Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Пиши после, че мен нещо ми споменават крупна цифра. Гледах разликите в цените на Алфи с газова в официалния сайт на Алфа Ромео
    2650 евро в вклю. ДДС

    BRC Sequent SDI 2.0 - името и модела на инстал.

    24/10 - достъпна е от този ден, явно още доставят части и т.н.

    4 - дена време за инсталация.

    НАЙ-ВАЖНОТО: майстора от гаража каза, че докато караш на ГАЗ се ползва и бензин.

    И сега тук идва тънката сметка: колко км ще кара човек на година , и дали ако кара нормално разхода на бензин няма да се изравни с разхода на газ/бензин. и тези 2650 евра кога ще бъдат възвърнати ?
    Virus Alfa

    Comment


    • Примерна сметка:

      1. Среден разход 8/100 (според аутодата)
      2. Днешни цени на горивата
      3. 20% Бензин, 10% Газ
      4. Не са включени допълнителни разходи по поддръжка на системата.

      Съответно промяната по всеки от горните параметри + допълнителните разходи ще увеличат/намалят пробега.

      При гореспоменатите, цената ще се избие на 73.400км
      Attached Files


      Comment


      • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
        Примерна сметка:

        1. Среден разход 8/100 (според аутодата)
        2. Днешни цени на горивата
        3. 20% Бензин, 10% Газ
        4. Не са включени допълнителни разходи по поддръжка на системата.

        Съответно промяната по всеки от горните параметри + допълнителните разходи ще увеличат/намалят пробега.

        При гореспоменатите, цената ще се избие на 73.400км
        Значи за 2-3 години да я караш алфуна на газ при тези цени си идва баш на сметка.
        Virus Alfa

        Comment


        • Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
          Значи за 2-3 години да я караш алфуна на газ при тези цени си идва баш на сметка.
          Да, стига цените да не скочат драстично, както и ако това е пропорцията бензин/газ.
          Колкото до обслужването, уж тези системи нямали нужда от обслужване като обикновен ГИ, разхода също бил като на бензин, но е хубаво да се вземат в предвид и подобни разходи.

          Също така, ако се кара извънградско, ще отнеме значително по-голям пробег да се изплати, както и обратното - при предимно градско каране ще се изплати при по-малък пробег. Като време всичко е относително.

          Ако приемем цифрите от аутодата за надеждни, то ще се изплати:
          При само градско, 10.8/100: 54.370км
          При само извънградско, 5.8/100: 101.200км
          Last edited by acho_; d.m.y г., 15:10.


          Comment


          • Аз не разбрах, дали дискутираната уредба е за течна фаза или за газова фаза. И ако е за газова фаза, като изключим синхронното действие на двата компютъра (бензиновия и газовия), кое я прави различна от обикновен ГИ?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • как кое , спекулацията и Цената

              Странното е ,че последно уж разработиха от БРЦ система, която подава Течна газ към помпата за високо налягане на бензиновата система и реално колата като обърне на газ си впръсква през бензиновите инжектори (директно впръскване на газ) и реално бензиновото ЕКУ коригира смесите ... Това само по себеси гарантира идеална настройка , и удължен живот на бенз. дюзи понеже газта ще ги охлажда по-добре, което Би трябвало да доведе и до леко повишено КПД на сместта,а оттам и занижен (макар и с малко) разход на газ спрямо бензина ,за сметка на завишен леко вървеж....
              Сега това което чета не ми изглежда точно така, понеже най-малкото няма как да се редуват така лесно газ и бензин в помпата за високо налягане...
              Last edited by don_pepone; d.m.y г., 07:31.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                как ко е , спекулацията и Цената

                Странното е ,че последно уж разработиха от БРЦ система, която подава Течна газ към помпата за високо налягане на бензиновата система и реално колата като обърне на газ си впръсква през бензиновите инжектори (директно впръскване на газ) и реално бензиновото ЕКУ коригира смесите ... Това само по себеси гарантира идеална настройка , и удължен живот на бенз. дюзи понеже газта ще ги охлажда по-добре, което Би трябвало дадоведе и до леко повишено КПД на сместта,а оттам и знаижен (макар и с малко) разход на газ спрямо бензина ,за сметка на завишен леко вървеж....
                Сега това което чета не ми изглежда точно така, понеже най-малкото няма как да се редуват така лесно газ и бензин в помпата за високо налягане...
                При системата, която описваш, не е нужно да се редуват периодично двете горива, защото и при 100% работа на газ, инжекторите ще се охлаждат, дори по-добре. Остава паленето на бензин.
                Не е кой-знае колко трудно да се превключват двете горива с тази цел.

                Ако пък говорим за газова фаза, вкарвана в колектора и директно впръскване на бензин в цилиндрите в някакво съотношение, то аз не виждам, какъв е проблемът да се направи така, че на определен брой газови впръсквания да има един на бензин. Това със сигурност не струва една шапка пари.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Така е , не стрвуа толкова... и го има от доста време нее като ся да откриват топлата вода
                  Въпроса е дали това SDI е течна фаза газ или не и ако е течна дали е Директ инжекшън или обикновено предкамерно....
                  По принцип клиповете и ревюта на тая сстема , които съм гледал са ,че има въпросният Слектор на гориво и прехвърля тената газ към бензиновата помпа за високо налягане... а тука ся се обсъжда някво пропорционално впръскване на двете горива и тн, което навежда на идеята за предкамерно впръскване...

