Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Темата се изроди или си е била такава замислена от начало. Никой не казва, с какво е по-добре да се впръсква в колекторите газ в течна форма, отколкото в газообразна. При температура около нулата бутанът не иска да се изпарява. Това е проблем. Никой не дава схема на това чудо, а само уверения, колко е скъпо и хубаво.
    Веско, на Фиата съм с газов инжекцион за триста лева, полски, чийто процесор работи на 150 кило херца, нещо, което е само мечта за много по-скъпи инжекциони. При шест човека в него и багаж за море ми дава около 10/100н а аз изобщо не карам кротко . Можеш да го палиш и директно на газ.
    Предишната ми алфа не знаеше какво е това бензин и съм я палил директно на газ, по обясними причини при -25грЦелзий. Проблеми не съм имал.
    Това е моят опит. Той показва, че на кола, която няма да бъде карана непрекъснато, подобна система е абсолютно ненужна играчка. При цена от 5 000 лева и при икономия от един литър на 100 км, което ти го твърдиш, то тая система ще стане рентабилна след 500 000 км. Средно-статистически повечето коли отдавна ще са умряли. Тоест това е една скъпа и ненужна играчка за семейна кола. За градски транспорт става.
    И друго!
    Ако забелязваш форумът е български и е редно тука да се обсъждат проблемите от българска гледна точка. Какъв е бензина там и тука го знаем. Както пише в една старозагорска кръчма: " ТУК Е ТЪЙ"!
    Не си мисли, че сме задръстени селяни, които по-далече от Сливница не са мърдали! Аз като работя в чужбина изобщо не търся газ. Карам си на бензин.
    Някой все пак ще даде ли схема и описание на тая система или само си чешаме езиците по темата, как колегата не е могъл да си продаде колата!
    Чудя се как още не е изкочил Роби от някъде и не е раздал плодовата салата!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Темата се изроди или си е била такава замислена от начало. Никой не казва, с какво е по-добре да се впръсква в колекторите газ в течна форма, отколкото в газообразна. При температура около нулата бутанът не иска да се изпарява. Това е проблем. Никой не дава схема на това чудо, а само уверения, колко е скъпо и хубаво.
      Веско, на Фиата съм с газов инжекцион за триста лева, полски, чийто процесор работи на 150 кило херца, нещо, което е само мечта за много по-скъпи инжекциони. При шест човека в него и багаж за море ми дава около 10/100н а аз изобщо не карам кротко . Можеш да го палиш и директно на газ.
      Предишната ми алфа не знаеше какво е това бензин и съм я палил директно на газ, по обясними причини при -25грЦелзий. Проблеми не съм имал.
      Това е моят опит. Той показва, че на кола, която няма да бъде карана непрекъснато, подобна система е абсолютно ненужна играчка. При цена от 5 000 лева и при икономия от един литър на 100 км, което ти го твърдиш, то тая система ще стане рентабилна след 500 000 км. Средно-статистически повечето коли отдавна ще са умряли. Тоест това е една скъпа и ненужна играчка за семейна кола. За градски транспорт става.
      И друго!
      Ако забелязваш форумът е български и е редно тука да се обсъждат проблемите от българска гледна точка. Какъв е бензина там и тука го знаем. Както пише в една старозагорска кръчма: " ТУК Е ТЪЙ"!
      Не си мисли, че сме задръстени селяни, които по-далече от Сливница не са мърдали! Аз като работя в чужбина изобщо не търся газ. Карам си на бензин.
      Някой все пак ще даде ли схема и описание на тая система или само си чешаме езиците по темата, как колегата не е могъл да си продаде колата!
      Чудя се как още не е изкочил Роби от някъде и не е раздал плодовата салата!

