PDA

View Full Version : Почна се!



Pages : 1 2 [3] 4 5

tempest
24-08-2009, 22:21
всъщност по мой сметки колеги имаше само 3 33ки...на колегата Kris ,една кюстендилска предполагам на колегата mordohy, и моята.....бях паркирал откъм входа че нямаше места....иначе наистина евала на Kris....много добро представяне!Много добро време!:clap2:...даже си наказал и турбо боксера?!:shocking:

DJ_STIVAN
24-08-2009, 22:22
Ееее забравих те и теб колега, и с теб си поприказвахме още в началото.... а на снимката сме таман аз и 2-мата помагачи майстори... само крис липсва :)

boris037
25-08-2009, 13:11
Kris, поздравления за представянето, направо изби рибата с това каране!!! Съжелявам само, че не се видях с другите от раздела, които също бяха там.

Kris
25-08-2009, 13:18
Благодарим за подкрепата колеги ;)

Борко, евала за спринта! Следващия път ще полафим като хората

boris037
25-08-2009, 13:32
Немаш грижи, когато кажеш :cheers:

Kris
26-08-2009, 01:17
събрани снимки от трак дея

vikoalfa
26-08-2009, 01:25
Хвала,изпълни една моя мечта.
Още веднъж браво.

MogaTa
26-08-2009, 09:25
крис, може ли да ми кажеш гумите какви са ти?

Kris
26-08-2009, 11:45
marangoni zeta linea 195/50/15 отпред, 205/50/15 отзад

Boxer_Power
26-08-2009, 14:37
marangoni zeta linea 195/50/15 отпред, 205/50/15 отзад

Нали беше със 16-ки бе крис що ги махна много добре седяха нищо че бчха голфаджийски?
Междудругото продавам мойте ако някой търси 15-ки 4х98 да знайш ;)

VFTI
26-08-2009, 15:42
Даммм супер представяне на Крисчо :):) Иначе боксера всичко го биха, защото имаше проблеми....Ще разберете и като видите че времената му бяха 1:17 което е ужасяваща разлика примерно сравнено с една 146 1.6 която даде 1.10.....


Иначе Крисчо сваля 1 секунда(което си е доста за времена) само ако разкара гадните марангонита и сложи някакви свястни гуми.... Тия марангонита прегряват ужасно и нямат сцепление, независимо че пистата имаше обилно количество каучук :):):)....Тааа следващия път с по-добри гуми и повече опит и по-добри времена :go: :go:

MrX
26-08-2009, 16:03
Даммм супер представяне на Крисчо :):) Иначе боксера всичко го биха, защото имаше проблеми....Ще разберете и като видите че времената му бяха 1:17 което е ужасяваща разлика примерно сравнено с една 146 1.6 която даде 1.10.....

Бе аз друго прочетох в сайта на алфисти :roll:

26 Kристиан Хаджиев Alfa Romeo 33 1.7 16V B7644PX над 1.6 "01:08.02"

drigata
26-08-2009, 16:08
Даммм супер представяне на Крисчо :):) Иначе боксера всичко го биха, защото имаше проблеми....Ще разберете и като видите че времената му бяха 1:17 което е ужасяваща разлика примерно сравнено с една 146 1.6 която даде 1.10.....


Иначе Крисчо сваля 1 секунда(което си е доста за времена) само ако разкара гадните марангонита и сложи някакви свястни гуми.... Тия марангонита прегряват ужасно и нямат сцепление, независимо че пистата имаше обилно количество каучук :):):)....Тааа следващия път с по-добри гуми и повече опит и по-добри времена :go: :go:

абе,хора,това мероприатие беше с НЕсъстезателен характер,престанете всичко да обръщате в състезание!!!!!!!!!!

Sunny
26-08-2009, 19:30
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=27907&stc=1&thumb=1&d=1251238451
Kris трябваше да си вземеш черно боне и щеше да си като наемен убиец с него . Иначе поздрави за представянето ти .
П.С. Какво толкова до дъвчите турбо боксера ? Нали ако drigata го настъпи и ще ви се стъжни , а и още преди това беше обявено ,че мероприятието е с несъстезателен характер . Или ако Нено беше му беше дал всичката газ на 1,6 T.S. :go: . Аз като гледам времената на наистина вървящите коли на Трак дей-я повечето са били само за забавление и на разходка - дето се вика карат за кеф .

VFTI
26-08-2009, 19:48
абе,хора,това мероприатие беше с НЕсъстезателен характер,престанете всичко да обръщате в състезание!!!!!!!!!!

Дрига прочети ми пак поста:)
Някои не се състезаваха, а други се състезаваха... За това казвам че има и толкова голяма разлика във времената!!!! И това го написах в отговор на този пост:

...бях паркирал откъм входа че нямаше места....иначе наистина евала на Kris....много добро представяне!Много добро време!:clap2:...даже си наказал и турбо боксера?!:shocking:


Та ЗАРАДИ характера на състезаниети НИКОЙ не може да каже "този беше по-бърз от онзи " или да си вади някакви заключения за вървеж, умения и т.н..

Kris
26-08-2009, 23:41
Само не го разбирам това да отидеш да караш на писта на шега или любителски? В смисъл - или караш, или не караш ... все пак се пречи на тия които гонят времена. Дрифтърската 75ца ми омаза втората сесия, шото разииш ли със задно ...:surrender:

mordohy
28-08-2009, 00:23
Бях там и видях нещата.Крис им скъса задниците и го знаеха всички.Ония със 75 му омаза нещата,но въпреки всичко,всички видяха за какво става въпрос.Никой нямаше такова държане на пистата и такава мекота при преодоляването на завоите.Много се силиха,ама ядец.Това,че ония клоун го блокира и на практика времето на Крис е от тренировъчния период,не омаловажава постиженията му.
Наш"то хлапе си беше най-доброто.Колицата му също!
Браво!
Сега прочетох на МрХ резултатите.Аз засякох на трренировката време 1.06.После беше много по-добър!

Bobo
01-09-2009, 17:13
Бях там и видях нещата.Крис им скъса задниците и го знаеха всички.Ония със 75 му омаза нещата,но въпреки всичко,всички видяха за какво става въпрос.Никой нямаше такова държане на пистата и такава мекота при преодоляването на завоите.Много се силиха,ама ядец.Това,че ония клоун го блокира и на практика времето на Крис е от тренировъчния период,не омаловажава постиженията му.
Наш"то хлапе си беше най-доброто.Колицата му също!
Браво!
Сега прочетох на МрХ резултатите.Аз засякох на трренировката време 1.06.После беше много по-добър!

Ма мисля че е време да се приземиш:shocking: Имаше доста по бързи коли на пистата седящи много по добре да не говориме че имаше и хора с доста по слаби коли с по добри времена - които забележи не се оправдават! А иначе Крис си караше ок но определено колата не стои най добре и може много повече ;) Освен това не видях нито теб на пистата нито МrX ;)

mordohy
01-09-2009, 18:41
Че бях там е сигурно.Видяха ме доста хора.Че организацията беше под всякаква критика е друг въпрос.От несъзтезателен,май остана само съзтезателния характер.Нито на паркинга имаше организация.Така,вместо мероприятието да бъде място на което да се запознаем и да общуваме се превърна в поредния сеир на тая писта.Издържах около час и половина и след като се запознахме с Крис и още няколко момчета си тръгнах.

zilala
02-09-2009, 19:31
Ма мисля че е време да се приземиш:shocking: Имаше доста по бързи коли на пистата седящи много по добре да не говориме че имаше и хора с доста по слаби коли с по добри времена - които забележи не се оправдават! А иначе Крис си караше ок но определено колата не стои най добре и може много повече ;) Освен това не видях нито теб на пистата нито МrX ;)
Нешатата трябва да се гледат реално , и никой не се е качвал та да слиза на земята ни бях там но гледах снимки и 33иката на Крис си и уникална и много подържана ,нормално е да има и по бързи и по красиви ,но във класа си и за годините си беше НАЙ-ДОБРОТО :)

Bobo
03-09-2009, 00:35
Че бях там е сигурно.Видяха ме доста хора.Че организацията беше под всякаква критика е друг въпрос.От несъзтезателен,май остана само съзтезателния характер.Нито на паркинга имаше организация.Така,вместо мероприятието да бъде място на което да се запознаем и да общуваме се превърна в поредния сеир на тая писта.Издържах около час и половина и след като се запознахме с Крис и още няколко момчета си тръгнах.