                  Малка поправка, правилната система за оято говоря е пак на БРЦ но е LDI https://www.youtube.com/watch?v=K0EpeYvDgjo
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Може да има някаква уловка при впръскването на течна фаза през бензиновите дюзи в цилиндрите и изобщо проблемът да не се състои в охлаждането на дюзите.

                    Докато не сме запознати в детайли с работата на подобна система, само можем да гадаем.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • още малко инфо за системата :

                      Gas conversion system for petrol direct injection vehicles
                      Fuel: LPG - CNG
                      Cylinders: up to 8
                      Injectors Type: IN03 MY09
                      LPG ECU: FCI 56 Way - (up to 6 Cylinders) - TYCO 154 Way (up to 8 Cylinders)

                      Мисля,че ще е интересно който иска и има QV да пробва, защото все пак който има 15 000 за втора ръка QV има и 2650 за газова !

                      Ето и линка към PDF: всичко е написано там. По това което виждам, си има отделни инжектори с помпа за високо налягане, тоест както имаше вече за 1750 TBI 200 к.с. при 159 и брера.

                      http://www.brc.it/pdf/TA01Z032_4_SDI_it_en.pdf
                      Virus Alfa

                      Comment


                      • Предполагам тия 15 г иимаш предвид в Евро
                        Попрочетох малко и тая система си е съвсем като нормален ГИ с изпарител, просто софта е по специален и БРЦ взимат горивните карти направо от производителя и по тях си правят техни карти (след тестове разбира се) . След монтажа колата направо си я палиш и заминаваш какт осе казва, защото всичката логика е вече направена и тия обявени пропорции газ/бензин са си такива твърдо.
                        за мен обаче това е компромисно решение и избивката е на кантар, понеже със сигурност бензиновите дюзи им се Еб..а мамата от не доброто охлаждане, понеже работят само 20-30% , но това едвали ги бърка понеже 100% колата ще си изкара гаранцията,а оттам нататъка не им пука...
                        При тия коли наистина най-добре е системата LDI която пръска само течна газ през бенз. инжектори, така имаме разход 1/1 с бензина, вървеж 1/1 (че и малко повече) и доста дълъг живот на бенз. инжектори понеже течната газ си ги държи доволно охладени (тя е 20 градуса максимум в течно състояние)
                        Ето нещо полезно http://www.magazinauto.com/ekskluziv...rc-ldi-sistem/ с гугъл транслейт става достатъчно разбираем превода


                        П.С> Това в файла, няма помпа,а просто изпарител
                        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 07:26.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Лесно може да се направи едно евтино устойство, което стои между газовия компютър и дюзите и което на определен брой газови впръсвания прави едно на бензин. Дори не е нужно да се пипа по настройките на компютъра. Дори не е неолходимо двата компютъра да имат връзка помежду си.

                          Но както каза Преслав - файда от смесения разход - много съмнителна.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • вчера пак пуснах емайл на пича от BRC, и той тая сутрин пак ми е писал. На моя въпрос , а защо и бензин заедно с ГАЗ , той казва, за да се охлаждат и бензиновите инжектори и за да се предпазят от прегряване или изсъхване. Пише ми ,че очаквания разход на бензин при работа на газ, от 2- 2,5 литра на 100 км. Това май е много и разваля нашата математика за избиване и файда от тая газова.
                            Virus Alfa

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
                              вчера пак пуснах емайл на пича от BRC, и той тая сутрин пак ми е писал. На моя въпрос , а защо и бензин заедно с ГАЗ , той казва, за да се охлаждат и бензиновите инжектори и за да се предпазят от прегряване или изсъхване. Пише ми ,че очаквания разход на бензин при работа на газ, от 2- 2,5 литра на 100 км. Това май е много и разваля нашата математика за избиване и файда от тая газова.
                              Не и ако караш градско хаха Не си заслужава според мен. Цената на системата и рисковете не оправдават ползите.


                              Comment


                              • А аз се чудя дали няма да станеда се направи един хенд мейд селектор за горивос два прости магнит вентила(клапана) и да се подава газ към бензиновата рейка. според мен това може да се пробва първо на кола с предкамерно впръскване ида се монтира един регулатор на налягането понеже от бутилката идват едни 10тина атмосвери. Ако това проработи,а то ще проработи ако се поизпипат детайлите, то тогава може дасе направи и на кола с Direct injection което си мисля че ще се управлява по лесно понеже тая газ ще се шрати в помпата за високо налягане и оттам компа на колата ще се оправя...
                                от БРЦ в момента ни дерът с цената заради Нопу хау и патент (разработването му ) ,а не заради цената на нещата, понеже компонентите в това чудо са на цена не повече от 1000лв, понеже компа е по прост с по малко елементи, поенже не коригира кой знае какво, има една помпа за дебит , регулатор налягане , тоя Селектор на горивата и това е

                                П.С. Относно избиванката е ясно че е зор при тая цена от 2350лв и разход 2-3 л бенз на 100км.. някакси овек трява да се надява да навърти едни 100к км без да пипа нищо по системата за да му излезе сметката и да е на печалба,а такъв километраж за кола тип QV не мисля е ще се навъртят за 2г примерно...
                                Това същото се прави и с един обикновен ГИ от по висок клас и ще си излезе макс 1500лв и човек ще има поне едни 800лв да си компенсира разхода на бенз
                                Last edited by don_pepone; d.m.y г., 15:23.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X