Известие

Collapse
No announcement yet.

Палене на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Палене на газ

    От една седмица забелязах ,че когато паля на газ въртя на стартер по-продължително и след това пали.Преди това го нямаше,палеше по лесно.Това го прави топла и студена.Понякога и на празен ход държи към 500 оборота и и след секунди се нормализират.От какво може да е това?
    Колкото повече набира,толкова повече набира

  • #2
    С обикновена газова ли си?
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #3
      Да колега,с обикновена газова е 1.7 TS 8v.Днес ще почистя стъпковото моторче и ще видя резултата.
      Last edited by alfonso 155; d.m.y г., 09:55.
      Колкото повече набира,толкова повече набира

      Comment


      • #4
        Стига сте ги ровили тия коли, просто на газ така си пали......докато газта напълни изпарителя......Първо виж филтъра за газта....
        Last edited by toto99; d.m.y г., 10:52.
        Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

        Comment


        • #5
          Много е вероятно да ти е амортизиран изпарителя.Но не забравяй че е редно първо да палиш на бензин.

          Comment


          • #6
            След като загасиш двигателя, изчакай 1 минута, свали гумената тръба от изхода на изпарителя и намажи изхода със сапунена вода, за да видиш дали не излиза газ. Причината за трудното палене може да е давене в резултат на пропускаща газ клапа.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Колеги, когато колата е студена на газ не се пали. Защото газта трябва да се изпари и за да се изпари и трябва топлина, която я взима от околността. И изпарителят даже може да се вледени, а от там да замине мембраната бавно и славно. Та те това ти е проблемът - за смяна на мембрана и ФИЛТЪРА на клапана ти. Ако колата ти работи добре на бензин просто не я пипай
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Колеги, когато колата е студена на газ не се пали. Защото газта трябва да се изпари и за да се изпари и трябва топлина, която я взима от околността. И изпарителят даже може да се вледени, а от там да замине мембраната бавно и славно. Та те това ти е проблемът - за смяна на мембрана и ФИЛТЪРА на клапана ти. Ако колата ти работи добре на бензин просто не я пипай
                Колегите с опит с класически АГУ добре знаят това, че не е никакъв проблем палането само на газ (дори при -10 градуса). Просто си има чалъм.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Моята и при -23 я палех на газ и не съм имал никакви проблеми. Просто палиш и след половин минута трябва да тръгнеш, защото след около минута бутана, който е в течна фаза, започва да дави мотора. Тогава изключваш газта, до като го изгори и пак я включваш и така няколко пъти , но само при тия температури. Над -10 никога не съм имал проблеми.
                  Сега усещам, как се надига дружен вой, че съм кретен, защото като изключа газта, включвам бензина и става мазало.
                  Аз за това бях отворил тема в газовия, "как се спасих от простотиите"
                  За мене тия щракала с автоматичното прехвърляне на газ-бензин са пълна кретения и за това ги изхвърлям. Освен това са една голяма язва.
                  Относно непаленето на газ.
                  Причината е само една.
                  Гумичките на клапаните на двете степени.
                  Лек за грош и половина.
                  Всичко това при добре регулирана газова. За кабели, свещи и прочие не говоря.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    За мене тия щракала с автоматичното прехвърляне на газ-бензин са пълна кретения и за това ги изхвърлям. Освен това са една голяма язва.
                    не си само ти да си открил топлата вода
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Аз съм използвал по-различна методика. Понеже изпарителят ми нямаше обогатител, преди палене давам контакт, при което газовият клапан отваря. Понеже двигателят не работи, клапанът затваря след 2 - 3 секунди. Тогава изключвам от контакт и отново давам на контакт, за да се отвори повторно клапанът. Така - 2 или 3 пъти, за да се насити изхода на изпарителя с газ.
                      След това паля и като запали крепя възможно най ниски обороти, защото обледеняването е пропорционално на дебита газ. Изчаквам така 3-4 минути докато подгрее малкият кръг и потеглям. Дори си бях монтирал температурен датчик на изпарителя и индикация на таблото.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        не си само ти да си открил топлата вода




                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Аз съм използвал по-различна методика. Понеже изпарителят ми нямаше обогатител, преди палене давам контакт, при което газовият клапан отваря. Понеже двигателят не работи, клапанът затваря след 2 - 3 секунди. Тогава изключвам от контакт и отново давам на контакт, за да се отвори повторно клапанът. Така - 2 или 3 пъти, за да се насити изхода на изпарителя с газ.
                        След това паля и като запали крепя възможно най ниски обороти, защото обледеняването е пропорционално на дебита газ. Изчаквам така 3-4 минути докато подгрее малкият кръг и потеглям. Дори си бях монтирал температурен датчик на изпарителя и индикация на таблото.
                        Твоя пост, колега ме подсети за две важни неща.
                        Първо слагам чист концентрат антифриз, за да не замръзва и да има циркулация и второ смазвам изпарителя с руска оръжейна смазка. Съвсем тънко.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Колегите с опит с класически АГУ добре знаят това, че не е никакъв проблем палането само на газ (дори при -10 градуса). Просто си има чалъм.
                          Не е така, до време е. Просто съсипваш изпарителя при обикновена газова
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Не е така, до време е. Просто съсипваш изпарителя при обикновена газова
                            До време, до време..........колко да е до време

                            Класически АГУ - та съм експлоатирал по този способ в продължение на около 25 години
                            Сменял съм мембрани средно на 50K пробег
                            А за пробег от 50K заради палене на газ се икономисват повече от 20 лв (стойността на мембраните)


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              До време, до време..........колко да е до време

                              Класически АГУ - та съм експлоатирал по този способ в продължение на около 25 години
                              Сменял съм мембрани средно на 50K пробег
                              А за пробег от 50K заради палене на газ се икономисват повече от 20 лв (стойността на мембраните)
                              няма да те убеждавам, че не е точно така. Време, труд, изпарителят започва да работи бавно но славно непостоянно и недобре, разход, въртене, ...
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X