Results 1 to 15 of 39

Thread: P1320

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Запален алфист Encislav's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Sofia
    Posts
    141

    Default

    Аз никъде не разбрах свети ли ти неква лампа или не, с риск да повторя колегите по-горе, ако ти свети лампата на инжекторите, значи си за датчика на разпределителния вал, ако ли не значи е датчика на коляновия вал. Аз на мойта ги сменях и двата. Единия (датчика на хол) го взех 60лв на старо, а другия който е на коляновия вал ми стъпи на 80лв.
    При мен този на коляновия вал беше по-проблемен защото колата ми гаснеше по светофарите и не искам да ви казвал какви задръствания съм правил, а този на разпределителния ми го преебаха в сервиза, но с него не съм имал проблеми, като изключим разхода
    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!


  2. #2
    Серсемин NightRider's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Софето
    Posts
    3,999

    Default

    Старите датчици са си 50% риск. Вярно, че са по-евтини, ама ...
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

  3. #3
    Запален алфист
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София Лозенец
    Age
    53
    Posts
    216

    Default

    Quote Originally Posted by Encislav View Post
    Аз никъде не разбрах свети ли ти неква лампа или не
    Разхода е 7.8 на 100 при скорост 130/140 кмч.
    Никаква лампа не ми свети, колата в момента си пали без проблем и върви без проблем.
    Докато не искаше да пали направих следното:
    отвъртях нафтеният филтър от долу за да излезе вода или боклуци ако има, и размърдах един кабел който старият собственик беше направил за блокиране на паленето свързан към бутона за резет под седалката.
    След 10 мин въртене и тази интервенция колата си запали без проблем и в момента нищо не свети никъде и не дава никаква грешка.
    Просто инцидентно не поиска да запали след нормално гасене, след което не е давала никакъв признак за какъвто и да е проблем.
    Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
    Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

  4. #4
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Quote Originally Posted by akirilov View Post
    Разхода е 7.8 на 100 при скорост 130/140 кмч.
    Никаква лампа не ми свети, колата в момента си пали без проблем и върви без проблем.
    Докато не искаше да пали направих следното:
    отвъртях нафтеният филтър от долу за да излезе вода или боклуци ако има, и размърдах един кабел който старият собственик беше направил за блокиране на паленето свързан към бутона за резет под седалката.
    След 10 мин въртене и тази интервенция колата си запали без проблем и в момента нищо не свети никъде и не дава никаква грешка.
    Просто инцидентно не поиска да запали след нормално гасене, след което не е давала никакъв признак за какъвто и да е проблем.
    А докато въртеше и не искаше да запали, инжектора светеше ли?
    Докато си бъркал за филтъра, най-вероятно си бутнал буксата на датчика и тя се е наместила.Прочети за записана грешка и зачисти буксата на датчика.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  5. #5
    Запален алфист
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София Лозенец
    Age
    53
    Posts
    216

    Default

    Quote Originally Posted by myato View Post
    А докато въртеше и не искаше да запали, инжектора светеше ли?
    Докато си бъркал за филтъра, най-вероятно си бутнал буксата на датчика и тя се е наместила.Прочети за записана грешка и зачисти буксата на датчика.
    Светеше инжектора.
    Ще почистя буксата днес.
    Между другото около датчика е омаслено - това нормално ли е?
    Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
    Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

  6. #6
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Quote Originally Posted by akirilov View Post
    Светеше инжектора.
    Ще почистя буксата днес.
    Между другото около датчика е омаслено - това нормално ли е?
    Не е нормално.От някъде тече.Най-вероятно от гарнитурата на капака на клапаните.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  7. #7
    Запален алфист Dob4i's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Varna
    Posts
    248

    Default

    Същия проблем имах като тебе. След почистване на буксата на датчика на разпределителния вал проблема ми изчезна.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

  8. #8
    Запален алфист
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София Лозенец
    Age
    53
    Posts
    216

    Default

    Quote Originally Posted by myato View Post
    Не е нормално.От някъде тече.Най-вероятно от гарнитурата на капака на клапаните.
    Прав си, гарнитурата беше сменена наскоро с нова. Ще почистя датчика отвън. Има ли смисъл да го свалям, за да го почистя - като гледам се държи на 2 болта със шестограм?
    Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
    Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

  9. #9
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Quote Originally Posted by akirilov View Post
    Прав си, гарнитурата беше сменена наскоро с нова. Ще почистя датчика отвън. Има ли смисъл да го свалям, за да го почистя - като гледам се държи на 2 болта със шестограм?
    Оправи гарнитурата и оръси хубяво датчика с почистващ спрей.Няма нужда да го сваляш.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •