Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 155 на газ... какво да бъде ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Сега да кажа... сложил съм обикновено АГУ след като смених колекторите...40 лв ми излезе смяната + колектора. 370 лв ми излезе абсолютно всичко + поставянето на системата и гаранцията. Питането ми е следното, разход ми дава извън града 8... предполагам е нормално, в града ми идва към 15 в последните дни поне така го смятам. Нормален и очакван ли е този резултат от двигателя ?!

    Comment


    • #32
      Разходът на градско е адски относително понятие. В зависимост от задръствания, околна температура и качеството на газта......и още една камара фактори, може да варира в много широки граници (същото е вярно и за останалите видове горива).
      Определящ показател за добрата работа на газовата уредба си остава извънградският разход.
      Според мен 8/100 е добро постижение.
      Моето най-добро постижение е при 2 - литров двигател (115 коня) с изпарител Renzo - Landi (от старите) и адванс процесор и скорост 90 - 120 - 7,5/100.

      P.S: Иначе по въпроса за класическата АГУ и гърмежите: Независимо от това дали се ползва метален колектор, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО e монтирането на добра кихаща плочка. Под "добра" разбирам такава с относително големи радиални отвори и мека и добре еластична гума върху тях. Да не забравяме, че освен колекторите и дебитомерите (особено старите - механичните) също много страдат от гръмотевиците. А никак не са евтини.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:12.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Karaqnev Покажи съобщение
        Сега да кажа... сложил съм обикновено АГУ след като смених колекторите...40 лв ми излезе смяната + колектора. 370 лв ми излезе абсолютно всичко + поставянето на системата и гаранцията. Питането ми е следното, разход ми дава извън града 8... предполагам е нормално, в града ми идва към 15 в последните дни поне така го смятам. Нормален и очакван ли е този резултат от двигателя ?!

        Нормален градски разход за 155 е 12-13.
        Отиди на газоанализ. Нормално е след монтаж да има някакво време за адаптиране на уредбата.
        Смени си въздушния филтър.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Нормален градски разход за 155 е 12-13.
          Отиди на газоанализ. Нормално е след монтаж да има някакво време за адаптиране на уредбата.
          Смени си въздушния филтър.
          Интересно,аз никога не съм правил такъв разход Мойта 155-ца е 1.8 8V 96г,и от година и половина съм с ГИ БСМ. Български газов инжекцион,от който съм много доволен,настройва се много коректно чрез горивната карта.Но този разход дори на бензин не го прави,при все че колата на газ е настройвана с широколентова сонда и е настроена точно във всички режими(все пак имаме опит с бензинови зверове ).
          Та поста ми е просто като странен въпрос малко за толкова ниския разход на тез алфи.Аз под 13,5 градско никога не съм свалял и то карайки по възможно най-икономичния режим,а извънградско съм падал максимум на 8,2,което е добре,но успях да го направя само един път

          П.П.Един приятел с 155 2.0 8V с обикновена газова дори до моя разход не може да слезе
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Comment


          • #35
            Карам с обикновена газова уредба Ловато от 11 години една 155, 2.0 TS.
            Разход градско-12-13
            Навън 7,5 -9.
            Това е. Врътнал съм и 130000км на тая уредба и съм правил изпарител 2 пъти горе долу през 4 г.

            Вярно е и, че съм спокоен шофьор.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #36
              Явно вярно ще се окаже че 1.8 нестига че е доооста по умрял от 2.0 ,ами и гори повече
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
                Явно вярно ще се окаже че 1.8 нестига че е доооста по умрял от 2.0 ,ами и гори повече
                Мерил ли си скоро компресия на двигателя? Високият разход може да се дължи на ниска компресия, лоши свещи..........
                Иначе принципно при 4 клапана на цилиндър при един и същи работен обем и при една и съща скорост двигателят дава по-малък разход от този с 2 клапана.
                Така, че не е странно това, че 2.0 със 16 клапана дава същия или по-нисък разход от 1.8 с 8 клапана.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
                  Явно вярно ще се окаже че 1.8 нестига че е доооста по умрял от 2.0 ,ами и гори повече
                  Абе така не може точно да се сравни. Различен стил на каране , различни маршрути и градове. Градско Русе и градско София не може да се сравни. Да не говорим , че и различните маршрути дават ралика -макар и в един град. Аз например 8 километра сутрин и вечер ги минавам за 40-45 минути по задръстванията и тръгвам и спирам поне 40-50 пъти само в едната посока.
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #39
                    Значи сипах си на обичайната газ станция и ми даде разход 11.5 като 20 км са извънградски. Нормално е мисля, дори и газанализа е излишен според мен... откато съм я сложил не е качвана на анализатор и ми се искаше, но не знам какъв ще е ефекта едва ли може да падне още

                    Comment


                    • #40
                      Винаги може да падне, но за сметка на влошаване динамиката на двигателя.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Около 1000 km след монтажа - когато мембраните са разработени уредбата се донастройва
                        Video meliora proboque deteriora sequor.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                          Около 1000 km след монтажа - когато мембраните са разработени уредбата се донастройва
                          Това при положение, че мембраните и гумичките са оригинални. С български ремонтни комплекти през първите 1000 км непрекъснато трябва да се донастройва. Настройваш, минаваш 10 км и изчезват тихите обороти. Или правиш перфектна настройка и на следващия ден сякаш никога не е правена настройка.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Това при положение, че мембраните и гумичките са оригинални. С български ремонтни комплекти през първите 1000 км непрекъснато трябва да се донастройва. Настройваш, минаваш 10 км и изчезват тихите обороти. Или правиш перфектна настройка и на следващия ден сякаш никога не е правена настройка.
                            Това от опит ли го казваш или по разкази на очевидци?