И кво изместваш темата тука говориме за стоене на пистата и бързина - кво ме брига характера къв бил и организацията - нали затва говорехме а?
В крайна сметка трябва да сме обективни за да може всеки да си извади изводи за автомобила си както в случея Крис. Аз лично във форума си имам дразги с него но това няма общо с обективността а тя е - колата наистина си седи добре но има още за дялане ;) Шофьора като за първи път на пистата се нагласи блестящо към условията и караше с хъс НО недейте да се првъзнасяте;)

---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:34 ----------


Нешатата трябва да се гледат реално , и никой не се е качвал та да слиза на земята ни бях там но гледах снимки и 33иката на Крис си и уникална и много подържана ,нормално е да има и по бързи и по красиви ,но във класа си и за годините си беше НАЙ-ДОБРОТО :)

Аве ти си като радио не бил там незнае ама дудне :chair: Не ми обеснявай на мене кой къде е и как гледам на нещата с мордохай сме достатъчно зрели да се разбереме ти не си бутай дупето там дето .... И по снимките кво видя че и е хубав цвета на колата и че се е наклонила в завоя:mrgreen:

TishO
03-09-2009, 11:49
Аиде ся збите се.Ко само се дъвчите ушким зрели уш тва уш онва я се поспрете серете чужди теми и не се осещате.Направете си в общи приказки тема караници и там се дразнете един друг. :chair:

zilala
03-09-2009, 19:29
И кво изместваш темата тука говориме за стоене на пистата и бързина - кво ме брига характера къв бил и организацията - нали затва говорехме а?
В крайна сметка трябва да сме обективни за да може всеки да си извади изводи за автомобила си както в случея Крис. Аз лично във форума си имам дразги с него но това няма общо с обективността а тя е - колата наистина си седи добре но има още за дялане ;) Шофьора като за първи път на пистата се нагласи блестящо към условията и караше с хъс НО недейте да се првъзнасяте;)

---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:34 ----------



Аве ти си като радио не бил там незнае ама дудне :chair: Не ми обеснявай на мене кой къде е и как гледам на нещата с мордохай сме достатъчно зрели да се разбереме ти не си бутай дупето там дето .... И по снимките кво видя че и е хубав цвета на колата и че се е наклонила в завоя:mrgreen:
Аз не се бъркам просто си казвам мнението , и да се гледа обективно на нещата , освен това знам какво е направил Крис и какво е сложил и вложил в колата -средства не са жалени ,такаче не завиждайте за перфектното 33 :)

Stranger65
03-09-2009, 21:53
Крис, я кажи какво си правил по твоята 33

Kris
03-09-2009, 21:57
масло съм сменял

Sunny
03-09-2009, 21:59
Крис, я кажи какво си правил по твоята 33

Това е секретен проект на NASA :new_Eyecrazy: и сервиза където се работи е с кодово название дори . :firstprize::bowdown::firstprize::bowdown:

Kris като гледам докато не започнеш да си правиш колата в екстрийм-а няма да получиш одобрението на "алфисти.бг"
Ша ма звинявати


масло съм сменял
И ремъци и ролки сменя .
Признай сииииии .

LeoVin4i
03-09-2009, 22:36
Има спортно гърне, което беше оценено по достойнство от :haha: общинска полиция

Bobo
03-09-2009, 23:42
Kris като гледам докато не започнеш да си правиш колата в екстрийм-а няма да получиш одобрението на "алфисти.бг"
Ша ма звинявати

Тва заядливото мисля не го разбрах сигурно само ти си знаеш :idea: Одобрение кво ше рече според твойте представи? Или си във некъв тежък филм или смени дилъра;)

mordohy
04-09-2009, 01:13
Реалсекс,Зила,не разбрахте Бобо!Познаваме се лично и знаеме,кой колко струва.Пишеме си точно по темата.Бобо го е яд на гумите на Крис,които се оказаха неподходящи и ,че тоя мотор може много повече.
Реалсекс,ако искаме да си теглиме по една майна с Бобо,имаме много възможности:телефони,скайп или просто Тет а Тет.Когато се ритаме, магаретата го отнасят.Научете се да четете между редовете.научете се да различавате човека,на който му пука за вас и ви ругае,от човека,който ви славослави и ви маже..........вазелин.Ама не защото ще ви боли,а защото него ще го убива
И още нещо!Реалсекс,последния ти пост си е чисто писане на "шльокавица".Опитай се ,бе да пишеш на родния ни език!Знам,че е трудно,но поне се постарай.Ако аз напиша и наполовината на твоето,ще ме обявят за напълно пиян.

TishO
04-09-2009, 11:37
Има спортно гърне, което беше оценено по достойнство от :haha: общинска полиция


28421

Bobo
04-09-2009, 13:09
28421

:lol: Хаха на ушатите са им пораснали ушите :roll2:

svetozar_sosi
04-09-2009, 14:14
28421

:roll2::bouncing_smiley:

Kris
17-09-2009, 17:03
колата е много зле, понеделник ще има развитие по темата

drigata
17-09-2009, 22:13
колата е много зле, понеделник ще има развитие по темата

Аххххх,как бре,най перфектната алфа била много зле,сега кой ще ме бие по траковете.

Шегичка,да я опрвяш бързо.

mordohy
18-09-2009, 23:29
То тая бангия я знам от близо.добра е,но имам претенции към нея-може и още.Проблема и е задкормилното устройстево,че не ни търси за помощЧ!:meeting:

Kris
21-09-2009, 00:02
не се сдържах просто:offtopic:

http://img10.imageshack.us/img10/3024/s2500417.jpg (http://img10.imageshack.us/i/s2500417.jpg/)
http://img17.imageshack.us/img17/9298/s2500423.jpg (http://img17.imageshack.us/i/s2500423.jpg/)
згазих цветята на близък роднина
http://img10.imageshack.us/img10/4914/s2500406.jpg (http://img10.imageshack.us/i/s2500406.jpg/)
http://img132.imageshack.us/img132/7640/s2500425.jpg (http://img132.imageshack.us/i/s2500425.jpg/)

Sunny
21-09-2009, 20:22
Еееех разкоости я .... поне нещо остана от нея да живее и подава искра да свети на буталата на 164-ката ;)

mordohy
23-09-2009, 23:45
Лошо момче! И се срамувам,срамувам.....:bravo:

Kris
24-09-2009, 00:43
взе днес двата скрапа, снимки ще има скоро

Grozdan
24-09-2009, 10:55
Пускай снимки да гледаме.
Скоро не си ли дрифтирал Москвича? :rosso_racers:

Kris
24-09-2009, 19:41
Ето малко снимки. Ако някой иска нещо ... да казва.

Та на черната ... махнах плочката на газта и завих гайката под педала на газта, цъкнах на бензин .... е тя просто не знае ... върви много по-добре от мойта. Ся идва тънкия момент - искам да си хвърля на червената сетъпа на 137 коневата версия без ламбда ... някой ако има знание по темата да не се срамува.

life style
24-09-2009, 20:01
темата маи трбва да я прекръстиш на "свърши се" хаха

Boxer_Power
24-09-2009, 21:28
Ето малко снимки. Ако някой иска нещо ... да казва.

Та на черната ... махнах плочката на газта и завих гайката под педала на газта, цъкнах на бензин .... е тя просто не знае ... върви много по-добре от мойта. Ся идва тънкия момент - искам да си хвърля на червената сетъпа на 137 коневата версия без ламбда ... някой ако има знание по темата да не се срамува.

Ко напрай пак ли са нацепи бе зверо?

Kris
24-09-2009, 21:34
взех две блъснати на далавера ... не са баш толко еднакви двете червени:big_whoops:

Boxer_Power
24-09-2009, 21:39
взех две блъснати на далавера ... не са баш толко еднакви двете червени:big_whoops:

Ахааа,и какво смяташ да правиш 3в1? хахаха
Ако ти артисат някой части свиркай!

RUSEV-BGR
24-09-2009, 21:46
Щеше нещто да звънкаш?

Kris
24-09-2009, 21:55
щях, на емо буса се развали ... по тъмно закарахме перманента

RUSEV-BGR
24-09-2009, 22:24
Няма как свързано ли е дадено нещо с Алфа стават всякакви работи-утре съм във Варна ще ти звънна да видя зверовете.

kolev
25-09-2009, 10:19
на червената какво и има освен тенекиите. ти изкупи всички 33-ки в българия бе човек.

Stranger65
25-09-2009, 16:23
Ето малко снимки. Ако някой иска нещо ... да казва.

Та на черната ... махнах плочката на газта и завих гайката под педала на газта, цъкнах на бензин .... е тя просто не знае ... върви много по-добре от мойта. Ся идва тънкия момент - искам да си хвърля на червената сетъпа на 137 коневата версия без ламбда ... някой ако има знание по темата да не се срамува.
При компа трябва да имаш едно жълто реле. То е псевдо реле м/у другото. Махаш го напълно, изключваш минусовата клема на акумулатора за миг и си готов

DJ_STIVAN
25-09-2009, 18:38
Сигорен ли си,че само това е нужно? Нещо много лесно ми се вижда.... а при нашите коли нищо лесно няма. А до колкото разбрах 137 коньовите версии са с MOTRONIC 2.1, а както знаем нашите са с 4.1 ! Също така свещите им са различни... едва ли ще е само това.

drigata
25-09-2009, 18:58
При компа трябва да имаш едно жълто реле. То е псевдо реле м/у другото. Махаш го напълно, изключваш минусовата клема на акумулатора за миг и си готов

Тука съм напълно съгласен ,и при двата модела 132 и 137,разликата е само това реле и че няма сондата,но ако искаш колата ти да запази преходните режими,по добре е да си ползваш сондата,другият вариант е да се набучи на мястото широколентова сонда и да се настрои дебитомера без да играе ламбда контрола,но винаги някой режим ще ти куца.А има и малка разлика в компа...............................но това се корегира и с чип............:hump:

DJ_STIVAN
25-09-2009, 19:08
Тука съм напълно съгласен ,и при двата модела 132 и 137,разликата е само това реле и че няма сондата,но ако искаш колата ти да запази преходните режими,по добре е да си ползваш сондата,другият вариант е да се набучи на мястото широколентова сонда и да се настрои дебитомера без да играе ламбда контрола,но винаги някой режим ще ти куца.А има и малка разлика в компа...............................но това се корегира и с чип............:hump:

А моя чип корегира ли тази разлика? Щото и без тва ми е преебана сондата поне да работи колата като хората.

