Известие

Collapse
No announcement yet.

Giulietta (nuova) 1.8 - Пловдив

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Giulietta (nuova) 1.8 - Пловдив

    Колата е купена началото на 2007г. за 800 лeвa, в движение. Оттогава са направени доста неща по нея, включително нова боя. Има си обичайните за модела проблеми: скорости, някой друг ел. компонент, ръжда. Засега само веднъж не е стигала до вкъщи на собствен ход (не знам дали това е добре или лошо) заради счупено каре на полуоска.
    Двигателят е 1.8, карбураторите Weber. Оригинални джанти A. Benzoni & C. BWA - Campanatura 43 - 5.5Jx13 с гуми 185/70.


    Сега малко снимки. На някои отпред е с гуми 165/80.

    Първо сама. Четвъртата снимка е от среща в Пловдив




    Тук е снимана заедно с другата Алфа - 155 1.8 TS 8v. Модификация Silverstone/Formula - отличава се със спойлера, джанти 15" и полу-кожа.




    А сега следват снимки заедно с някои класически Алфи срещнати на улицата. Жълтата е 2.0 (сменен двигател); 33-ката мисля, че е Quadrifoglio Oro; бялата е 1.8.









    24.01.10

    Първата снимка е от 1st Italian Track Day на пистата в с. Калояново. Останалите са от успешното достигане до българското черноморие по коледните празници. Вече мога да се похваля и с оригинално, дясно огледало.

    Last edited by Vagalinski; d.m.y г., 10:25.

  • #2
    Еййй колега , от кога чакаме такова включване!!!! Супер тема!
    Кога ще дойдеш пак на някоя среща да ни припомниш, че и в Пловдив има класики?
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #3
      75ts

      Да супер е и темата и колата,сигурно и собственика е фен.
      Добре дошъл у сектата
      дано намериш и това което търсиш,за тази кола имам само буферите на бронята
      75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
      75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
      75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
      75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

      Comment


      • #4
        Колата вече е с четири ревизирани спирачни апарата (демонтаж, ремонт и монтаж на задните сигурно са отнели поне три дни). А най-голям беше проблема с намиране на пробки за обезвъздушаване. Днес обаче се оказа, че спирачната помпа има дупка и оттам тече. Чел съм, че може да се сложи помпа от Fiat Ducato, която ще подобри спирането. И знам само, че има един отвор повече, който се запушва с винт. Трябва да знам година и двигател на Дукатото; предполагам за Фиат без ABS (и Алфата няма); отворите на същите места ли са или се налага смяна на някои тръбички; директно ли пасва на сервото на Алфата и има ли още някакви особености?
        Last edited by Vagalinski; d.m.y г., 12:47.

        Comment


        • #5
          Колата е повече от запазена за годините си, само едно нещо което не ми хареса - халогените на бронята! Ако не ти стига светлина решението се казва ксенон
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщение
            Колата е повече от запазена за годините си, само едно нещо което не ми хареса - халогените на бронята! Ако не ти стига светлина решението се казва ксенон
            Всъщност те даже не светят, нещо се обърка с тоците и от доста време се каня да ги махна. Иначе фаровете са добре. Крушки 90/100 W, фаровете са измити отвътре и са регулирани в сервиз.
            Last edited by Vagalinski; d.m.y г., 12:48.

            Comment


            • #7
              75twinspark

              ..........................
              Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:31.
              75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
              75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
              75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
              75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от 75TwinSpark Покажи съобщение
                А защо реши да слагаш помпа от дукато,
                мисля че може да се намери помпа за твоита,
                според мене няма да усетиш разлика в спирането
                ако си с оригинални апарати и дискове.
                Казана на твоита помпа общ ли е с помпата на съединителя,или са два отделни казана??
                В тази тема от 13ти пост нататък пише за такава помпа: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F3%EA%E0%F2%EE
                Обаче ми трябва още малко информаця. В тази пише 83-86 г., а в една друга някой е слагал от 87.
                Иначе дори със стандартните апарати и дискове, ако помпата е по-добра мисля, че трябва да спира с по-малко усилие върху педала.
                А на мойта спирачките и съединителя имат отделни казанчета.
                Last edited by Vagalinski; d.m.y г., 12:48.

