Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте,
    Да попитам за товарното магаре...
    Става въпрос за Пасат 1,8 моноинжекция. Обикновена газова Ловато.
    От известно време държи високи обороти на газ. С пластмасовото болче на изпарителя не се свалят. Вчера ми направи впечатление, че при обороти празен като затворих на 1/4 примерно болта на трипътника и оборотите паднаха чувствително ??
    Доколкото съм чел, от врътката на изпарителя се регулират оборотите на празен ход, а от трипътника високите обороти и общо взето разхода на газ.
    Нормално ли е болта на трипътника да влияе на оборотите на празен ход ??
    Last edited by svetlastf; d.m.y г., 10:29.
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

    Comment


    • Ако изпарителя "духа" /сиреч пуска някакво количество независимо от реглажният болт/ е нормално като намалиш общия приход да намалиш и количеството постъпващо за празен ход.
      На бензин нормални ли са оборотите на празен ход?
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • На бензин са стабилни около 1000 об.
        Ако говориш за месинговия болт на изпарителя - завит е докрай.

        Ето тук намерих интересно четиво..
        http://store3.data.bg/dobromirski/LPG.doc
        Alfa Romeo 1.8 TS `98
        sigpic

        Comment


        • Не говоря за месинговия болт, а за реглажния винт на изпарителя. Като влезе боклук на клапанчето в изпарителя, почва да му пречи да затвори и изпарителя пуска едно количество което не може да се регулира вече. Както му казваме на жаргонен език-почва да духа. Затова колкото и да навиваш винта изпарителя не реагира. Естествено в тоя случай можеш да намалиш количеството от реглажния тройник преди плочката, но тогава влошаваш качеството на сместа на високите.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • Яснооо...
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • Заиграх се с винта на тройника и този на изпарителя.
              Прави ми впечатление следния праблем....
              При студено палене държи обороти на бензин и в последващо превключване на газ около 1200 оборота / примерно/. Слез известно време на газ почват да надат под 700. Като позагрее още и оборотите се нормализират на около 1000.
              Това спадане на оборотите възможно ли е да се дължи на клапата във филтърната кутия за топъл/студен въздух ? В момента не е фиксирана, но при първа възможност мисля да за я застопоря да не отваря топлия въздух идващ от колекторите.
              Alfa Romeo 1.8 TS `98
              sigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                Не мога да те насоча човек.
                Предишният ми пост беше по-скоро изказване на разочарованието ми от една добра уредба /каквато е Фобос/ и безумното управление на тази фирма. Години наред въпросната фирма тръбеше, че "има официални сервизи" и простосмъртните /като мен примерно/ не са "достойни" да работят с тяхната продукция. Това естествено доведе до вакуум в сервизната им база в страната и страданието на клиентите им обикаляйки и търсейки кой да им сервизира уредбите. Сега ни прозвъняват с оферти, ама никой не ще и да чуе. Всеки газаджия работи с 4-6 марки и няма нужда да е всеможещ и всезнаещ извън тях.
                Това беше обяснение на поста ми.
                Сега на въпроса ти:
                Всичко което е свързано с нормалното сервизиране на газовата ти система си направил. Не мога да знам по каква причина този елементарен двигател да не може да се "изреже" и да трябва да му се пуска допълнително бензиново впръскване, но без да се гледа какво се случва "на живо" не мога да ти помогна. Нещата зависят от прекалено много фактори които няма как да знам.
                Вярно е също така, че и на мен ми се опъват някой коли и се боря с тях макар и да съм правил примерно 20 от същите. Трябва да се намери човека който да се захване и да я направи тая кола.
                Звънни ми утре като съм в сервиза и ще пусна малко връзки да видя с какво мога да помогна в твоя район.
                Тук едва ли ще стане с философстване.
                Фобос Фобос ... Работил съм известно време при тях Е та те такава порнография няма лично аз не бих си купил турско-италянски редуктор от тях
                Alfa 145 1.4/TS/1997'

                Comment


                • Първоначално публикувано от Strato Покажи съобщение
                  Фобос Фобос ... Работил съм известно време при тях Е та те такава порнография няма лично аз не бих си купил турско-италянски редуктор от тях
                  Когато си газифицирах кораба, се ориентирах към Фобос, но уредбата ми я монтираха 2 момчета, които също като теб работили в техен сервиз и силно разочаровани от начина по който се работело там, се махнали и си направили собствен малък сервиз.
                  Свършиха работата много професионално и оттогава нямам никакви проблеми с уредбата.
                  Искам да кажа, че уредбата никак не е лоша. Просто организацията им е лоша.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Аз по тази причина си оставих колата в ръцете на "газаджия-алфист". Предположих, че сърцето му няма да позволи да съсипе Алфата...
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Когато си газифицирах кораба, се ориентирах към Фобос, но уредбата ми я монтираха 2 момчета, които също като теб работили в техен сервиз и силно разочаровани от начина по който се работело там, се махнали и си направили собствен малък сервиз.
                      Свършиха работата много професионално и оттогава нямам никакви проблеми с уредбата.
                      Искам да кажа, че уредбата никак не е лоша. Просто организацията им е лоша.
                      Тя оредбата им е хубава компа също но просто малко хора умеят да ги настройват отношението към работниците е трагично пък и покрай ловатото минават и лавабато (произведени в урбекистан) с фрезован корпус и пренабит сериен номер ... Лично аз съм ги отчитал и записвал серийните номера . Иначе като цяло за цената са префектни стига да ги бутне Вендов или някой друг който знае какво точно прави.
                      Alfa 145 1.4/TS/1997'

                      Comment


                      • Колеги, някой ще изкаже ли мнение от личен опит по следният въпрос:
                        в момента компа на Ландито върви с този фирмуер - LRE184_LAN#02130

                        Ще се качи ли въобще или ще се скапе целият компютър ако опитам да кача следният:LRE194_#00240

                        По запознатите ще открият от какво е породено опасението, че мога да изхвърля Еку-то след подобен опит


                        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                        Comment


                        • Не ти ли е малко възрастен компа за такива неща?
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • ее възрастен сега....... жалко....щях да имам още скалички да гледам умно



                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • Появи се теч на газ от редуктор-изпарителя. Става въпрос за BIGAS RI-21. Опитвам се да намеря някаква информация или схема на редуктора за да знам какво ме очаква като разглобя, но не намирам нищо. Изпуска между корпуса и предния капак. Под преден капак имам предвид капака, който е с регулиращия винт за налягане. Държи се на пръв поглед с 4 глухи гайки. Притеснението ми е, ако сваля само предния капак , трябва ли да източвам антифриза (мисля да не пипам задния капак засега)? Има ли опасност да се посипят пружинки, иглички, клапанчета и прочие детайли?
                              В нета намерих само това като информация:
                              Attached Files
                              Лудия

                              Comment


                              • Сваляш, отваряш смело от гайките и сменяш.
                                Ти какво очакваш да има вътре?
                                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                                Автогаз сервиз-
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                                Comment

                                Working...
                                X