Stranger65
25-09-2009, 19:56
Тука съм напълно съгласен ,и при двата модела 132 и 137,разликата е само това реле и че няма сондата,но ако искаш колата ти да запази преходните режими,по добре е да си ползваш сондата,другият вариант е да се набучи на мястото широколентова сонда и да се настрои дебитомера без да играе ламбда контрола,но винаги някой режим ще ти куца.А има и малка разлика в компа...............................но това се корегира и с чип............:hump:
Не, симулатор на ламбда. А настройките не се губят - просто се качваш, караш половин час в София и след това я оставяш половин час на празен ход за адаптация. Не си слагай чип. нищо няма да постигнеш

---------- Post added at 19:56 ---------- Previous post was at 19:54 ----------


А моя чип корегира ли тази разлика? Щото и без тва ми е преебана сондата поне да работи колата като хората.
Направи това, което съм написал и си свиркай. Послушай ме. И си върни оригиналния чип. На тази кола се прави тунинг като смениш и газоразпределителните валове. Едва тогава има файда от чипа

whorunit
25-09-2009, 20:02
искам джантите с 6 спици много са яки :)

vikoalfa
26-09-2009, 09:14
А моя чип корегира ли тази разлика? Щото и без тва ми е преебана сондата поне да работи колата като хората.

Аз карах така и няма проблем,плюс това отворете самото реле,което ако е реле аз съм трамвай и ще обикалям София.Отворете го да видите-две,три споени в едно,абе пълен та.ак....Слагам,качвам релето за мен лично ефект във вървежа няма.Мойта Добри я беше настройл без сонда и си вървеше така,защото постоянно ми се вадеше сондата от гърнето и изгоря накрая.
Колкото до чипа не съм съгласен с колегата Stanger без сонда и чип си вървеше по-добре от без сонда и без чип.

mitaka_cs
26-09-2009, 16:51
Крис, какви са плановете?
Ще събираш една перфектна плюс още една читава или всичките ще ги правиш за возене?

Kris
26-09-2009, 17:28
ами мойта ще я оставя изпъната ежедневка ... купето на п4-ката няма грам ръжда и съм му замислил едно проектче като построим гаража

вико, тука въпроса е кое е различно във версиите ... чип на мойта няма да сложа посмъртно ... доста съм убеден, че компа е друг - както каза DJ_STIVAN, на 137 са мотроник 2.1, а моята 4.1 ... дебитомера според мен е един и същ

DJ_STIVAN
26-09-2009, 19:26
В английския форум един колега каза,че 137 коньовите версии има Throttle position sensor, а не switch като нашите? Крис... дай по-подробни снимки на перманента... нещо нестандартно има ли по него?

Speeder
26-09-2009, 19:56
Крис, ако дебитомерите да еднакви, пробвай да прехвърлиш само дебитомера от черната.
Щом е имала газ е доста вероятно да е пипан и затова да върви повече.

Stranger65
27-09-2009, 08:04
Аз карах така и няма проблем,плюс това отворете самото реле,което ако е реле аз съм трамвай и ще обикалям София.Отворете го да видите-две,три споени в едно,абе пълен та.ак....Слагам,качвам релето за мен лично ефект във вървежа няма.Мойта Добри я беше настройл без сонда и си вървеше така,защото постоянно ми се вадеше сондата от гърнето и изгоря накрая.
Колкото до чипа не съм съгласен с колегата Stanger без сонда и чип си вървеше по-добре от без сонда и без чип.
Мисля, че това е субективно усещане. Не си ли сменил газоразпределителните валове и направил още някои други неща ефекта от чипа е много малък. Моята е без чип и е резачка

---------- Post added at 08:04 ---------- Previous post was at 07:57 ----------


ами мойта ще я оставя изпъната ежедневка ... купето на п4-ката няма грам ръжда и съм му замислил едно проектче като построим гаража

вико, тука въпроса е кое е различно във версиите ... чип на мойта няма да сложа посмъртно ... доста съм убеден, че компа е друг - както каза DJ_STIVAN, на 137 са мотроник 2.1, а моята 4.1 ... дебитомера според мен е един и същ
На 132 и 137 са 4.1 с разликата за катализатора

drigata
27-09-2009, 15:58
ами мойта ще я оставя изпъната ежедневка ... купето на п4-ката няма грам ръжда и съм му замислил едно проектче като построим гаража

вико, тука въпроса е кое е различно във версиите ... чип на мойта няма да сложа посмъртно ... доста съм убеден, че компа е друг - както каза DJ_STIVAN, на 137 са мотроник 2.1, а моята 4.1 ... дебитомера според мен е един и същ

Сега виждам колко ги разбираш:big_whoops::big_whoops::big_whoops:

Kris
27-09-2009, 16:07
Крис, ако дебитомерите да еднакви, пробвай да прехвърлиш само дебитомера от черната.
Щом е имала газ е доста вероятно да е пипан и затова да върви повече.

Ами на P4 и мойта са 2206 ако не се лъжа. На черната дебитомера може и да е друг, защото не видях номер ... ама да е пипан, не вярвам

За комповете .. ще видим дали са 4.1 всички със сигурност като ги сваля .. мерси за информацията на всички

drigata
27-09-2009, 16:09
В английския форум един колега каза,че 137 коньовите версии има Throttle position sensor, а не switch като нашите? Крис... дай по-подробни снимки на перманента... нещо нестандартно има ли по него?

Аз не бих взимал под внимание мненията на човек който не знае какво е синистро и денистро,за него ще поясня,това са ангренажните колела на разпределителните валове и има значение кое колело къде ще гом сложиш.Хубаво ,че се интерисуваш от други форуми ,но когато четеш,вниквай в нещата,1,7 16в. има два вида екута,единият модел се монтира на 33 и е 4.1,и другото еку е монтирано само на 145 и 146 1,7 и то е с тротъл позишън,тоест с потенциометър а не с ключета и този мотор е 129кс.

Stranger65
27-09-2009, 17:24
А и тук е за 33-ки, нали?

Grozdan
28-09-2009, 12:29
Крис, измисли някакви бели мигачи от тези 33-ки за мен.Ако искаш връщам оранжеви :saint:

DJ_STIVAN
28-09-2009, 20:55
Аз не бих взимал под внимание мненията на човек който не знае какво е синистро и денистро,за него ще поясня,това са ангренажните колела на разпределителните валове и има значение кое колело къде ще гом сложиш.Хубаво ,че се интерисуваш от други форуми ,но когато четеш,вниквай в нещата,1,7 16в. има два вида екута,единият модел се монтира на 33 и е 4.1,и другото еку е монтирано само на 145 и 146 1,7 и то е с тротъл позишън,тоест с потенциометър а не с ключета и този мотор е 129кс.

Това за мен ли се отнася или за supercharged16v,защото и аз ги бях объркал, но не толкова от незнаене колкото от недоспиване и недоглеждане! Та за накрая някой да обобщи ако може всичко което е нужно за конверсията.
До тук:
1. Релето до компутъра(което не е реле и аз го погледнах)
2.????
3.????
Мерси.

BapHeH4e
28-09-2009, 22:02
a u :indian:

Kris
29-09-2009, 19:55
Това за мен ли се отнася или за supercharged16v,защото и аз ги бях объркал, но не толкова от незнаене колкото от недоспиване и недоглеждане! Та за накрая някой да обобщи ако може всичко което е нужно за конверсията.
До тук:
1. Релето до компутъра(което не е реле и аз го погледнах)
2.????
3.????
Мерси.

???

Kris
07-10-2009, 19:09
вече с Биксенон 50W 5к

TishO
07-10-2009, 20:03
Брех брех.Я да видим за какво чудо става на дума пусни някое фото.

BapHeH4e
09-10-2009, 00:16
Мега са зле :ban:









(Зарибявка са :))

TishO
10-10-2009, 12:29
Мега са зле :ban:









(Зарибявка са :))




Еееее виии ме зарибихте я даи да видим де не се стесняваи.Ако не след 15-ти и без тва ще мина да видя за онези работи дето говорихме за тях.

Kris
10-10-2009, 18:35
Ми добре свети бе Тишо, кво да ти кажа. Не мога да си намеря буксите за ел.фаровете да ги сложа на мясото на сегашните ... които са дроб.

