Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    а я виж имаш някъде една клапичка са ти сложили като гръмне да спира струята или там както му се вика та свали я тая клапа и виж дали не е заяла в затворено полужение че при мен беше точно така и бях с такива симптоми като теб и пиши какво е станало
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
    www.ico83.snimka.bg/[/url]

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
      А на бас че ще изкарам Фиат дето дори и най-големите светила в диагностиките не могат да му изчистят грешките При това е доста разпространен.
      Каза Светила а не Господ! Естествено ,че има и такива коли. Мисълта ми беше ,че на всички Бош-моно , независимо от марката и модела задължително се слага още при монтажа едно реле-рестарт което автоматично чисти при гасене на контакта. За съжаление много колеги не го спазват и поради тази причина се налага откачане на акомулатор от време на време. А иначе няма машина която да не може да се направи . Друг е въпроса дали си заслужава .
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
        Каза Светила а не Господ! Естествено ,че има и такива коли. Мисълта ми беше ,че на всички Бош-моно , независимо от марката и модела задължително се слага още при монтажа едно реле-рестарт което автоматично чисти при гасене на контакта. За съжаление много колеги не го спазват и поради тази причина се налага откачане на акомулатор от време на време. А иначе няма машина която да не може да се направи . Друг е въпроса дали си заслужава .
        Че в днешно време кой е на моно? Имах предвид Браво 1,6 дето всеки втори Фиат е Браво и 1,6 е най-разпространен. Инжекциона е на Магнети Марели, този инжекцион е с 4 ЕКУта в зависимост от датата на производство и един от тези ЕКУта не може да бъде ресетнат дори и с повечето диагностични апаратури. (Да не говорим, че никой от тях не може да се ресетне като му откачиш захранването)

        Както и да е изпадаме в подробности. Заядох се защото постави Фиат до Хлопел и голф.
        Last edited by deadairplane; d.m.y г., 16:21. Основание: Правописни грешки

        Comment


        • #19
          Е па де е разликата
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #20
            Ми аз може би не разбрах , ама за 15 год при поток от 5-10 коли на ден ,си мисля че Фиат не произвежда само Браво и Брава. И аз не разглеждам колите като марка и купе а като мотор , така ,че за това обобщих за Бош -моно.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Cardinala Покажи съобщение
              ...с обикновено АГУ.Като паля и ако не форсирам веднага да дигне оборотите и да мине на газ, няма вдигане...
              Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
              ... но това което описваш ми прилича на запушени бенз. дюзи.
              От известно време имам същия проблем. Вчера си взех дюзите от чистене. Едната изобщо не ставаше, смених я с друга , но проблема си го има. На газ държи нормални обороти , но в движение не е както трябва - един път е добре , 10 пъти не е. В петък съм при газов специалист и ще видим.
              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

              Comment


              • #22
                моята ги люлееше оборотите и детонираше,разцепи колекторите и после смених колекторите и симулатора на газта и на бензин нямаше никакви ядове докато не превключих и не почна да трупа грешки заради гаста.обикновенната газова трупа грешки,затова при нейното наличие небива да се сменят ламбди и дебитомери щот бързо се збогуваме с новит.поне така си мисля аз,нека ме поправят по компетентните ако греша някъде,поздрави
                Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                Comment

                Working...
                X