Известие

Collapse
No announcement yet.

Семейството расте - 75 1.8 Турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    хахаха а аз се чудя що ми свърши бенза толкова бързо
    sigpic
    === 75 1.8 T '86 ===
    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
      хахаха а аз се чудя що ми свърши бенза толкова бързо
      Хи хи хи това е снимано точно като я взехме бензина го е изхарчил брат ти
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #78
        Я кой отмъкнал кварталната 75-ка !!!
        Болна е вашата работа еййй
        Със здраве да си я стегнеш и караш колега.
        ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


        Renault Megane II Grand Tour-2004г

        Comment


        • #79
          Честито още веднъж за придобивката и от мен!
          Извинявам се предварително колега Dexer, че използвам твоята тема, но ударих на камък. Вчера направихме едно по-голямо кръгче с турбо бабата , и всичко беше като по мед и масло с изключение на това, което ми направи впечетление - масленият радиатор беше направо хладен... Загледах се в стрелката за налягането и си държеше на празен ход добро налягане (1.5 - 2 бар-а). Та се чудя , нормално ли е, дали и при теб е така? Имам в предвид дали има маслен термостат или просто има някакво запушване, което не ми се струва вероятно имайки в предвид диаметър-а на маркучите до радиатор-а. Искам да те помоля ако ти е удобно като запалиш черната отново(до колкото видях не си я разглобявал) и да провериш като загрее двигателя и включи перката, дали масления радиатор е топъл, или маслото в днешната по-хладна вечер просто не е стигнало достатъчна темперетура, за да отвори термостат-а, ако има такъв. Предварително ти благодаря, защото в противен случай има да се лутам страшно много!
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #80
            Моторът има маслен термостат, седи в стойката на масления филтър откъдето ти тръгват маркучите за радиатора.
            sigpic
            === 75 1.8 T '86 ===
            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

            Comment


            • #81
              Да, да знам колега, проверих в книгите след това, но въпросът ми е дали и при теб на загрял двигател термостата за маслото не винаги отваря или при мен има някакъв проблем?
              Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:24.
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #82
                Не ми остава време да си карам колата, като я покарам ще ти кажа къде кво грее при мене
                sigpic
                === 75 1.8 T '86 ===
                === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                Comment


                • #83
                  Ок , предварително благодаря и ще чакам!
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #84
                    Поздрав!
                    Attached Files
                    sigpic
                    === 75 1.8 T '86 ===
                    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                    Comment


                    • #85
                      Благодаря за поздрава. Много интересно ми стана с кой съединител си с 1 или с два диска?
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #86
                        След като свалих задния мост на другата ми кола последва пълно разглобяване. Искам да направя всичко възможно по него и после директно да го монтирам готов на черната.
                        Скоростите очакват мнението на Венци дали са с износени синхрони или има още живот в тях. Зъбните предавки изглеждат много добре.
                        По окачването ще има промени и модификации: Унибол на де диона, униболи и на watts щангата,но само към централния фланец, към купето ще сложа поли втулки.
                        Предните тампони на скоростите са модифицирани с цел уякчаване и удължаване на живота им, за задния тампон още не съм решил, може би от поли, а може и нов гумен.
                        На стаб щангата ще има униболи и поли тампони към купето.
                        Тампоните на амортисьорите ще са от поли също. А и нови амортисьори отзад. Пружините засега остават тея.
                        Спирачките няма да се променят кардинално, най-много нови дискове.
                        По предната греда има няква драма с централния отвор, както се вижда на снимката, не знам да я оставям ли или да я сменям.
                        Attached Files
                        sigpic
                        === 75 1.8 T '86 ===
                        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                        Comment


                        • #87
                          още снимки
                          Attached Files
                          sigpic
                          === 75 1.8 T '86 ===
                          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                          Comment


                          • #88
                            Давай, Тони, давай! Ти си човека! Евала!
                            Гредата е позагнила, но мисля няма да ти е проблем да я възстановиш. На пръв поглед ми се струва, че "рошавите" тампони си ги пуснал по-дебели и няма да стигне дължината на шпилката. Като гледам тези дни направо ще дойда с 90-та и ще свършим много работа наведнъж.
                            Поздрави!
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #89
                              Напротив, тампоните са с с по 2 мм по-тесни с цел да се уеднаквят с гъбестите тампони, които при стягане неиминуемо ще се смачкат.
                              Тая позагнилата греда все още се чудя да я ползвам ли или да слагам от другата кола.
                              Днес взех някои от малките шарнирни лагери, така че ще почне работата по стаб щангата и по watts щангите.
                              Какво ще стане ако ценралния фланец на watts щангата се върти свободно около оста си? Дали ще се отрази на работата и? По принцип е с набит гумен тампон, който я държи в някви граници да се върти.

                              Айде идвай, че има много неща за правене и питане...
                              sigpic
                              === 75 1.8 T '86 ===
                              === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                              If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                              Comment


                              • #90
                                Напредвам с малки стъпки, но все пак има някакво развитие.
                                Скоростите се оказаха за синхрони, съединителят е заминал, за жалост и притискателя и маховика, който е силно нацепен по огледалната повърхност.
                                Утре ще ги огледаме по-внимателно дали и как може да се струговат и шлайфат. Маховикът има ресурс, защото е доста дебел, дано не са дълбоки пукнатините.
                                С притискателя ще е по-интересно.
                                Днес разглобих и изчистих всичко от съединителя, ще купя нови лагери.
                                Де дион гредата е изчистена и боядисана, готова за накичване с железа. Днес монтирах униболи, които ще държат стаб щангата на нея.

                                Времето беше супер, та ударих една водоструйка на черната 75-ца, за да я видя чиста. Боята хич не ми харесва, има и доста вдлъбнатини, удари от градушка, и други такива. Не знам какво да правя с външния и вид - да я оставям ли така или да се хващам по-сериозно с нея. За сега все още мисля да я ползвам, докато си правя другата 75ца, но това може да продължи вечно... А дотогава тея ламарини ще ме дразнят непрестанно....

                                От утре почва пазаруване на материли за тампони, за да мога да посъбера задния мост вече. Нови амортисьори, маншони и всякакви дреболии, които са за смяна по задницата.

                                Ще има и снимки скоро.
                                sigpic
                                === 75 1.8 T '86 ===
                                === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                                If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                                Comment

                                Working...
                                X