Известие

Collapse
No announcement yet.

Газта пази ли двигателя от детонации ... ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ..няма никакви детонации на газ няма гръмнали колектори и филтърни кутии нищо няма ....
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
      ..няма никакви детонации на газ няма гръмнали колектори и филтърни кутии нищо няма ....
      Всичко е до настроика!!!
      При мен защо няма гръмнали колектори ,филтри и кутии!?
      Има единствено радост от това ,че с 10лв газ минавам градско ~80км!!!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #18
        Гърменето в колектора ли е за теб детонацията? Защо гърми в колектора? То и на бензин гърми в колектора. Но защо?

        Ако всичко е настроено оптимално няма гърмене!
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Моята кола е с ГИ Бигас от 2005 година, до сега нямам абсолютно никакви проблеми с газовата или заради нея. Хубаво е противниците на газовите уредби да изтъкват аргументи , а не просто да се изцепват без никакви доводи за твърденията си.
          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от BLUE1
            Да също така при някой модификации на Витек двигателите има допълнително впръскване на масло зад главата на буталото с цел охлаждане при високи обороти, но това няма нищо общо с обсъжданият въпрос.
            Ами явно не си запознат ма да ти кажа че буталото има чело не глава и колата от подписа ти също има такива пръскалки
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Защо първо не прочетете какво е това детонационно горене, детонационна устойчивост и октаново число, и после да вземете да пишете щуротии. ?
              Октановото число на газта е по-високо от на който и да е бензин, така, че опасност от детонационно горене НЯМА. За съжаление, скоростта на изгаряне е много по-малка в сравнение с бензина и при високи обороти изпускателният клапан отваря преди да е завършило горенето в камерата. Високата скорост и температура му виждат сметката. Тук на помомощ идва ТАП (time advance procesor), който дава предварение в центровката. Повечето коли са снабдени с "кnock sensor" , който засича евентуално детонационно горене, и ECU-то веднага измества центровката в закъснение.
              Другите лоши последици, са от водата която се отделя при горенето, но те са единствено за изпускателната система. От другата страна, попадането на вода в горивната камера я "измива" от нагар (същото се получава при впръскане на вода във всмукателният колектор (след дебитомера) със ПУЛВЕРИЗАТОР).
              Last edited by търтей; d.m.y г., 18:58.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Всичко е до настроика!!!
                При мен защо няма гръмнали колектори ,филтри и кутии!?
                Има единствено радост от това ,че с 10лв газ минавам градско ~80км!!!
                Прав си колега .
                При мен също няма такива дивотии първо защото колата ми е ок ,второ си карам на бензин,трето и да гръмне в колектора някой път ми е все тая защото е метален е верно минавам с 10 лв ~ 50 км градско ама това е горивото което предпочитам .
                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                  Какво да чете http://www.flashlube.bg/bg/applicati...nload_file/70/, като това се отнася само за няколко марки автомобили (едната за която се сещам е Ford), при които имало някаква специфика и затова е тази добавка. Поинтересувай се във Fobus и ще и обяснят. Моторите на Alfa не се ниждаят от нея и затова не присъстват в списъка на засегнатите автомобили
                  Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 16:24.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                    Какво да чете http://www.flashlube.bg/bg/applicati...nload_file/70/, като това се отнася само за няколко марки автомобили (едната за която се сещам е Ford), при които имало някаква специфика и затова е тази добавка. Поинтересувай се във Fobus и ще и обяснят. Моторите на Alfa не се ниждаят от нея и затова не присъстват в списъка на засегнатите автомобили
                    Колега, ако ще ме цитираш пусни пълния ми пост , а не извадена от контекста фраза. Линка който съм пуснал е с образователна цел за хора, които не правят разлика между смазване на двутактови двигатели работещи на газ и системата за охлаждане и смазване на клапаните при газовите уредби. Не на мен трябва да обясняват техниците от Fobus кои марки коли имат нужда от описаното устройство.
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Понеже предишното ми мнение беше изтрито,ще ме светнете ли за какво иде реч ,че нещо не схващам?

                      fiore: сори роби, не го изтрих защото е невярно, а защото темата се изместваше към японски автомобили
                      Last edited by fiore; d.m.y г., 14:33.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment

                      Working...
                      X