Положително ще има намаление на разхода, след корекциите, които сте направили. Аз нямам никакъв практически опит с ГИ, но нещата по отношение на влошената динамика заради прекалено богата смес и респиктивно висок разход са сходни с класическите АГУ.
Така, че смятам, че следвате правилния подход.
Това имах впредвид, когато дискутирахме връзката между лоша динамика и висок разход с колегата Роби.
Лоша динамика може да има като следствие от много богата или много бедна смес. В първия случай следствието е голям преразход. Във втория случай се забелязва понижен разход но за сметка на комфорта при шофирането.
Накратко правилната настройка е тази при която за всякакви обороти се получава горивна смес НЕ по-богата отколкото е необходимо.
Така, че смятам, че следвате правилния подход.
Това имах впредвид, когато дискутирахме връзката между лоша динамика и висок разход с колегата Роби.
Лоша динамика може да има като следствие от много богата или много бедна смес. В първия случай следствието е голям преразход. Във втория случай се забелязва понижен разход но за сметка на комфорта при шофирането.
Накратко правилната настройка е тази при която за всякакви обороти се получава горивна смес НЕ по-богата отколкото е необходимо.
Comment