Известие

Collapse
No announcement yet.

За тампона на ДЕ ДИОН !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ето още нещо за окачването тип Де Дион:

    Де Дион е вид независимо задно окачване. То представлява компромисно решение между независимото окачване и задния неразделен мост. Прилага се при луксозните модели на Опел Капитен, Адмирал и Дипломат. При него диференциалът е окачен на каросерията. Страничните сили се поемат от напречна тръба, която е шарнирно свързана с П-образна траверса. Две надлъжни реактивни щанги поемат надлъжните сили. Полуосите се "чупят" с две карданни съединения. Конструкцията е сложна и скъпа. Необходимо е диференциалът, който е окачен на каросерията, да се обезшумява. При движение по неравен път двете колела взаимно си влияят. Но в замяна на това е намалено много теглото на неподресорните маси и автомобилът е стабилен при завои.

    (Източник - "Автомобилът днес и утре", 196 и някоя, или 197 и някоя, липсват първите страници)
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #17
      Браво ,Колега участието ти е полезно ,ПРОДЪЛЖАВАЙ В СЪЩИЯТ ДУХ .......Народа ,яко консумира подходящата и необходима информация .....ПОЗДРАВИ !!!
      -Аз си мисля нещо, мисля си .
      -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
      Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

      Comment


      • #18
        Аз да взема да изровя от гаража и да нащракам няколко тампона, че куджа-тема им посветихме, а суперзвездата още няма снимка.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #19
          Погледнах го тампона и се оказа скъсан, може ли да ми дадете малко информация как да го сменя. Не бързам със смяната и може да ми кажете всичко за него(напр. от къде да закупя нов и останалите елементи от снимката), за да се подготвя максимално.
          Alfa Romeo 75 1.8

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Lame_0ne
            Погледнах го тампона и се оказа скъсан, може ли да ми дадете малко информация как да го сменя. Не бързам със смяната и може да ми кажете всичко за него(напр. от къде да закупя нов и останалите елементи от снимката), за да се подготвя максимално.
            Колега ,виждам от потписа ти че АЛФАТА е 1.8 ,ако е произведена до началото на 1988г и няма странични намеси ,то тогава дрябва да е с малкият тампон,ако е след 1988г то тогава всички версии и модификации са обурудвани с по големият тампон(като при Т.СПАРКА ,В6 и2.4ТД)вкл.и 1.6 .За самата операция по набиването е добре да си изобретиш някаква скоба със шпилка с резба по средата и в НИКАКЪВ случай да не се използва ЧУКА -като основно средство ,защото ще съсипеш тампона ,който е с тефлонова външност......
            -Аз си мисля нещо, мисля си .
            -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
            Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

            Comment


            • #21
              Колеги, зачетох се в тази "архивна" тема и се зачудих, какво ще рече "унибал" на RZ/SZ, какво представлява той и с какво, ако не се разбра от самата му конструкция, е по добър от монтираните обикновени тампони на 75-ците?
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #22
                Де Дион

                Ето тамопът които ми даде Цветелин
                Attached Files
                Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
                АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
                АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
                eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                  Колеги, зачетох се в тази "архивна" тема и се зачудих, какво ще рече "унибал" на RZ/SZ, какво представлява той и с какво, ако не се разбра от самата му конструкция, е по добър от монтираните обикновени тампони на 75-ците?
                  Унибол ще рече лагерен шарнир, а не гумен еластичен тампон.
                  На мястото на гумената втулка, която имаме на триъгълната рамка, се прави лагерна опора. Лагерът не е къв да е, но това е по-дълга тема вече.
                  Да сме живи и здрави и такава модификация ще имаме по някои от колите
                  sigpic
                  === 75 1.8 T '86 ===
                  === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                  If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                  Comment


                  • #24
                    Tова ако не се лъжа е унибал за SZ / RZ

                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment

                    Working...
                    X