Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Говорим за газифициране на мотор с директно впръсване и разсъждаваме върху пречките.
    Аз говорех с Дона, за пригаждането на най-обикновен газов инжекцион, не с течна фаза. Защото става и работи. А вие изместихте темата в друга посока. То няма лошо, но нека чистим нещата едно по едно

    Comment


    • такам да разбирам,че имаш дани така да се каже,че и при директното впръскване , това става в началото на такта с цел хомогизиране на сместта (баси как се изказах) и с цел да се използват завихрянията от застъпването на такт изхвърляне и такт засмукване?! Което ако е така навярно с доста модели ГИ от по-висок клас ще станат нещата. Остава фатката как да съхраним бенз дюзи от прегряване и спичане, поне те и както си бацат на бенз си се случва това, а на газ ще съкратим времето до постигането на това многократно
      Last edited by don_pepone; d.m.y г., 21:16.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Аз говорех с Дона, за пригаждането на най-обикновен газов инжекцион, не с течна фаза. Защото става и работи. А вие изместихте темата в друга посока. То няма лошо, но нека чистим нещата едно по едно
        Обикновен ГИ на мотор с директно впръскване винаги води до смесен разход, което не е добрият вариант. А ако не води до смесен разход, води до преразход на бензинови дюзи, което също не е добрият вариант.

        Поради това обсъждаме варианта за вкарване на течна фаза през бензиновите дюзи.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Обикновен ГИ на мотор с директно впръскване винаги води до смесен разход, което не е добрият вариант. А ако не води до смесен разход, води до преразход на бензинови дюзи, което също не е добрият вариант.

          Поради това обсъждаме варианта за вкарване на течна фаза през бензиновите дюзи.
          Аз още отдавна обсъждах варианта за обикновен газов, как се слага, дали става. Изказах някои мнения, факти от реалността. Но вие настъпвате да обсъждаме други варианти. В/у тях аз нямам директен поглед и затова замълчавам

          Comment


          • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Аз още отдавна обсъждах варианта за обикновен газов, как се слага, дали става. Изказах някои мнения, факти от реалността. Но вие настъпвате да обсъждаме други варианти. В/у тях аз нямам директен поглед и затова замълчавам
            Ти отдавна дезинформираш хората.

            А конкретно по темата - твърденията ти затова, че моторът може да си работи 100% на газ с класически ГИ, като бензиновите дюзи не страдат от това, са направо абсурдни и силно подвеждащи!

            Наистина е по-добре да замълчиш.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Ти отдавна дезинформираш хората.

              А конкретно по темата - твърденията ти затова, че моторът може да си работи 100% на газ с класически ГИ, като бензиновите дюзи не страдат от това, са направо абсурдни и силно подвеждащи!

              Наистина е по-добре да замълчиш.
              Дали аз, дали ти. Аз поне имам пример за работеща Жулиета 1750/240 вече няколко години на този принцип, с такава газова. И не само Алфи. Така, че ... ти си за замълчаване.
              Last edited by Alex_26; d.m.y г., 15:37.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Дали аз, дали ти. Аз поне имам пример за работеща Жулиета 1750/250 вече няколко години на този принцип, с такава газова. И не само Алфи. Така, че ... ти си за замълчаване.
                Примерът ти е от вида "една жена каза...."

                Съзнаваш ли, че някой който иска да си вземе мотор с директно впръскаване, мислейки да го газифицира, прочете фейлетоните ти, може и да се върже а после да си скубе косата?
                Ти ли ще му плащаш тогава?

                Спри се бе, чукча. Колко пъти още трябва да ти го кажа?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Примерът ти е от вида "една жена каза...."

                  Съзнаваш ли, че някой който иска да си вземе мотор с директно впръскаване, мислейки да го газифицира, прочете фейлетоните ти, може и да се върже а после да си скубе косата?
                  Ти ли ще му плащаш тогава?