BapHeH4e
14-10-2009, 22:01
Аве,Крис много яки тия джанти на черната! :) колко пари ги даваш? :tooth:

Kris
29-10-2009, 21:10
новата ми кола

firedragon
29-10-2009, 21:28
Крис какво ти е направила 33-ката,че да свърши така обърната по гръб :big_whoops:

Kostadin`
29-10-2009, 21:46
Крис какво ти е направила 33-ката,че да свърши така обърната по гръб :big_whoops:He e искала да пали сигурно... :Tease:

firedragon
29-10-2009, 22:01
He e искала да пали сигурно... :Tease:

Хахахахаха така като я гледам май вратите не са искали да се затварят :rotfl:

Sunny
29-10-2009, 22:14
Аз пък мисля ,че приживе не си е искала колелата ;)
:rip:

Stranger65
29-10-2009, 22:39
Като правиш бурен секс на колела оставаш и без тях

Grozdan
30-10-2009, 08:39
новата ми кола

Честито!Много е добра :big_love: С какви екстри е? С климатик ли е? :dance:

Stranger65
30-10-2009, 09:14
Честито!Много е добра :big_love: С какви екстри е? С климатик ли е? :dance:
И воден дюшек като завали дъжд. А при сняг - с пухен!

Kris
30-10-2009, 14:54
Имай в предвид, че това става само при студено време и също така не държи обороти. Оправя се като си стигне работната температура.

Stranger65
30-10-2009, 14:58
Имай в предвид, че това става само при студено време и също така не държи обороти. Оправя се като си стигне работната температура.
Ти си по-сложен случай, но пак може да е от свещи. Не разбрах какви са ти свещите. Имаш ли газова уредба? Пипал ли си дебитомера?

Kris
30-10-2009, 15:06
Свещите ми са Denso, по каталог за моя сетъп на 16v (132). Нямам газова, дебитомера не е пипан. Колата я купих Февруари месец, тогава имаше няколко студени дни и ми го прави тоя номер, цяло лято нямах ядове, а сега като се застудя пак почна да напомня. Не съм спешен, ама да видим капацитетите кво ше кажат:whistle:

Stranger65
30-10-2009, 15:18
Свещите ми са Denso, по каталог за моя сетъп на 16v (132). Нямам газова, дебитомера не е пипан. Колата я купих Февруари месец, тогава имаше няколко студени дни и ми го прави тоя номер, цяло лято нямах ядове, а сега като се застудя пак почна да напомня. Не съм спешен, ама да видим капацитетите кво ше кажат:whistle:
Обикновеното Дензо не става за нашите коли. Трябват ти ИК20. И вече наистина си замери датчика за температурата на антифриза (синия) и този за въздуха вътре в дебитомера. Свали моторчето за празен ход и го измии. Като я запалиш студена и ти тресе изключвай една по една дюзите за да видиш дали някоя не ти дава проблем

Kris
30-10-2009, 15:59
Точно IK20 са. Къде е датчика за темп. на антифриза? Как да стане това с дюзите като не държи обороти, а си работи на 4/4 цил.

Stranger65
30-10-2009, 16:04
Точно IK20 са. Къде е датчика за темп. на антифриза? Как да стане това с дюзите като не държи обороти, а си работи на 4/4 цил.
от лявата страна над втори цилиндър имаш един куплунг двойка - едната жица излиза изпод въздуховодите.
Провери и моторчето за празен ход. и куплунга му. Случва се едната жичка леко да се извади от куплунга щото седи поопъната

TishO
31-10-2009, 00:16
абе и аз го имам тоз проблем от седмица на сам обаче при мен не се налага да достига температура а като я изфорсирам до 2000 об/м и се оправя иначе преди да се оправи държи малко по високи обороти от нормалното 1000 например

Stranger65
31-10-2009, 08:32
абе и аз го имам тоз проблем от седмица на сам обаче при мен не се налага да достига температура а като я изфорсирам до 2000 об/м и се оправя иначе преди да се оправи държи малко по високи обороти от нормалното 1000 например
Ами чети по-нагоре и проверявай

mordohy
31-10-2009, 20:43
Колеги,и в друга тема писах,но въпроса има нужда от "немедленно решение".Проверете си и си регулирайте свещите!!!.През лятото не се усеща,но сега....
Крис,при тебе има и много лош ток по инсталацията.Това допълнително усложнява нещата!

Kris
08-11-2009, 19:53
новия салон

TishO
08-11-2009, 20:00
A на този салон ли :picnic:или този е друг ???

Kris
13-11-2009, 15:18
Компресията излезе в рамките на 9,5-10. Сега се чопли въпроса, защо бензина спира на 3500 оборота, има си идеален дебит на 3 бара:shocking:

Bobo
13-11-2009, 15:40
Компресията излезе в рамките на 9,5-10. Сега се чопли въпроса, защо бензина спира на 3500 оборота, има си идеален дебит на 3 бара:shocking:

А защо реши че е бензина а не искрата? Аз първо от всичко бих си проверил датчиците които управляват впръскването - особенно датчика за оборотите;)

Kris
13-11-2009, 16:01
п.п. - хлабав маховик:cry:

DJ_STIVAN
13-11-2009, 18:07
п.п. - хлабав маховик:cry:


Хихи, ял см го тоя хуй, само че аз скъсах болтовете :) Да ти пращам ли съединителя?

RaIDeR
13-11-2009, 18:23
И как разбра че е хлабав и как се затяга ?

Kris
13-11-2009, 18:52
Като свалиш капака на маховика, спокойно може да разбереш. Ся се сваля кутия, пък може да стигне и до вадене на двигател.

Bobo
13-11-2009, 23:31
Като свалиш капака на маховика, спокойно може да разбереш. Ся се сваля кутия, пък може да стигне и до вадене на двигател.

Мда типично ;)

Bobi_33
14-11-2009, 00:22
И как разбра че е хлабав и как се затяга ?

Как може според теб да се затяга маховик? - Ми с динамометричен ключ на указаното усилие в менюалите.

Kris
14-11-2009, 15:25
Вчера имаше лош и добър вариант. Излезе лошия, от него имаше лош и много лош. Стигнахме до много лошия. Основни лагери за смяна. Коляновия вал има луфт в милиметри, а маховика си е добре. Общо взето, лагерите са си били поизтормозени и на калояново са се предали, оттогава досега си е мит как съм карал. Интересно е, че сега ако я съберем, пак ще се движи "без проблем". А на въпроса ТС или боксер са по-издръжливи ... аз си отговорих.

RaIDeR
14-11-2009, 17:04
Бе аз ръката си немога да пъхна там ти ми говориш за еднометрови ключове то на теория ясно ам на практика друго става ;) мен ме интересува как да го проверя дали е хлабав как се маха тос капак и има ли значение съединителя в ко положение е за да се разбере дъл се мъндаеца ? Па то ако се стига до сваляне на двг директно поема към вторични ;)

Kris
20-11-2009, 00:25
колата е почти готова, а джоба е напълно празен .... и си имаме нов боксер двигател:screwy::go:

---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:25 ----------

някой ако има интересни карбуратори ... нека сподели с мен информация :)

Bobi_33
20-11-2009, 00:56
някой ако има интересни карбуратори ... нека сподели с мен информация :)

Какви ти трябват?

Kris
20-11-2009, 01:10
Webber 44 IDF или Dellorto DRLA 45 ... или квото дойде

drigata
20-11-2009, 10:33
Имаме много модели за 33,само се спри на какъв точно искаш.

Случайно да не правиш 1,7 16 с карбове???????

Щото според мен правите поредния неуспешен проект.

Пробвано,но ти си знаеш.

drigata
20-11-2009, 17:09
От 40 мм дросел нагоре в БГ няма намиране

Kris
20-11-2009, 17:23
Щото според мен правите поредния неуспешен проект.

Пробвано,но ти си знаеш.

Дрига, аз проекти нямам, още повече пореден неуспешен. Ако ще помагаш, кажи кво си сътворил с тия карбове

drigata
20-11-2009, 18:00
Първо искам да те питам дали имате подготвени фланци за тези глави и карбове.После ще стане така ,че ще накарате мотора да върви до макс 4500 от там почва едни аванси ,детонации и прочие.

С какво запалване ще е колата,ако е с делко,малиииии,чекат ви много премеждия.

А относно проектите,ставше дума ,не за теб,а за хората като мен които са минали през тези неуспешни интервенции.

Ако искате да постигнете оптимални резултати ви трябва адванс процесор,за да можете да контролирате аванса спрямо тротъл позишън и обороти.

От там ще ви трябва и човек с познания да ви нагласи авансите + че трябва да имате ТПС на карбовете.

И вече след като имате всичко това ви трябва широколентова ланда за да може да следите сместа и ако се наложи(вервай ми ще се наложи) да разпробивате главните горивни жигльори.Аз бях стигнал до 180 гл. горивен и пак в високите обороти е бедна.

