Близоста до бронята не е проблем. Формата ,дебелината и начина на заваряване е така преценена, че при толкова сериозен инцидент на водача ще му е все тая какво се е случило с бутилката ,щото няма да е м/у живите. /опази Боже!/.
Тук проблема е друг. Мисля ,че и с двамата сме го коментирали!
1. Височината на и надигането на основата на багажника.
2. Съдовете са два вида в зависимост от това дали отвора за гумата е абсолютен кръг /товава се използва бутилка със отвор за сондата в средата/, или е със правоъгълни краища /тогава отвора е страничен/.
3. Сондите които се използват трябва да са съобразени с тези условия за да затварят на 80% от обема и да могат да отчетат правилно нивото на горивото или с други думи за всяка бутилка си трябва точната сонда.
4. Датчиците за ниво пък са съобразени със сондите и там почти всяка марка има собствено решение за начина на измерване и подаване на информацията към компа на газта. Лошото е ,че в Б.Г. е доста трудно да се направи точната комбинация защото не се внасят ритмично всички модели сонди, или ако има сонда няма датчик за нея и.т.н. , но с повечко желание и търпение.....
5. При смяна на вече съществуваща бутилка обикновено възниква и проблем с дължината на тръбите и тяхното разположение, което понякога води до тяхната смяна.
6. Наново се издава паспорт, узаконяване и годишен преглед на новата бутилка.
В заключение:- всичко се прави стига да има желание и да е икономически обосновано.
Благодаря за търпението!
Тук проблема е друг. Мисля ,че и с двамата сме го коментирали!
1. Височината на и надигането на основата на багажника.
2. Съдовете са два вида в зависимост от това дали отвора за гумата е абсолютен кръг /товава се използва бутилка със отвор за сондата в средата/, или е със правоъгълни краища /тогава отвора е страничен/.
3. Сондите които се използват трябва да са съобразени с тези условия за да затварят на 80% от обема и да могат да отчетат правилно нивото на горивото или с други думи за всяка бутилка си трябва точната сонда.
4. Датчиците за ниво пък са съобразени със сондите и там почти всяка марка има собствено решение за начина на измерване и подаване на информацията към компа на газта. Лошото е ,че в Б.Г. е доста трудно да се направи точната комбинация защото не се внасят ритмично всички модели сонди, или ако има сонда няма датчик за нея и.т.н. , но с повечко желание и търпение.....
5. При смяна на вече съществуваща бутилка обикновено възниква и проблем с дължината на тръбите и тяхното разположение, което понякога води до тяхната смяна.
6. Наново се издава паспорт, узаконяване и годишен преглед на новата бутилка.
В заключение:- всичко се прави стига да има желание и да е икономически обосновано.
Благодаря за търпението!
Comment