Известие

Collapse
No announcement yet.

Прецизна Настройка на ГИ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Интересно е това което казваш, че сее наложило да вдигнеш диференциалното налягане доста за да влезе в норми.
    За да се получи това са два вариантите:
    1-старите дюзи са били доста над 2.4 (примерно 2.6-2.7мм)
    2-старата рейка е имала доста неконтролирано изпускане на газ, което е довело до богати смеси с кратки времена


    Празния ход е нормално да е много по-мазен с баракудата, ще усетиш и по гладка работа в целия диапазон
    Старитe дюзи ги мерих. 2,4 са.

    Сега основният ми въпрос е - фатално ли е това, че автоматичната настройка на празен ход не минава успешно?
    Или да се абстрахирам от това и да си гоня стойностите на газовите времена с които адапацията на бензиновото ECU ще е най-близка до идеалната.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Нищо фатално няма, понякога софта се ошашква и не се получава настройката. Направи си я ръчно и си карай
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Старитe дюзи ги мерих. 2,4 са.

        Сега основният ми въпрос е - фатално ли е това, че автоматичната настройка на празен ход не минава успешно?
        Или да се абстрахирам от това и да си гоня стойностите на газовите времена с които адапацията на бензиновото ECU ще е най-близка до идеалната.
        Ей, толкова писа за тия настройки, .... а сега питаш.
        Хващай ръчното и си направи колата така, както си описвал преди. Автоматична перфектна според мен няма. Аз не вярва и на тези с ОБД дет са

        Comment


        • Ами като нещо не ми е ясно, питам. Това да се ползва само автоматичната настройка изобщо не го коментираме в тази тема.
          Въпросът ми беше, защо тя не минава. Според интерфейса на Фобос - защото грешката между сместа на бензин и тази на газ не може да падне под +/- 2%.
          Това само по себе си може и да не е голям поблем, но може и да е симптом за проблем.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • в момента колко ти е празният ход в мс на газ и колко е на бензин.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • На газ - около 5 ms, на бензин - около 4


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • нее ли високо бензиновото или така мисе струва

                както и да е, свали диференциалното на 1100 и ги разпробий на 2.6мм и тогава я настрой и ако е нужно коригирай налягането докато изравниш газовото време с бензиновото на празен ход

                П.С. за мен остана загадка ка кс старите 2.4мм дюзи работеше на 1100мб ,а сега с 2.2мм (предвид,че са с по-голям Flow потенциал) на новите иска 1400мб, но какт оказах има явно някъв друг фактор в уравнението.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • И на мен нещо такова ми се върти из главата

                  Но ще взема първо да ги разпробия на 2,4 и ще видя, как е.

                  Това, което не ми е много ясно са спецификациите на рейките.

                  Старата я дават 2,1 ms (каквото и да означава това)

                  Новата я дават :

                  Време на отваряне: 1,9 ms
                  Време на затваряне: 1,2 ms

                  Това би трябвало да означава, че минимално допустимото време за новата рейка е 3,1 ms (сумата от двете).

                  Т.е - вероятно трябва да гоня времена по-големи от 3,1 ms.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    нее ли високо бензиновото или така мисе струва ....
                    И при мен бензиновото на загряла кола е около 4,3 мс
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      И на мен нещо такова ми се върти из главата

                      Но ще взема първо да ги разпробия на 2,4 и ще видя, как е.

                      Това, което не ми е много ясно са спецификациите на рейките.

                      Старата я дават 2,1 ms (каквото и да означава това)

                      Новата я дават :

                      Време на отваряне: 1,9 ms
                      Време на затваряне: 1,2 ms

                      Това би трябвало да означава, че минимално допустимото време за новата рейка е 3,1 ms (сумата от двете).

                      Т.е - вероятно трябва да гоня времена по-големи от 3,1 ms.
                      Ами време за впръскване?

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Ами време за впръскване?
                        Това са времена за пълен ход между 2 крайни състояния. Това не означава, че при полуотворен/затворен клапан, нищо не минава.

                        Тук навлизаме в едни теоретични постановки, които ако бяха толкова прости и ясни, щеше картата да се изчислява а не да се строи на база реална работа на мотора.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Разпробих дюзите на 2,5 (не намерих 2,6), свалих диференциалното налягане на 1,1 Bar и повторих базовата настройка.
                          Отново на 3000 об. мина, но не мина на празен ход. Грешката беше около 3,5 % а препоръката беше - дюзи Ф3,1



                          Вдигнах диференциалното на 1,2 и повторих процедурата.
                          Пак не мина в тихите обороти, но този път грешката беше 2,4% и препоръка за дюзите Ф2,7.

                          Сигурен съм, че ако вдигна налягането с още 0,1 Bar Фобос ще спре да ме плюе , но тогава в зоната на малките времена ще падна под 2 ms, което нe ми се иска.

                          На този етап ще оставя нещата така.

                          Резултатът:



                          Сега предстои финото доизкусуряване на картата.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:39.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Аз още нямам кабел, но си изтеглих софтуера на смърдолини да го разгледам и там има калкулатор за дюзи, може да ти е полезен.



                            edit: 150 на 1.2 излиза точно 2.6
                            Last edited by dhtj; d.m.y г., 18:07.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • Ето една 156ца с същия мотор с дюзи 2.4мм по спомен и диференциално малко над 1100мб.

                              Имам едно съмнение че като нямаш Мап , газовата няма какда ти изчисли делтаП и реално си показва Пгаз...
                              Attached Files
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Имам едно съмнение че като нямаш Мап , газовата няма какда ти изчисли делтаП и реално си показва Пгаз...
                                Няма съмнение. На контакт и неработещ мотор си показва атмосферното налягане.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 02:47.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X