Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    След още 1200 км. пробег:

    TRA = 21 ms
    FRA = 1,003

    Няма никакви грешки.

    Който твърди, че няма как ГИ да не разстройва ECU-то......да си яде ушите
    Ще я сънувам аз тая фина настройка...предполагам си върви както трябва и на газ и на бензин?
    www.t-auto.bg

    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      След още 1200 км. пробег:

      TRA = 21 ms
      FRA = 1,003

      Няма никакви грешки.

      Който твърди, че няма как ГИ да не разстройва ECU-то......да си яде ушите
      Тук си много прав! И не само ушите

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
        Ще я сънувам аз тая фина настройка...предполагам си върви както трябва и на газ и на бензин?
        Тя и преди си вървеше добре и почти не се усещаше разлика между двете горива. Сега разликата съвсем я няма и не записва грешки.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Тя и преди си вървеше добре и почти не се усещаше разлика между двете горива. Сега разликата съвсем я няма и не записва грешки.
          Ма харчи малко повече

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Ма харчи малко повече
            Харчи повече, да. Мога да сваля разхода, ако емулирам сигнала от сондата при работа на газ, но така ще падне и мощността. А аз не искам това.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Харчи повече, да. Мога да сваля разхода, ако емулирам сигнала от сондата при работа на газ, но така ще падне и мощността. А аз не искам това.
              Как ще го емулираш?

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Как ще го емулираш?
                Като прекарам сигнала на сондата през проста електроника, която повдига най-ниските му нива но не пипа високите. Така ECU - то ще "си мисли" че сместта му е богата и ще свие бензиновите времена а от тук и газовите.
                При работа на бензин, ще се байпасват входа и изхода на въпросното устройство.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #83
                  Но трябва да внимаваш колко ще го повдигнеш

                  Comment


                  • #84
                    Те затова много коли с обикновенна газова харчат по-малко газ отколкото с ГИ- просто им слагат емулатори на ламбда сондата и "одушават колата" здраво после и си карат на евтинкото,но без мисъл за последствията в дългосрочен план
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Те затова много коли с обикновенна газова харчат по-малко газ отколкото с ГИ- просто им слагат емулатори на ламбда сондата и "одушават колата" здраво после и си карат на евтинкото,но без мисъл за последствията в дългосрочен план
                      В тази връзка мен ме вълнува въпросът с изпускателните клапани. Вярно ли е, че те са подложени на по-високи температури, когато сместа на газ е по-бедна от нормалното?
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:09.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #86
                        Дамм вярно е, бедната смес гори с по-висока температура.
                        Субару дори след 2006-7г пускат коли с променени клапани, които да издържат на газ и дори има инфо кой символ от номера на Рамата го обозначава това. и има не малко субарута с заводска газ които са на по 300-400к км и нямат проблеми с това.

                        То кат о цяло газта гори с малко по-висока температура, а когато е и леко бедна сместта, работата не става никак "розова" , започва се с ранно изпичане на гумичките на клапаните,а после и самите клапани и леглата им...
                        Затова е по-добр да прежалим 1л/100км по-висок разход отколкото да рискуваме (чисто мое мнение разбирасе)

                        П.С. представете си какво става в при турбо кола, където и без това си има прилични температури на газовете (моята си работи нормално на 450-600 градуса Температура в катализатора,а при яко настъпване отива и до 800).... не напразно много хора преди непрепоръчваха газ на турбо кола,защото при един напън и бедна смес стопява бутала-буквално

                        П.С 2 Не напразно МАПЕРите доста добре "нахранват" турбо колите в големите натоварвания с смеси 10-11/1, при реално необходими за съвсем малко такива,а в повечето време трябват 13-14 (14.7 идеалният вариант)


                        https://goo.gl/photos/heuZ9FRjipudgbos5 ето при мен каке- за застраховка и с цел дори леко охлаждане на сместта съм я понахранил повече от необходимото в големите натоварвания, сега ми гори около 10.8-11 газ навънка, преди като бях изравнил идеално в края графиката ми падна на 10 , но въпреки че уж е идеална сместта реших да не рискувам (ако имаше как да сложа емулатор можех да я сваля и на 9.5, но защо??? заради 70стинки за литър кирия ли)
                        Last edited by don_pepone; d.m.y г., 12:37.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #87
                          Бедна смес - детонационно горене. Ето това е опасното

                          Comment


                          • #88
                            От бедната смес горят и клапани и бутала. Това е вярно. Но най-вече горят клапани, дори и при нормална смес, от пробити изпускателни колектори. Като няма съпротивление в колектора, газовете прекалено рано тръгват да излизат и доизгарят в клапана.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              От бедната смес горят и клапани и бутала. Това е вярно. Но най-вече горят клапани, дори и при нормална смес, от пробити изпускателни колектори. Като няма съпротивление в колектора, газовете прекалено рано тръгват да излизат и доизгарят в клапана.
                              Иве, ко тана? Значи изпускателните клапани като се отворят, генерацията ги държи вътре в цилиндъра за да доизгорят? Несериозно звучи. Я се изясни малко да го проумея

                              Comment


                              • #90
                                Извинявайте за спама.
                                Имам доста неща за правене по ДВГ, ламбди, газ-проблемчета.....и т.н. И досега винаги съм ходил при Сашо/лисан. Доволен съм, но не знам с газ занимава ли се?!
                                Имате ли някакви впечатления??
                                sigpic156 SW 2001 бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X