                  Спри се бе, чукча. Колко пъти още трябва да ти го кажа?
                  Да, колеги ми се обаждаха, дадох координатите на човека и те си решават. Не са фейлетони, защото колата съм я виждал в сервиза, дето ги инсталират. Попрочети малко по-раншни постове, даже Руби дава името на въпросния, свържи се с него и се ограмоти най-после. Па може и някоя на живо да видиш. Фирмата е ДЕК, Младен - 0888 803433
                  П.П. По последни данни тази Жулиета вече е черен мат. Собственикът има достатъчно пари и постоянно прави промени по нея. А фейлетоните са поучителни за разлика от твоите писания
                  Last edited by Alex_26; d.m.y г., 15:37.

                  Comment


                  • То за Ставането- Става да се нарпави 100% на газ, но колко ще изкарат бенз. Дюзи е божа работа. Все известно е че колите с Директно впръскване си страдат от Дюзи заради агресивната среда в която работят,а като спрът да работят техният живот се скъсява драстично. За мен изказвания от сорта на "ако си сложиш 4 нови дюзи щи дам гаранция за тях" са малко несериозни, понеже така ако някой ги смени и аз ше му да м понеже зная че все ще изкарат година две и после човека да се Ш..а . Има клипове и с прословутите JTS-и при 156 направени на газ, но коко издържат си е малшанс и руска ролетка.
                    АЗ вярвам, че цвятко не лъже че има човек който ги прави на газ с обикновен ГИ, просто не вятвам че това е добро решение в дългосрочен план поради по-горе изложениете аргументи.
                    Ако тоя пич предложи вариант с предварителен подгрев на изпарителя и директно палене на газ, то няма да ме притесняват бензиновите дюзи
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Цвятко не лъже. Той просто толкова си разбира.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        То за Ставането- Става да се нарпави 100% на газ, но колко ще изкарат бенз. Дюзи е божа работа. Все известно е че колите с Директно впръскване си страдат от Дюзи заради агресивната среда в която работят,а като спрът да работят техният живот се скъсява драстично. За мен изказвания от сорта на "ако си сложиш 4 нови дюзи щи дам гаранция за тях" са малко несериозни, понеже така ако някой ги смени и аз ше му да м понеже зная че все ще изкарат година две и после човека да се Ш..а . Има клипове и с прословутите JTS-и при 156 направени на газ, но коко издържат си е малшанс и руска ролетка.
                        АЗ вярвам, че цвятко не лъже че има човек който ги прави на газ с обикновен ГИ, просто не вятвам че това е добро решение в дългосрочен план поради по-горе изложениете аргументи.
                        Ако тоя пич предложи вариант с предварителен подгрев на изпарителя и директно палене на газ, то няма да ме притесняват бензиновите дюзи
                        Той използва обикновен изпарител за ГИ, който се подгрява, а дюзите са на смукателните колектори, не директно в цилиндъра - абе накратко обикновен ГИ + малко прерабтка в софтуера на ГИ и 3 или 4 емулатора

                        ---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Цвятко не лъже. Той просто толкова си разбира.
                        Мад, и е повече от теб, нали. Щом аз трябваше да ти кажа да си смениш филтъра на изпарителя .....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Мад, и е повече от теб, нали. Щом аз трябваше да ти кажа да си смениш филтъра на изпарителя .....
                          Що не звъннеш и на тия от Vialle, да им кажеш, че с обикновен ГИ, малко софтуер и една кофа емулатори, става работата.

                          Може и те да не са се сетили сами, подобно на мен за филтъра


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • В Сливен има ентусиаст, който е сложил LPG на дизел
                            И работи, безпроблемно Играл си много време с различни настройки, но го направил
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment


                            • Има ли вариант да се ползват компоненти от газова уредба с течна фаза(горивна помпа,ЕКУ,инжектори) за работа с бензин вместо с газ?
                              Сериозно питам.
                              Идеята е жтс с прецакана бензинова система да се подкара пак на бензин,но с чисто нова горивна уредба ,като същевременно да има възможност чрез настройване на горивната карта за прецизен контрол на подаване на горивото и да е възможен студен старт и при ниски температури.Естествено ,бензина ще се впръсква през дюзи за обикновен многоточков ижекцион (MPI) в интейка,а не директно в цилиндрите.
                              Малко не става дума за газифициране,но пък само газаджиите са наясно как точно работи системата за течна фаза,та затова задавам въпроса точно в този раздел .
                              2.2жтс е бангията
                              Last edited by 546; d.m.y г., 06:31.

                              Comment

                              Working...
                              X