Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Гледам сега датчика които трябва да е сложен на евросондата... Чудя се ако го отворя и сменя всички смд-та за да си наглася "обръщането" и соответно омажа от 90 на 300 колко време ше изкара след това!!? В смисъл незнам през уредчето на таблото какъв ампераж (милиампераж де) минава... Дали ще издържи и тн..
    Нямам време да мисля сега схема а това ми доиде на ум гледаики го...
    По добре е да не разбъзикваш оригиналния датчик на сондата (някой ден можеш да решиш да ползваш оригинална индикация), а да направиш външно съгласуване. За целта е добре да се премери тока, протичащ през бензиновия датчик в двете крайни положения (пълно и празно). Като се знае това, няма да е много сложно да се направи въпросното съгласуване. Ще представлява малка платка с 1 - 2 транзистора и няколко съпротивления.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
      Не съм го мислил, но ще споделиш ли как съгласуваш датчик/на сондата/ от 0 - 90 ома с бензинов от 300 - 0 ома ?
      Не говоря за обръщане а за съгласуване.
      Предполагам, че с някаква електроника би могло да се постигне, но чак пък -"много лесно"...
      няма нужда от съгласуване. само се обръща стълбата с изведения за целта мост, подбират се новите резистори и това е.пускал съм схеми във фиатския форум.

      ---------- Post added at 13:39 ---------- Previous post was at 13:37 ----------

      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      По добре е да не разбъзикваш оригиналния датчик на сондата (някой ден можеш да решиш да ползваш оригинална индикация), а да направиш външно съгласуване. За целта е добре да се премери тока, протичащ през бензиновия датчик в двете крайни положения (пълно и празно). Като се знае това, няма да е много сложно да се направи въпросното съгласуване. Ще представлява малка платка с 1 - 2 транзистора и няколко съпротивления.
      10-15лв струва датчика нов в магазина. мисля че при тая цена няма какво да му се мисли.
      точка

      Comment


      • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        няма нужда от съгласуване. само се обръща стълбата с изведения за целта мост, подбират се новите резистори и това е.пускал съм схеми във фиатския форум.

        ---------- Post added at 13:39 ---------- Previous post was at 13:37 ----------



        10-15лв струва датчика нов в магазина. мисля че при тая цена няма какво да му се мисли.
        Значи както си мислех преди малко.. Да отварям датчика и да го базикам него... Ако се скапе скапе... Нов...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • да, само трябва да внимаваш щото корпуса му е от 2 цилиндрични части споени. баш там трябва да го спукаш,но така че после да може да се затваря.
          точка

          Comment


          • Разтворено е (добре беше залепено)...
            Сега остава да мисля за резистори... а вътре наистина само с преместването на едно резисторче се "обръща" всичко наопаки... Вместо да пада съпротивлението ,то се вдига..
            Мисля да го направя линеино през 27ома стъпка, 11 позиции имам вътре..
            Attached Files
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Разтворено е (добре беше залепено)...
              Сега остава да мисля за резистори... а вътре наистина само с преместването на едно резисторче се "обръща" всичко наопаки... Вместо да пада съпротивлението ,то се вдига..
              Мисля да го направя линеино през 27ома стъпка, 11 позиции имам вътре..
              Засега го направи линейно. Впоследствие за да ти отчита по-точно, ще трябва да направиш малко измервания за да определиш действителното съответствие между реалното количество газ в бутилката и показанието на стрелката. Тогава ще сметнеш новите стойности на съпротивленията.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • бе ти тая снимка със смяна ли я прави
                ако искаш, можеш да се съобразиш с това че при цилиндрична хоризонтална бутилка нивото на течността не е пропорционално с обема и . освен това, когато тя е пълна на 80% фактически е заредена до горе.
                другото е точно да закачиш стрелката.
                точка

                Comment


                • ПП
                  каква сонда си взе
                  точка

                  Comment


                  • Сондата е естествено менте някакво (ферони фараони или нещо такова) Ама я взех за смешни пари от познат (чисто нова е принципно нее монтирана преди това никъде)
                    На платчицата са взели в предвит ,че формата на бутилката е специфична и са изпипали делитея доста прецизно...
                    А за фотото в момента толкова утре повече...

                    Имах време да си поиграя с платката (в два магазина неможах да намеря смд резистори) скъсах се от пулене и от няколко компютърни дъна набавих резисторите, мисля че е готова...
                    Attached Files
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:55.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • за колегата с 156 ТС 1,6 -не е нормално около 60 км с преебана ламбда сонда минавах за 10 лева сега не съм я засичал след като я смених

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Сондата е естествено менте някакво (ферони фараони или нещо такова) Ама я взех за смешни пари от познат (чисто нова е принципно нее монтирана преди това никъде)
                        На платчицата са взели в предвит ,че формата на бутилката е специфична и са изпипали делитея доста прецизно...
                        А за фотото в момента толкова утре повече...

                        Имах време да си поиграя с платката (в два магазина неможах да намеря смд резистори) скъсах се от пулене и от няколко компютърни дъна набавих резисторите, мисля че е готова...
                        Професионално изпълнение. Поздравления!


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Може би тук е мястото да попитам Роби... Преди време имах някакви пдф файлове, не помня дали бяха официални на БРЦ или на Бигас, но няма значение, сега естествено не мога да ги намеря. В тях имаше списък на двигатели за които не се препоръчва монтаж на газова уредба. Присъстваха двигатели на Тойота и на Форд, доколкото помня. Това, което ме интересува е дали двигателите на Хонда ЦР-В от първата генерация са в тази графа или може смело да се карат на пропан-бутан?
                          Лудия

                          Comment


                          • CRV от старата генерация нямат проблеми. Искат само допълнителна мазачка. Новата генерация е по-капризна към инжектори и настройки, но също става. Не съм забелязал да има някакъв проблем с тези коли.

                            Старите си стават и с обикновената газова уредба със съответните възможни забележки, разбира се.
                            Last edited by robygas; d.m.y г., 09:56.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • момчета подскажете колко трябва да е вътрешния диаметър на смесителя на газта при 145-1,6 боксер с GM инжекцион.Благодаря предварително

                              Comment


                              • пробвай с 35 как ще е.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X