Да добавя няколко думи относно техническия прогрес.
През последните години той се състои главно в решения, свързани с екологията. Всички сме карали коли с еднаква мощност, но едната от 80-те години, а другата - от днешно време. Е, колеги, коя върви повече?
Рязкото ускорение повишава съдържанието на азотни окиси в отработените газове, така че съвременните коли се налага да се "скопяват" малко или много.
Освен това те са значително по-тежки, поради непрекъснатото усъвършенстване на здравината на шаситата (е, това няма общо с газта и ДВГ, но пак показва, че има друг приоритет - безопасност).
И отново да кажа - всички тези електронни джаджи са прекрасни, помагат за вървежа, икономичността, екологията и т.н.....някъде до към десетата година
След това се почва едно по едно. И точно тогава в повечето случаи въпросните автомобили ни попадат в ръцете. А ние искаме да ги направим "перфектни'
Повтарям - с газта заобикаляме поне известна част от проблемите.
През последните години той се състои главно в решения, свързани с екологията. Всички сме карали коли с еднаква мощност, но едната от 80-те години, а другата - от днешно време. Е, колеги, коя върви повече?
Рязкото ускорение повишава съдържанието на азотни окиси в отработените газове, така че съвременните коли се налага да се "скопяват" малко или много.
Освен това те са значително по-тежки, поради непрекъснатото усъвършенстване на здравината на шаситата (е, това няма общо с газта и ДВГ, но пак показва, че има друг приоритет - безопасност).
И отново да кажа - всички тези електронни джаджи са прекрасни, помагат за вървежа, икономичността, екологията и т.н.....някъде до към десетата година


Повтарям - с газта заобикаляме поне известна част от проблемите.
Comment