Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Прецизна Настройка на ГИ ?
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСлед още 1200 км. пробег:
TRA = 21 ms
FRA = 1,003
Няма никакви грешки.
Който твърди, че няма как ГИ да не разстройва ECU-то......да си яде ушите
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщениеЩе я сънувам аз тая фина настройка...предполагам си върви както трябва и на газ и на бензин?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТя и преди си вървеше добре и почти не се усещаше разлика между двете горива. Сега разликата съвсем я няма и не записва грешки.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеМа харчи малко повече
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеХарчи повече, да. Мога да сваля разхода, ако емулирам сигнала от сондата при работа на газ, но така ще падне и мощността. А аз не искам това.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеКак ще го емулираш?
При работа на бензин, ще се байпасват входа и изхода на въпросното устройство.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Те затова много коли с обикновенна газова харчат по-малко газ отколкото с ГИ- просто им слагат емулатори на ламбда сондата и "одушават колата" здраво после и си карат на евтинкото,но без мисъл за последствията в дългосрочен планEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТе затова много коли с обикновенна газова харчат по-малко газ отколкото с ГИ- просто им слагат емулатори на ламбда сондата и "одушават колата" здраво после и си карат на евтинкото,но без мисъл за последствията в дългосрочен планLast edited by ecotronic; d.m.y г., 20:09.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Дамм вярно е, бедната смес гори с по-висока температура.
Субару дори след 2006-7г пускат коли с променени клапани, които да издържат на газ и дори има инфо кой символ от номера на Рамата го обозначава това. и има не малко субарута с заводска газ които са на по 300-400к км и нямат проблеми с това.
То кат о цяло газта гори с малко по-висока температура, а когато е и леко бедна сместта, работата не става никак "розова" , започва се с ранно изпичане на гумичките на клапаните,а после и самите клапани и леглата им...
Затова е по-добр да прежалим 1л/100км по-висок разход отколкото да рискуваме (чисто мое мнение разбирасе)
П.С. представете си какво става в при турбо кола, където и без това си има прилични температури на газовете (моята си работи нормално на 450-600 градуса Температура в катализатора,а при яко настъпване отива и до 800).... не напразно много хора преди непрепоръчваха газ на турбо кола,защото при един напън и бедна смес стопява бутала-буквално
П.С 2 Не напразно МАПЕРите доста добре "нахранват" турбо колите в големите натоварвания с смеси 10-11/1, при реално необходими за съвсем малко такива,а в повечето време трябват 13-14 (14.7 идеалният вариант)
https://goo.gl/photos/heuZ9FRjipudgbos5 ето при мен каке- за застраховка и с цел дори леко охлаждане на сместта съм я понахранил повече от необходимото в големите натоварвания, сега ми гори около 10.8-11 газ навънка, преди като бях изравнил идеално в края графиката ми падна на 10 , но въпреки че уж е идеална сместта реших да не рискувам (ако имаше как да сложа емулатор можех да я сваля и на 9.5, но защо??? заради 70стинки за литър кирия ли)Last edited by don_pepone; d.m.y г., 12:37.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
От бедната смес горят и клапани и бутала. Това е вярно. Но най-вече горят клапани, дори и при нормална смес, от пробити изпускателни колектори. Като няма съпротивление в колектора, газовете прекалено рано тръгват да излизат и доизгарят в клапана.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеОт бедната смес горят и клапани и бутала. Това е вярно. Но най-вече горят клапани, дори и при нормална смес, от пробити изпускателни колектори. Като няма съпротивление в колектора, газовете прекалено рано тръгват да излизат и доизгарят в клапана.
Comment
Comment