      Най-ефтиния газов инжекцион за който бях чувал е някакъв латвийски за 600 лв,който се оказа пълен боклук и беше на една корса,а лапаше газ колкото се едно карам джип.Но за 300лв газов инжекцион за пръв път чувам.Иначе да ако колата ти е за 4-5 хиляди лева няма да е рентабилно да му сложиш Lpi за още толкова на такъв дарак.Иначе ако колата ти е за 30 000лв,за мен си заслужава,понеже тия системи изглеждат доста надеждни,моята я гледам че е произведена 2002,щом е на 13 години и още работи безотказно.Тя новата ти кола по скоро ще се скапе за толкова години отколкото Lpi-то,поне според мен.А и да си купиш кола за 30 бона,ако автомобила е висок клас,не е желателно да му слагаш нискък клас газова инжекция.Лично мнение.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #48
        Иво, няма какво да раздавам. Всеки има право на мнение и глава за мислене. А и цената дето я цитираш няма как да стане /за нова система с монтажа/ та ако ще и вносителя да ти е брат.
        Веско, прекалено пристрастно е мисленето ти относно газовите системи.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #49
          Roby,на колегата с инжекцията за 300 кинта и аз мислех да му кажа същото,ама викам айде,щом той си е повервалИначе от всичко което съм карал на газ,като разход и поведение на автомобила,не мога да си крива душата че Lpi-то е много напред.Понеже колкото и да е била икономична колата,колкото и да я караш възможно най-икономично под 10 газ никога не съм падал,а това ми дава разход идентичен на разхода на бензин,тоест 7 на 100 извън със 130км/ч
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
            Иво, няма какво да раздавам. Всеки има право на мнение и глава за мислене. А и цената дето я цитираш няма как да стане /за нова система с монтажа/ та ако ще и вносителя да ти е брат.
            Веско, прекалено пристрастно е мисленето ти относно газовите системи.
            Роби, за 290 лева без газовата бутилка я взех на промоция. Става въпрос за Оскар-Н. Монтажа го направи жената.
            И аз и помогнах малко де! А бутилката я взех за 50 лева от един приятел, която отлично пасна на мястото на резервната гума. С всички масрафи не е излезла повече от 400 лева.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
              Roby,на колегата с инжекцията за 300 кинта и аз мислех да му кажа същото,ама викам айде,щом той си е повервалИначе от всичко което съм карал на газ,като разход и поведение на автомобила,не мога да си крива душата че Lpi-то е много напред.Понеже колкото и да е била икономична колата,колкото и да я караш възможно най-икономично под 10 газ никога не съм падал,а това ми дава разход идентичен на разхода на бензин,тоест 7 на 100 извън със 130км/ч
              Няма спор за преимуществата на системата. Това не го коментирам изобщо. Само, че на Балканите пазара на тези системи е прекалено свит поради ред причини - жизнен стандарт, икономически фактори, наличен автопазар, качество на горивата и. т. н.

              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Роби, за 290 лева без газовата бутилка я взех на промоция. Става въпрос за Оскар-Н. Монтажа го направи жената.
              И аз и помогнах малко де! А бутилката я взех за 50 лева от един приятел, която отлично пасна на мястото на резервната гума. С всички масрафи не е излезла повече от 400 лева.
              Точно това имах предвид. Това не е цена за нова уредба с монтаж и гаранция в сервиз.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #52
                Ами и Моята 156-ца е с Виалле течна фаза, която е слагана в Нидерландия.Не Работи префектно все още няма признаци да няма проблеми. Както каза Впръскването е директно през инжекторите за бензина.Няколко пъте е оправях и се отаказах и карам на бенц"..за ТОВА КАЗАВМ ЧЕ КОЛЕТА Е АБСОЛЮТНО ПРАВ!!!

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                  Понеже вече има доста "обявления" в БГ пространството за този тип инжекционни системи, е ли възможно някакво разяснение за "балъците" с JTS системи на Алфа ?
                  Системи, начин на монтаж и работа, пари /начална вноска/ и прочие.

                  Това е към модератора явно.
                  Кей-Джи ЕООД , Варна, при Стефан, ( на Рено/Дачиа сервиза, отзад ) , делят една сграда мисля... И аз съм виждал вече, тук ( Бенелюкс ) и той ми каза че Принс , правят течна фаза за JTS моторите на Алфа. За цена сигурно в БГ е над 4000 лева.
                  Virus Alfa

                  Comment


                  • #54
                    Хаха 4000? Той JTS-a няма да може да изживее пробега нужен за избиване на газовото
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #55
                      Само-

                      Alfa Romeo 159
                      Engine -1750
                      2009-2011
                      Transmission-MT/AT
                      Engine code 939.B.1000
                      147kW
                      Euro 5

                      ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:15 ----------

                      Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                      Хаха 4000? Той JTS-a няма да може да изживее пробега нужен за избиване на газовото
                      Никой не е казал, че за средния европеец 2000-2500Е са някаква безумна цифра.
                      Мисля, че някъде нагоре казах, че ще се появят и италиански системи за Алфа, за новите двигатели след 2010г. като си ги оправи производителя.
                      Attached Files
                      Last edited by robygas; d.m.y г., 23:24.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #56
                        1,75 TBi моторът с директно впръскване ли е?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Не знам кое какво е, и не си давам труда да помня всички. Това са колите които подлежат в момента на на газифициране с течна фаза според тази фирма.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            1,75 TBi моторът с директно впръскване ли е?
                            Всички бензинови мотори от 159 са с директно впръскване с изключение на 1,8JTS 140к.с.
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              Всички бензинови мотори от 159 са с директно впръскване с изключение на 1,8JTS 140к.с.
                              Там е работата, другия 1.8 не е "jts"


                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                                Там е работата, другия 1.8 не е "jts"
                                Да моя грешка, не е JTS
                                Може да характеризираме двигателите с това, че 1,8 е с ремъци докато другите (JTS) са с верига, за 3.2 не съм сигурен
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X