                            Платното от които се секат мембраните за всякакви видове редуктори обикновено е Италианско или Френско. Та в тоя ред на мисли няма никаква логика да се разтяга или свива по различен начин независимо къде е сечено в определената форма.
                            Вярно е обаче, че между производителите на нашия пазар има и мърльовци. Просто е въпрос на избор.

                            ---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:38 ----------

                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Винаги може да падне, но за сметка на влошаване динамиката на двигателя.
                            Влошената динамика винаги води до висок разход.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                              Това от опит ли го казваш или по разкази на очевидци?

                              Платното от които се секат мембраните за всякакви видове редуктори обикновено е Италианско или Френско. Та в тоя ред на мисли няма никаква логика да се разтяга или свива по различен начин независимо къде е сечено в определената форма.
                              Вярно е обаче, че между производителите на нашия пазар има и мърльовци. Просто е въпрос на избор.

                              ---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:38 ----------



                              Влошената динамика винаги води до висок разход.
                              От личен опит го казвам. 9 години карах с Renzo Landi (електрически). За това време съм му сменял само гумичките на клапите с български. И не съм имал проблеми. Тази пролет обаче се наложи да му сменя и мембраните. Поради палене през зимата само на газ, голямата мембрана си замина. Взех българси мембрани за Renzomatic от магазинчето на Х. Ботев преди Симеон вдясно (сутеренчето). В комплакта я имаше и вакуумната мембрана. Тази на втората камера видимо беше от що годе добър материал. Но тази на първата беше някакъв майтап. И въпреки, че бях сигурен в това, че на старата нищо и няма, кой ме би по главата да я сменям. ................
                              И като се почнаха едни реглажи.............на всеки 10 км. Настроиш всичко както трябва и на другия ден наново. Карах така 2 месеца и накрая го отворих и му върнах старата мембрана на първата камера. Нещата значително се стабилизираха. Горе долу по същото време мой приятел направи същото на едно Marini. И на него му побеля главата от настройки. Сега си търси оригинални мембрани, но понеже трудно ще намери, вероятно ще сменя изпарителя.

                              А това за увеличения разход при влошена динамика не съм много съгласен. Разходът ми е падал значително, като притворя тройника, но колата ускорява като Икарус.
                              Нали същата идеология я има и при ГИ. Сега гледам Фобоса с 3 режима. Нормален, икономичен и турбо. Аз още не съм пробвал как е разходът на различните режими, но някой колега с опит може да сподели.
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:35.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Мерил ли си скоро компресия на двигателя? Високият разход може да се дължи на ниска компресия, лоши свещи..........
                                Иначе принципно при 4 клапана на цилиндър при един и същи работен обем и при една и съща скорост двигателят дава по-малък разход от този с 2 клапана.
                                Така, че не е странно това, че 2.0 със 16 клапана дава същия или по-нисък разход от 1.8 с 8 клапана.
                                Мотора е в много добра кондиция,като го сравнявам с 2.0 8V,т.е. сравнявам старите верижини мотори един с друг,а не 16 клапанов с 8 клапанов.
                                Абсолютно съм съгласен че дори при зареждане на различни газстанции качеството и количеството на газта ще е различна,не един път съм го изпитвал.
                                Също съм съгласен и за влошената динамика при прекалено "скопена" кола.
                                Смятам че след опитите които направихме при настройката на моя БСМ,се установи че самото настройване със "самонастройка" оставя автомобила с прекалено богата смес.Така наименованата в софтуера "финна настройка" също дава много бедна възможност за настройване при все че при нея има и три режима-икономичен,стандартен и спортен(изменят само коефицентите след половината по таблицата).Открихме че при "работа с карта" всичко става доста точно и прецизно.За целта обаче обикновен газанализатор не върши работа т.к. няма как да се ползва в движение,трябва уред за мерене на смесите.Както казах по-горе имаме и знаем как да работим с него(оказва се че този уред наред с уреда за температурата на водата е може би най-важния за изправността на мотора) и да не се повтарям се оказа че колата е много богата във всички режими освен тия над 5500 оборота.Коригирахме я и остава да я засека да видя какъв ще бъде разхода,като вървене няма никаква разлика от както беше с богатите смеси.
                                Та искам да кажа че специално ГИ трябва да се настройва прецизно точно за да му се използва капацитета.
                                Last edited by ivanko_rs; d.m.y г., 22:39.
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Comment

                                Working...
                                X