Известие

Collapse
No announcement yet.

Giulietta (nuova) 1.8 - Пловдив

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31


    бях на 15 когато един приятел се отказа от такава кола , скоростите му бяха проблем , тои реши да я нареже , седалките и броните ми ги даде на мен , от тогавасъм алфа ромео фен , заедно с него режехме колата на части , от тогава съм запален фен на марката и я обичам повече от жена ми , алфа не е просто кола тя е чуство!!!
    Alfa Romeo 145 1.6 t.s. - 120 hp

    Comment


    • #32
      Четах за разлики в карданте на V6, TS и останалите. А има ли разлика м/у кардан от Giulietta 1.8 и 90 1.8?
      Last edited by Vagalinski; d.m.y г., 12:49.

      Comment


      • #33
        Каретата са еднакви. Другото което би могло да е различно е дължината на задната половина. Издири междуосието на двете коли и ако е еднакво значи и карданите са еднакви на дължина.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #34
          еднакви са ве разлика има на в6 версиите

          Comment


          • #35
            Междуосовото разстояние е еднакво.
            Трябва да са еднакви, въпреки че изненади винаги може да има. Особено след като са минали 25 години...
            Last edited by Vagalinski; d.m.y г., 12:49.

            Comment


            • #36
              Щом междуосието е същото значи са еднакви! Аз преди време ядох един четвъртит с кардан за 105-та серия и от тогава първото нещо, което гледам е междуосието.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #37
                евала на колицата

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от vip86 Покажи съобщение
                  евала на колицата
                  евала на собственика
                  ALFA ROMEO 75 2.0 ts
                  sigpic
                  Нещо което работи - не се пипа!

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                    джулиетата,носи много запомнящ се дух,има тварде лош характертя е мания,евала
                    За жалост, тоя запомнящ се дух доста често съвршва в предприятия като Металекс и Надин. Една междублокова Жулиета така я натовариха преди година на камионче експрес за оня свят.
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #40
                      Имам въпрос относно винтовете за регулиране на буталата на задните апарати. Става въпрос за винтовете намиращи се от страната на скоростната кутия, тези които сочат назад. Някой знае ли на кой апарат винта в коя посока се върти за изваждане на буталото навън? От помощ би било и това дали двата винта се въртяха в една и съща или в противоположна посока.
                      Трябва да затегна малко, защото ръчна нямам изобщо, а жилото даже е презатегнато (едвам я опъвам до последния зъб) и почти всичко отзад е ново или рециклирано. Предполагам друг начин няма.

                      Comment


                      • #41
                        Колега, ръчната не се регулира само от вътрешните бутала. Външните бутала играят също роля, тъй като трябва да са достатъчно близко до диска, така че вътрешната накладка, активирана от лостовата система да притисне диска към външната.
                        Отговорът на това, за което ти питаш конкретно е, че двата винта се въртят в противоположни посоки за да избутат навън накладките. По точно: десния апарат обратно на часовниковата стрелка, а левия - по часовниковата.
                        Ще споделя как постъпвам аз със задните спирачки. Първо закачам всичко - дискове, накладки и т.н., включително жилото, което минава през ухото на купето над диференциала. Опъвам го като вече закачено го натягам докато видя, че леко е събрало лостовете. После регулирам една по една накладките първо на единия, после на другия апарат. Обезвъздушаването може да се направи преди всичко останало.
                        За съжаление тези апарати често пъти създават проблеми, разкачат им се механизмите за реглаж от буталцата, протичат, заклинват и съсипват накладки и дори дискове. Горещо препоръчвам преди всяка смяна на накладки старателно да се преглеждат, раздвижват, да им се почистват щифтовете и пластините на накладките.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #42
                          Предварително се извинявам на колегата Vagalinski, че използвам темата му! Извинявай колега!

                          Такааа.... явно при мен е протекъл левия апарат от външния винт за регулиране. Поне така ми се струва, защото е омаслено там. Каква е процедурата по оправянето на проблема, че сега ми е паднало всичко като е разглобено?
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #43
                            Venci, благодаря ти за поредния бърз и ясен отговор . А щом стоят така нещата с ръчната ще трябва да попитам дали се сещаш и в коя посока се въртяха външните винтове за изваждане на буталата навън.

                            Da_Fuse, при мен бяха протекли и двата апарата, но от вътрешните винтове. Оправи ми ги младия Шкодров (има сервиз за спирачки), но ги бави около месец, защото не можеше да намери части, а и цента беше 75 лв. на апарат. Това естествено включваше пълно рециклиране и сега апаратите уж са като нови.
                            Ако някой може да те упъти към сервиз извършващ такива услуги в София. А, ако решиш сам да си ги ремонтираш не знам. Само да ти кажа, че в ремонтните комплекти от Еуро 07 няма нищо за тези винтове.

                            Comment


                            • #44
                              Външните накладки, за да ги приближиш до дисковете въртиш регулировъчните винтове обратно на часовниковата стрелка. Преди това трябва да се разхлаби контра-гайката и да се внимава с една зегерка, която се явява ограничителна там. Ето една диаграма, която ще е полезна.
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Vagalinski Покажи съобщение
                                Оправи ми ги младия Шкодров (има сервиз за спирачки), но ги бави около месец, защото не можеше да намери части, а и цента беше 75 лв. на апарат. Това естествено включваше пълно рециклиране и сега апаратите уж са като нови.
                                На такава цена 70-80лв в Сандански докараха в един магазин чисто нов заден апарат за 75-ца.Тогава - това беше преди около година смених и двата апарата на една 2,0TD.Те май и на Жулиетата са същите апарати като на 75 - Венци да каже.
                                75 2,0 '85
                                75 2,0 TS
                                Corsa A 1,4
                                Corsa A 1,6 GSI

                                Comment

                                Working...
                                X