
Имам и по дългата пета.
Боре ,имам 9x35 или 3,88 крайно предавателно число,ако ти върши работа.
Имам и по дългата пета.
Вършат идеална работа. Че нещо на дълъг път е мъка. Бръмчи само, а не върви.
Вършат идеална работа. Че нещо на дълъг път е мъка. Бръмчи само, а не върви.
Eла да ти ги дам
още е жива :D
А какво е яла?
един средно висок храст поради липсата на хидравлика която да помогне в борбата срещу камшиците
един средно висок храст поради липсата на хидравлика която да помогне в борбата срещу камшиците
А що няма хидравлика вече?
Миналата година имаше. Иначе аз с моя червения леген съм свикнал.
е тука май се гони повер ;) няма ремък няма ролка .. няма течове... и още по лека :)
е тука май се гони повер ;) няма ремък няма ролка .. няма течове... и още по лека :)
Тука и без това ролки няма. Има ролки само в глупавите мотори. Тия дето се трошат. :smile:
Що, бе истина си е. Няма нужда да се изопачава истината. Елементарните неща са най-сигурни и безпроблемни. Стара истина си е.
Иначе хидравликата не качва много теглото. Няма и 10 кг. разлика със и без нея.
Е той на леген я е оглозгал та ...10 кила са си превес :)
За елементарните неща си прав... само дето има и ''тебе лъжа мене истина'' ;)
10те кг лесно ще прежаля, обаче мнооого исках да карам с единична шайба да олекне вала :(
10те кг лесно ще прежаля, обаче мнооого исках да карам с единична шайба да олекне вала :(
Абе можи да се измисли ламаринена шайба, с втори канал за хидравликата. Аз между другото карам моя кашон с чугунена, с идеята някой хубав ден да сложа хидравлика, въпреки, че на старото купе за да се сложи, трябва да се реже и заварява ламарината около рейката, там където влиза пръта в купето. Даже и стойката за помпата си седи на блока.
http://s7.postimg.org/xgxy414uv/2014_09_23_16_39_12.jpg (http://postimg.org/image/xgxy414uv/) http://s7.postimg.org/qf00hu193/2014_09_23_16_39_37.jpg (http://postimg.org/image/qf00hu193/)http://s23.postimg.org/hz98omwrr/image.jpg (http://postimg.org/image/hz98omwrr/)
Сложи капака дееееее:static:
Kris браво за времената! Да попитам с какво окачване и гуми беше на Калояново? Нещо видео няма ли оттам?
Гумите са Toyo R1R в размер 195/50/15 с treadwear 140. Окачването отпред е Кони, отзад са обикновени амортисьори от Фиат Типо преправяни за 33. Клипчета има, ама не са качвани още.
---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:28 ----------
Ти имаш ли записано време на новата конфигурация на Калояново ?
Гумите са Toyo T1R в размер 195/50/15 с treadwear 140. Окачването отпред е Кони, отзад са обикновени амортисьори от Фиат Типо преправяни за 33. Клипчета има, ама не са качвани още.
---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:28 ----------
Ти имаш ли записано време на новата конфигурация на Калояново ?
Имам ама беше още от опознавателните обиколки които правих и са далече от състезателно темпо така да се каже, дори и жената возих! 1.22 ми беше времето за 3-4 обиколки които извъртях, но на правите и старите завой не съм напъвал, идеята беше на втората сесия сам да карам, но бензиновата помпа се предаде и докато отида до пловдив да взема нова и се върна свърши карането! Сега Юни ако има време ще отида да покарам, ако ли не за Италфеста ще напъвам! :)
Имам ама беше още от опознавателните обиколки които правих и са далече от състезателно темпо така да се каже, дори и жената возих! 1.22 ми беше времето за 3-4 обиколки които извъртях, но на правите и старите завой не съм напъвал, идеята беше на втората сесия сам да карам, но бензиновата помпа се предаде и докато отида до пловдив да взема нова и се върна свърши карането! Сега Юни ако има време ще отида да покарам, ако ли не за Италфеста ще напъвам! :)
На Италфеста е умряла работа. Има няма по 2 сесии се събират макс, и то само ако феста е на Калояново, ма като чувам настроенията, няма да бъде тая година феста там.
По-скоро е варант да се следи календаран а пистата, има свободни карания, уговаряме се, отиваме и караме на воля. Това за мен е приемлив вариант.
На Италфеста е умряла работа. Има няма по 2 сесии се събират макс, и то само ако феста е на Калояново, ма като чувам настроенията, няма да бъде тая година феста там.
По-скоро е варант да се следи календаран а пистата, има свободни карания, уговаряме се, отиваме и караме на воля. Това за мен е приемлив вариант.
Най-добре би било, поне ще може да се накараме както си трябва! Италфеста го споменах като алтернатива в случая, но да не разводняваме тук темата на Kris! Ако може да пуснем една нова тема за събиране на коли от нашия раздел на Калояново би било добре, ако изобщо е възможно това!
Някой да си търси 33ка за правене на глупости ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.