Известие

Collapse
No announcement yet.

ПЛАСТМАСОВИ КОЛЕКТОРИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да добавя няколко думи относно техническия прогрес.
    През последните години той се състои главно в решения, свързани с екологията. Всички сме карали коли с еднаква мощност, но едната от 80-те години, а другата - от днешно време. Е, колеги, коя върви повече?

    Рязкото ускорение повишава съдържанието на азотни окиси в отработените газове, така че съвременните коли се налага да се "скопяват" малко или много.
    Освен това те са значително по-тежки, поради непрекъснатото усъвършенстване на здравината на шаситата (е, това няма общо с газта и ДВГ, но пак показва, че има друг приоритет - безопасност).

    И отново да кажа - всички тези електронни джаджи са прекрасни, помагат за вървежа, икономичността, екологията и т.н.....някъде до към десетата година След това се почва едно по едно. И точно тогава в повечето случаи въпросните автомобили ни попадат в ръцете. А ние искаме да ги направим "перфектни'

    Повтарям - с газта заобикаляме поне известна част от проблемите.
    Fiat Stilo Abarth 2002

    Не слушай какво ти казват повечето хора, защото глупаците съставляват по-голямата част от хората...

    Comment


    • #17
      166, 2.4 JTD'00

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Chimev
        Хубавото при напълно конвенционалната е, че нито дебитомер нито ламбда сонда играят . А това са елементи, които и на бензин са нещо като консуматив майче, така че всеки сам си преценява кое го устройва
        колега Чимев като ходих на майстор с мисълта да слагам обикновенно агу той ми отвори дебитомера и ми показа съдържанието му,вътре имаше някакви летички подобни на ресни и ми каза при евентуален бум оставаш без тях и съответно без дебитомер който струвал горе-доло 200-250 гроша и затова за да не ми се оплачеш от това ми отказа монтаж,а ако наистина колата може и без него като работи на газ какъв е проблема.бях се отказал от газ но с новите от няколко дни цени на горивата сякаш отново се меракландисах.

        Comment


        • #19
          Като казах, че ГИ не си струва нямах предвид че ще карам на бенц Просто ако съм се засилил да давам 1500лв ще я хвърля направо на метан 2300лв метан ще ги избия много по-бързо от 1500лв газ Градско метан - газ, 10лв срещу 18лв /тука включвам и малко бенц/
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            Мдаа, само дето братска Русия има пошли планове за цената на метана (ако не греша това е руската природна газ , поправете ме ако не съм прав). А и там компромиса с вървежа май е доста сериозен
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #21
              Колега galinves71,
              И майсторът и колегата Chimev са прави.
              Майсторът, защото наистина може да ти гръмне дебитомерът. Тези реснички са сплав от някакви ценни метали и в зависимост от дебита на преминаващия въздух си променят съпротивлението. Това, което аз ти казвам е, че няма разлика дали ще ти отиде дебитомерът от това или така или иначе от старост, вервай ми, ще си замине така или иначе. Но това не е задължително да се случи - за това се монтират клапи.

              А колегата Chimev е прав, в смисъл такъв, че информацията, постъпваща от дебитомера към компютъра касае количеството БЕНЗИН, впръсквано в цилиндрите. Газта (говоря за най-обикновена уредба)не се влияе от тази информация. Ако ти е заминал дебитомерът двигателят няма да спре, а просто минава в авариен режим и за всеки случай пуска повече БЕНЗИН....докато палиш. Само затова ти трябва бензинът.
              Е, може и да подгрееш малко при студ. Също така ако някога все пак ти свърши газта трябва да можеш да стигнеш до газостанция (които са на всеки километър)на бензин.
              Fiat Stilo Abarth 2002

              Не слушай какво ти казват повечето хора, защото глупаците съставляват по-голямата част от хората...