Ако искаш още разяснения питай.

vikoalfa
20-11-2009, 23:33
Крис,колкото и да ми е неприятно да го кажа-не се захващай с тия карбуратори!

mordohy
20-11-2009, 23:35
Като гледам на къде вървят нещата,ще се наложи да те наложиме и да се оправят нещата.Мотора няма нужда от карбове,а от майстор.Понеже си икономист,а не техник,те ебават всички.И честно,на Калояново си създаде много завистчии!Малко бяха от нашите кошници,дето доскрибуцаха до там.Тия на пистата-още по-малко.Стегни си мотора,провери джунджуриите и си я карай с кеф!
Съвет от приятел,а не от кибик!:tequilla:

Kris
20-11-2009, 23:51
Не смятам да съсипвам двигател след основен, имам един 16в къде е за такива изпълнения и смятам да творя на него. Квото стане .. хората на запад правят, ама имат и пари.

Благодарим на Дригата за пикантностите.

mordohy
20-11-2009, 23:54
То ако имаш такъв за опити и аз ще се включа!Сега ще пиам колегите от Гърция и откачалките от Русия!От последните ще вземем съветите,а византийците ще помогнат с хардуера!

drigata
21-11-2009, 13:47
Специално ,гърците немогат да помогнат с софтуера,вчера Бобо ходи в гърция да им мапва 145 1,7 16в ,така ,че смятай.

А относно хардуера моха да ти дам линкове в БГ за адванс процесори и то сравнително ефтини ,около 150лв,с добри характеристики,а относно игнишън картите се обърни към Бобо ,той ще ти помогне за това.

Ако срещнеш затруднения питай ще помагаме.

Kris
22-11-2009, 01:51
на тоя етап се отлага, един алфист ми отмъква перманента:?

vikoalfa
27-11-2009, 18:31
Крис,трий брат,да не цапаме хубавата тема...

mordohy
27-11-2009, 22:06
Тъжно!До някъде и гадно!Абе не знам!По скоро тъжно!

Bobo
28-11-2009, 02:19
С голямо извинение към Крис,за да не отварям нова тема поствам клипчета антонимно на заглавието Почна се със Свърши се!Наслаждавайте се фенове....
Надявам се да не ме разберете погрешно:gayfight:
http://www.youtube.com/watch?v=3fZ9k9JaXP4
http://www.youtube.com/watch?v=wrdYqaB3T54

Тоз яворчо как уби трентатре-то с брадвата :spam_laser:

Mury
28-11-2009, 13:19
Тоз яворчо как уби трентатре-то с брадвата :spam_laser:

Ба...ти наркомана,утепа 33 -ката:choice::choice::choice:

Sergey_gigov
29-11-2009, 13:58
Вчера имаше лош и добър вариант. Излезе лошия, от него имаше лош и много лош. Стигнахме до много лошия. Основни лагери за смяна. Коляновия вал има луфт в милиметри, а маховика си е добре. Общо взето, лагерите са си били поизтормозени и на калояново са се предали, оттогава досега си е мит как съм карал. Интересно е, че сега ако я съберем, пак ще се движи "без проблем". А на въпроса ТС или боксер са по-издръжливи ... аз си отговорих.

на тоя въпрос може да ти отговори един колега-казва се EXZIBIT :)
аз съм на противоположно мнение от неговото обаче, па за колянов вал на боксерите си е - консуматив:wub:

Tiger
29-11-2009, 14:53
Яворе, имам дърва за цепене!!!! Не Алфи:clap:

Bobi_33
29-11-2009, 15:39
на тоя въпрос може да ти отговори един колега-казва се EXZIBIT :)
аз съм на противоположно мнение от неговото обаче, па за колянов вал на боксерите си е - консуматив:wub:

Айде са консуматив, от завода са виновни, че си залепяш картера за маслената помпа:paddle:

Tiger
29-11-2009, 17:08
Да кажеш, че водната помпа и термостата са консумативи - става. Ама за коляновия вал - не върви!

Kris
29-11-2009, 19:48
Аре да си лафите другаде :!:

По темата - алфата не е сглобена още.

mordohy
29-11-2009, 22:24
И що така!?Да не би да зглобяват космическа совалка!:Tease:

drigata
30-11-2009, 10:11
Само не разбрах,за коя алфа става на въпрос????????????

Sergey_gigov
30-11-2009, 10:41
``чеси траем да не оспамвам темата на човека

drigata
30-11-2009, 11:55
Според мен някой се правил на майстор и последствията са налице.


Валовете на боксера са много здрави.

Проверете си основните неща,мазане,лифтове на шийките на вала или гадно масло.

Специално боксера много трудно хвърля основни лагери.

Намерете си причината,иначе рискувате пак да счупите мотора.

Ако не ви стигат тези доводи,ви давам друг повод за размишление:на същия вал съм приложил 350нм и 250кс на 6500 и вала държи?????????

Kris
30-11-2009, 13:36
Колата е готова, останаха довършителни работи. До 3000 оборота нищо ново под слънцето, след 1500км ще видим тия пари за кво съм ги дал.

Speeder
30-11-2009, 16:31
Kris, 33ката не я ли купи с крив картер?
Май даже и снимки беше пускал.. ако картера е бил крив , ясно е от къде ти идва проблема.

Kris
30-11-2009, 16:37
Вече не е крив, но е напълно възможно това което казваш ;)

Grozdan
30-11-2009, 18:49
Я кажи какво сменява по двигателя?

Kris
30-11-2009, 19:05
Сегменти, основни и биелни лагери, гумичките на клапаните и гарнитури. Всичко останало беше ревизирано.

Kris
07-12-2009, 18:47
взех си колата и олекнах с доста ... ето един списък ако на някой може да е полезен:
сегменти комплект - 115
гарнитури комплект - 199
основни лагери - 42
биелни лагери - 80
маслен филтър - 10
Selenia Gold - 63
Valeo съединител - 240
водна помпа - 47
аксиални пластини - 12
шлайф на вала - 110 (1ви ремонт)
шлайф на главата и напасване на клапани - 160
миене части на двигател - 20
труд - 500
изправяне на картера, смяна съединител, дюзи на ултразвук и други други неща минах без пари, но като цяло олекнах доста ... сега карам 1500км и да видим имало ли е смисъл :)

Grozdan
07-12-2009, 20:07
Доста си се поохарчил, но ще има ефект със сигурност :drive:

Stranger65
07-12-2009, 22:31
взех си колата и олекнах с доста ... ето един списък ако на някой може да е полезен:
сегменти комплект - 115
гарнитури комплект - 199
основни лагери - 42
биелни лагери - 80
маслен филтър - 10
Selenia Gold - 63
Valeo съединител - 240
водна помпа - 47
аксиални пластини - 12
шлайф на вала - 110 (1ви ремонт)
шлайф на главата и напасване на клапани - 160
миене части на двигател - 20
труд - 500
изправяне на картера, смяна съединител, дюзи на ултразвук и други други неща минах без пари, но като цяло олекнах доста ... сега карам 1500км и да видим имало ли е смисъл :)
Ако не ме бяхте баннали и ми се беше обадил тия цени щяха да имат друго измерение в -15% поне

mordohy
07-12-2009, 23:29
Ако не ме бяхте баннали и ми се беше обадил тия цени щяха да имат друго измерение в -15% поне


Е те тука с ръка на сърцето мога да кажа,че съм на 110% съгласен с тебе!
Ебати и цените.
Само миенето е реално!
Ама биелните лагери ме утрепаха!
Както и сета с гарнитури!

Абе имал-дал!
Важното е,че звяра пак е на писта!

Kris
07-12-2009, 23:59
И 50% отстъпка да ми даваш, ако частите не са техни не дават гаранция, а аз държа на това ... бе фирмена политика

italfen
08-12-2009, 00:19
Евала...
Едва ли някой в БГ може да се похвали с това да си вкара 33ката в сервиза на официалния дилър на Алфа и да направи основен ремонт с техни части... Дано всичко е изправно! И само сопи след 1500км :)

staiger
08-12-2009, 15:41
БРАВО КОЛЕГА.Приятно возене и много безаварийни .

Stranger65
08-12-2009, 16:56
И 50% отстъпка да ми даваш, ако частите не са техни не дават гаранция, а аз държа на това ... бе фирмена политика
AутоИталия купува части от ТиН и други и ги предлага като оригинални в сервизите си. Оригинален Аlfa Romeo съединител Ауто Ricambi (който е Valeo) зa 33 не можеш да намериш посмъртно. Както и сегменти, лагери и т.н. Но ти си знаеш - дано всичко поне е ОК. А и посочените от теб цени са като на обикновен магазин за авточасти, не с емблемата на Alfa Romeo

Kris
08-12-2009, 17:36
Както казах фирмена политика, ако ще частите да ги събират от рибната борса. Днес направихме нова генерация от катализатора до края и стана малко по шумна, но старата беше сбиркенщайн. Някой може ли да помогне с кабели за 16в ?

mordohy
08-12-2009, 20:31
За какво по-точно!???

Stranger65
08-12-2009, 20:40
Както казах фирмена политика, ако ще частите да ги събират от рибната борса. Днес направихме нова генерация от катализатора до края и стана малко по шумна, но старата беше сбиркенщайн. Някой може ли да помогне с кабели за 16в ?
Те се правят лесно, стига лулите ти да са здрави и тия при дистрибуторната. Кабелите са на винтови куплунзи към накрайниците, които се продават ами спе4елиста. Самите кабели можеш да си купиш на метър, но не на Бош (пълен боклук са) или да шземеш от друг комплект. Самите накрайници са с резистори 5.6 и 1 килоома - не слагай други. Ако искаш мога да питам Т&Н със съответната отстъпка. Ама ти ме предлагаш за банване ;)

Kris
08-12-2009, 21:01
Избягвам самоделските изпълнения, така че питай в тоя магазин когато ти е удобно за 33 16в 30747, после ще черпя.

