Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Директно впръскване на газ ?
Collapse
X
-
такам да разбирам,че имаш дани така да се каже,че и при директното впръскване , това става в началото на такта с цел хомогизиране на сместта (баси как се изказах) и с цел да се използват завихрянията от застъпването на такт изхвърляне и такт засмукване?! Което ако е така навярно с доста модели ГИ от по-висок клас ще станат нещата. Остава фатката как да съхраним бенз дюзи от прегряване и спичане, поне те и както си бацат на бенз си се случва това, а на газ ще съкратим времето до постигането на това многократноLast edited by don_pepone; d.m.y г., 21:16.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАз говорех с Дона, за пригаждането на най-обикновен газов инжекцион, не с течна фаза. Защото става и работи. А вие изместихте темата в друга посока. То няма лошо, но нека чистим нещата едно по едно
Поради това обсъждаме варианта за вкарване на течна фаза през бензиновите дюзи.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеОбикновен ГИ на мотор с директно впръскване винаги води до смесен разход, което не е добрият вариант. А ако не води до смесен разход, води до преразход на бензинови дюзи, което също не е добрият вариант.
Поради това обсъждаме варианта за вкарване на течна фаза през бензиновите дюзи.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАз още отдавна обсъждах варианта за обикновен газов, как се слага, дали става. Изказах някои мнения, факти от реалността. Но вие настъпвате да обсъждаме други варианти. В/у тях аз нямам директен поглед и затова замълчавам
А конкретно по темата - твърденията ти затова, че моторът може да си работи 100% на газ с класически ГИ, като бензиновите дюзи не страдат от това, са направо абсурдни и силно подвеждащи!
Наистина е по-добре да замълчиш.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТи отдавна дезинформираш хората.
А конкретно по темата - твърденията ти затова, че моторът може да си работи 100% на газ с класически ГИ, като бензиновите дюзи не страдат от това, са направо абсурдни и силно подвеждащи!
Наистина е по-добре да замълчиш.Last edited by Alex_26; d.m.y г., 15:37.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДали аз, дали ти. Аз поне имам пример за работеща Жулиета 1750/250 вече няколко години на този принцип, с такава газова. И не само Алфи. Така, че ... ти си за замълчаване.
Съзнаваш ли, че някой който иска да си вземе мотор с директно впръскаване, мислейки да го газифицира, прочете фейлетоните ти, може и да се върже а после да си скубе косата?
Ти ли ще му плащаш тогава?
Спри се бе, чукча. Колко пъти още трябва да ти го кажа?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПримерът ти е от вида "една жена каза...."
Съзнаваш ли, че някой който иска да си вземе мотор с директно впръскаване, мислейки да го газифицира, прочете фейлетоните ти, може и да се върже а после да си скубе косата?
Ти ли ще му плащаш тогава?
Спри се бе, чукча. Колко пъти още трябва да ти го кажа?
П.П. По последни данни тази Жулиета вече е черен мат. Собственикът има достатъчно пари и постоянно прави промени по нея. А фейлетоните са поучителни за разлика от твоите писанияLast edited by Alex_26; d.m.y г., 15:37.
Comment
-
То за Ставането- Става да се нарпави 100% на газ, но колко ще изкарат бенз. Дюзи е божа работа. Все известно е че колите с Директно впръскване си страдат от Дюзи заради агресивната среда в която работят,а като спрът да работят техният живот се скъсява драстично. За мен изказвания от сорта на "ако си сложиш 4 нови дюзи щи дам гаранция за тях" са малко несериозни, понеже така ако някой ги смени и аз ше му да м понеже зная че все ще изкарат година две и после човека да се Ш..а . Има клипове и с прословутите JTS-и при 156 направени на газ, но коко издържат си е малшанс и руска ролетка.
АЗ вярвам, че цвятко не лъже че има човек който ги прави на газ с обикновен ГИ, просто не вятвам че това е добро решение в дългосрочен план поради по-горе изложениете аргументи.
Ако тоя пич предложи вариант с предварителен подгрев на изпарителя и директно палене на газ, то няма да ме притесняват бензиновите дюзиEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТо за Ставането- Става да се нарпави 100% на газ, но колко ще изкарат бенз. Дюзи е божа работа. Все известно е че колите с Директно впръскване си страдат от Дюзи заради агресивната среда в която работят,а като спрът да работят техният живот се скъсява драстично. За мен изказвания от сорта на "ако си сложиш 4 нови дюзи щи дам гаранция за тях" са малко несериозни, понеже така ако някой ги смени и аз ше му да м понеже зная че все ще изкарат година две и после човека да се Ш..а . Има клипове и с прословутите JTS-и при 156 направени на газ, но коко издържат си е малшанс и руска ролетка.
АЗ вярвам, че цвятко не лъже че има човек който ги прави на газ с обикновен ГИ, просто не вятвам че това е добро решение в дългосрочен план поради по-горе изложениете аргументи.
Ако тоя пич предложи вариант с предварителен подгрев на изпарителя и директно палене на газ, то няма да ме притесняват бензиновите дюзи
---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЦвятко не лъже. Той просто толкова си разбира.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеМад, и е повече от теб, нали. Щом аз трябваше да ти кажа да си смениш филтъра на изпарителя .....
Може и те да не са се сетили сами, подобно на мен за филтъра
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Има ли вариант да се ползват компоненти от газова уредба с течна фаза(горивна помпа,ЕКУ,инжектори) за работа с бензин вместо с газ?
Сериозно питам.
Идеята е жтс с прецакана бензинова система да се подкара пак на бензин,но с чисто нова горивна уредба ,като същевременно да има възможност чрез настройване на горивната карта за прецизен контрол на подаване на горивото и да е възможен студен старт и при ниски температури.Естествено ,бензина ще се впръсква през дюзи за обикновен многоточков ижекцион (MPI) в интейка,а не директно в цилиндрите.
Малко не става дума за газифициране,но пък само газаджиите са наясно как точно работи системата за течна фаза,та затова задавам въпроса точно в този раздел .
2.2жтс е бангиятаLast edited by 546; d.m.y г., 06:31.
Comment
Comment