              Comment


              • #22
                тенкс братле

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от galinves71
                  колега Чимев като ходих на майстор с мисълта да слагам обикновенно агу той ми отвори дебитомера и ми показа съдържанието му,вътре имаше някакви летички подобни на ресни и ми каза при евентуален бум оставаш без тях и съответно без дебитомер който струвал горе-доло 200-250 гроша и затова за да не ми се оплачеш от това ми отказа монтаж,а ако наистина колата може и без него като работи на газ какъв е проблема.бях се отказал от газ но с новите от няколко дни цени на горивата сякаш отново се меракландисах.
                  Майсторът като ти показа дебитомера не ти ли показа предпазните клапи, които трябва да сложи между него и колектора, за да го защити при БУМ? Тоя проблем е дъвкан и предъвкван многократно. Добре е известно, че има надеждно работещи решения за конвенционална АГУ на нашите двигатели. Въпросът е да намериш Майстора.
                  Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от yovi
                    Първоначално публикувано от galinves71
                    колега Чимев като ходих на майстор с мисълта да слагам обикновенно агу той ми отвори дебитомера и ми показа съдържанието му,вътре имаше някакви летички подобни на ресни и ми каза при евентуален бум оставаш без тях и съответно без дебитомер който струвал горе-доло 200-250 гроша и затова за да не ми се оплачеш от това ми отказа монтаж,а ако наистина колата може и без него като работи на газ какъв е проблема.бях се отказал от газ но с новите от няколко дни цени на горивата сякаш отново се меракландисах.
                    Майсторът като ти показа дебитомера не ти ли показа предпазните клапи, които трябва да сложи между него и колектора, за да го защити при БУМ? Тоя проблем е дъвкан и предъвкван многократно. Добре е известно, че има надеждно работещи решения за конвенционална АГУ на нашите двигатели. Въпросът е да намериш Майстора.
                    да колега показа ми клапана но ми каза че и той нее гаранция че ще го спаси,но според мен макар и с метални колектори ако се сложат клапи и на тях при бум те ще оберат по-голямата детонация и до клапата към въздушния филтар налягането щее още по-слабо.

                    Comment


                    • #25
                      колеги днеска наистина се уверих че газ инжекцията е агуто за наще алфи,1 приятел дойде при мен за савет,купил си 1.4 twin spark и макар с ламда контрол трещи много яко.италиянците сложили агуто с клапа накрая на кутията на филтъра и въпреки това кутията беше направо на решето от гърмежи.преде дебитомера няма никаква защита и постоянно нещо прецъква и променя оборотите,трудно пали абе въобще е та-ак работа.а ако речеш да правиш някакъв ремонт по изпаритела то трябва да я вдигаш на подемник,сложилиго доло до радиатора.

                      Comment


                      • #26
                        Това е от майстора братле, не е от газовата
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment


                        • #27
                          може и така да е но човек като види и се отдръпва

                          Comment


                          • #28
                            Съдбата обича смелите
                            166, 2.4 JTD'00

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Chimev
                              Това е от майстора братле, не е от газовата
                              факт е че с конвенционалнна АГУ има възможност да настъпят такива събития с колекторите и майстора трябва да ги предотврати, друг силно известен факт популярен като закон на Мърфи е Ако нещо може да се обърка, то обезателно ще се обърка.

                              Дори най добрия майстор може да сбърка.
                              Също така по надблюдения в темата реитинга на газ майсторите в Бг не е от най високите.

                              Така че всеки сам си преценява колко е смел пък ще видим дали го обича съдбата.
                              Honda CB 500
                              Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                              Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                              Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
                                Първоначално публикувано от Chimev
                                Това е от майстора братле, не е от газовата
                                факт е че с конвенционалнна АГУ има възможност да настъпят такива събития с колекторите и майстора трябва да ги предотврати, друг силно известен факт популярен като закон на Мърфи е Ако нещо може да се обърка, то обезателно ще се обърка.

                                Дори най добрия майстор може да сбърка.
                                Също така по надблюдения в темата реитинга на газ майсторите в Бг не е от най високите.

                                Така че всеки сам си преценява колко е смел пък ще видим дали го обича съдбата.
                                колега чилдрак или както и да си извиниме за това ако не правилно съм изразил иметоти,но аз днеска имам щасливия 37ми р.ден и съм молко на фаза,но тука става въпрос за майстор от адзурите и затова съм притеснен,нали разбираш итали ауто,итали маестро,бг потърпевш

                                Comment

                                Working...
                                X