Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За живота на газовите компоненти какво ще кажете?
    Моя ГИ е на 40 000км, като досега са му сменяни само филтрите(скоро).

    Изпарителя е NIGS R-UNO до 200 коня
    Дюзите RAIL (това пише в гаранцията) , а
    Компютъра е бардолини и е стар и голям

    Какво и кога трябва да се смени?
    Има ли смисъл от по-нов компютър с ОБД и самоадаптация, или и този може да се настрои достатъчно добре?
    Има ли смисъл от нови (и по-бързи?) дюзи?
    Трябва ли да сменя мембраните на изпарителя?

    Мерси.
    156 2.0TS

    Comment


    • Аз не пипам нищо докато не се наложи. Освен филтрите. Сменям профилактично и маркучите, които са нацепени. Моят ГИ няма OBD връзка но това не пречи на перфектното му съвместяване с бензиновото ECU.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Е, те така се монтира бутилка!!!
        http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...9&slink=1fzeuu

        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • Доста Изящен монтаж, тази светла масичка много добре стои там......като изключим факта че веч сее поогънала а за термотръбата няма да коментирам дори
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Е, можел е да прекара тръбите под средната конзола, бутилката под масичката, а на масичката Джони син етикет с лешници и да покани

            Comment


            • Колеги, що е то "бързи дюзи" и имат ли те смисъл в нашите твинспарк алфички?
              156 2.0TS

              Comment


              • Аз съм с RAIL IG1 Apache 1,5 Ома - 2,1 ms, които са доволно бързи за цената си и моторът работи прилично с тях.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Понеже темата ми е свързана и с газовата, а не всички влизате в раздела за 156, бих искал да погледнете: http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...20#post1520020

                  Благодаря!
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Да помислим...
                    Преди 5-6 години ми беше гръмнала газовата електроника и се получи ентересен ефект. 2 цилиндъра работеха на бензин другите 2 на газ... Работеше чудно...

                    Лежа сега и се чудя за следната ситуация:
                    газовата електроника да управлява бензиновите дюзи.
                    Идеята е да мога да си управлявам/глася сместа на бензин!
                    Според мен би трябвало да се получи..
                    Идеи да дадете защо примерно няма да стане!?

                    (проблема ми реално е че на 5000об/м не ми стига бензина... Искам да "отворя" бензиновите дюзи софтуерно малко в повече)
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:19.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Идеята е интересна, но не мисля, че ще се получи току така, защото в газовата карта имаш коефициенти а не абсобютни времена. Т.е - без реално бензиново време, газовият компютър не може да изработи газово или бензиново, ако речеш някак да обърнеш инжекторите.

                      Аз мисля, че идеята ти много по-лесно ще се реализира, ако просто буферираш бензиновите изходи с външни ключове на които софтуерно можеш да укажеш при какви обороти да задържат управляващите импулси и с колко.

                      Но пък всичко това при адаптивно ECU не знам дали ще се получи изобщо без да манипулираш и сигнала от сондата.

                      При всички положения, най-елегантният вариант е да се пипа само по софтуера на бензиновото ECU.

                      PS:

                      Май дремя вече и съм писал някакви бози в началото.

                      Можеш - като над някакви обороти направиш нещо (по възможност автоматично) да откача газовите дюзи от изходите на газовия компютър и на тяхно място да закача бензиновите а картата ще си я натъкмиш в тая зона за целта.

                      Но и в този случай, ако бензиновият компютър е адаптивен, ще свие времената и желаният резултат отива на кино.