Stranger65
08-12-2009, 21:17
Избягвам самоделските изпълнения, така че питай в тоя магазин когато ти е удобно за 33 16в 30747, после ще черпя.
Аз съм със самоделско изпълнение - тунинг кабели с оригинални накрайници. 120лв. ми излезна кабела. Ама няма грам пробив, жужене и т.н.
А Т&Н имаш във Варна
http://tincar.bg/index.php?option=com_contact&view=contact&id=8%3A2008-12-19-18-01-49&catid=12%3Acontacts&Itemid=28

kolev
09-12-2009, 09:55
Избягвам самоделските изпълнения, така че питай в тоя магазин когато ти е удобно за 33 16в 30747, после ще черпя.

а не трябва да ги подценяваш. иначе може да си вземеш кабели тесла на приемлива цена.
http://www.tesla-blatna.cz/en/

MrX
09-12-2009, 10:03
а не трябва да ги подценяваш. иначе може да си вземеш кабели тесла на приемлива цена.
http://www.tesla-blatna.cz/en/

Оставаше да имат кабели и за 16-ка, с тази медна сърцевина цена нямаше да имат.

kolev
09-12-2009, 11:35
ееее, вярно че тя беше с 5 кабела и я няма в каталога. значи един комплект за 145 16-ка T812C + едно кабелче за дистрибуторната за каква да е 33-ка с такава трябва да свършат идеална работа. по тесла кабелчето се води k349 иначе може и бош че ги продават на бройка.

vikoalfa
10-12-2009, 23:23
Избягвам самоделските изпълнения, така че питай в тоя магазин когато ти е удобно за 33 16в 30747, после ще черпя.

Намери ли бе?

Kris
23-12-2009, 21:14
намерих Tesla за Мицубиши, благодарение на DJ_STIVAN

DJ_STIVAN
24-12-2009, 23:14
Сложи ли ги? Как са.... аз от 3 години съм с такива и нямам оплакване.

emko
25-12-2009, 00:22
Kris (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=3722) на последната снимка се вижда някаква шуменска алфуна чия е :)

Kris
26-12-2009, 17:40
Kris (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=3722) на последната снимка се вижда някаква шуменска алфуна чия е :)
kalata8 (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=2554) ;)

Сложи ли ги? Как са.... аз от 3 години съм с такива и нямам оплакване.

Пробвах кабела между бобината и делкото, пасна и работи перфектно, ще мина без смяна на капачката. Ще ги сложа малко преди края на разработката да видим има ли разлика.

300/1500км. до тук ;)

Kris
27-12-2009, 20:17
ето как изглежда картера след изправянето ... ако някой мисли, че не е достатъчно нека вдигне ръка

RUSEV-BGR
27-12-2009, 21:23
:waving:Гледането става най добре с манометър!

DJ
28-12-2009, 22:18
ето как изглежда картера след изправянето ... ако някой мисли, че не е достатъчно нека вдигне ръка
сега виждам какво ме чака и мен..... :bionic:

Kris
08-01-2010, 00:49
500/1500км.

няма по-добър волан за 33 от тоя, заклевам се

vikoalfa
08-01-2010, 01:47
500/1500км.

няма по-добър волан за 33 от тоя, заклевам се
Лелей и салона неудобен,ще ти подаря една възглавница,че си за оплакване.

Kris
08-01-2010, 02:10
извинявай, че ставаш свидетел на това:spoko:

Grozdan
08-01-2010, 12:10
На снимката виждам дрифтиращо БМВ.

TishO
08-01-2010, 12:51
500/1500км.

няма по-добър волан за 33 от тоя, заклевам се


Брех успял си да го смъкнеш значи аз си мислех че е отишъл с кошницата.Дано слагането да е било по лесно дано да му се радваш милион километра и да не ти се налага да го хващаш с ръце целите в масло.

п.с. Ще ми дадеш да го хвана следващия път като се видим нали ?:naughty::wierdo:

Kris
08-01-2010, 17:57
На снимката виждам дрифтиращо БМВ.

Правилно виждаш


Брех успял си да го смъкнеш значи аз си мислех че е отишъл с кошницата.Дано слагането да е било по лесно дано да му се радваш милион километра и да не ти се налага да го хващаш с ръце целите в масло.

п.с. Ще ми дадеш да го хвана следващия път като се видим нали ?:naughty::wierdo:

Естествено, само кажи като идваш насам

DJ_STIVAN
10-01-2010, 22:32
п.с. Ще ми дадеш да го хвана следващия път като се видим нали ?:naughty::wierdo:

Брей... любов ли беше да се опише :haha: Вие двамата ме съмнявате нещо :big_love:

BapHeH4e
15-01-2010, 22:27
Крис,така като гледам всички искат да ти го хванат.Жалко,че всички са от мъжки пол :-P

italfen
06-02-2010, 20:03
http://www.youtube.com/watch?v=CrCy9gAdfv4

Tая тема умря бееее :Р

Kris
06-02-2010, 20:09
С образователна цел сложих едни 17ки с гуми 215/40/17 да се види дали ще опира - няма проблеми, дори със спортни пружини. Проблема идва като се качат хора в колата :)

TishO
06-02-2010, 22:54
По отдалече имаш ли снимки добре стои обаче имам чувството че отпреде ще опре и при наи леката дупка

---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:49 ----------


http://www.youtube.com/watch?v=CrCy9gAdfv4

Tая тема умря бееее :Р

Абе крис да не си почнал да я раниш с въглища тая пущина мноо дим прави притеснява ме нещо :Tease:

Kris
12-02-2010, 01:17
заповядай, малко оранжавее на снимките :Suicide:

staiger
12-02-2010, 10:53
еми убавица, само така

MrX
12-02-2010, 12:45
заповядай, малко оранжавее на снимките :Suicide:

Задника за офф роуд ли го готвиш :devil::devil::devil:

TishO
12-02-2010, 14:59
Добре тичат и въпреки че твоите са по готини.Отзаде наистина малко високо става а от пред обратното много близко до калника имам чувството че секи момент ще застържи калника.

п.с.джантите на момчето с калибрата ли са?

Kris
12-02-2010, 15:08
Ами някои индивиди крадат задни спортни пружини и сега съм капо. Иначе джантата е много прибрана, трябва й един фланец 15-20см. и заспива. Идеята беше да се провери дали опира някъде на 33ка. Смятам да взема 17ки с гуми 205/40/17 до края на годината, които да паснат по-добре от тия ббс-ки ;)

MrX
12-02-2010, 16:07
трябва й един фланец 15-20см.;)

Трябва и един курец 15-20 см. и нема заспи! Я се стегни бе келеш! Ти това разстоянията за нищо си нямаш.

TishO
12-02-2010, 16:29
Ами някои индивиди крадат задни спортни пружини и сега съм капо. Иначе джантата е много прибрана, трябва й един фланец 15-20см. и заспива. Идеята беше да се провери дали опира някъде на 33ка. Смятам да взема 17ки с гуми 205/40/17 до края на годината, които да паснат по-добре от тия ббс-ки ;)

Луда глава си ти :wierdo: толкова луда че немога те разбера имаше супер бруталните 16-ки :drool: (може малко голфаджииски да седяха ама) и ги махна щото не вървяла с тях и опирали а сега скачаш на 17:shocking: сега имаш много добри 15-ки които също доста отварят колицата и върви доста добре с тях (предполагам) и тях ще махнеш.......:big_whoops:

Я земи да почнеш да си пиеш хапчетата :tooth: че хич не е добре работата!

п.с. стопли се времето и почна да раждаш идеи!!! :roll2:

Kris
12-02-2010, 16:32
милиметри де:spiteful:


Луда глава си ти :wierdo: толкова луда че немога те разбера имаше супер бруталните 16-ки :drool: (може малко голфаджииски да седяха ама) и ги махна щото не вървяла с тях и опирали а сега скачаш на 17:shocking: сега имаш много добри 15-ки които също доста отварят колицата и върви доста добре с тях (предполагам) и тях ще махнеш.......:big_whoops:

Я земи да почнеш да си пиеш хапчетата :tooth: че хич не е добре работата!