                Comment


                • #9
                  75twinspark

                  .............................
                  Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:31.
                  75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                  75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                  75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                  75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                  Comment


                  • #10
                    Браво невероятна колица аз преди мн време съм имал честта да карам такава ммммм просто съм възхитен поздрави за колегата и за желанието му да вдъхне животец в тая колица
                    Alfa 145 1.4 t.s

                    Comment


                    • #11
                      Първия ред снимки, четвъртата от ляво на дясно - и аз бях там и аз присъствах на тази сбирка .
                      Поздравления за Corp !!! Изпитвам благородна завист, тъй като отдавна моята жужа е замразен проект. ЕВАЛА!

                      Относно спирачните помпи. Относно помпата от Дукато - чуствам се много объркан. От една страна е мнението на моя добър приятел сектант Ilcho. Според него след като е сложил помпа от дукато на неговата алфета спирачките са се подобрили значително. ОК аз му вярвам напълно. Обаче според сайта на LPR нашите спирачни помпи са с диаметър на цилиндъра 22,22 мм. Пак според същия сайт на Дукатото 1981 - 1990 година са монтирани три различни главни спирачни цилиндъра. От тях единия е със захващане към сервото с 4 отвора така, че той отпада. Другите два са със захващане също като на алфата и са с еднакви снимки. И познайте... диаметъра им отново е 22,22 мм. Тогава ползвайки всичките ми знания по физика питам от къде по дяволите имаме по-добро спиране след като хода на педала не можем да го променим ?!?
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от 75TwinSpark Покажи съобщение
                        ...Казана на твоита помпа общ ли е с помпата на съединителя,или са два отделни казана??
                        На моята бившата - 1,6 бяха 2 казанчета.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                          Първия ред снимки, четвъртата от ляво на дясно - и аз бях там и аз присъствах на тази сбирка .
                          Поздравления за Corp !!! Изпитвам благородна завист, тъй като отдавна моята жужа е замразен проект. ЕВАЛА!

                          Относно спирачните помпи. Относно помпата от Дукато - чуствам се много объркан. От една страна е мнението на моя добър приятел сектант Ilcho. Според него след като е сложил помпа от дукато на неговата алфета спирачките са се подобрили значително. ОК аз му вярвам напълно. Обаче според сайта на LPR нашите спирачни помпи са с диаметър на цилиндъра 22,22 мм. Пак според същия сайт на Дукатото 1981 - 1990 година са монтирани три различни главни спирачни цилиндъра. От тях единия е със захващане към сервото с 4 отвора така, че той отпада. Другите два са със захващане също като на алфата и са с еднакви снимки. И познайте... диаметъра им отново е 22,22 мм. Тогава ползвайки всичките ми знания по физика питам от къде по дяволите имаме по-добро спиране след като хода на педала не можем да го променим ?!?
                          Да, и ти беше там.

                          Ако помпата, която Ilcho е свалил от своята Алфета е била стара и износена, това би ли довело до по-лошо спиране спрямо една здрава или чисто нова, каквато той вероятно е сложил в последствие?

                          Като гледах помпите в сайта на LPR, който спомена, са без казанчета за спирачна течност. Така ли се продават и казанчето от Алфа ще пасне ли?
                          Last edited by Vagalinski; d.m.y г., 12:48.

                          Comment


                          • #14
                            И аз си мислех това за износената помпа, но Илчо сложи помпа втора употреба, което не пречи да е била по-добра от неговата. Колегата Цецо от Добрич си е сложил такава чисто нова помпа на 90-та и не е имал проблем да сложи алфовото казанче на нея.
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                              И аз си мислех това за износената помпа, но Илчо сложи помпа втора употреба, което не пречи да е била по-добра от неговата. Колегата Цецо от Добрич си е сложил такава чисто нова помпа на 90-та и не е имал проблем да сложи алфовото казанче на нея.
                              RUSEV-BGR има основната заслуга нещата да се получават
                              Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
                              Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

                              Comment

                              Working...
                              X