Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Е то администратора на раздела ти иска кординати... Може и на някоя среща да се появи въпросната кола за да видим ние непросветените какво се случва...
    Мен не ме влекат подобни системи, но може пък и някой да е открил топлата вода.
    За тази Жулиета има уредба, но досега не съм чувал някой да спира изобщо бензиновите инжектори.
    В горния си пост написах за 156 2.0 JTS. Производителя дава 20-30% бензин, но не е точно така. Иначе се прави тази кола вече.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • Хехе то стана малко мазало пак тука.
      Аз пък мога да кажа и гарантирам че ще мога да го направя - Мога дасложа газ и на пагани зонда и ламбо миура и на квото искате и гарантирам че ще я докарам да си върви на пусшка на газ и че няма му светне чек енджина заради кофти смес, Но НО НОО кога ще му се опреебът бензиновите дюзи никой не знае и затова говорим.

      Коега Алекс, който ти го е обяснил ти го е казал така, че хем да не те лъже, хем да не кажа цялата истина
      Тая дюза ако някой чака да я охлади от нахлулата вете изпарена газ смесена с въздуха, ще има да взема и му желая успех с чакането за охлаждане.
      Световно известно е че и без да спират да работят си се преебават при пъти по-кратък живот/пробег, спрямо нормална кола с предкамерно впръскване , точно заради това прегряване и агресивната среда на работа.
      Тия от БРЦ и другие големи фирми да не са тъпи да се занимават да правят коли с директно впръскване на газ и то през бензиновите инжектори, точно заради техният живот първо и второ защото така бензиновият комп си регулира всичко и така имаме идеални смеси и няма опасения за омазана дългосрочна или мултиолицирана адаптация на мотора или пък да гледаме как краткосрочната такава играе като луда от +5-6% до минус 5-6% и тн и тн.

      Относно 156 ЖТС, според мен завишения градски % на бензна е точно заради празият ход на бенз иначе с доста марки ГИ може да се направи тази кола и да се нагаси да пръска и бензин едновременно, както и празният ход да се направи на бенз и то при обороти които ние си искаме (вярвам доста хора са наясно- пиша го за хората които прсто четът информативно)


      И наистина помоли тоя пич да обясно с подробности всичко по системата и на какво дава гаранция, понеже и най-евтиният ГИ има 2 години гаранция.....

      Относно Жижката дето е 90к на газ, съм склонен да твърдя че или на празен ход е на бензин а във високите довпръсква бенз с газта или само довпръсква някакъв % бенз съвместно....
      Last edited by don_pepone; d.m.y г., 16:09.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Тук некой си пуска наволя партенки и очаква, че останалите ще му се вържат.

        Дискутираната Жужа няма как да е 1,7 (240) щото такъв мотор няма. Най-вероятно става въпрос за 1,8 Tbi (240), за който примерно BRC имат конверсия:

        http://www.brc.it/pdf/lista_privati_en.pdf


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Тук некой си пуска наволя партенки и очаква, че останалите ще му се вържат.

          Дискутираната Жужа няма как да е 1,7 (240) щото такъв мотор няма. Най-вероятно става въпрос за 1,8 Tbi (240), за който примерно BRC имат конверсия:

          http://www.brc.it/pdf/lista_privati_en.pdf
          Дръж се прилично. Не пускам партенки, а ти престани да се заяждаш и най-вече да пишеш глупости
          1750 TBi 240 bhp TCT Veloce


          http://carconfigurator.alfaromeo.com/en_UK/Giulietta

          Comment


          • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Дръж се прилично. Не пускам партенки, а ти престани да се заяждаш и най-вече да пишеш глупости
            1750 TBi 240 bhp TCT Veloce

            http://carconfigurator.alfaromeo.com/en_UK/Giulietta


            Вместо да ми правиш анализ на поведението, спри да пишеш опасни групости, че някой може да те послуша и да си навлече главоболия.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:01.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Вместо да ми правиш анализ на поведението, спри да пишеш опасни групости, че някой може да те послуша и да си навлече главоболия.
              .... от твоите постове (просто допълних)

              Comment


              • Обикновена АГУ на 2.0JTS възможно ли е да се сложи и има ли нещо специфично?
                Не съм сигурен само как ще се спрат дюзите на тоя мотор?
                Бензина бих го елиминирал тотално.
                Карал съм кола с АГУ и изгоряла бенз. помпа две зими едно време и нямах проблеми.
                156 2.0TS

