абе вие защо не вярвате като ви кажат че няма разлика м/у гз и бензин аз имам пежарка която на газ е каточели газта е първичното а после е слаган бензина
Известие
Collapse
No announcement yet.
АЛФА НА ГАЗ
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от IliqnКолеги,имам АЛФА 155 ТС 1.7 8V и преди 2 седмици и сложих ГИ,Няма разлика във вървенето и ускорението между газ и бензин.
Гзаовото гориво е с по висока калоричност и температура на изгаряне от бензина:
бензин -44 000 KJ/kg
пропан бутан - 46 000 KJ/kg
пироден газ -48 000 KJ/kg
Но за изгарянето на газовъздушната смес е необходимо по голямо количество въздух :
бензин - 14 кг/за 1 кг
пропан бутан - 15,6 кг/за 1 кг
пироден газ -17
и така газовъздушната смес става с около 5% по ниско калорична от бензиновъздушната смес.
И сега ми кажи пак това че разхода и вървенето били като на бензин , може но по отделно или разход като на бензин или вървене като на бензин, товА се казва САМОВНУШЕНИЕ
Нямам нищо против алтернативните горива предния ми автомобил беше с газово и като му се развиеха кранчетата вървеше повече от на бензин ама гореше 1,5 пъти повече от колкото на газ.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
А за октановото число нещо да кажеш 105 срещу 100
или 105 към 95.
И едно др. въпросче, кое изгаря по-добре... газообразна или течна фаза... Другояче казано син пламък или зелено-червен пламък.
То затова бензина прави нагари и др. простотии...
Малко неорганична химия - фенове на газта....
Един "майстор" ми говореше че газта е отпаден продукт от рафинирането на нефта.....ха,ха,хаAlfa Romeo 146 1.6 t.s.
Comment
-
Първоначално публикувано от toto99А за октановото число нещо да кажеш 105 срещу 100
или 105 към 95.
И едно др. въпросче, кое изгаря по-добре... газообразна или течна фаза... Другояче казано син пламък или зелено-червен пламък.
То затова бензина прави нагари и др. простотии...
Малко неорганична химия - фенове на газта....
Един "майстор" ми говореше че газта е отпаден продукт от рафинирането на нефта.....ха,ха,ха156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Днес я пробвах.Ловеч-Плевен 37км. 3,3 л. газ 9.02/100км.При 8,1 л. бензин,мисля,че е достатъчно красноречиво.Мнението си е ваше,кой на каквото иска да кара,но аз определено съм за газта.Разхода на газ е само 10% над бензина извънградско,а за градско да не говорим,че бензин ми гореше 11/100,а газ в момента 10/100.Съдете сами.ГИ ФОБОС-Плевен-1185лв.
10 000 км x 8,1/100 бензин=810л.x2.07лв.=1676 лв.
10 000 км.x 9/100 газ=900 л.x1.10лв.=990 лв.155 1.7 ТS 96 klima вече и ГИ
Comment
-
Първоначално публикувано от galinves71колебах се,колебах се и найнакрая реших в петък на път за газово ,обикновенно с турски изпарител+аванс процесор-545лвMitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от toto99Един "майстор" ми говореше че газта е отпаден продукт от рафинирането на нефта.....ха,ха,ха
Comment
-
Питам на коя от 4-те ти бобини ще сложат аванспроцесор
А дори и да успеят по някакво чудо да монтират подобно нещо, ще се окаже че е напълно излишно, колата има детонационен датчик и двигателя сам ще си коригира ъгъла....
Обаче занам какво ще се случи, нищо няма да сложат, щото предполагам не са толкова тъпи, а иначе ще ти го калкулират в цената и ти колега утре ще спориш с някой че колата ти има аванспроцесор и ще изглеждаш смешен на околните...та накратко сложи си ГИ, може и с обикновена но си сложи ГИ. Карал съм такава кола и твърдя че за да си ОК по добре е да си с ГИMitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
deadairplane
стига с тая народопсихология-отпаден продукт...
Метан, етан,пропан,бутан...ако искаш и формулките...
Не искам да звучи като заяждане- има една наука Химия, твоя майстор не я знае.... Тези продукти са най-чистичките при рафинирането на нефта...и най-лесно се отделят, затова са по-евтинкиAlfa Romeo 146 1.6 t.s.
Comment
-
Първоначално публикувано от toto99deadairplane
стига с тая народопсихология-отпаден продукт...
Метан, етан,пропан,бутан...ако искаш и формулките...
Не искам да звучи като заяждане- има една наука Химия, твоя майстор не я знае.... Тези продукти са най-чистичките при рафинирането на нефта...и най-лесно се отделят, затова са по-евтинки
2. "Майстора" е неговия, не си ми прочел поста внимателно.
3. Дали продукта е отпадачен няма нищо общо с химията, а с икономиката или с други думи от целта на преработката. Нефта се преработва за да получат бензин нафта и керосин. Всички останали продукти са остатъчни и се чудятат как да ги оползотворят за да не се изхвърлят. Давам пример който не е свързан с химията за да няма повече заяждане. Когато се смели пшеницата се получава брашно и трици. Триците са остатъчен продукт и понеже няма какво да ги правят ги дават на животните. ако си чел внимателно книжките в зората на нефтопреработката (когато запада не е знаел че такова нещо съществува) от нефта се е използвало само керосина а всичко останало е било отпадъчен продукт и просто се е изхвърляло (дори не са ги изгаряли). Това дали е отпадачен продукт не зависи от народопсихология а от $.
4. Дали се отделя лесно и затова да е евтина, това е друг въпрос който дори не съм споменавал, макар че цените се определят по друг начин, за пример пак пшеницата колко струва брашното и колко триците а са еднакви количества, разходите са еднакви, ама едното скъпо другото не.
Надявам се си разбрал, че дали някакъв продукт е отпадачен зависи от това дали продукта е съпътстващ производството на друг продукт, който е целта на въпросното производство, а не от това дали се отделят наи-лесно, или от народопсихология.
Comment
-
Първоначално публикувано от galinves71колега да речем че по една случайност майстора ми е 1ви братовчед и няма начин да ме излъже двамата ще сме заедно докато го монтирара-нещо като братMitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
Comment