Log in

View Full Version : ремонти и срещи



Pages : 1 2 [3]

morrty
07-04-2014, 16:09
Да Ние с колегата

---------- Post added at 13:09 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

Интересното е че колата на газ работи перфектно а както я чукнеш не бензин не се обажда дори и в движение.А бензиновата помпа РАБОТИ,работи и подкачва гориво докато се опитваме да я запалим на бензин.А за неиния комп си мислим че е изгорял по това че с него не пали изобщо и от към клемите мирише на мръсни чорапи.

kolev
07-04-2014, 16:27
вижте ТПС-а. на газ той не дава отражение.

morrty
07-04-2014, 17:27
ами тои с предния комп си работеше перфектно ама ще го погледнем пак де

juventinets
07-04-2014, 20:27
Yesssss.......
Боби се оказа прав.Дървен проблем или може би...докторски.
Забелязахме,че единият пин на имолския компютър беше леко навътре и ни стана ясно,че въобще не контактува с буксата.Кога и как се е набил навътре не знам.Но явно заради това и есента когато го пробвах нямаше никакви признаци на работа на бензин.Внимателно го извадихме,сложихме ЕКУ-то на мястото и всичко си дойде на мястото.Красавицата забоботи на бензин както си му е реда.
Едно голямо благодарско на всички за съветите:cheers:

А,между другото имате ли представа защо ЕКУ-то се наака?Има ли някаква причина или просто му е дошло времето?

morrty
07-04-2014, 20:30
Kрасавицата и наакания(комп)

Bobi_33
07-04-2014, 22:54
Kрасавицата и наакания(комп)

Ами може да си е отишло от много неща. Виждал съм Марелита с водичка в тях, случва се макар и рядко. Може и от лоши връзки, недобър контакт. Можи и от понагорели пъпки на релета. А може и просто да си му е дошло времето.

kolev
08-04-2014, 06:29
не е от водичка. на 33-ката се беше наакал точно по същия начин. това е входа на захранването който е дал късо към маса и пътечката е изпарена. там можеби схемата не е много добре измислена, но е изкарала 20 години. по принцип има надежда за него, не го хвърляйте.

morrty
08-04-2014, 07:35
Незнам колко шанс има но над кондензатора има малък чип на Моторола и тои се е поопекъл малко та незнам---ако искаш ще ти го пратим за евентуален баипас.

kolev
08-04-2014, 12:25
можеш да го пратиш. ще го ремонтирам, но няма вече къде да го тествам. ще се разбере какво е станало чак като ти го върна.

morrty
08-04-2014, 12:50
Брата я продаде вече а

kolev
08-04-2014, 12:56
отдавна замина за варна, ама разбрах че двигателя нещо взел да бута маслото.

morrty
08-04-2014, 13:22
То това не е много хубава работа ама както се случи ....

mordohy
13-12-2015, 22:39
Тия дни се позаиграх малко и си сложих газов инжекцион на возилото. Имаше малко перипетии около дюзите, но с мислене и жокер от приятел се осъзнаваш бързо. Просто така бяха направили, че режеш не сигналния, а плюсовия кабел на дюзите.
Газовите дюзи май са някакви реплики, но се държат добре. Единственият им кусур е, че като заработиха реших че се разтропаха биелните лагери.:wierdo:
Резултатът:
Колата върви като пощуряла, но така си беше и със старата газова. Обаче моторът е много по-тих и еластичен.
Разходът:
Отиване и връщане до Кюстендил с двадесет километра градско, с юркане по баирите за 148 км изгори 11.76 литра газ. Или грубо 8/100.
Разликата е фрапираща, защото с обикновената ми гореше 12/100 при такъв режим на каране, та да не кажа и повече. Ама кеф цена няма.
Голеееми благодарности на Тедо, който се зае с фините настройки, защото вече бях пощръклял.
Скоро и снимков материал!

terfenliata
26-02-2016, 21:14
Здравейте, какво трябва да се смени за да може двигател 1.6 боксер от 145 да се сложи в 33 на мястото на 1.7 8 клапанов боксер.

mordohy
06-06-2016, 13:57
Днеска, както си карах по магистралата на 6000 оборота видях, че температурата наближава към 95. До вчера държеше на магистрално каране със 150-170 с часове, а днеска.... Май пак се осра някоя гарнитура на глава. Маслото е чисто, но излизат някакви мехурчета, а беше изхвърлила около литър антифриз. Та сега приемам всякакво хокане и залози.
Лявата или дясната глава?

Alex_26
06-06-2016, 14:00
Днеска, както си карах по магистралата на 6000 оборота видях, че температурата наближава към 95. До вчера държеше на магистрално каране със 150-170 с часове, а днеска.... Май пак се осра някоя гарнитура на глава. Маслото е чисто, но излизат някакви мехурчета, а беше изхвърлила около литър антифриз. Та сега приемам всякакво хокане и залози.
Лявата или дясната глава?
какъв е коефициентът лявата, че е по-гадна за ремонт ако си 16V

mordohy
06-06-2016, 14:22
Скоро сменявах дясната. 8В е.

Bobi_33
06-06-2016, 19:21
Чичко Иво, ма ти си обичаш страдавието, обичаш всяко нещо да го правиш по няколко пъти.

Понеже знам, че си си инжекцион от 1.4 на мотор 1.7, та я да питам, ти спокойно като го сложи, интересува ли се авансите на двата мотора във високи обороти еднакви ли са ?

mordohy
07-06-2016, 10:31
След като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
Нямат нищо общо.
По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
Ама то при мене никога не става лесно!Я:bad_evil:

Alex_26
07-06-2016, 11:39
След като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
Нямат нищо общо.
По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
Ама то при мене никога не става лесно!Я:bad_evil:
Абе тия нямаха ли детонационен дачик? Моята 16V имаше и почваше да звънти, но по спомен не беше вързан към централата - поне аз не го виждах навремето на схемата

mordohy
07-06-2016, 13:26
Имат на всяка глава.

Bobi_33
07-06-2016, 19:09
Абе тия нямаха ли детонационен дачик? Моята 16V имаше и почваше да звънти, но по спомен не беше вързан към централата - поне аз не го виждах навремето на схемата


Нито един инжекцион монтиран в 33 няма детонационен датчик. Дори при 145/6 боксерите също нямат детонационни датчици

---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:06 ----------


Имат на всяка глава.

Чичко Иво, полудяваш вече. На 33 не се слага детонацинен датчик.

Това дето е на първа глава е датчик за температура, при прегряване, за лампата.

---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 16:08 ----------


След като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
Нямат нищо общо.
По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
Ама то при мене никога не става лесно!Я:bad_evil:

Това, че валовете са еднакви, нищо не значе. Аванса на всеки мотор се прави не само според валовете, а и според кубатурата на мотора, теглото на карантиите, според хода, според диаметъра на цилиндъра и куп други неща.

Alex_26
08-06-2016, 09:41
за детонационния сензор си прав. Навремето в италсервиз мислеха, че е такъв и аз съм го попил. А винаги съм се чудел навремето защо централата няма такъв вход

mordohy
09-06-2016, 16:46
А аз си мислех, че е детонационен. Поне някой разбирач ме беше заблудил.
Иначе не мисля, че различията в предварението са по-големи, отколкото са в самите допуски на тъпия инжекцион от 1.7.
Грешката си е изцяло моя и ще бъде коригирана.

TishO
10-09-2016, 11:59
Съединителя на 145 1.6 става на 33. 1.7 16... Или имаше разлика

mordohy
04-08-2017, 22:42
Ето какви ги свърших вчера:

Изпих шест бири и и разглобих предницата. Смених лагерите на главините. Ревизирах си спирачните апарати от старата кочина и сложих вентилирани дискове. Толкова лъскави, че чак ме беше яд да ги сложа. Смених и маншоните на шарнирите, защото ги изпокъсах при свалянето. Нови накладни и това вече е друга кола.
Тия апарати са определено по-дуракоустойчиви и не виждам как може да заклинят.

Bobi_33
05-08-2017, 00:27
Ето какви ги свърших вчера:

Изпих шест бири и и разглобих предницата. Смених лагерите на главините. Ревизирах си спирачните апарати от старата кочина и сложих вентилирани дискове. Толкова лъскави, че чак ме беше яд да ги сложа. Смених и маншоните на шарнирите, защото ги изпокъсах при свалянето. Нови накладни и това вече е друга кола.
Тия апарати са определено по-дуракоустойчиви и не виждам как може да заклинят.

Лошото е, че аз все още не знам, как могат да почнат да спират....

mordohy
07-08-2017, 16:48
Лошото е, че аз все още не знам, как могат да почнат да спират....

Спирррррат си даже много добре!
Виж като сложиш 14-15-16 17" джанти :new_Eyecrazy:

ivopifeca
12-08-2017, 16:01
Евала,че си го направил.Иска си пипане,не само каране:)

Bobi_33
13-08-2017, 21:55
Спирррррат си даже много добре!
Виж като сложиш 14-15-16 17" джанти :new_Eyecrazy:

Размера на джантата не променя спирането, ако се запази диаметъра на колелото. Но като цяло по-широката гума допринася за по-добро спиране, защото има повече сцепление. Това е физика, елементарна. Теглото на цялото колело играе роля, но твърде малка. И можеш да имаш 15-ки джанти с гуми, които да са по-леки от 13-ки.

mitaka_cs
28-08-2017, 19:25
С какъв софтуер правите диагностика на 1.7 16V?
В мултиекускан няма 33-ки - има го същото ECU, но на 164 V6 и не се свързва.
Имам един светодиод с копче свързани към боша в колата, но не знам как се чете с тях...

mitaka_cs
02-09-2017, 17:12
Има ли 1.7 16 без ламбда сонда?
При мен няма, но виждам два празни куплунга между ключалката и съда за хидравликата. Единият е като за дюза, другият като за ABS...

Kris
02-09-2017, 22:47
Има ли 1.7 16 без ламбда сонда?
При мен няма, но виждам два празни куплунга между ключалката и съда за хидравликата. Единият е като за дюза, другият като за ABS...

Точно те са ти за сондата.

mitaka_cs
03-09-2017, 07:37
Ще й направя един сондаж тогава:D

mitaka_cs
03-09-2017, 21:43
Готово

coca-cola
04-09-2017, 22:03
Има 33-ки без ланда 90-92г. 101kw-товите.:super:

Alex_26
05-09-2017, 02:19
Има ли 1.7 16 без ламбда сонда?
При мен няма, но виждам два празни куплунга между ключалката и съда за хидравликата. Единият е като за дюза, другият като за ABS...

Има

Kris
05-09-2017, 10:15
Компа е един и същ, тези с ламбда могат много лесно да се направят да работят без нея с махането на 1 реле.

Alex_26
06-09-2017, 08:59
Компа е един и същ, тези с ламбда могат много лесно да се направят да работят без нея с махането на 1 реле.

Жълтото не е реле, а една жица вътре, която се премества на друг пин

Kris
06-09-2017, 18:05
Не знам за кое жълто говориш, в краката на пасажера до еку-то има едно реле.

Alex_26
07-09-2017, 15:30
Не знам за кое жълто говориш, в краката на пасажера до еку-то има едно реле.

Те точно за това, трябва да е жълто с оранжев цокъл.Отвори го и виж какво има вътре. Там е и куплунг ако искаш да си направиш лампичката за диагностика

mordohy
11-11-2017, 17:24
Пак класически проблем. Пали от раз, но като потеглиш около два километра припушва, катов тоя ритъм се губи по някой цилиндър.После се оправя и кеф....
Имах Де жа ву. Теглих чертата и се оказа, че колата гори 9 литра газ на сто, а освен това и по шише спирачна течност на хиляда.
Няма да ви мъча.
:big_whoops: Оказа се стария проблем на първата ми 33-ка. Пропускаща спирачна течност в сервото помпа. В понеделник ще я сменя мръсницата.

boris037
11-11-2017, 21:53
Пак класически проблем. Пали от раз, но като потеглиш около два километра припушва, катов тоя ритъм се губи по някой цилиндър.После се оправя и кеф....
Имах Де жа ву. Теглих чертата и се оказа, че колата гори 9 литра газ на сто, а освен това и по шише спирачна течност на хиляда.
Няма да ви мъча.
:big_whoops: Оказа се стария проблем на първата ми 33-ка. Пропускаща спирачна течност в сервото помпа. В понеделник ще я сменя мръсницата.

Бате Иво, жив и здрав да си, обаче не намерих никаква връзка между консумацията на газ, изтичащата спирачна течност, пропушването и губенето на цилиндри. Извинявай за което!

546
12-11-2017, 00:45
Напълнило се сервото със спирачна заради заминала семеринга на помпата и през тръбата в колектора и от там в мотора да им убаво на свещите,са ще покара някое време така и ще фърли и сервото ,щот спирачната не прощава.Пуши и прекъсва само в началото след стартиране на мотора щото клапана на сервото държи вакуум и си смуква от помпата малко повечко спирачна след като я угаси и после я дръпва наведнъж като запали,а после е ок щото смуче по много по-малко и не пречи на свещите.
Мисля си,Иво ако мане лоджитата и бодне двутактови кво ли пък ще е? ;)

mordohy
12-11-2017, 22:39
Бате Иво, жив и здрав да си, обаче не намерих никаква връзка между консумацията на газ, изтичащата спирачна течност, пропушването и губенето на цилиндри. Извинявай за което!

[QUOTE=546;1535181]Напълнило се сервото със спирачна заради заминала семеринга на помпата и през тръбата в колектора и от там в мотора да им убаво на свещите,са ще покара някое време така и ще фърли и сервото ,щот спирачната не прощава.Пуши и прекъсва само в началото след стартиране на мотора щото клапана на сервото държи вакуум и си смуква от помпата малко повечко спирачна след като я угаси и после я дръпва наведнъж като запали,а после е ок щото смуче по много по-малко и не пречи на свещите.
Мисля си,Иво ако мане лоджитата и бодне двутактови кво ли пък ще е? ;)[/QUOTE Н
Някога, май в общ технически боднах една тема с най-тъпите аварии. Тая беше на първо място.
Ето и накратко историята:
Алфата почти ми я подариха, защото имаше кусура и то карана само на бензин да придърпва, заяжда или само да пуши при палене и в първите километри. Един ден след седмата бира отворих осмата и в поза"Буда с бира" гледах мръдсно Алфи и си мислех, какво не му е наред. Оказа се, че само дето, както сега, гълта спирачна течност, а теч от нея няма.
Минавам веднага на детайлите. Както знаете, дяволът е в детайлите.
Забелязах, че маркуча за вакуума не е както при всички останали коли в горната част на сервото, а в долната.
Ето какво се получава:
Когато е в горната, сервото просто се пълни със спирачна течност, спирачките стават твърди и по неволя стигаш до помпата.
В нашия случай обаче, спирачките са си наред. Само дето маркуча засмуква спирачната течност и я вкарва в мотора.
Ето защо пак я описвам и тука тая авария, защото е наистина една от тия, заради която мнозина са си намразили колите.
Точно като изпускащото маркуче зад динамото на рейката, заради което моторът пали от втория път, а разходът се увеличава до 12-15 на сто.

Лоджито отдавна съм го сложил във витрината и съм с иридиево-платинени свещи.:beer:

546
13-11-2017, 00:11
Иридиево-платинени казваш,и пак губи цилиндри.Работата отива на църковни....

mordohy
13-11-2017, 13:49
Помпата вече е сменена. Това изсмуках от сервото и още толкова на дребно и с парцали. Вече няма пушеци и придърпване.