Results 1 to 15 of 39

Thread: P1320

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Запален алфист
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София Лозенец
    Age
    53
    Posts
    216

    Default

    Quote Originally Posted by Encislav View Post
    Аз никъде не разбрах свети ли ти неква лампа или не
    Разхода е 7.8 на 100 при скорост 130/140 кмч.
    Никаква лампа не ми свети, колата в момента си пали без проблем и върви без проблем.
    Докато не искаше да пали направих следното:
    отвъртях нафтеният филтър от долу за да излезе вода или боклуци ако има, и размърдах един кабел който старият собственик беше направил за блокиране на паленето свързан към бутона за резет под седалката.
    След 10 мин въртене и тази интервенция колата си запали без проблем и в момента нищо не свети никъде и не дава никаква грешка.
    Просто инцидентно не поиска да запали след нормално гасене, след което не е давала никакъв признак за какъвто и да е проблем.
    Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
    Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

  2. #2
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Quote Originally Posted by akirilov View Post
    Разхода е 7.8 на 100 при скорост 130/140 кмч.
    Никаква лампа не ми свети, колата в момента си пали без проблем и върви без проблем.
    Докато не искаше да пали направих следното:
    отвъртях нафтеният филтър от долу за да излезе вода или боклуци ако има, и размърдах един кабел който старият собственик беше направил за блокиране на паленето свързан към бутона за резет под седалката.
    След 10 мин въртене и тази интервенция колата си запали без проблем и в момента нищо не свети никъде и не дава никаква грешка.
    Просто инцидентно не поиска да запали след нормално гасене, след което не е давала никакъв признак за какъвто и да е проблем.
    А докато въртеше и не искаше да запали, инжектора светеше ли?
    Докато си бъркал за филтъра, най-вероятно си бутнал буксата на датчика и тя се е наместила.Прочети за записана грешка и зачисти буксата на датчика.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  3. #3
    Запален алфист
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София Лозенец
    Age
    53
    Posts
    216

    Default

    Quote Originally Posted by myato View Post
    А докато въртеше и не искаше да запали, инжектора светеше ли?
    Докато си бъркал за филтъра, най-вероятно си бутнал буксата на датчика и тя се е наместила.Прочети за записана грешка и зачисти буксата на датчика.
    Светеше инжектора.
    Ще почистя буксата днес.
    Между другото около датчика е омаслено - това нормално ли е?
    Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
    Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

  4. #4
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Quote Originally Posted by akirilov View Post
    Светеше инжектора.
    Ще почистя буксата днес.
    Между другото около датчика е омаслено - това нормално ли е?
    Не е нормално.От някъде тече.Най-вероятно от гарнитурата на капака на клапаните.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  5. #5
    Запален алфист Dob4i's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Varna
    Posts
    248

    Default

    Същия проблем имах като тебе. След почистване на буксата на датчика на разпределителния вал проблема ми изчезна.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

  6. #6
    Запален алфист
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София Лозенец
    Age
    53
    Posts
    216

    Default

    Quote Originally Posted by myato View Post
    Не е нормално.От някъде тече.Най-вероятно от гарнитурата на капака на клапаните.
    Прав си, гарнитурата беше сменена наскоро с нова. Ще почистя датчика отвън. Има ли смисъл да го свалям, за да го почистя - като гледам се държи на 2 болта със шестограм?
    Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
    Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

  7. #7
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Quote Originally Posted by akirilov View Post
    Прав си, гарнитурата беше сменена наскоро с нова. Ще почистя датчика отвън. Има ли смисъл да го свалям, за да го почистя - като гледам се държи на 2 болта със шестограм?
    Оправи гарнитурата и оръси хубяво датчика с почистващ спрей.Няма нужда да го сваляш.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  8. #8
    започва да се пристрастява salex75's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    София-Ректората
    Posts
    53

    Default

    Днес колегата бе при мен и пак се получи засечка, а колата , мога да гарантирам,че е в уникално състояние, мислех че моята алфа е (беше) като нова, ама неговата е просто без забележки уникално запазена и подържана ,само дето....... пак не запали и така 20 мин. чакане и нерви и после пак като от нищо си тръгна... Дали е възможно при загрял двигател нещо да се е...ва. И пак светеше лампата за дюзите?
    Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •