Известие

Collapse
No announcement yet.

Giulietta (nuova) 1.8 - Пловдив

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Относно мигачите, преди ти бях писал в скайп за една Жулиета на части, която сега погледнах и е точно с бели мигачи : http://dino412.snimka.bg/automobiles/alfa-romeo.484228
    Потърси си в историята на скайпа.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #62
      А, да. Но проблема е, че не намирам координати на човека, който я продава. Нито в темата в онзи форум, нито в скайп. А във форума не е влизал доста отдавна.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
        Имам едни от Форд, Сиера и Транзит мисля , които са досущ като Алфовите, може би имат леко отклонение в размера.
        Ако ти вършат работа ти ги подарявам, със сменяеми крушки са
        И аз за фордовите говорех, ама...
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Vagalinski Покажи съобщение
          А, да. Но проблема е, че не намирам координати на човека, който я продава. Нито в темата в онзи форум, нито в скайп. А във форума не е влизал доста отдавна.
          Ще намеря координатите на моргаджията тази седмица и ще ти ги пратя.

          Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
          И аз за фордовите говорех, ама...
          Леко се изпилява щампата форд и надали някой ще разбере от какво са.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #65
            Има ли начин, по който може да се предвиди, че едно каре на полуоска е пред счупване? Появи се някакво притракване при силно подаване на газ от задната дясна част. Чува се и при силно натискане на спирачките.

            Comment


            • #66
              Ами, твърде вероятно е, този звук да е от каре... Специално на трансаксиалните, каретата се натоварват и при спиране. Най-лесно можеш да го провериш като дръпнеш ръчна, легнеш под колата и провериш хлабините на всяко от каретата, като въртиш полуоската по часовника и обратно спрямо карето, ако вгаш колата на крик, съптветно ще трябва да задържиш гумата при проверката на външното каре. Ще прецениш кое е тръгнало, защото то ще има осезаемо по-голям луфт отколкото останалите.
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #67
                Колата ми е след ревизия на глава. Обаче хората които ми правиха ремонта явно не могат да зацепят валовете и да направят центровката на запалването както трябва. Колата работи супер неравномерно. От време на време се чува едно препукване на празен ход и при това изхвърля по силно пушек през ауспуха. Чува се много странен звук, наподобяващ скърцане, който може и да е от връщане на изгорели газове през трети цилиндър. А всъщност при при леко форсиране връща много изгорели газове този цилиндър.
                Има нови свещи.

                Търся човек в Пловдив, който може да ми зацепи валовете и да ми направи центровакта. Но да е човек, който наистина да прави такива коли.

                Comment


                • #68
                  Ако искаш звънни ми по телефона да ти обясня, че е дълго за обясняване.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #69
                    Ако бат Венци не ти помогне, звънкай!
                    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
                      Ако бат Венци не ти помогне, звънкай!
                      Венци ми обясни как стават нещата. Ще се пробвам първо сам. Ако не успея ще те потърся .
                      Благодаря и на двамата.

                      Comment


                      • #71
                        Колaтa нa Vagalinski е много зaрибенa кефи ме!Инaче момчето срещa проблеми по някой път с нея обaче е упорит не се предaвa!Успех зa нaпред!

                        Comment


                        • #72
                          След петмесечен престой в гаража, пред гаража на първия "майстор", пред блока ми и в двора на втория майстор, който оправяше мизериите на първия, колата най-накрая е отново при мен и работи нормално. Но не и без новопоявили се проблеми. Сега вече наистина се уверявам, че не карането, а застояването скапва колата.
                          Един от проблемите е, че един много кадърен гумаджия в Студентски град между блок 59 (което е в края на Студентски град в посока Околовръстното) и Симеоновски шосе (казвам ви къде е, за да не ходите там и ако го видите да го плюете) така ми е затегнал гайките зимата, че едвам се развиваха с гайковерта, а ключа за секретните се счупи. В крайна сметка след голяма мъка по свалянето на секретните останах без една шпилка отпред.
                          Ако някой може да ми даде кратко описание как се сменя шпилка отпред ще съм му благодарен.

                          Comment


                          • #73
                            Свалящ диска и чукаш с чукче. Обади ми се мисля, че знам къде продават шпилки ако нямаш

                            ---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:19 ----------

                            ПС: Ако събота и неделя съм айляк може да дойдеш пред блока да ти сменим шпилката
                            1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                            1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                            2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                            Comment


                            • #74
                              На вентилираните дискове става да се смени шпилката без да се сваля диска. На плътните не ми се е налагало и не съм пробвал. Ако ти трябва шпилка да ми кажеш
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • #75
                                Благодаря за желанието за помощ и на двама ви .
                                Ако се намерят тук в Пловдив добре. Викторе, ще ти се обадя сигурно в петък да те питам за магазина, тога трябва да съм свободен.
                                Венци, ако няма тук ще те потърся . Лошото е обаче, че нямам път към София до септември. Ама предполагам не е страшно и с три гайки да карам временно.

                                Иначе да се похваля - понеже ми спря лявата, предна машинка за стъклото я разглобих, почистих, смазах и смених четките. Сега стъклото се движи идеално. Ще направя същата процедура и с дясната, предна. Препоръчвам го а всички с изнервящо бавни ел. стъкла. Перди се мъчих да смазвам без да свалям и разглобявам, ама няма файда. Най-големите мизерии са вътре.

                                Comment

                                Working...
                                X