Ето още нещо за окачването тип Де Дион:
Де Дион е вид независимо задно окачване. То представлява компромисно решение между независимото окачване и задния неразделен мост. Прилага се при луксозните модели на Опел Капитен, Адмирал и Дипломат. При него диференциалът е окачен на каросерията. Страничните сили се поемат от напречна тръба, която е шарнирно свързана с П-образна траверса. Две надлъжни реактивни щанги поемат надлъжните сили. Полуосите се "чупят" с две карданни съединения. Конструкцията е сложна и скъпа. Необходимо е диференциалът, който е окачен на каросерията, да се обезшумява. При движение по неравен път двете колела взаимно си влияят. Но в замяна на това е намалено много теглото на неподресорните маси и автомобилът е стабилен при завои.
(Източник - "Автомобилът днес и утре", 196 и някоя, или 197 и някоя, липсват първите страници)
Де Дион е вид независимо задно окачване. То представлява компромисно решение между независимото окачване и задния неразделен мост. Прилага се при луксозните модели на Опел Капитен, Адмирал и Дипломат. При него диференциалът е окачен на каросерията. Страничните сили се поемат от напречна тръба, която е шарнирно свързана с П-образна траверса. Две надлъжни реактивни щанги поемат надлъжните сили. Полуосите се "чупят" с две карданни съединения. Конструкцията е сложна и скъпа. Необходимо е диференциалът, който е окачен на каросерията, да се обезшумява. При движение по неравен път двете колела взаимно си влияят. Но в замяна на това е намалено много теглото на неподресорните маси и автомобилът е стабилен при завои.
(Източник - "Автомобилът днес и утре", 196 и някоя, или 197 и някоя, липсват първите страници)
Comment