От една седмица забелязах ,че когато паля на газ въртя на стартер по-продължително и след това пали.Преди това го нямаше,палеше по лесно.Това го прави топла и студена.Понякога и на празен ход държи към 500 оборота и и след секунди се нормализират.От какво може да е това?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Палене на газ
Collapse
X
-
Да колега,с обикновена газова е 1.7 TS 8v.Днес ще почистя стъпковото моторче и ще видя резултата.Last edited by alfonso 155; d.m.y г., 09:55.Колкото повече набира,толкова повече набира
Comment
-
След като загасиш двигателя, изчакай 1 минута, свали гумената тръба от изхода на изпарителя и намажи изхода със сапунена вода, за да видиш дали не излиза газ. Причината за трудното палене може да е давене в резултат на пропускаща газ клапа.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Колеги, когато колата е студена на газ не се пали. Защото газта трябва да се изпари и за да се изпари и трябва топлина, която я взима от околността. И изпарителят даже може да се вледени, а от там да замине мембраната бавно и славно. Та те това ти е проблемът - за смяна на мембрана и ФИЛТЪРА на клапана ти. Ако колата ти работи добре на бензин просто не я пипайAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеКолеги, когато колата е студена на газ не се пали. Защото газта трябва да се изпари и за да се изпари и трябва топлина, която я взима от околността. И изпарителят даже може да се вледени, а от там да замине мембраната бавно и славно. Та те това ти е проблемът - за смяна на мембрана и ФИЛТЪРА на клапана ти. Ако колата ти работи добре на бензин просто не я пипай
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Моята и при -23 я палех на газ и не съм имал никакви проблеми. Просто палиш и след половин минута трябва да тръгнеш, защото след около минута бутана, който е в течна фаза, започва да дави мотора. Тогава изключваш газта, до като го изгори и пак я включваш и така няколко пъти , но само при тия температури. Над -10 никога не съм имал проблеми.
Сега усещам, как се надига дружен вой, че съм кретен, защото като изключа газта, включвам бензина и става мазало.
Аз за това бях отворил тема в газовия, "как се спасих от простотиите"
За мене тия щракала с автоматичното прехвърляне на газ-бензин са пълна кретения и за това ги изхвърлям. Освен това са една голяма язва.
Относно непаленето на газ.
Причината е само една.
Гумичките на клапаните на двете степени.
Лек за грош и половина.
Всичко това при добре регулирана газова. За кабели, свещи и прочие не говоря.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеЗа мене тия щракала с автоматичното прехвърляне на газ-бензин са пълна кретения и за това ги изхвърлям. Освен това са една голяма язва.точка
Comment
-
Аз съм използвал по-различна методика. Понеже изпарителят ми нямаше обогатител, преди палене давам контакт, при което газовият клапан отваря. Понеже двигателят не работи, клапанът затваря след 2 - 3 секунди. Тогава изключвам от контакт и отново давам на контакт, за да се отвори повторно клапанът. Така - 2 или 3 пъти, за да се насити изхода на изпарителя с газ.
След това паля и като запали крепя възможно най ниски обороти, защото обледеняването е пропорционално на дебита газ. Изчаквам така 3-4 минути докато подгрее малкият кръг и потеглям. Дори си бях монтирал температурен датчик на изпарителя и индикация на таблото.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениене си само ти да си открил топлата вода
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАз съм използвал по-различна методика. Понеже изпарителят ми нямаше обогатител, преди палене давам контакт, при което газовият клапан отваря. Понеже двигателят не работи, клапанът затваря след 2 - 3 секунди. Тогава изключвам от контакт и отново давам на контакт, за да се отвори повторно клапанът. Така - 2 или 3 пъти, за да се насити изхода на изпарителя с газ.
След това паля и като запали крепя възможно най ниски обороти, защото обледеняването е пропорционално на дебита газ. Изчаквам така 3-4 минути докато подгрее малкият кръг и потеглям. Дори си бях монтирал температурен датчик на изпарителя и индикация на таблото.
Първо слагам чист концентрат антифриз, за да не замръзва и да има циркулация и второ смазвам изпарителя с руска оръжейна смазка. Съвсем тънко.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКолегите с опит с класически АГУ добре знаят това, че не е никакъв проблем палането само на газ (дори при -10 градуса). Просто си има чалъм.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНе е така, до време е. Просто съсипваш изпарителя при обикновена газова
Класически АГУ - та съм експлоатирал по този способ в продължение на около 25 години
Сменял съм мембрани средно на 50K пробег
А за пробег от 50K заради палене на газ се икономисват повече от 20 лв (стойността на мембраните)
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДо време, до време..........колко да е до време
Класически АГУ - та съм експлоатирал по този способ в продължение на около 25 години
Сменял съм мембрани средно на 50K пробег
А за пробег от 50K заради палене на газ се икономисват повече от 20 лв (стойността на мембраните)Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment