Първоначално публикувано от dhtj
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Директно впръскване на газ ?
Collapse
X
-
sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
-
Колкото и да са направени спичат си, все пак вътре температурата е няколко стотин градуса,а и се отделят изгорели газове, които малко или много полепват по тях. Когата пръска постоянно инжектора се охлажда, но представи си едно магистрално каране 2 3-4 часа, без да има охлаждане.... Все пак и свещите са керамични и са предвидени да са в такава среда, но сме виждали спукани, стопени и с натрупан нагар
П.С> аз съм виждал зачервен изпускателен колектор от дълго каране в високи обороти...
Това като цяло ме кара да си мисля че ако се кара кола с директно впръскване с новата Течна фаза газови, които пръскат през бензиновата система, то тия инжектори ще си удължат драстично живота, понеже течната газ охлажда зверски добре и работната им температура ще се понижи доста.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Значи тези инжектори се охлаждат няколко милисекунди. Смяташ ли, че това е достатъчно? А газта, която влиза, също е студена заедно със студения въздух
Ще ти дам телефона на човека, говори с него. Ти поне ще можеш наистина да говориш смислено с него
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЗначи тези инжектори се охлаждат няколко милисекунди. Смяташ ли, че това е достатъчно? А газта, която влиза, също е студена заедно със студения въздух
Ще ти дам телефона на човека, говори с него. Ти поне ще можеш наистина да говориш смислено с негоsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеНещо пак стъпи накриво с тея няколко милисекунди... Да, наистина времето за което ще бъдат отворени може да е толкова, обаче.... Нали ги разбираш нещата, не си ли виждал/правил стенд за дюзи?! При 6000 об/м колко пъти в една секунда ще се отвори дюзата?! При тея обороти така с просто око ако се гледа дюзата как пръска, нещата са интересни...
А при празен ход моите бензинови са отворени около 2.8-3mS. Какво имаш предвид с това "стъпи накриво"
Comment
-
Изпарената газ излиза от редуктора с 50-60 градуса и докатао се засмуче в колектора и още по-нагрята, а течната такава като се пръсне през бензиновият инжектор е с температура около 20 градуса и има огромно топлопоглъщане защото се опитва да се изпари
и да 2-3 милисекунди не са много , но имайки предвид че се отварят за 2-3 милисекунди, но няколко хиляди пъти в минута (според натоварването на мотора), то нещата изглеждат по друг начинEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЕх, че се намеси. Тамън чаках един философ и тук да се окенза, ама ти ми наруши кефа, о господи
То това общо взето и аз го споменах по-рано.... Ама няма кои да чете и мисли....
Все още нее ясно твоя човек (или които е там) дали е монтирал газови инжектори или по някакъв начин ползва бензиновите... Ако е първия вариант...Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:06.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
4 инжектора за 2.2 JTS струват към 1000 лв.
При условие, че:
цена на литър бензин: 2 лв.
цена на литър газ: 0,9 лв.
разход на бензин: 9,4/100
разход на газ: 10,5/100
Сметките показват, че ако бензиновите дюзи не издържат пробег от 10 000 км. (в което много силно се съмнявам)
.........излиза, че е по-изгодно да караш на бензин (без да броим стойността на газовата уредба)Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:06.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
За мен е загадка защо тия нови газови коиъо пръскат през бензиновите инжектори, струват 3-4пъти повече от нормална состема, след като нямат редуктор, инжектори, компютър... А само един селектор на горивото...?!?!
Чудно ми е какво би станало ако се закачи направо бензинопровода към газовата бутилка в която да има помпа за дебит като на нормален ГИ течна фазаEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Интересна идея.
Обаче на какво налягане работи ГИ течна фаза,
и на какво налягане работи JTS бензиновата система е интересно.
Не съм запознат с тези данни,
но по принцип, ако JTSа работи примерно на 30 бара бензин, за да се пръска същото количество газ през бензиновите дюзи ще ни трябва течна фаза помпа на поне 40 бара.
И другя интересен въпрос е какво ще правим с излишното гориво. Щото помпата може да помпи повече в рейката, отколкото дюзите могат да изпръскат. При бензина има обратна тръба и горивото се връща в резервоара.
При газта не знам как е?
Comment
-
JTS-a бачка с променливо налягане над 100бара, но както казах според мен си треба дебитна помпа, то налягането се прави от Бензиновата за високо налягане. В резервоара с иима една дебитна (подкачаща), а отпред си има такава зависоко налягане.
Не всички коли имат обратен бензин, доста от по-новите са само с подаваща тръба и електронен сензор за налягане и чрез импулси управляват помпата какво налягане да направи в рейката и като го достигне дори я спират, та затова си мисля че няма да е голям проблем да се направи това и с JTS-a стига и той да няма обратно гориво, но и да има то може да се връща в магистралата преди високото налягане. Абе трябва си една кола да се огледа по сериозно и обстойно и си мисля ,че ще се измисли вариантEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment