Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Такам от тая графика виждам първо че газта ти не се отопля много добре и температурата и играе доста.
    Второ времената на газ наистина са по-малки от бензиновите но това нее проблем в случая понеже не са много ниски , а на празен ход почват от 3мс някъде нагоре, което е що годе ок. Малко се наслагват цветовете и не виждам добре.. Виж я на празен ход на какви времена е като бачка сам на бенз (5-6минути,) на загрял мотор и после виж как е на газ и дали променя бензиновите. Ако рейката ти е 3ома то е добре да нямаш времена под 3.5-3.8мс.
    Ако сибе за смяна иди наораво на сервиз да ти сложат един рейл блекбоди 2ома, ще ти дойде под 100лв с смяната и настройката . тая рейка ако су сменяш филтрите редовно и е настроена добре колата, ще те изкара по 50-60хил км.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Eкo, затова попитах дали играе някаква роля, понеже четох по назад където сте коментирали с дон_пепоне за твоята газова .

      Дон_пепоне, тази графика я направих на добре загрял мотор , като не прекъсваше тогава. Графиката на тези от Пловдив беше пък много над бензиновите в работата на празех ход и не падаха под 5мс. По въпроса с времената, по спомен не падаха под 3.5мс и ходеха до към 4мс. Как мога да разбера колко ома е рейката? Относно новата рейка, нея ли да ми настроят или газовото като цяло? Че последния път ме направиха на две стотинки, където съм сменил тартарини изпарителя с този, и накрая оставих 50лв. и нищо не направиха.. Да не говорим,че най-близко ми е в Сливен. Тука в Ямбол никой не се занимава с Тартарини . Мен и автоматичните настройки ме устройват стига да не прекъсва, че някой път е опасно, изгасва в кофти моменти като включа на свободна

      Comment


      • На самата рейка пише , на бубинките.
        Настройката се прави на газовата след смяната на рейката.
        За тия рейки е добре да работят в диапазон (ако е 3ома) 3.5-18мс , а ако е 2ома 2.8-18мс. Ако времената са над 18мс или налягането е малко или дюзите , но нее добре , понеже в високи обороти рейката не смага да се отваря и затваря и нанпрактика стои отворена постоянно и хем разхода е ужасен , хем има шанс да изгори някоя бубина на рейката
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Привет, днес се опитах да направя всичко, което ме посъветвахте. Не знам колко съм успял, надявам се поне нещо да се разбере, от това което съм записал. Предварително се извинявам за подсмърчането и на моменти лошия звук от клиповете. Малко съм настинал, а навън си е голям студ .

          Първо да спомена, че нямах възможност да видя нещата от първия студен старт на колата. Понеже бях в града и трябваше да дойда до вилата ни, за да взема кабелите за диагностика. Но да кажа какво забелязах преди диагностика.

          Колата я карах само на бензин около 12-13км. Загря си хубаво до 90 градуса, като навън температурата беше 2-3 градуса. След като спрях пред вилата пробвах да прехвърля на газ. Прехвърлих, но не задържах оборотите високи по време на прехвърлянето и колата изгасна. При повторното палене и прехвърляне, колата прехвърли, но отново го имаше това притрисане. Спрях колата и се качих горе за около 20-30мин. Взех кабелите и записах програма, която да записва какво се случва на екрана на компютъра. След което запалих, прехвърлих на газ и притрисане вече нямаше, ама никакво. Останалото е на клиповете!

          Слагам снимки от програмта да се види кое как е отметнато. Колата на снимките е изгасена без да е на контакт. Графиката е докато карах колата. Рейката е Feroni 3oma. Пазя си и оригиналната, но не виждам как се казва. С черни бубини е пак 3ома.



          Клипове:

          Почти студен старт, Мониторинг , Каране на газ около 4-5км.

          Modify carburetion - Мониторинг

          След първото каране - колата е на място

          Връщане до вилата
          Last edited by zombiran; d.m.y г., 21:12.

          Comment


          • 1во много голяно dif.presure , имаш , трябва да е 1.1бара
            2ро нз защо но когато си на газ колата има man.presure (Мап в колектора) двоен на този когато си на бенз -реално трябва да е като на бенз около 350мбар
            3то температирата в изпарителя нее коректна, при 84 на мотора ти показва 97 в редуктора а там гаранция е поне 10надолу (поне)
            4то времената ти на газ са по малки от на бемз , което вероятно е от много голямото налягане , но според мен и дюзите са големи.
            5то претрисане си имал след обръщане на газ понеже първоначално изпарителя е празен и като нахлуе тазта иска време за отопляне, затова после е била ок.
            6то тая рейка от нова е Кенеф както и повечето неща на ферони...
            7мо намали налягането от винта с шестограм на редуктора(изпарителя) свали го на 1.1 бара diff presure и пусни автокалибрация тогава.
            8мо според мен намали enrichmant-а да е по средата и тогава прави настройки, но при всички варианти си за рейка, просто направи тия неща с налягането и виж как щее. Ако пак има драма си смени рейката
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              1во много голяно dif.presure , имаш , трябва да е 1.1бара
              2ро нз защо но когато си на газ колата има man.presure (Мап в колектора) двоен на този когато си на бенз -реално трябва да е като на бенз около 350мбар
              3то температирата в изпарителя нее коректна, при 84 на мотора ти показва 97 в редуктора а там гаранция е поне 10надолу (поне)
              4то времената ти на газ са по малки от на бемз , което вероятно е от много голямото налягане , но според мен и дюзите са големи.
              5то претрисане си имал след обръщане на газ понеже първоначално изпарителя е празен и като нахлуе тазта иска време за отопляне, затова после е била ок.
              6то тая рейка от нова е Кенеф както и повечето неща на ферони...
              7мо намали налягането от винта с шестограм на редуктора(изпарителя) свали го на 1.1 бара diff presure и пусни автокалибрация тогава.
              8мо според мен намали enrichmant-а да е по средата и тогава прави настройки, но при всички варианти си за рейка, просто направи тия неща с налягането и виж как щее. Ако пак има драма си смени рейката
              Благодаря много за инфото и съветите колега. Предполагам за този винт говориш на изпарителя (долу на снимката оградено с червено). Дюзите са ми от оригиналната рейка свалени. В началото като я купих нямаше такива драми... но вече като "глътна български въздух" почнаха драмите. Рейката ще я сменя , че и без това много трака. Но най-напред ще намаля налягането (предполагам, че трябва да върви на газ и да въртя със шестограма, докато не постигна желаното налягане??) и ще наместя enrichmant-а. Ще пиша после какво е станало Дано се пооправят малко поне нещата. Имам едно питане относно ламбда сондите. Гледам, че може да се сложат 2, където при мен е 1. А колата си е с 2 сонди преди катализатора. Не трябва ли да сменя от 1-на на 2-ве сонди ? А и за малко да забравя, 2ома рейка ли да търся или 3ома ?

              Last edited by zombiran; d.m.y г., 23:03.

              Comment


              • Този е винта, заа да го свалиш навий по часовниковата стрелка (стягаш го ) като остави колата на празен ход и върти поне 2 цели оборота и следи колко е налягането. Въртиш докато стане 1.1бар и после наптави настеойката на ново.
                Като сменяш рейката си вземи 2rail blackbody и след като си свалил налягането нещата ще си дойдат на мястото.
                П.с новата рейка ще е с дефолтно отвори на дюзите , които са малки , разпробий ги на 2мм
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Можеш ли да ми покажеш кое точно се разпробива.. че не ми се иска да омажа нова рейка. Дюзите не са ли тези неща, които се завиват отпред, където влизат маркучите за газта. 2rail предполагам 2ома .
                  Last edited by zombiran; d.m.y г., 23:23.

                  Comment


                  • да 2 ома имам предвид.
                    Дюзите се дупчат ето тук- разширява се заводският отвор
                    Attached Files
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Днес си поиграх отново с газовото.

                      Дифф - успях да го намаля до 1.2б, затегна се докрая и нямаше накъде повече.

                      Намалих enrichmant - направих го на средата.

                      Пуснах автоматичните настройки, почнаха и колата взе да не работи изобщо добре. Все едно и сложих някакви кофти настройки, след което изгасна почти в началото на настройките. Като изписа че не получавала сигнал от rmp сензора , беше дълго и само това запомних. Предполагам си е останала с предишните настройки, понеже после си работи добре. Пробвах отново да ги пусна, тръгнаха, но зациклиха почти в началото и колата не работеше добре. Изключих ги и прекратих авто-настройката. Излязах да покарам и да направя една графика. Прилагам я в снимката долу. Ще сложа снимка с 1.4бар. и 1.2бар. в дясно. Докато го намалях работата на двигателя не промени, смисъл към по зле, но след опитах за авто настройка не се получиха нещата с нея.


                      1.4бар.



                      1.2бар.

                      Last edited by zombiran; d.m.y г., 11:59.

                      Comment


                      • Странно.. Явно това е като обърне на газ Мап-а скача на 600мбара бърка софта. За това е малко необяснимо как става.
                        Когато колата работи на празен ход с 1.2 бара дифф налягане, man.pressure колко е (седи ли на около 600мбара /0.6бар) ....
                        Намети някой газаджия който е правил тая марка и си поиграйте, трябва явно да се почне наред всичко и да се разнищи, понеже така си играем на проба грешка и става "на час по лъжичка"
                        Отдели си едни 100-120лв за нова рейка и ърд на газаджията и я закарай да я направят, но искай после тест драйв с пуснат лаптоп да видите какво става.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Ами до колкото видях на бензин е 320, а на газ е 520. Ще я покарам сега така и ако всичко е нормално я оставям и няма да я пипам повече. По графика видях, че сякаш малко се покачиха стойностите . Друго което забравих да спомена е, че при авто настройката т.газ стоеше и не мърдаше от 3.20мс , а т.бенз беше над 5.10-20мс. Еми освен в сливен да ходя.. , но и там нямат практика да се настройва в движение.

                          П.С. В момента щом не може да направи автоматични настройки с 1.2бар на изпарителя, да го върна ли на 1.4 както си беше?
                          Last edited by zombiran; d.m.y г., 12:54.

                          Comment


                          • Ак нямаш драми с вървежа и всичко останало си карай така.
                            Тъпото на тоя софтуер е че е тъп хахах повечето софтове ако не могат да си направят автокалибрацията изписват какъв е точно проблема и какво евентуално да направиш за да влезеш в необходими за това стойности на Темп.газ , П.газ и Темп.вода
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Хахаха, италянска му работа. Охх , доста време ми отдели, за което много благодаря.

                              Comment


                              • Явно софтуера се инати да прави автоматична настройка, защото вижда конфликт между налягането и размера на дюзите.

                                Примерно за моя мотор препоръчителният размер (от Фобос) на дюзите e от 2,4 до 2,8. Но дори при 2,4 времената са прекалено малки. Но там няма проблем налягането да се свали до 1,1 и всичко заспива.

                                При така създалата се ситуация, на твое място, аз бих си направил експеримента да задам по-малък размер на дюзите (без да ги сменям реално), да видя дали пък настройката няма да мине.

                                PS:

                                Втората графика (при 1,2 Bar) изглежда по-нормална.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:28.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X