п.с. стопли се времето и почна да раждаш идеи!!! :roll2:

15-ките не се продават, лошо ли е човек да има два комплекта джанти :)

TishO
12-02-2010, 16:44
15-ките не се продават, лошо ли е човек да има два комплекта джанти :)


оооо даже хич не е лошо чакаи да сляза до колата да видиш ти еи ся дали е лошо или не :th_up:

TishO
12-02-2010, 17:14
E за тва не се кара зимата с лети джанти :pokey: и също така за това е хубаво да има втори чифт ;-)
39651

39652

Kris
12-02-2010, 19:34
Тия Роналки са на 25 години, нема се притесняваш

mordohy
12-02-2010, 19:48
милиметри де:spiteful:



15-ките не се продават, лошо ли е човек да има два комплекта джанти :)
Казвай си къде ги държиш!:naughty:
Няма да ги купуваме!:crazy:

Sunny
12-02-2010, 19:55
Казвай си къде ги държиш!:naughty:
Няма да ги купуваме!:crazy:

Че ги краднем :devil::bad_evil::devil:

DJ_STIVAN
12-02-2010, 21:44
:offtopic:

Специален поздрав за Крис :wow:

TishO
12-02-2010, 21:51
:offtopic:

Специален поздрав за Крис :wow:

Мааааааааааалллллллиииииииииииии:wow::drool:
Цена??????

DJ_STIVAN
12-02-2010, 22:07
Чесно казано, на мен ми излезнаха безценни след като ги чаках цяла година вече.... за сега не се продават... очаква ги монтиране в моята кола.... но също така скоро ще си копувам и друга кола и... може тези да се окажат на борсата... но ако това се случи Крис си ги е заплул преди половин година :)

mordohy
12-02-2010, 22:20
Да ти кажа и на тебе!
Само кажи къде я паркираш тая!
И без пружините....

MrX
12-02-2010, 22:35
:offtopic:

Специален поздрав за Крис :wow:

А тиии сигурен ли си, че са ти пратили пружинки за 33:smoke:

DJ_STIVAN
12-02-2010, 22:50
Абсолютно... Може да провериш по каталог... макар,че трудно се намеира каталог на ОМП за пружини OVA/AL2009 - http://www.colinamotors.ro/files/OMP_suspensii_tuning.pdf

A ето и един колега от кипър със същия кит и 17-ки OZ

TishO
12-02-2010, 23:23
не само питам информативно цена за чисто нови. Иначе ако искам като гледам с мордохаи може да се сработим и да си земам каквото ни трябва :bad_evil:

Kris
12-02-2010, 23:32
не само питам информативно цена за чисто нови. Иначе ако искам като гледам с мордохаи може да се сработим и да си земам каквото ни трябва :bad_evil:

Ето една доста добра инвестиция колега http://www.europerformance.co.uk/pages/products/product_info.mhtml?product=443496

MrX
13-02-2010, 00:20
Абсолютно... Може да провериш по каталог... макар,че трудно се намеира каталог на ОМП за пружини OVA/AL2009 - http://www.colinamotors.ro/files/OMP_suspensii_tuning.pdf

A ето и един колега от кипър със същия кит и 17-ки OZ

Предполагам си виждал предни пружини от 33, щото това, което си снимал не е за 33!

DJ_STIVAN
13-02-2010, 00:30
Дам, виждал съм и сам съм си ги сменял... предполагам визираш по тясната намотка от едната страна.... това е защото пружините са прогресивни. Не ме питай защо са така, просто знам,че прогресивните пружини са така.

Ето и какво пише на кашона...

MrX
13-02-2010, 08:50
То хубаво пише, че е за 33 но как тясната намотка ще се впише в широката горна чашка не ми иде в главата.
Все ми бият на 145/6

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=13475&d=1237389044

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=13474&d=1237389044

TishO
13-02-2010, 09:14
Ето една доста добра инвестиция колега http://www.europerformance.co.uk/pages/products/product_info.mhtml?product=443496

хахаха за тези трябва да си инвестирм апартамента в някоя банка за да си ги купя и после да спя в колата :biggrin1:


То хубаво пише, че е за 33 но как тясната намотка ще се впише в широката горна чашка не ми иде в главата.
Все ми бият на 145/6


Ще разберем като ги сложи.!!!

Стиван кога да очакваме снимки с пружинките предполагам нямаш тарпение да ги сложиш :dance::respect:

rasho 33 imola
13-02-2010, 11:20
То хубаво пише, че е за 33 но как тясната намотка ще се впише в широката горна чашка не ми иде в главата.


Това са пружини за тампона с три болта(Имола и всички други 33-ки след 04.93)то и в каталога си го пише:shock:

DJ_STIVAN
13-02-2010, 12:09
Няма да има проблеми с монтажа... Ще ги сложа като се постопли и ще документирам за всички които се съмняват :prescription:

rasho 33 imola
13-02-2010, 16:12
Няма да има проблеми с монтажа...
Дано да няма
http://bgalbum.com/albums/userpics/11381/normal_DSC00949_9abf032223210bced1e71577277b95de.J PG
:gruebel: ама май...

Kris
13-02-2010, 18:56
Наистина са за Имола

DJ_STIVAN
13-02-2010, 21:54
Дори и да са за имола.. разликата май е само в това,че са с 3 болата... нищи непречи да се направят 3 дуки... но все си мисля,че няма да има проблем... :hvala:

Kris
13-02-2010, 22:34
тампона е друг

rasho 33 imola
13-02-2010, 23:48
Дори и да са за имола.. разликата май е само в това,че са с 3 болата... нищи непречи да се направят 3 дуки... но все си мисля,че няма да има проблем... :hvala:

Това с дупките няма да мине без проблеми :no:,наклона на купето където се хваща тампона е различен:hvala:

http://bgalbum.com/albums/userpics/11381/normal_DSC00954_f9e4aac4239b33b32f5b963f1f028ec1.J PG

DJ_STIVAN
14-02-2010, 12:00
Немисля,че ще има някакъв проблем, защото колата на колегата McNicko е по обратния начин. дори това да не стане, като гледам в тампона с 4-те болта ще влезне по-малкта намотка. При необходимост може да се завари само един ограничител и това е. Предполагам да спрем да спорим сега и да продължим когато пристъпя към монтажа. Пак казвам ще документирам всичко :rosso_spider:

TishO
14-02-2010, 17:27
Тъи като гледам снимките с един лек ъпгреит на оригиналния тампон ще заспи идеално :calc:. Но да спрем да се мъчим да отчаияаме колегата Стивън и да изчакаме да видим ко ще стане. А ако има проблеми с поставянето или преправянето тогава да се месим викам аз.

п.с. Времето се постопли :on_da_beach:да земе да ги слагаш ли вече да видим ко ще става или какво няма да става :bounce8: късмет и чакам с огромно нетърпение да разбера какво е станало ;) :respect:

П.П.С. Колеги стига сме пълнили темата на крис (не искам да засягам никои просто предполагам че не е мястото но може и да греша)
Поздрави на всички колеги :respect:

Kris
18-02-2010, 04:56
Малко порно от близкото минало. Да си помислят тия които ще изпускат втория трак дей ;)

http://www.youtube.com/watch?v=st7EghwMLIw

italfen
18-02-2010, 09:31
Малко порно от близкото минало. Да си помислят тия които ще изпускат втория трак дей ;)

http://www.youtube.com/watch?v=st7EghwMLIw

Ми то май ти ще си един от тях ... иначе видеото е станало супер :)

Grozdan
18-02-2010, 11:45
Клипа е екстра :go:

TishO
18-02-2010, 12:59
Малко порно от близкото минало. Да си помислят тия които ще изпускат втория трак дей ;)

http://www.youtube.com/watch?v=st7EghwMLIw


Оле как ме надъха :new_Eyecrazy::go: Абе Крис ти си лош човек как може така сега направо искам да късам гуми и да пиля зъби на скорости :hump: Клипчето е страхотно много яко е станало.Ако стане тука проекта да се върне към живот може и турбинирана 33-ка да има на трак дея :wierdo: но ще видим дано до тогава да намеря своята нова любов:hump:

Kris
24-02-2010, 20:13
Всички бензинови помпи за 33 били еднакви ? Преценете сами.

mordohy
24-02-2010, 20:53
Няма какво да ги преценявам!На различни марки са или с различна година на производство.Разбирай версия или модел,но вършат една и съща работа!Тия поне си приличат,но аз вече има три за моята,които нямат визуално нищо общо , освен нещата без които не могат да станат на нашите кошници!:haha::crazy:

Kris
10-03-2010, 18:37
:pain:Прекъсването при външна температура под 0 си остана. Съмненията в помпата вече ги няма, защото е друга. Сега ще се сменя температурния датчик. Общо взето симптомите са: докато е студена не държи обороти, а при подаване на газ не отговаря в повечето случаи. След 3000 оборота се изчиства. Смятам да сваля от перманента бобина, темп. датчик и моторче за празен ход. Съвети приемам всякакви:smoke:

mordohy
10-03-2010, 21:21
На ти един стар, малко шантав трик!Сетих се за него вчера,като оправях кошницата на един колега!
Взимаш едно парцалче с чисто масло и минаваш с него палеца и дистрибуторната капачка от вътре и от вънка.Идеята е влагата да не кондензира там!
Пробвай! Върши работа!

Kris
10-03-2010, 22:14
Интересен трик, но ... температурата играе тука, не влагата. На сухо пак го прави тоя номер и го прави откакто съм я взел преди повече от година.

