Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблемите на бензин със сигурност се дължат и на счупената клапа. Не е ясно дали има и друго, но това ще разбереш като оправиш дебитомера.
    Практически сега при това състояние вероятно ECU - то се лъже, че му постъпва малко въздух, защото като я няма клапата, няма какво да завърти оста на потенциометъра, че да се регистрира някакво количество въздух. Освен ако при счупването тази ос не е блокирала в отворено положение.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Това на втората снимка газовата плочка ли е?Тази мръсотия е от газта.Почисти хубаво,и както ти каза оправи дебитомера.
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • Все тая кое какво е в тази салата......
        Чудно е, че изобщо нещо работи по тази кола.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • Не колата работи много добре на газ, пали, върви и в момента засичам колко гори..
          Просто преди зимата искам да се подсигуря, както и искам да си пали на бензин и да прехвърля на газ след това.Това и сега става, но само когато позагрее!
          Иначе до колегата BillyBoy` това не е точно плочката..но всичко е така.Утре ще изчистя хубаво ще сложа новия ластик и ще покарам така за да видим дали ще иска газов анализатор, защото ако гърми отново пак ще стане така с клапата на дебитомера !!!

          Благодаря за отзивите на всички, приятна вечер от мен Евгени

          Comment


          • За да стигнат дотук нещата, това не са били обикновени детонации а системно каране с взривове. Няма как да не е бедна сместа при положение, че дебитомера на практика е само за да държи газовата плочка. Въпросният дебитомер управлява изцяло нормалната работа не само на бензин а и регулира въздушния поток в различните режими при работа на газ.
            Детонациите се получават най-вече от проблеми в запалването, но могат да бъдат и от бедна смес при пропуски в системата. Това имах предвид в горния пост.
            Аз бих свалил гофрирания маркуч, дебитомера и кутията на филтъра и бих огледал и въстановил всички поражения. Почти е сигурно, че кутията е сцепена под въздушния филтър което също е от значение.
            Когато всичко е въстановено и притегнато, не е лошо да се отиде на диагностика на запалване и газоанализ за да се видят реално нещата, както и да се регулира новия дебитомер.


            НО...щом така те кефи колата може и така да си я караш.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • Наистина кутията бе сцепена под филтъра !
              Значи трябва да си намеря дебитомер, а кутията е оправена вече и всичко съм свалил чак до дроселовата клапа !
              Сега ще ги огледам и ще ги почистя, както и ще видя за дебитомер в продава

              Благодаря ти robygas

              Колата ми харесва, но не и като гърми в колекторите !

              А има ли някаква разлика в дебитомерите на 1.7, 1.8, 2.0 ?
              Last edited by Gena7a_Turb0; d.m.y г., 10:32.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение

                А има ли някаква разлика в дебитомерите на 1.7, 1.8, 2.0 ?

                Eднакви са.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • Наскоро имах същият проблем като колегата.Миришеше на газ яко но смених гумения пръстен на кихалката и всичко заспа.Относно механичния дебитомер,аз мисля,че не играе никаква роля при обикновена газ.Другият вариант е гумените ''O''пръстени на смукателния колектор да са напукани или някой от тях леко да се е извадил и от там да смуче въздух ако щеш каквото искаш сменяй винаги ще гърми.От личен опит със същият мотор съм : Th_up: Пиши като откриеш проблема.
                  Колкото повече набира,толкова повече набира

                  Comment


                  • Колега аз също смених пръстена след това едно кръгче около 2 км поне три пъти пак гръмна..
                    Утре ще ги огледам тези пръстени, защото май са сменяни на моята..
                    Относно дебитомера ще го сменям няма начин, все пак искам и на бензин да покарвам, както и да пали първо!
                    Тези дни ако мога ще поръчам дебитомера, после настройка и ще пиша как е

                    Comment


                    • Благодаря на Роби,
                      че помогна да съживя този дзвер.
                      Alfa Romeo 1.8 TS `98
                      sigpic

                      Comment


                      • Добър ден на всички
                        Имам един въпрос към по-разбиращите от газ!
                        Днеска си преглеждах свещите и кабелите, всичките свещи побелели, някои дори като сняг!
                        Това на бедна смес ли се дължи или..защото работи на газ?
                        Също забелязах, че три от кабелите са напукани по лулата, имам други и ще ги сменя.
                        Там където е винта за плочката, при тройника, го рaзвартях с половин оборот, така ще карам до като ида на настройка и газов анализ
                        А щях да забравя изчистих свещите от белият нагар и ги регулирах на 0.6 !
                        Last edited by Gena7a_Turb0; d.m.y г., 23:42.

                        Comment


                        • Да събудя малко духовете...
                          На колко градуса е най-добре за изпарителя да се настрои ГИ да превключва на газ. Абстрахираме се от разхода на бензин /газ/, говорим за мембраните му.
                          От друга страна заслужава ли си чак толкова загриженост за тези гуми, като се има в предвид увеличения разход на бензин необходим за загряването на двигателя ...
                          Всички знаем как ни се свиди използването на и без това оскъдното количество бенз в колиците ни
                          Alfa Romeo 1.8 TS `98
                          sigpic

                          Comment


                          • какво ти пука, ~20лв е ремонтния комплект.
                            точка

                            Comment


                            • Ясно,
                              пък и този отговор очаквах
                              А на моторчето не му ли е гадно на гърлото от тази студена газ
                              Alfa Romeo 1.8 TS `98
                              sigpic

                              Comment


                              • По отношение на карантиите на изпарителя не е фатално ако обръща на газ и при 25 - 30 градуса. Проблемът е че това май за рейката не е много добре.
                                Моята обръща при около 40 градуса.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X