Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Не е за предпазване, а за изключване/премахване. И да лъже компютъра че са си налични и изправни.
    Иначе е добра идеята да се направи само на газ. И икономична.
    Виждал съм направени изпарители с подгревни свещи от дизел.
    Въпреки че аз и с обикновен изпарител също не съм имал проблеми зимата.
    По-нагоре в писанията ставаше ясно, че емулаторите (които са Н на брой) се добавяли точно за предпазване на дюзите (бензининови)!! Идеята е че колата продължавала да работи и на бензин.... Ако не се впръсква на моменти и бензин.... Просто незнам тая цялата система как ще сработи... (JTS + газ + безпроблемна работа и на бензин... )
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Аз искам да разбера едно - как така запичат дюзите, откъде произлиза това? Та те нали са направени да издържат високата температура в цилиндъра? Нали все пак палиш на бензин?

      Comment


      • Колкото и да са направени спичат си, все пак вътре температурата е няколко стотин градуса,а и се отделят изгорели газове, които малко или много полепват по тях. Когата пръска постоянно инжектора се охлажда, но представи си едно магистрално каране 2 3-4 часа, без да има охлаждане.... Все пак и свещите са керамични и са предвидени да са в такава среда, но сме виждали спукани, стопени и с натрупан нагар
        П.С> аз съм виждал зачервен изпускателен колектор от дълго каране в високи обороти...

        Това като цяло ме кара да си мисля че ако се кара кола с директно впръскване с новата Течна фаза газови, които пръскат през бензиновата система, то тия инжектори ще си удължат драстично живота, понеже течната газ охлажда зверски добре и работната им температура ще се понижи доста.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Значи тези инжектори се охлаждат няколко милисекунди. Смяташ ли, че това е достатъчно? А газта, която влиза, също е студена заедно със студения въздух
          Ще ти дам телефона на човека, говори с него. Ти поне ще можеш наистина да говориш смислено с него

          Comment


          • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Значи тези инжектори се охлаждат няколко милисекунди. Смяташ ли, че това е достатъчно? А газта, която влиза, също е студена заедно със студения въздух
            Ще ти дам телефона на човека, говори с него. Ти поне ще можеш наистина да говориш смислено с него
            Нещо пак стъпи накриво с тея няколко милисекунди... Да, наистина времето за което ще бъдат отворени може да е толкова, обаче.... Нали ги разбираш нещата, не си ли виждал/правил стенд за дюзи?! При 6000 об/м колко пъти в една секунда ще се отвори дюзата?! При тея обороти така с просто око ако се гледа дюзата как пръска, нещата са интересни...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Нещо пак стъпи накриво с тея няколко милисекунди... Да, наистина времето за което ще бъдат отворени може да е толкова, обаче.... Нали ги разбираш нещата, не си ли виждал/правил стенд за дюзи?! При 6000 об/м колко пъти в една секунда ще се отвори дюзата?! При тея обороти така с просто око ако се гледа дюзата как пръска, нещата са интересни...
              Охо, гледал съм и бензинови и газови. Ама нали знаеш, че обикновено газовите са отворени по-дълго от бензиновите
              А при празен ход моите бензинови са отворени около 2.8-3mS. Какво имаш предвид с това "стъпи накриво"

              Comment


              • Изпарената газ излиза от редуктора с 50-60 градуса и докатао се засмуче в колектора и още по-нагрята, а течната такава като се пръсне през бензиновият инжектор е с температура около 20 градуса и има огромно топлопоглъщане защото се опитва да се изпари

                и да 2-3 милисекунди не са много , но имайки предвид че се отварят за 2-3 милисекунди, но няколко хиляди пъти в минута (според натоварването на мотора), то нещата изглеждат по друг начин
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Ех, че се намеси. Тамън чаках един философ и тук да се окенза, ама ти ми наруши кефа, о господи

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Ех, че се намеси. Тамън чаках един философ и тук да се окенза, ама ти ми наруши кефа, о господи
                    "и да 2-3 милисекунди не са много , но имайки предвид че се отварят за 2-3 милисекунди, но няколко хиляди пъти в минута (според натоварването на мотора), то нещата изглеждат по друг начин "

                    То това общо взето и аз го споменах по-рано.... Ама няма кои да чете и мисли....

                    Все още нее ясно твоя човек (или които е там) дали е монтирал газови инжектори или по някакъв начин ползва бензиновите... Ако е първия вариант...
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:06.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Първият

                      Comment


                      • 4 инжектора за 2.2 JTS струват към 1000 лв.

                        При условие, че:

                        цена на литър бензин: 2 лв.
                        цена на литър газ: 0,9 лв.
                        разход на бензин: 9,4/100
                        разход на газ: 10,5/100

                        Сметките показват, че ако бензиновите дюзи не издържат пробег от 10 000 км. (в което много силно се съмнявам)

                        .........излиза, че е по-изгодно да караш на бензин (без да броим стойността на газовата уредба)
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:06.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Тук още не е ясно как се предпазват бензиновите дюзи от трупане на нагар по тях и тн... Пише се че някакви емулатори помагали... Как емулатор физически ще предпази дюзата (бензинова) за мен нее ясно...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • За мен е загадка защо тия нови газови коиъо пръскат през бензиновите инжектори, струват 3-4пъти повече от нормална состема, след като нямат редуктор, инжектори, компютър... А само един селектор на горивото...?!?!
                            Чудно ми е какво би станало ако се закачи направо бензинопровода към газовата бутилка в която да има помпа за дебит като на нормален ГИ течна фаза
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Интересна идея.
                              Обаче на какво налягане работи ГИ течна фаза,
                              и на какво налягане работи JTS бензиновата система е интересно.

                              Не съм запознат с тези данни,
                              но по принцип, ако JTSа работи примерно на 30 бара бензин, за да се пръска същото количество газ през бензиновите дюзи ще ни трябва течна фаза помпа на поне 40 бара.

                              И другя интересен въпрос е какво ще правим с излишното гориво. Щото помпата може да помпи повече в рейката, отколкото дюзите могат да изпръскат. При бензина има обратна тръба и горивото се връща в резервоара.
                              При газта не знам как е?
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • JTS-a бачка с променливо налягане над 100бара, но както казах според мен си треба дебитна помпа, то налягането се прави от Бензиновата за високо налягане. В резервоара с иима една дебитна (подкачаща), а отпред си има такава зависоко налягане.
                                Не всички коли имат обратен бензин, доста от по-новите са само с подаваща тръба и електронен сензор за налягане и чрез импулси управляват помпата какво налягане да направи в рейката и като го достигне дори я спират, та затова си мисля че няма да е голям проблем да се направи това и с JTS-a стига и той да няма обратно гориво, но и да има то може да се връща в магистралата преди високото налягане. Абе трябва си една кола да се огледа по сериозно и обстойно и си мисля ,че ще се измисли вариант
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X