Инак пак ти се отзова на проблема ми :)

DJ_STIVAN
10-03-2010, 22:44
Аз ще дам друг съвет - Не карай тогава под 3000об. :hehehm:

mordohy
10-03-2010, 22:57
Още, когато май Джорди,ако не ме лъже паметта, имаше проблеми с неговата,която на влажно време не искаше и неискаше да работи свястно,нещо ми се мотаеше в акъла, но 1ак днеска,съвсем естествено ми дойде в главата с кочината на колегата!
Това е много стар номер!Маслото е изолатор и ако е чисто няма проблеми.Проблем се получава, когато навлезат боклуците и се налепят по маслото,ако е прекалено много
Нищо не ти пречи да пробваш!

Kris
19-03-2010, 19:28
сухи цифри, през които съм минал дотук ... а като дръпна чертата, колата стъпва на 5000 лева ... а едва започвам:beer:

термостат - 43 лева
водна помпа - 47 лева
средно гърне - 50 лева
изпускателен колектор нова тръба - 60 лева
запалителни кабели - 35 лева
свещи денсо иридиум - 95 лева
три пъти масла и филтри - 250 лева
шлайф глава и напасване клапани - 160 лева
шлайф колянов вал - 110 лева
аксиални пластини - 12 лева
съединител комплект - 240 лева
биелни лагери - 80 лева
основни лагер - 42 лева
гарнитури - 199 лева
сегменти - 115 лева
предни пружини 35мм - 70 лева
ремъци и ролки - 200 лева
обслужващи ремъци - 11 лева
шарнирен болт - 23 лева
лагери макферсон - 46 лева
дискове брембо - 50 лева
биксенон - 150 лева

Boxer_Power
19-03-2010, 21:38
сухи цифри, през които съм минал дотук ... а като дръпна чертата, колата стъпва на 5000 лева ... а едва започвам:beer:

термостат - 43 лева
водна помпа - 47 лева
средно гърне - 50 лева
изпускателен колектор нова тръба - 60 лева
запалителни кабели - 35 лева
свещи денсо иридиум - 95 лева
три пъти масла и филтри - 250 лева
шлайф глава и напасване клапани - 160 лева
шлайф колянов вал - 110 лева
аксиални пластини - 12 лева
съединител комплект - 240 лева
биелни лагери - 80 лева
основни лагер - 42 лева
гарнитури - 199 лева
сегменти - 115 лева
предни пружини 35мм - 70 лева
ремъци и ролки - 200 лева
обслужващи ремъци - 11 лева
шарнирен болт - 23 лева
лагери макферсон - 46 лева
дискове брембо - 50 лева
биксенон - 150 лева

Крис май си спестяваш доста от работите които си правил,не бъди скромен! :)

TishO
19-03-2010, 22:05
Ще видим каква си я свършил като ми доидеш другата седмица.:evil:

staiger
19-03-2010, 22:33
а ако бе6е с 156-ца ,какви ли цифри би написал )))) там в тоя списък

Kris
19-03-2010, 22:52
Крис май си спестяваш доста от работите които си правил,не бъди скромен! :)

:)

-биксенон 50W
-джанта 15
-волан от п4
-рекаро салон
-бели оригинални стопове
-пастиране
-смяна бенз. помпа
-смяна ляво огледало
-колекторите след четирицевката от 50,5мм на 55 сега
-премахване запушен катализатор
-премахване задна чистачка
-премахване на всякакви лепенки и абревиатури по колата

..и има много работа още по колата за да изглежда добре.

LeoVin4i
02-04-2010, 16:43
Имаш да ми плащаш и наем за гаража :static:

Kris
02-04-2010, 17:21
Тия дни ше дойда с метлата да измета, нали тей се разбрахме:whistle:

marmalad
16-04-2010, 23:19
До каде стигна бре, измете ли;)?

LeoVin4i
18-04-2010, 02:12
Само обещава...

Kris
18-04-2010, 14:40
Дископатията се обади много рано:strong:

marmalad
18-04-2010, 15:17
да не е само диско-апатията... до каде стигна с колата ни кажи!

поздрави

Grozdan
18-04-2010, 23:33
Дископатията се обади много рано:strong:

Е стига бе...много от рано :stretcher:

Kris
18-04-2010, 23:46
Взаимно си взимаме здравето с тая кола:tequilla:

Kris
05-06-2010, 23:13
намерих мартеница във филтъра:biggringift:

marmalad
06-06-2010, 00:57
намерих мартеница във филтъра:biggringift:
така като я гледам тая мартеница, май е миналогодишна..
:bouncing_smiley:

поздрави

staiger
08-06-2010, 23:00
са да вземеш да хванеш някой щъркел да му я вържеш на врата тая мартеница:respect::big_beer:

TishO
08-06-2010, 23:55
Ти както си тръгнал така по коледа да не земе да вадиш елхови клонки :Tease::upsidedwnsmiley:

italfen
16-06-2010, 06:27
ето го батко е
:bowdown:

TishO
16-06-2010, 07:42
Олеее крис тази 145-ца много ти отива!!! Като гледам и ти и се радваш!!! Да земе да си купиш 145!!!:biggrin:

morrty
16-06-2010, 09:55
а какви са тея ловешки алфички ве

V@K@T@
16-06-2010, 10:01
Олеее крис тази 145-ца много ти отива!!! Като гледам и ти и се радваш!!! Да земе да си купиш 145!!!:biggrin:
Ще дойдете вие с Крис на мойте :D :D :D 145 Rulz :spam:

mordohy
16-06-2010, 12:25
Който е карал 33-ка, много трудно се лъже да вземе 145.Аз за малко не направих тая простотия, та щеше да ме боли корема още!:prescription:

Kris
16-06-2010, 14:42
Тая 145ца е на Тошко (Италфен) ... да му е честита!

TishO
16-06-2010, 23:08
Ще дойдете вие с Крис на мойте :D :D :D 145 Rulz :spam:

33 Rulz 145 Suck :hehe:

---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:07 ----------


Който е карал 33-ка, много трудно се лъже да вземе 145.Аз за малко не направих тая простотия, та щеше да ме боли корема още!:prescription:


Както винаги много си прав!!!!:notworthy:

JORDANGT
17-06-2010, 19:47
Който е карал 33-ка, много трудно се лъже да вземе 145.Аз за малко не направих тая простотия, та щеше да ме боли корема още!:prescription:
Е аз я направих тая простотия и ме боля не само корема.После пак си купих 33-ка,но я продадох и сега си търся нова такава.Ако някой знае някоя с добър външен вид (може и с гръмнал мотор) да свирка:heavy_cry:

V@K@T@
17-06-2010, 21:59
33 Rulz 145 Suck :hehe:

---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:07 ----------




Както винаги много си прав!!!!:notworthy: 145 Suck ... какво караше в момента , че нещо не се сещам ... " Както вина ги си прав " голям си мазник

TishO
18-06-2010, 07:52
145 Suck ... какво караше в момента , че нещо не се сещам ... " Както вина ги си прав " голям си мазник

Виш ко ще ти кажи батко моито момче не е важно какво правиш в момента важното е какво ти е на сърцето!!;-)

Пример Лашкаш някоя жрица на любовта ама си мислиш за Анджелина Джоли нали така !!!:tooth:

Извинявам се за спама!!!

По темата:
Аре бре Крис ти нещо няма ли да праиш по твоита барака нещо я занимари само гонки не става работата трябва и ремонти!!!

Kris
18-06-2010, 09:53
чакам да се счупи двигателя, че да го прайм рошав:pfbbt:

DJ_STIVAN
18-06-2010, 10:45
Е аз я направих тая простотия и ме боля не само корема.После пак си купих 33-ка,но я продадох и сега си търся нова такава.Ако някой знае някоя с добър външен вид (може и с гръмнал мотор) да свирка:heavy_cry:

Аз знам една... ма не и е гръмнал двигателя :pfbbt:

kolev
18-06-2010, 10:48
и 145/146 си имат предимства пред 33, особено в градски условия така че да не се обиждаме на цифри :crazy:

mordohy
18-06-2010, 11:18
Е аз я направих тая простотия и ме боля не само корема.После пак си купих 33-ка,но я продадох и сега си търся нова такава.Ако някой знае някоя с добър външен вид (може и с гръмнал мотор) да свирка:heavy_cry:
Имола последна година с оригинален цвят.Даже е писана 95.Занемарена малко, но перфектна.Исках я за сина ми, но тоя сега друга песен ми пее.


и 145/146 си имат предимства пред 33, особено в градски условия така че да не се обиждаме на цифри :crazy:
Колев, моите уважения, ама пишеш в раздела на 33.Ей сега с Данчо ще те надвиеме!:drunk:
Ако не на друго то поне...Виж по-горе:drunk:
145/6 са като превтасал козунак.Вярно лукс и тн, но....

V@K@T@
19-06-2010, 10:12
Превтасал козунак ама , като сложиш малко кисело млекце и става един път ;)

TishO
28-06-2010, 20:57
Абе Кристяне продължаваме ли на пред или :devil:

Kris
28-06-2010, 23:12
само напред тихомире:smoke:

morrty
01-07-2010, 12:45
знам една в Ловеч с гръмнал мотор с купе в средно полужение ЧЕРВЕНА с рекаро и джанто оргиналки