If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
4естито колега аз не успях да осъществя ме4тата си дано ти успееш. Все пак ако ти трябва нещо за колата не забравяи 4а аз имам сащата която пали и е по4ти в движение. 4овека от Сливен ме излъга 4е ще купи моята и ще прави една от двете-та все още го "4акам"
4естито колега аз не успях да осъществя ме4тата си дано ти успееш. Все пак ако ти трябва нещо за колата не забравяи 4а аз имам сащата която пали и е по4ти в движение. 4овека от Сливен ме излъга 4е ще купи моята и ще прави една от двете-та все още го "4акам"
Адаш,
Знам за твоята, знам и съдбата и. Жалко че си решил да я разкостваш. В същото време на мен сигурно ще ми трябват части от нея.
Човекът от Сливен много се двуумеше, но аз го напънах малко повече, защото исках неговата кола. Иначе той наистина имаше идеи да ти взима твоята и да съживява сегашната ми кола. Както и да е, минало свършено.
Ще се радвам да се запознаем и да разгледам по-подробно твоята.
Поздрави!
sigpic === 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 === If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
разхожзаме се по схемите - изключихме ЕКУ, комутатор, бобина, остана само делко и датчик на Хол.
След това ще тръгвам по кабелите с мултицет да меря дали всичко е навързано.
Последната стъпка е да разглобя колата на части, да и сваля мотора и инсталацията и да го пробвам на стойка да пали.
Все някое от тея ще стане, но кое...
Аи досега се времето ми беше кът за нея....
sigpic === 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 === If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
Аз потвърждавам. Няма искра!
Сменявахме бубини, комутатори, ЕКУ-то за запалването, прозвънявахме кабели... Проблемът е много странен, тъй като, ако палецът остане в положение към някоя от свещите при подаването и спирането на контакт има единична искра.
И аз давам насока! Не съм на ясно как "брои" датчика на Хол при точно този мотор ,но ако брои зъби от шайбата като при фиатите аз съм се сблъсквал със същия проблем отчупен зъб механично от шайбата! Колата и даваш контакт мята веднъж искра и после нътски, то не бяха комутатори, бобини, датчици,диджиплексове направо бях полудял и накрая зъб един е..н зъб!
И аз давам насока! Не съм на ясно как "брои" датчика на Хол при точно този мотор ,но ако брои зъби от шайбата като при фиатите аз съм се сблъсквал със същия проблем отчупен зъб механично от шайбата! Колата и даваш контакт мята веднъж искра и после нътски, то не бяха комутатори, бобини, датчици,диджиплексове направо бях полудял и накрая зъб един е..н зъб!
Приятел, при мене брои в делкото, там е датчика на Хол.
sigpic === 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 === If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
Comment