                      Не можеш ли просто да сложиш един ламбда емултор, който да работи само над някакви обороти и да лъже, че сместа е бедна?
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:33.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • може да се направи, проблема е ,че ако искаш да караш на газ постоянно и само на моменти искаш да управляваш бензиновите дюзи през газовата, то ще се вкараш в филм малко според мен.
                        Варианта ти в случая (ако говорим за горе описания двоен вариант) е да изработиш една платка с мощни транзистори, през които ръчно да управляваш кога да се подава сигнал на газовите дюзи и кога на бензиновите. Това не е проблем да се направи, но проблема ще е че в газовият софт се задава каква марка и модел са газовите дюзи и съответно с какво съпротивление, от което софта си коригира алгоритмите, понеже всяка дюза (като марка) с различно съпротивление, реагира по различен начин на импулсите. Това реално ще ти е проблем като трябва да управляваш Бензиновите дюзи. Просто софта ще се чуди кво става малко, отделно вкоефициентите зададени в газовата не се знае как ще се отразят на работата на бензинова дюза и съответно дали няма да дави колата (което ще стане вероятно понеже времената ще са по големи (в ниски натоварвания и празен ход говоря.
                        В идеалните условия ако се заиграеш много с размера на газовите дюзи и налягането, можеш да докараш на празен ход коефициент 1 ,а в големите товари и обороти да е малко над 1 (колкото ти е нужно да я донахраниш на бенз, но пак казвам че това е в някъв мега късметлийски сценарий в който бензиновата графика на колата ще го позволи да стане.

                        А Ако имаш газов комп само за управлянието на бензиновите дюзи то нещата ще станат без ядове.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          може да се направи, проблема е ,че ако искаш да караш на газ постоянно и само на моменти искаш да управляваш бензиновите дюзи през газовата, то ще се вкараш в филм малко според мен.
                          Варианта ти в случая (ако говорим за горе описания двоен вариант) е да изработиш една платка с мощни транзистори, през които ръчно да управляваш кога да се подава сигнал на газовите дюзи и кога на бензиновите. Това не е проблем да се направи, но проблема ще е че в газовият софт се задава каква марка и модел са газовите дюзи и съответно с какво съпротивление, от което софта си коригира алгоритмите, понеже всяка дюза (като марка) с различно съпротивление, реагира по различен начин на импулсите. Това реално ще ти е проблем като трябва да управляваш Бензиновите дюзи. Просто софта ще се чуди кво става малко, отделно вкоефициентите зададени в газовата не се знае как ще се отразят на работата на бензинова дюза и съответно дали няма да дави колата (което ще стане вероятно понеже времената ще са по големи (в ниски натоварвания и празен ход говоря.
                          В идеалните условия ако се заиграеш много с размера на газовите дюзи и налягането, можеш да докараш на празен ход коефициент 1 ,а в големите товари и обороти да е малко над 1 (колкото ти е нужно да я донахраниш на бенз, но пак казвам че това е в някъв мега късметлийски сценарий в който бензиновата графика на колата ще го позволи да стане.

                          А Ако имаш газов комп само за управлянието на бензиновите дюзи то нещата ще станат без ядове.
                          Така де... Хвърлям газовата а неината електроника остава за доизкусуряване на бензиновата работа... Според мен трябва да се получи. Махам разни температури за обръщане газ/бензин, махам разни подгрявания и всякакви такива и глася...
                          Това ще бъде пробвано със сигурност....
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Мой познат имаше такава идея но накрая сложи нещо от рода на мегаскуирт. Което всъщност е много добър вариант.
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Да помислим...
                              Преди 5-6 години ми беше гръмнала газовата електроника и се получи ентересен ефект. 2 цилиндъра работеха на бензин другите 2 на газ... Работеше чудно...

                              Лежа сега и се чудя за следната ситуация:
                              газовата електроника да управлява бензиновите дюзи.
                              Идеята е да мога да си управлявам/глася сместа на бензин!
                              Според мен би трябвало да се получи..
                              Идеи да дадете защо примерно няма да стане!?

                              (проблема ми реално е че на 5000об/м не ми стига бензина... Искам да "отворя" бензиновите дюзи софтуерно малко в повече)
                              Замисли ме! За да не стига бензина на 5000об/м трябва бензиновите дюзи да са позапушени и компа да не може да компенсира с адаптацията си това запушване.

                              Не дава ли грешки компа за коефиценти извън границите?
                              Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                              Skype: nmilev64

                              Comment


                              • на мимо случая е друг има едно допълнително Т преди ТС-то в подписа и затова не му стига бенза.
                                Може да се пробва с друг регулатор за налягането на бенза, който да е с по-голям диапазон на работно налягане
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X