Дидо ти от къде зареждаш ако не е таина.аз слагам само в ОМВ и ми ги прави тия проблеми и ми казаха повече там да не слагам на Шел е същата мисля сега да слагам от Лукоил
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки за газта и проблемите ни
Collapse
X
-
Преди на Петрол пълнех (2 шепи прах в бутилката след 8000 км.). После ОМВ и сега отскоро имам карта Лукойл и само там. Ама навсякъде е едно, ако мене питаш. Не може в Германия да минават по 100 -150-200 хиляди на газ без проблем, а тук след вноса на колата да изкарва максимум 50-60 хиляди.
Comment
-
При каране на газ във високи обороти (6000-6500) има ли "детонации", както при бензина или не ? Поразрових се тук във форума и прочетох, че на газ НЯМАЛО детонации... ТОва означава ли, че колата на газ е така да се каже по-защитена от "раждане", от колкото ако я карам на бензин във високи обороти БЕЗ ЧИП! !?!?Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
На газ може да си коригираш сместа във високите обороти за по-сигурно. Повечето инжекциони позволяват да си коригираш коефициента на газовите дюзи в различните оборотни режими и натоварвания. Поне в 144 точки... Само не трябва да се оливаш, че спира да върви с много богата смес.Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:14.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Към вещите в занаята: Я да питам аз - нормално ли е да вържеш водата за изпарителя (г.и. БиГас) към подгряването на дроселовата клапа? Смятате ли, че ще има дебит достатъчно? Няма ли изпарителя да изстива прекалено?
Comment
-
Входа на водните щуцери ва Би газ е 10 мм. Но по принцип трябва водната система да е в перфектно състояние/Да няма запушвания/ , иначе става.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Да ти кажа, преработихме го към маркучите на парното. Щото при движение със 160 примерно се получаваше заскрежаване по рейката с дюзите, а изпарителя беше хладен. Ще видим сега с новата схема как ще е.
Comment
-
По- принцип така трябва да бъде. Сега ще се оправи.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Според мен е индивидуално за всяка охладителна уредба. На пръв поглед всичко изглежда ок… От тялото на термостата (двулитров, осемклапанов, 85 киловатов двигател Опел) излиза тръбичка ф8 и отива да подгрява тялото на дроселната клапа. После отива в разширителния съд. Дебита явно не е голям, не е отчетен и факта, че когато термостатът отвори и охлаждащата течност започне да минава по дебелия горен маркуч на радиатора, дебитът през подгрева на дросела ще се намали още повече.
Факт е, че при такова свързване, при големи натоварвания температурата на редуктора пада под 40 градуса, а инжекторната рейка е ледена, двигателят прекъсва…
Проблемът го има при много Опели (при по-големите кубатури), и след правилно свързване изчезва.
Честно казано се касае просто за мързел… Изпарителят се закача за подгрева на дросела точно за 5 минути. За да го свържете към парното, ще изхабите доста повече време и нерви (достъпът е много труден, често има трипътен пневмоклапан и ако не закачим тройниците на правилните маркучи циркулацията през изпарителя изчезва, ако си пуснем или спрем парното в колата).
Сега редуктора е горещ, дори и след продължително голямо натоварване. Сега съм нащрек за течове. Притесняват ме само пластмасовите Т-преходи (просто не намерих метални).Лудия
Comment
-
Точният термин е МЪРЗЕЛ !!!0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Няма какво да тръпнете. Има си класическа схема на връзване на водата и тя е с ТРОЙНИЦИ!!! Въпреки ,че има много коли които стават и с последоватерно връзване/Като Опела/ , но задължително от ДЕБЕЛИТЕ маркучи. Аз лично си предпочитам класиката ,та да ми е мирна главата, а не
Дидо , а ти и Двигаделиста , сте грамотни хора, толкова ли не го видяхте до сега това?!?0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Еми... Чак сега. Може би сме се предоверили на хората, монтирали газовата. Знае ли човек къде да гледа по-напред вече. То всъщност рядко съм се заглеждал точно в това на тази кола де.
Comment
-
Хихи не знам как го е правил при мен Роби, но и със 190 (спокойно вече съм я разработил колата) не съм имал проблеми с прекъсвания и заледявания (моя ГИ е Бигаз)Още една причина да го похваля
Скоро ще дойде при теб едно момче със същата 147-ца като моята да и слагаш ГИЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Колеги, имам един въпрос (за някой може да е тъп, ама на мен не ми е ясен) към разбиращите. Защо повечето газови инжекции използват сигнала от ламбда сондата, като се връзва към ECU-то им, а далеч по-скъпи и квалитетни като например бигаз изобщо не го ползват?
Благодаря предварително.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
Comment