Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали "Странна история"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Обединих ти темите. Това с газовите дюзи и възможното им изпускане отпадна както ти писах на ЛС.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #17
      Този проблем само на ГИ ли го има?
      Че и при мен се проявяват тези симптоми с трудното палене на бензин след работа на газ.
      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


      Renault Megane II Grand Tour-2004г

      Comment


      • #18
        Да, ходих при едни газ..... да го видят те като го видяха и казаха ходи на диагностика ама само в БРЦ щото не знаели кой може да има програмата за диагностика (направо ми казаха че нямат и не знаят кой може да има- щото имали но за по новите модели).Абе........ какво да се прави.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
          Този проблем само на ГИ ли го има?
          Че и при мен се проявяват тези симптоми с трудното палене на бензин след работа на газ.
          При обикновените газови даже го има по-често този проблем.
          Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dobri_g Покажи съобщение
            При обикновените газови даже го има по-често този проблем.
            И причината е че изпуска газ в тръбите за въздуха ли?

            Comment


            • #21
              Дам- точно газ в тръбите за въздуха изпуска,и колата се дави при смесване на бензин и газ,но каква е точно причината при тебе?

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ivl Покажи съобщение
                И причината е че изпуска газ в тръбите за въздуха ли?
                След като загасиш колата остава газ в тръбите и всмукателния колектор. Не е задължително да изпуска.
                Също не задължително и това да е проблем, при повечето автомобили не пречи.
                Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dobri_g Покажи съобщение
                  След като загасиш колата остава газ в тръбите и всмукателния колектор. Не е задължително да изпуска.
                  Също не задължително и това да е проблем, при повечето автомобили не пречи.
                  Не пречи ,но след 5 мин като запалиш пак се получават понякога доста добри взривове.
                  При мен поне е така,сега ще я оставям винаги на бензин като я гася,дано да има ефект.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #24
                    Аз пък нямам никакви проблеми с паленето откакто Роби ми настрои газта иначе преди ми ги правеше тия номера
                    Video meliora proboque deteriora sequor.

                    Comment


                    • #25
                      Извинявам се че пиша тук, но виждам че темата е и по моя проблем затова ще споделя.

                      Колата е 156 1.8 TS 16V 98" с ГИ (BRC - сложен преди 3 дена ) изминал съм 270км с 37 литра ГАЗ извънградско 200км 100-160км/ч което както и да го смятам прави над 7-8 литра върху извънградското което ми дава на бензин. И това е най-малкият проблем. Проблем с вървежа на газ нямам като изключим, че все едно съм сипал 70/30 бензин/нафта в резервоара . Основният проблем идва от това че коагато паля при студен двигател (задължително и автоматично на бензин) около 5-8 минути при температурата в момента която е около 0-та колата докато загрее гасне 2-3 пъти , ако подам лека газчица пак гасне, ако подавам плавно почва да тресе двигателя и да вдига оборотите с 1 оборот на минута . И това е само докато загрее след като загрее и включи на газ проблеми особени няма , но когато включа на бензин на ниските обороти колата направо умира , ако подам рязко газ също го няма онова ускорение което го има в колите над 50кс. Утре я връщам на Гъзаджиите които МИ ГО СЛОЖИХА да я донастройват, но понеже проблемите са на бензин, а не на газ ще имат оправдание. Някой имал ли е подобен проблем ?

                      Comment


                      • #26
                        Проблема ти се появява на бензин защото газта ти е много обогатена.
                        Заради това че е обогатена на газ компа си записва стойности че работи с обогатена смес и се адаптир5а към тях. И когато минеж на бензин положението съсвем замирисва. За да я оправиш единият вариант е да я караш само на бензин но преди това е добре да се занулят адаптивните параметри Ако го направиш и покараш 50 км на сутринта всичко ще си е както преди. Газовата иска настройка когато се направи както трябва настройката разиката във вървенето ще е минимална а разхода ще е 1-2 литра отгоре на бензиновия.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Оказа се, че моят проблем е бил в дебитомера колата не ми е вървяла добре на ниски обороти и преди. На бензин промяната е дрстична, на газ върви повече отколкото вървеше преди на бензин.

                          Comment


                          • #28
                            Да се включа и аз в клуба със странният проблем, имах си отделна тема, но от два дни установих, че проблема е от ГИ.
                            ГИ е BIGAS Sequential GIS монтиран през 2005 година в Италия, инжекторите са Biagiotti FAST, проблема е същият като на колегата, след като съм карал на газ трудно пали не зависимо дали е топла или студена, даже ако я прехвърля на бензин непосредствено преди да изключа двигателя, проблема пак си остава, но от два дни карам единствено на бензин и проблем нямам. За съжаление през февруари имах проблем с неравномерен ход на двигателя на газ и посетих единственият сервиз в Пловдив където има софтуеър за моята газова, където цял ден ми правиха профилактика на газовата рейка с дюзите, като преди това се опитаха да ми я сменят директно с някаква "много добра" на стойност 70 лева. В заключение се оказа, че свещите ми са за смяна и имам две пробити лули, но това не попречи на "майсторите" да ми вземат пари за безсмислената си работа. Та въпроса ми е какво да правя с рейката?
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                              Та въпроса ми е какво да правя с рейката?
                              Сваляш я цялата. Надуваш с уста през големия щуцер като държиш запушен с пръст/може и среден/ срещуположния тънък и не трябва да излиза нищо от щуцерите на дюзите. Излиза ли-значи е за ремонт. Просто гледаш коя дюза изпуска в затворено положение.


                              Направо ме заинтригува с тая цена за цяла рейка...!
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • #30
                                Благодаря за съвета, ще пробвам още утре, а рейката която ми предлагаха сигурно беше китайска. Преди няколко месеца когато уж правиха профилактика на рейката изразяваща се в смяна на О пръстенчета ми взеха над стотачка, предполагам, че проблема отново е в тях, искам да попитам това нормална цена ли е и нормално ли е да я ремонтирам през 3 месеца?
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X