                Comment


                • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Обикновена АГУ на 2.0JTS възможно ли е да се сложи и има ли нещо специфично?
                  Не съм сигурен само как ще се спрат дюзите на тоя мотор?
                  Бензина бих го елиминирал тотално.
                  Карал съм кола с АГУ и изгоряла бенз. помпа две зими едно време и нямах проблеми.
                  Освен да демонтираш бензиновите дюзи и на тяхно място да поставиш тапи а така също към компютъра да свържеш еквивалентен на дюзите товар, за друго не се сещам.
                  В противен случай дюзите ще запекат.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                    Обикновена АГУ на 2.0JTS възможно ли е да се сложи и има ли нещо специфично?
                    Не съм сигурен само как ще се спрат дюзите на тоя мотор?
                    Бензина бих го елиминирал тотално.
                    Карал съм кола с АГУ и изгоряла бенз. помпа две зими едно време и нямах проблеми.
                    Да, но се слагат няколко емулатора. Ако искаш пиши ми на ЛС, ще ти дам координати на човека, иди и си говори с него. Даже може да имаш късмет да видиш как правят някоя кола като твоята. Цената е около 2200лв.

                    ---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:45 ----------

                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Освен да демонтираш бензиновите дюзи и на тяхно място да поставиш тапи а така също към компютъра да свържеш еквивалентен на дюзите товар, за друго не се сещам.
                    В противен случай дюзите ще запекат.
                    Навлизаш в мътни води, които не са ти много ясни

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Навлизаш в мътни води, които не са ти много ясни
                      На цял свят му е ясно това, че мотор с директно впръскване не се газифицира току-така и че уредби няма за всеки мотор а тези, които стават струват по една шапка пари. Само на теб не ти е ясно.

                      Какво точно предлагаш, като решение на колегата? Решение за 2200 лв. ?
                      И кой точно емулатор ще му предпази дюзите от скапване?
                      Та той пита за обикновена газова, която струва 200 лв.

                      Ти изобщо разбра ли, какво пита?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Мътна и калнма вода е товаа, но и интересна
                        Аз лично бих се заиграл с идеята да се затапят дюзите, да се сложи емулатор ктм буксите им и с един ГИ да се направи да пали на газ (иам опция да пали като е топла), след това се слага през реленце едно съпротивление към Т сензора на редуктора при палене да лъже чее топла колата и си палим на газ директно. Притеснителното е ,че колата ще работи малко нестабилно първите 2-3 минути заради студената газ (най-вече зимата) и ще трябва да се измисли електриески подгрев на газта през първите 5 минути примерно и си мисля че работата ще заспи и щ е можем да си караме ЖТС-сите с ГИ за 1000лв
                        Лошото е че нямам под ръка мераклия да се навие да остави колата за проби иначе бих го направил за без пари (само да си купи ГИ-то като части)

                        Иначе може да се спрът дюзите лесно, слага се едно реле на общия + и готово и ако някой му стиска да кара така да пробва...
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          На цял свят му е ясно това, че мотор с директно впръскване не се газифицира току-така и че уредби няма за всеки мотор а тези, които стават струват по една шапка пари. Само на теб не ти е ясно.

                          Какво точно предлагаш, като решение на колегата? Решение за 2200 лв. ?
                          И кой точно емулатор ще му предпази дюзите от скапване?
                          Та той пита за обикновена газова, която струва 200 лв.

                          Ти изобщо разбра ли, какво пита?
                          Сигурен ли си и по трите въпроса? И нека колегата пише. Ти когато имаш нужда си мил и драг, иначе - заядливко. А и не си му адвокат все пак
                          Емулаторите се настройват според колата

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Сигурен ли си и по трите въпроса? И нека колегата пише. Ти когато имаш нужда си мил и драг, иначе - заядливко. А и не си му адвокат все пак
                            Емулаторите се настройват според колата
                            Заядливко?

                            Ами я първо виж, какво ти написа по мой адрес:

                            "Навлизаш в мътни води, които не са ти много ясни"

                            Нещо грешно ли бях казал? И откъде това самочувствие за да раздаваш оценки на другите?

                            С този си подход, не очаквай уважение от мен.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:12.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • А да питам и аз... Какъв ще да е тоя емулатор които ще предпази бензиновите дюзи ако те НЕ работят а колата се кара на газ в това време!?!?!
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Не е за предпазване, а за изключване/премахване. И да лъже компютъра че са си налични и изправни.
                                Иначе е добра идеята да се направи само на газ. И икономична.
                                Виждал съм направени изпарители с подгревни свещи от дизел.
                                Въпреки че аз и с обикновен изпарител също не съм имал проблеми зимата.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X