Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сутринта проверих, тоя параметър дето ми бяга беше станал 0.958.
    Карах две по 5км с голяма пауза между двете, проверих пак и излезе 0.922

    Дали е така защото ми обръща на газ много рано?
    Уреда за температурата почти не е мръднал и вече съм на газ...
    156 2.0TS

    Comment


    • Като караш само на бензин след ресет на адаптивните параметри, каква е стойността на FRA?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • 1.078
        156 2.0TS

        Comment


        • Значи трябва да понамалиш газта.

          Повтарям, че за по-богатата смес на газ може да е виновна и тръгнала да си заминава рейка.

          PS:

          Добре е да пробваш, как е студеният старт след адаптацията само на бензин.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:20.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Toва ми беше другия въпрос:
            http://onlineshop.smgas-bg.com/RAIL_...ackbody_Apache
            Тук пише Среден ресурс до първи ремонт - 40 000 km
            Моите са на повече вече.

            Какво ще препоръчате? Този модел добър ли е? Да ремонтирам или да ги сменям?
            И как мога да разбера дали е "тръгнала да си заминава".
            156 2.0TS

            Comment


            • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Toва ми беше другия въпрос:
              http://onlineshop.smgas-bg.com/RAIL_...ackbody_Apache
              Тук пише Среден ресурс до първи ремонт - 40 000 km
              Моите са на повече вече.

              Какво ще препоръчате? Този модел добър ли е? Да ремонтирам или да ги сменям?
              И как мога да разбера дали е "тръгнала да си заминава".
              Аз съм с почти същата рейка на около 50К пробег. Писано е малко по-напред в темата:
              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=163

              Допреди да усетя лекото притрисане на празен ход на газ, бях постигнал FRA = 1,003, което е по-добре отколкото на бензин.

              В момента FRA = 0,92. (по-богата от нормалното смес на газ)

              Идната седмица ще сменя моята рейка и ще кажа, какъв е бил ефектът.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:35.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                За настройването може да.
                По принцип като си сменил свещите и вече имаш по добро изгаряне е нормално да отчита по-една смес. Тя и преди е била бедна, но недоизгоряла и ламбдата си е мислела друго
                Добре е да се закачи с софта на газовата и да се коригира с коефициентите там където трябва, като преди това едобре да си изтриеш и двете карти (газ и бензин) ида покараш на бензин първо в всички режими +5 минути поне на празен ход да седи ,а после същото и на газ и каат оси направи новите графики да коригираш чрез коефициентите
                Това го направих. оставих я да загрее на бензин, а после я опънах 50 км. Вечерта се прибрах нормално на газ. На другия ден забелязах, че на празен ход играят оборотите и тогава видях на компа какво става. За сега, след повдигането на графиката в ниските се оправи, но според мен причината беше друга. Просто катализаторът се беше скъсал при тръбата, точно след сондата.
                Колямо . Така открих и защо на ляв завой ми ромоли лагер. Просто се е отваряла цепнатината и е ръмжала те, а не лагера.
                Някой може да си мисли, че последното е спам, но практиката ми показва, че работата по електрониката е безсмислена, ако "хеви-метъла" има проблеми.
                Благодаря за съветите!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Разпробих новата рейка на 2,2 mm. и я смених.

                  Тук се натъкнах на следния въпрос:

                  Със старата рейка четирите маркуча до щуцерите на колектора бяха с различна дължина (2 дълги до 1 ви и 4 - ти цилиндър и 2 къси до 2 - ри и 3 - ти.)

                  Това допустимо ли е?

                  Доколкото знам, е добре четирите да са с еднаква дължина и поради това ги смених с нови и ги направих еднакви.



                  После пуснах базовата автоматична настройка на Fobos - а, но тя не мина. Още при настройката под товар и при 3000 об. софтуерът ме наплю и препоръча увеличаване размера на дюзите на 2,9.
                  Тогава вдигнах изходното налягане на изпарителя, докато диференциалното се вдигна от 1,1 на 1,4 bar.

                  При това положение настройката на 3000 об. мина успешно, но не мина тази на празен ход (получи се същата препоръка за увеличаване размера на дюзите).

                  Същевременно в таблицата няма време под 2,22 ms.



                  Тепърва ще гледам, как са нещата на ход, как е адаптацията на бензиновото ECU и пр.

                  Основният ми въпрос е, това че базовата настройка не минава на празен ход, трябва ли да ме притеснява или просто да се ориентирам по адаптацията на бензиновия компютър.

                  Иначе за разлика от ситуация със старата рейка, сега го няма онова притрисане на празен ход.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Ресетнах ECU - то и минах около 30 км градско на газ. Адаптивните параметри са в норми:

                    FRA = 0,008
                    TRA = 24 ms.

                    Утре ще я поизпържа по-надълго и ще снема графика на сигнала на сондата, ламбда интегратора, обороти и инжекторни времена за да видя, какви корекции трябва да се нанесат по газовата карта.

                    Накратко - макар и с груба начална настройка на газовата, след смяната на рейката, сместа се е нормализирала.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:21.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Супер, любопитно ми е какъв отзив ще дадеш относно разхода и вървежа с новата рейка.

                      П.С. Някой може ли да ми изпрати софтуер за БСМ/Бардолини и Ловато?
                      С един приятел ще си вземем общ кабел с два накрайника да си настройваме газовите, а в обявата не предлагат софтуер...
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • За бардолини софта го има в сайта им ако не се лъжа.
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • Поразгледах старата рейка. Чрез надуване и смучене с уста, не установявам да изпуска някой от клапаните.

                          Но забелязвам, че едната зегерка е излязла от леглото си и заради това съответната бобина прави паразитен ход от около 1 mm.





                          Твърде е вероятно в тази рейка да има още живот


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Може да се премери на стенд хода на буталцата. Продава се и ремонтен комплет,който не е скъп.
                            Alfa Romeo 1.8 TS `98
                            sigpic

                            Comment


                            • Абсолютно същата е и моята рейка.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Интересно е това което казваш, че сее наложило да вдигнеш диференциалното налягане доста за да влезе в норми.
                                За да се получи това са два вариантите:
                                1-старите дюзи са били доста над 2.4 (примерно 2.6-2.7мм)
                                2-старата рейка е имала доста неконтролирано изпускане на газ, което е довело до богати смеси с кратки времена


                                Празния ход е нормално да е много по-мазен с баракудата, ще усетиш и по гладка работа в целия диапазон
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X